استفاده از زور انتقاد در تظاهرات مورد خشونت پلیس

توسط جی ریوز و کت استافوردبه عنوان تظاهرات گرفتن ملت افسران باید ریخته جمعیت با اسپری فلفل زده معترضان با باتو

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط جی ریوز و کت استافورد

به عنوان تظاهرات گرفتن ملت افسران باید ریخته جمعیت با اسپری فلفل زده معترضان با باتوم سازی ماشین های پلیس به جمعیت کثیری, هل تظاهرکنندگان و داد زدم لعنت. برخی از اقدام پلیس شده است علیه مردم فوق العاده ویندوز, شکستن را به فروشگاه ها و سوزاندن اتومبیل, اما بسیاری از موارد دیگر مشکل تر است به درک — مانند مرد مسن زدم توسط پلیس به عنوان او راه می رفت با یک عصا در سالت لیک سیتی پیاده رو.

تظاهرات آغاز شد و پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس است که در حال حاضر به اتهام قتل, Derek چوین فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه و حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا.

در حال حاضر برخی از آنها سوال که آیا سخت تاکتیک های پلیس علیه تظاهرکنندگان در حال ساخت در واقع خشونت بدتر به جای سرکوب آن است.

در حالی که اعتراضات و پس از آن پلیس تعاملات ممکن است تکان دهنده, برای, برخی, بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار می باشد چرا که آنها به تحمل خشونت پلیس برای دهه گفت: Chris White, مدیر دیترویت ائتلاف علیه خشونت پلیس,

"چه اتفاق می افتد, آن را در راه جامعه آمریکا همواره" سفید گفت.

در کنگره ایالات متحده جویس بیتی بود که در برخورد با اسپری فلفل شنبه لغو کردند شکست در پایان این تظاهرات در کلمبوس, اوهایو گفت: پلیس تشدید مسائل با استفاده سنگین دست تاکتیک در برابر "پرشور" جوان تظاهرکنندگان که اکثرا منظم.

"نیروی بیش از حد است و نه پاسخ به این" گفت: بیتی که فشرده به صورت مسالمت آمیز تاکتیک در هر دو طرف در یک ویدیو ارسال شده در توییتر توسط کلمبوس رئیس شورای شهر شانون, Hardin, که همچنین اسپری فلفل. هر دو آفریقایی آمریکایی.

در Salt Lake City, یک افسر پلیس هل زدم و بیش از یک پیرمرد بود که راه رفتن با عصا در یک پیاده رو نزدیک کردند. یک افسر دیگر پا در عرض چند ثانیه به کمک مرد به عنوان افسر که به او زدم. رئیس پلیس مایک براون صادر تصویری یکشنبه گفت که او می خواهم شخصا عذرخواهی به مرد است.

"این سخت بود برای من به تماشای آنچه اتفاق افتاده و من می دانم که آن را حتی سخت تر برای او به تجربه آن" براون گفت.

در نیویورک که در آن فیلم نشان داد دو پلیس وسایل نقلیه رانندگی به یک جمعیت ضربه زدن کنار تظاهرکنندگان شهردار, بیل د Blasio تقبیح آنچه که او به نام "نژادپرستی ساختاری" است که منجر به خشونت علیه اقلیت بلکه در دفاع از پلیس.

"این است که نامناسب برای معترضان به فراگیر یک وسیله نقلیه پلیس و تهدید افسران پلیس," او گفت:. "است که اشتباه در آن صورت است که اتفاق افتاده است در تاریخ اعتراضات در این شهر است."

دو افسر پلیس در آتلانتا از کار اخراج شدند و سه نفر دیگر قرار داده شده بر روی میز وظیفه بیش از استفاده بیش از حد از زور در اعتراض به حادثه شامل دو دانشجویان شنبه شب. شهردار Keisha لنس کف یکشنبه گفت که او و رئیس پلیس تصمیم پس از بررسی بدن-دوربین فیلم.

فیلم در تلویزیون نشان داده شده به عنوان اسیر با خبرنگاران محلی را نشان می دهد یک گروه از افسران پلیس ضد شورش و گاز ماسک فراگیر ماشین رانده شدن توسط یک مرد با یک زن در صندلی مسافر. افسران جلو زن و به نظر می رسد به استفاده از یک تفنگ بی حس کردن در مرد است. آنها با استفاده از پستی دستبند زدن کراوات در زن روی زمین است.

در یک پیام برخی را دیدم به عنوان تشویق به خشونت های پلیس رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش سرویس مخفی ایالات متحده ماموران حفاظت از کاخ سفید در میان تظاهرات و گفت: هر معترضان که نقض آن حصار را "ترین سگ باطل و شوم ترین سلاح های من تا کنون دیده اند. این زمانی است که مردم می شده اند و واقعا به شدت صدمه دیده است حداقل."

در نامه ای با عنوان "عزیز امریکا" رهبر جنبش حقوق مدنی کشیش ویلیام باربر دوم یک کشیش در Greenleaf کلیسای مسیحی در گوولدزوو کارولینای شمالی گفت: معترضان حق دارند نگرانی "وحشیانه و غیر انسانی" درمان در دست پلیس است.

"اگر به جای یک رئیس جمهور که توییت 'هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," ما به رهبری است که می تواند به صراحت می گویند "هنگامی که شما با استفاده از نیروی پلیس به نام دولت به قتل لینچ و از بین بردن شما خواهد شد تحت تعقیب خود را از جنایات'" باربر نوشت.

تهمت نبود به تنهایی در استفاده از لود زبان.

مینه سوتا وزارت امنیت عمومی ارسال یک صدای جیر جیر شنبه گفت: این امر تقویت پاسخ به "یک شبکه پیچیده از جنگ شهری." ساعت بعد تصویری پدید آمده از تیراندازی پلیس رنگ پرتابه در مردم جمع شده بودند روی ایوان جلوی خانه پس از منع رفت و آمد در مینیاپولیس. "نور 'em up" یک مرد شنیده است گفت: قبل از تیراندازی آغاز شد. هیچ کس به نظر می رسد به طور جدی زخمی شدند.

فعال Meeko ویلیامز سازماندهی یک تجمع مسالمت آمیز در دیترویت در روز جمعه و بعد از سفر به مینه سوتا برای کمک به حمایت از سازمان وجود دارد. در تلاش برای درک آنچه او می بیند که به طور فزاینده تهاجمی قانون اجرای تاکتیک های ویلیامز گفت: پلیس نباید "میگیرد, تحریک یا تحریک" معترضان.

"من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد بیش از این چند روز آینده در این کشور به دلیل آنها می خواهند این قاتل پلیس دستگیر و آنها در حال رفتن به توقف تا زمانی که" ویلیامز گفت: با اشاره به عدم اتهامات سه تن دیگر از ماموران در صحنه زمانی که فلوید گردن دوخته بود تحت چوین زانو. "مردم فقط مریض و خسته از بودن در این مخمصه که در آن زندگی معصوم گرفته شده است در دست کسانی بودند که برای محافظت و خدمت ما. ما شنیده نشده است."

برخی از معترضان در حال افزایش تلاش ها برای محافظت از خود. در یکشنبه سیاه زندگی مهم سازمان در تمپا, فلوریدا, تا به حال نزدیک به 100 ایمنی مارشال در فلورسنت جلیقه گشت راهپیمایی خود را از آموزش در د تشدید تاکتیک. این گروه نیز تا به حال پزشکان و وکلای داوطلب خدمت سربازی و کسانی که با آموزش های حقوقی به سازمان دیده بان برای معترضان حقوق از حاشیه.

در نیویورک یک پلیس کار گروهی از کارآگاهان " وقف انجمن اشاره کرد برخی از پلیس وجود دارد مورد حمله قرار گرفته و گشت اتومبیل به آتش کشیده شد.

"همانطور که ما همه چیز را برای جلوگیری از نیویورک از سوختن همه ما شنیدن از مقامات منتخب است انتقاد" گروه توییتی. "شاید آنها باید سعی کنید آن را در خط مقدم."

___

ریوز و استافورد اعضای AP نژاد و قومیت تیم. ریوز گزارش از بیرمنگام آلاباما و استافورد از دیترویت. نویسندگان AP کیت Brumback در آتلانتا و Kelli کندی در فورت لادردیل فلوریدا کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن