Vanstone: با شیفتگی JFK assassination مرا به دالاس

محتوای مقاله در ادامهمن به یاد داشته باشید به دنبال یک ششم-طبقه ویندوز و marvelling در دو چیز است: (1) به ضرب

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

من به یاد داشته باشید به دنبال یک ششم-طبقه ویندوز و marvelling در دو چیز است: (1) به ضرب گلوله کشته شد و نه به عنوان دور به عنوان آن به نظر می رسد در newsreel footage ، (2) رئیس جمهور خودروسواری بزرگ بود اقدام کمی سراشیبی زمان نهایی شات از کار اخراج شد. زمین همیشه نگاه بسیار مسطح در تلویزیون.

روز بعد از اولین سفر من به طبقه ششم, موزه, من پرداخت دوم من سفر به طبقه ششم موزه. من پویا فرد است.

اما جالب ترین متوقف می شود در JFK قیمتها نیست در Dealey پلازا.

یکی از مشاغل آقا انجام منظم و تور سه ساعته که شامل قابل توجه دیگر سایت ها — مانند عشق زمینه (که در آن JFK فرود آمد و در دالاس), پارک بیمارستان (که در آن رئیس جمهور بود مرده), 1026 شمالی بکلی Ave. (اسوالد را rooming خانه) 214 اوون سنت (Oswald صفحه اصلی; سایت بدنام عکس قاتل با سلاح قتل) در تگزاس تئاتر (که در آن اسوالد دستگیر شد) یاقوت قدیمی آپارتمان دالاس تجارت مارت (که در آن JFK بود که پس از صحبت از کاروان) و ایستگاه پلیس دالاس (نه چندان دور از هتل من).

من وارد برای تور در نقطه تعیین شده در زمان تعیین شده. گروهی از مردم نیز محفوظ لکه های روی تور, اما هیچ کس از آن حزب نشان داد.

"خیلی خوب" راهنمای تور گفت: با یک شانه را بالا انداختن که ما رو در ون. "ما می توانیم توزیع با تشریفات. شما کجا می خواهید بروید ؟ شما چه می خواهید بدانید؟"

ما yakked دور در حالی که توقف در همه تارنماهای گذشته بود که پلیس سابق ستاد.

راهنمای تور پارک شده در نزدیکی تقاطع هارود و اصلی.

"من معمولا این کار را انجام," او گفت: "اما از آنجا که آن را فقط شما و من ..."

ما رو از ون نزدیک یک ساختمان در نزدیکی و رفت پایین سطح شیب دار. راهنمای تور و سپس دستور من به "ایستاده در سمت راست وجود دارد" و من پیروی.

"در حال حاضر" او گفت: "من از دوربین خود را."

ضربه محکم و ناگهانی!

"شما ایستاده اید دقیقا همان جایی که اسوالد به ضرب گلوله کشته شد" من توصیه شد. "در حال حاضر اجازه دهید از اینجا دریافت کنید ..."

(راب Vanstone است رجینا رهبر-ارسال ورزشی ویرایشگر.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن