استفاده از این زمان عاقلانه

س: من می شنوم که وکلای طلاق و املاک-سوژه متحرک از روبرو وکلا در حال غرق در طول COVID-19 قرنطینه. این درست است

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

س: من می شنوم که وکلای طلاق و املاک-سوژه متحرک از روبرو وکلا در حال غرق در طول COVID-19 قرنطینه. این درست است ؟

یک: من نمی توانم صحبت می کنند برای وکلای طلاق. آن را تحمل کنم به همین دلیل است که زوج بودن cooped می تواند اثر مثبت یا منفی. (بازخوانی در نه ماه در قرنطینه baby boom). همانطور که برای املاک و برنامه ریزی وکیل شما ممکن است شگفت زده می شود.

مانند تمام صنایع ما شاهد یک هفته-به-هفته پیشرفت. در اوایل مردمی بودند بیشتر در رابطه با کاغذ توالت. اما چند هفته گذشت بیشتر مردم با استفاده از وقت خود را در خانه و عاقلانه است. در حالی که من را دیده اند بالاتر حجم از سوالات من نمی خواهد می گویند که ما در حال غرق. ما قطعا می تواند رسیدگی بیشتر تماس ویدئو کنفرانس و "تا" خریدهای.

این زمان منحصر به فرد به ارمغان می آورد زمان بیشتر و در دسترس بودن برای به انجام رساندن یک خواهد شد و یا اعتماد. حتی بیشتر مهم مردمی هستند و توجه به امور خود. (من حتی بررسی نوع خون من است که من هرگز نمی دانستند). در تجربه من, زمان + توجه = نتایج.

برنامه ریزی مشاوره رایگان با املاک و برنامه ریزی وکیل می دهد صلح از ذهن و بسیار آسان تر از انتظار می رود. آن را به ارزش 20 دقیقه خود را مستند زمان.

وکیل جیمز Haroutunian شیوه های املاک و مستغلات, املاک و برنامه ریزی و قانون سالمند در بیلریکا در 790 بوستون Rd و ارائه مشاوره رایگان از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس. او را در رسیدن به www.hlawoffice.com, www.prioritylaw.com, 978-671-0711 و یا از طریق ایمیل: james@hlawoffice.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب