ما virus موارد در ادامه به افزایش در نزدیکی رکورد رای

توسط جنیفر PELTZ و ایلین KURTENBACHنیویورک (AP) — تعداد coronavirus موارد هر روز در ایالات متحده بود در نزدیکی

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توسط جنیفر PELTZ و ایلین KURTENBACH

نیویورک (AP) — تعداد coronavirus موارد هر روز در ایالات متحده بود در نزدیکی یک شنبه معلق در هوا به اوج رسید و در اواخر ماه آوریل در برخی از تاریک ترین و مرگبارترین روز از بحران است.

در حالی که تا حد زیادی گسترش آزمایش احتمالا حساب برای برخی از افزایش کارشناسان می گویند اقدامات دیگر نشان می دهد این ویروس در حال ساخت باز گشت. روزانه مرگ و بستری شدن در بیمارستان و درصد آزمون هستند که آینده را مثبت برای این ویروس نیز در حال افزایش است, بیش از چند هفته گذشته در بخش هایی از کشور است.

این 34,300 COVID-19 موارد ثبت شده روز شنبه اندکی کمتر از روز قبل اما هنوز هم در نزدیکی بالا از 36,400 رسیده در آوریل 24, با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

به عنوان ویروس افزایش می یابد دوباره در آمریکا و دیگر نقاط جهان برخی از دولت ها و کسب و کار اعمال محدودیت های جدید تنها چند هفته پس از لغو خاموش شدن ناگهانی حتی به عنوان دیگر مناطق سست کردن.

"وجود دارد هیچ سحر و جادو پاسخ. وجود دارد هیچ جادوها در اینجا. شما نمی توانید الهی در این دور" سازمان بهداشت جهانی موارد اضطراری رئیس Dr. Michael Ryan گفت. "ما باید به عمل در هر سطح."

در ایالات متحده, که در آن فرمانداران و دیگر سیاستمداران سعی کرده اند به اعتصاب تعادل بین سلامت خطرات و تهدید به اقتصاد تعدادی از کارگران تقاضا برای مزایای بیکاری در هفته گذشته کمی کاهش یافته و به 1.48 میلیون نشان می دهد اخراج می کند اما هنوز هم به شدت بالا است.

ایالات متحده تا حد زیادی ramped تا تست در چند ماه گذشته است و در حال حاضر احتمالا پیدا کردن بسیاری از کمتر-موارد جدی است که رفته اند غیر قابل تشخیص پیش از آن در شیوع زمانی که در دسترس بودن تست محدود بود و مریض تر مردم اغلب اولویت داده می شود.

اما دیگر وجود دارد بیشتر روشن علائم هشدار دهنده از جمله افزایش تعداد مرگ و میر در هر روز در کشورهایی مانند آریزونا و Alabama.

چند متحده, مجموعه تک-بعد پرونده این هفته از جمله آریزونا کالیفرنیا می سی سی پی, نوادا و تگزاس و اوکلاهما. برخی از این کشورها نیز شکست بستری سوابق آیا به عنوان کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

در یک نشانه امیدوار به هفته گذشته تعداد مرگ و میر در هر روز در ایالات متحده به طور کلی بود و در واقع کاهش و نه افزایش در قدم اهسته با موارد جدید. به گفته کارشناسان است که می تواند منعکس کننده بهبود تلاش های خانه های سالمندان برای جلوگیری از عفونت و همچنین ظهور موثر درمان.

همچنین رشد سهم موارد جدید در میان افراد جوان که به احتمال زیاد بیشتر از آنهایی که مسن تر برای زنده ماندن تقلا با این ویروس.

ویروس متهم شده است برای بیش از 120 ، 000 مرگ و میر در ایالات متحده — بالاترین تلفات در جهان و بیش از 2.3 میلیون نفر تایید عفونت در سراسر کشور. روز چهارشنبه به طور گسترده ذکر شده در دانشگاه واشنگتن مدل کامپیوتری از وقوع پیش بینی شده حدود 180,000 آمریکا مرگ Oct. 1.

فرمانداران نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات اعلام کرد که کشورهای خود را که ویران شد در اوایل شیوع بیماری که به نظر می رسد تحت کنترل نیاز دارد در حال حاضر مسافران از کشورهای خاص با بالا میزان عفونت به قرنطینه برای 14 روز پس از ورود.

برخی از ایالت ها در حال حرکت برای اطمینان بیشتر استفاده مداوم از ماسک صورت و دیگر ضد ویروس اقدامات است.

کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر دستور داد مردم را به پوشیدن ماسک در عمومی به عنوان روزانه تعداد از بستری شدن در بیمارستان و موارد جدید ماند نزدیکی سوابق. در فلوریدا چند استان ها و شهرستانها به تازگی تصویب ماسک مورد نیاز است.

دکتر پیتر hotez را بازتوییت کرد های عفونی-بیماری متخصص در کالج پزشکی بیلور در تگزاس گفت که او نگران است که ایالات متحده خواهد اسراف چه زمان آنها به سر بسیار بزرگتر بحران است.

"ما هنوز در حال صحبت کردن در مورد ظرافت هنوز هم استدلال اینکه آیا یا نه ما باید پوشیدن ماسک و هنوز هم درک نیست که یک واکسن است نه رفتن به نجات ما," او گفت:.

کشورهای اروپایی به نظر می رسد در مسیر بازگشایی مرزهای مشترک خود را در ماه جولای 1 و اتحادیه اروپا است و با توجه به محرومیت آمریکایی بازدید کنندگان با توجه به عود در ایالات متحده و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت اروپایی ها از ورود به ایالات متحده است.

در پاریس, در ضمن برج ایفل بازگشایی به بازدید کننده برای اولین بار روز شنبه پس از آن که طولانی ترین-همیشه در زمان صلح بسته: 104 روز است.

"این بسیار خاص و بسیار ویژه" به دلیل فقدان نسبی گردشگران گفت: Annelies Bouwhuis یک مرد 43 ساله بازدید کننده از هلند.

آسمان خراش نکردم دبی در امارات متحده عربی به پایان رسید monthslong مقررات منع رفت و آمد شبانه.

با بيمارستان غرق در دهلی نو هند سربازان ارائه مراقبت در حوزه پزشکی و بخش های از مد افتاده از راه آهن. و درب-به-درب تست شروع در ملبورن استرالیا به کنترل یک نقطه داغ وجود دارد.

در چین که در آن ویروس به نظر می رسد برای اولین بار در اواخر سال گذشته شیوع در پکن به نظر می رسد شده اند تحت کنترل در آورد. چین گزارش 19 موارد جدید در سراسر کشور در میان توده تست در پایتخت.

در سراسر جهان بیش از 9.4 میلیون نفر تایید شده اند آلوده و نزدیک به یک و نیم میلیون نفر فوت کرده اند توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد. کارشناسان می گویند درست است عفونت اعداد بسیار بالاتر در بخشی به دلیل محدود تست.

___

Kurtenbach گزارش از بانکوک. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن