و دبیر: "من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک حساب'

ایالات متحده در امور جانبازان وزیر رابرت Wilkie ماساچوست گفت: تا به حال به اندازه کافی آماده برای موارد اضطرار

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

ایالات متحده در امور جانبازان وزیر رابرت Wilkie ماساچوست گفت: تا به حال به اندازه کافی آماده برای موارد اضطراری در دو سرباز خانه که در آن ده ها تن از پیری جانبازان درگذشت به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

"من فکر می کنم وجود خواهد داشت یک حساب" Wilkie گفت: با توجه به شکست در امکانات از جمله به عنوان او به نام برای گفتگو در مورد چگونه به مراقبت بهتر برای ملت و جانبازان است.

Wilkie به خبرنگاران صحبت کرد اخیرا از طریق آنلاین هیئت تحریریه جلسه توسط مایکل گراهام و منابع در داخل که فعال سردبیران روزنامه از سراسر کشور برای شرکت در یک گفتگو با Wilkie.

خورشید ویرایشگر تام Shattuck خواسته Wilkie مورد وحشتناک از دست دادن زندگی رنج می برد در دولت سرباز خانه در هولیوک و چلسی که در آن 76 و 31 جانبازان درگذشت به ترتيب به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

Wilkie اول با اشاره به اینکه VA واقعا باید نظارت از خانه های که دولت اجرا شود. او گفت: قانون فدرال را ممنوع کرده و از داشتن کنترل عملیاتی در خانه. او گفت: VA ارائه راهنمایی به آنها اگر چه و که و تا به حال توصیه هولیوک سرباز خانه در کنترل عفونت شیوه در اوایل فوریه.

"وجود دارد یک عملیات اضطراری در محل و یا روش است که تا به حال شده است gamed از زمانی که بحران ضربه" Wilkie گفت.

Wilkie گفت که در حالی که VA عمل 134 خانه های پرستاری در سراسر کشور تنها 10 جانبازان در چهارمحال و خانه های پرستاری آزمایش مثبت برای COVID-19 حتی اگر جانبازان در چهارمحال و سیستم تمایل به ضعیف تر نسبت به کسانی که تنها واجد شرایط برای مزایای از دولت خانه.

او سپس پیش بینی سخت سوال به مقامات حرکت رو به جلو و نگاه کنید که چگونه این کشور می تواند بهترین مراقبت از جانبازان آن است.

"من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک حساب و حساب این معنا که ما بهتر صحبت کردن در مورد چگونه ما را مراقبت از امریکا بیشترین آسیب پذیر" Wilkie گفت. "ما در بسیاری از دولت های جانبازان خانه در حال حاضر کمک به نجات کسانی که در موسسات و بیماران است."

Wilkie که به خدمت در نیروی دریایی رزرو و رزرو نیروی هوایی که در آن او در حال حاضر یک سرهنگ در زمان بیش از به عنوان سرپرست و وزیر امور خارجه در مارس 2018 و تایید شد به عنوان دائم و در جولای 2018 پس از معرفی شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او تا چند درجه قانون و قبلا خدمت در سمت های ارشد در وزارت دفاع با شرکت مهندسی و با چندین کنگره.

Wilkie همچنین سابقه سوال از ویراستاران دیگر در سراسر کشور و دقیق تلاش خود را برای تغییر فرهنگ در VA, پاسخ به همه گیر و به سرعت در حال افزایش استفاده از پزشکی از راه دور در حالی که همچنین گسترش و بهداشت روان در خدمات و تلاش ها برای جلوگیری از کهنه خودکشی.

وزیر گفت که VA عمل 134 خانه های پرستاری در سراسر کشور با حدود 7,500 بیماران که تنها 10 از آنها را آزمایش مثبت برای COVID-19.

"دلیل تعداد کسانی که آنقدر کم است که ما در زمان اقدامات شدید قبل از بقیه کشور بیدار شد به این," او گفت: با استناد به اوایل اما "غم" محدودیت در بازدید کنندگان و اعضای خانواده وارد کردن این امکانات.

Wilkie گفت: VA سیستم نیز آزمایش گسترده است.

"ما آنها را به آزمون. ما تست همه از کارمندان ما که در آن وجود دارد. و ما شاهد نتایج حاصل از آن" Wilkie گفت.

او گفت که از 9.5 میلیون جانبازان VA خدمت در سراسر کشور حدود 26,000 باید آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که در مورد 19,000 بهبود یافته اند و از 1700 فوت کرده اند. از کسانی که درگذشت 924 شد و در بیمارستان است.

Wilkie گفت: آژانس کردن در تجهیزات برای سخت پاییز و زمستان و همچنین در مورد این بیماری همه گیر در ادامه به رشد می کنند.

در مورد خواسته تلاش خود را برای اجرای اصلاحات پس از سال ها از رسوایی درون VA Wilkie گفت که او در تلاش است تا تمرکز آژانس بر "خدمات به مشتریان" و آن را بیشتر پایین سازمان که گوش به کسانی که در خط مقدم.

"من پزشک نیستم. من هرگز یکی در تلویزیون," او گفت:.

او گفت: آژانس اجازه دهید به بیش از 1000 نفر که نیست انجام استانداردها و گفت که او در تلاش است برای نصب یک تیم رهبری است که درک نظامی فرهنگ است. Wilkie یکی از چند و دبیران برای نگه داشتن پست در حالی که هنوز هم در ارتش خدمت به عنوان به خوبی.

"این یک منحصر به فرد و نهادی منحصر به فرد خانواده است. اگر شما نمی درک فرهنگ, سپس شما لازم نیست این زبان صحبت می کنند. و اگر شما نمی توانید انجام دهید که شما لازم نیست که اعتبار زمانی که شما راه رفتن را به یک اتاق پر از مردم شده اند که در سخت ترین نقاط سیاره" Wilkie گفت.

او همچنین گفت: این بیماری همه گیر به کمک فشار و یک حرکت عظیم به سمت پزشکی از راه دور آن نیز استفاده شده است به گسترش خدمات بهداشت روان.

"این است که موج آینده به خصوص در بهداشت روان" Wilkie گفت. "ما می دانیم که بسیاری از جانبازان ما که نیاز به خدمات بهداشت روانی راحت تر هستند در حفظ حریم خصوصی از خانه خود را در یکی از اعضای خانواده در خانه یکی از دوستان صحبت کردن به ما به جای سفر و قرار دادن در محیط بالینی است. ما دیده ایم که در آینده از این فاجعه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن