ما اخراج صعود به 41 میلیون رغم کسب و کار reopenings

توسط کریستوفر RUGABER و ولادیمیر ISACHENKOVواشنگتن (AP) — حدود 2.1 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط کریستوفر RUGABER و ولادیمیر ISACHENKOV

واشنگتن (AP) — حدود 2.1 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری در هفته گذشته با وجود تدریجی بازگشایی کسب و کار در سراسر کشور آوردن مجموع در حال اجرا از coronavirus خاموش شدن ناگهانی گرفت و در اواسط ماه مارس به حدود 41 میلیون از دولت گفت: پنج شنبه.

این ارقام بر ادامه آسیب به کسب و کار و معیشت از شیوع بیماری است که در حال حاضر به کشته شدن حداقل 100 ، 000 نفر در ایالات متحده بیش از تعداد آمریکایی های از دست رفته در ویتنام و کره جنگ های همراه و بیش از 33 بار مرگ و میر در 9/11.

نرخ بیکاری در ایالات متحده بود 14.7% در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ و بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند که آن را نزدیک به 20 درصد است.

برای اولین بار برنامه های کاربردی برای بیکاری هر چند هنوز هم فوق العاده بالا کاهش یافته است به مدت هشت هفته و متحده به تدریج اجازه فروشگاه ها رستوران ها سالن های سالن های ورزشی و کسب و کارهای دیگر بازگشایی شده است. اما دیگر کارفرمایان هنوز تخمگذار کردن کارگران در مواجهه با یک رکود عمیق است.

وزارت کار شامل یک علامت مثبت: تعداد زیادی از مردم در حال حاضر دریافت مزایای کاهش یافت و برای اولین بار از زمان شیوع شدت در اواسط ماه مارس از 25 میلیون به 21 میلیون نفر است. که نشان می دهد شرکت ها شروع به rehire و می تواند به این معنی است که مجموع زیان کار را به اوج است.

در جای دیگر در سراسر جهان هند را دیدم دیگر رکورد روزانه پرش در coronavirus موارد در حالی که روسیه گزارش داد افزایش مداوم در آن caseload حتی به عنوان شهر مسکو و استان در سراسر کشور پهناور نقل مکان به سهولت محدودیت همگام با کرملین دستور کار سیاسی است.

هند به بیش از 1.3 میلیارد نفر بیش از 6,500 جدید عفونت آوردن این کشور در مجموع به بیش از 158,000. سنبله می آید به عنوان کشور 2-ماه-پیر مستند مجموعه ای است برای پایان دادن به یکشنبه. این کشور به ثبت بیش از 4500 مرگ و میر.

نارندرا نخست وزیر دولت در حال آماده سازی دستورالعمل صادر می شود این آخر هفته احتمالا گسترش مستند در سخت-آمار مناطق. در اوایل این ماه در این کشور اجازه بازگشایی مغازه ها و کارخانه ها و از سرگیری برخی از آموزش سرویس و پروازهای داخلی.

در عین حال هند دادگاه عالی دستور مقامات دولتی به ارائه رایگان قطار سواری و مناسب مواد غذایی و آب را به صدها نفر از هزاران نفر از فقیر و کارگران مهاجر در بازگشت به روستاهای خود در گرما فروزان پس از پرتاب از کار در شهرستانها و شهرهای کوچک.

تصاویر تلویزیون نشان داده اند ناامید و گرسنه مهاجران غارت چرخ دستی های مواد غذایی در ایستگاه های قطار و حداقل چهار نفر کشته شده اند در قطار این هفته به عنوان درجه حرارت صعود به 113 درجه فارنهایت (45 سانتیگراد).

کره جنوبی روز پنج شنبه گزارش داد که بزرگترین پرش در coronavirus موارد در بیش از 50 روز یک شکست است که می تواند پاک کردن برخی از سخت موفق به کسب سود است که باید آن را به یک مدل برای بقیه جهان است.

در روسیه, ولادیمیر پوتین رئیس جمهور اوایل این هفته اعلام شد که این کشور به تعویق افتاد و روز پیروزی رژه نظامی به مناسبت سالگرد 75 از نازی شکست در جنگ جهانی دوم برگزار خواهد شد ژوئن 24, اعلام کرد این کشور را تصویب کرده است اوج شیوع.

رسانه های روسیه گزارش داد که کرملین در حال حاضر نیز برنامه ای برای رفتن پیش با یکی دیگر از اولویت بالا در مورد پوتین دستور کار سیاسی — یک همه پرسی اصلاحات قانون اساسی است که می تواند اجازه می دهد تا او را برای ماندن در قدرت از طریق 2036. او تعویق رای گیری در ماه آوریل به دلیل شیوع.

دولت گزارش داد بیش از 8,300 عفونت های جدید پنج شنبه از بیش از 11000 در اوایل این ماه. تعداد کل عفونت صدر 379,000 جهان سوم-بزرگترین caseload پشت است که از ایالات متحده و برزیل است.

مقامات روسیه گزارش 174 جدید مرگ و میر در مجموع تقریبا 4,150.

برخی از منتقدان کرملین ادعا می کنند که نسبتا پایین مرگ و مير نشان دهنده دستکاری توسط مقامات در تلاش برای تنظیم یک محیط مثبت برای رژه و قانون اساسی رای می دهند. مقامات روسی با عصبانیت رد اتهامات.

مسکو که حدود نیمی از تمام عفونت دستور کاهش تنگ مستند در محل پس از اواخر ماه مارس گفت که غیر از فروشگاه های مواد غذایی خشک پاک کننده ها و تعمیرگاه می تواند بازگشایی در روز دوشنبه. شهردار همچنین اعلام کرد که ساکنان اجازه خواهد داشت به پیاده روی در پارک با برخی از محدودیت ها و شرکت در ورزش در صبح است.

در سراسر کشور پهناور متعدد استان در حال حاضر کاسته مستندات.

در آمریکا, لاس وگاس قمار و والت دیزنی جهان را ساخته اند برنامه ای برای بازگشایی و جمعیت از آشکار آمریکایی ها انتظار می رود به ازدحام سواحل در طول ماه های تابستان است. مقامات بهداشت عمومی پیش بینی تجدید حیات توسط پاییز.

با وجود خطرات فشار برای کاهش محدودیت افزایش یافته است در سراسر جهان به عنوان اقتصادی درد بدتر شده است.

فرانسه نرخ بیکاری افزایش 22 درصد در ماه آوریل به عنوان 843,000 بیشتر مردم به دنبال کار و ویروس مستند مانع شرکت از استخدام. از بیکاری رتبه در فرانسه را شامل نمی شود 8 میلیون نفر از مردم که از دریافت چک یارانه از دولت است.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 5.7 میلیون نفر کشته و بیش از 355,000 با ایالات متحده با داشتن بسیاری از موارد تایید شده و مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. اروپا ثبت کرده است در مورد 170,000 مرگ و میر.

واقعی مرگ و میر از این ویروس است که به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود به طور قابل توجهی بالاتر با کارشناسان گفت: بسیاری از قربانیان بدون که تا کنون آزمایش شده است.

برخی از کشورهای در حال دیدن پیشرفت. موارد جدید در اسپانیا و ایتالیا کاهش یافته است به طور پیوسته برای دو ماه. چین گزارش شده فقط دو مورد جدید در روز پنج شنبه هر دو از خارج از کشور. نیوزیلند گزارش شده هیچ مورد جدید به مدت شش روز و فقط هشت فعال موارد باقی مانده است.

___

Isachenkov گزارش از مسکو. آسوشیتد پرس خبرنگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب