ما در شهرستانها اماده کردن برای بیشتر خشونت به عنوان برگ برنده شین هوا `lowlifes'

توسط ZEKE میلر و TIM SULLIVANواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه شد تا فشار

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

توسط ZEKE میلر و TIM SULLIVAN

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه شد تا فشار بر فرمانداران به سرکوب خشونت به مرگ جورج فلوید خواستار نیویورک تماس بگیرید تا گارد ملی برای جلوگیری از "lowlifes و بازنده است."

همانطور که بیشتر تظاهرات شروع به شکل گرفتن در سراسر کشور و شهرستانها girded برای دور دیگری از خشونت پراکنده پس از تاریک رئیس جمهور تقویت سخت خود را از خط تماس از یک روز قبل از آن که او را تهدید به ارسال در ارتش برای برقراری نظم اگر فرمانداران آن نیست.

"نیویورک تماس بگیرید تا گارد ملی" او هنوز توییتی. "این lowlifes و بازنده ها شما پاره از هم جدا. عمل سریع! نمی توان همان وحشتناک و مرگبار اشتباه شما ساخته شده, با خانه سالمندان!!!"

یک روز پس از سرکوب معترضان مسالمت آمیز در نزدیکی کاخ سفید برخی از تظاهرکنندگان شروع به اعتراض در دیگر نقاط پایتخت کشور است. صدها نفر از مردم جمع شده بودند همراه 14th Street, یکی از شهر شریان های اصلی و بسیاری در میان جمعیت شروع به راه رفتن به سمت کاخ سفید که تا به حال تنگ تر امنیت در محل.

تظاهرات برگزار شد در چنین مکان هایی به عنوان هوستون, St. Paul, Minnesota و اورلاندو فلوریدا که در آن بیش از 1000 نفر در بعد از ظهر به نگرانی از کشتار مردم سیاه و سفید.

"این تغییر گفت:" 39 ساله Aisxia Batiste an out-of-کار درمانگر ماساژ. "چیزی به من بدهید. ما در حال انجام است. این آغاز پایان چیزی. این می شود."

در نیویورک, میدتاون منهتن بود pocked با کتک عرض است. میسی فروشگاه گل سرسبد بود و در میان کسانی که پس از ضربه جمعیت از مردم شکست پنجره ها و غارت فروشگاه ها دوشنبه به عنوان آنها را از طریق این منطقه است. یک گروهبان پلیس در بیمارستان بستری شد پس از برخورد با یک خودرو در برانکس که در آن مردم راه می رفت جمعه بین غارت ساختمان و سوخته ماشین در Grand تلاقی چند خیابان یا جاده یک شاهراه تجاری.

پلیس ساخته شده نزدیک به 700 دستگیری شهردار, بیل د Blasio تمدید 8 بعد از ظهر حکومت نظامی تمام هفته.

"ما قصد داریم به سختی چند روز" او هشدار داد اما افزود: "ما در حال رفتن به آن را ضرب و شتم است." او التماس کرد با رهبران جامعه به گام رو به جلو و "ایجاد صلح است."

بیش از 20 ، 000 از اعضای گارد ملی نامیده شده اند تا در 29 متحده برای مقابله با خشونت است. نیویورک است که در میان آنها نیست و د Blasio گفت: او نمیخواهد گارد. در روز سه شنبه به لیبریا اندرو کومو به نام چه اتفاق افتاده در شهر "رسوایی است."

"NYPD و شهردار انجام نمی کار خود را شب گذشته" کومو گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در آلبانی.

او گفت: شهردار دست کم گرفت این مشکل و این کشور بزرگترین نیروی پلیس بود مستقر در تعداد کافی هر چند این شهر گفته بود آن را دو برابر معمول حضور پلیس.

دوشنبه مشخص هفتمین شب متوالی از ناآرامی ها در سراسر کشور.

در آتلانتا و پلیس با شلیک گاز اشک آور در تظاهرات ، در نشویل بیش از 60 نفر از اعضای گارد ملی را سپر ضد شورش به درخواست معترضان مسالمت آمیز. در یک تظاهرات در بوفالو, نیویورک, یک SUV را شخم یک گروه از افسران مجروح شدن سه.

یک افسر کشته شد و شدت زخمی شده اند که پلیس سعی در متفرق کردن جمعیت در خارج از لاس وگاس هتل و کازینو. چهار افسر به ضرب گلوله کشته شدند در سنت لوئیس; آنها انتظار می رود به بهبود می یابند.

فیلادلفیا مقامات توصیف یک هرج و مرج شب است که در آن یک نفر کشته شد تلاش برای استفاده از مواد منفجره برای باز کردن یک دستگاه خودپرداز یک تفنگ صاحب مغازه به ضرب گلوله کشته می شود دزد و 19 ساله در اثر صدمات در طول غارت.

حدود یک دوجین دیگر مرگ و میر گزارش شده در سراسر کشور طی هفته گذشته. و تقریبا از 8000 نفر در سراسر کشور بازداشت شده اند برای جرائم مانند سرقت مسدود کردن بزرگراه ها و شکستن حکومت نظامی با توجه به تعداد توسط آسوشیتد پرس.

"ما شده اند نشسته در یک انبار باروت برای برخی از زمان و آن را به پشت سر هم" فیلادلفیا کمیسر پلیس دانیل یاغی گفت.

برخی از معترضان قاب رو به رشد جنبش به عنوان یک ضرورت پس از یک رشته از قتل توسط پلیس.

"من از ترس برای ایمنی هر بار که من در ماشین برای رفتن برای یک درایو. من ترس از کشیده شدن. من از ترس برای همه 10 از برادران و خواهران' زندگی برای من زندگی پدر و مادر!" 19-عماری Burroughs از پارک فلوریدا گفت: به عنوان او آماده برای یکی دیگر از اعتراض.

"هدف من این است که با استفاده از صدای من و رهبری را به این جهان امن تر به طوری که یک روز من را می توانید اینجا کودکان و نمی خواهد که به نگرانی برای ایمنی خود را."

خارج از مینه سوتا کاپیتول در خیابان که در آن یک جوان در اعتراض برگزار شد سه شنبه, 18 سال, پیر جوزف Tawah به توافق رسیدند.

"این واقعا سخت است و نه احساس ترس," او گفت:.

در ضمن فرمانداران و شهرداران جمهوری خواهان و دموکرات ها به طور یکسان رد تهمت را تهدید به ارسال در ارتش با گفت: برخی از نیروهای غیر ضروری خواهد بود و دیگران سوال که آیا دولت چنین اقتدار و هشدار داد که چنین اقدامی خطرناک خواهد بود.

"دنور است لیتل راک در سال 1957 و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نه رئیس جمهور آیزنهاور. این زمان برای شفا برای گرد هم آوردن مردم و بهترین راه برای محافظت از حقوق مدنی است که به حرکت به دور از افزایش خشونت" کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس و دنور شهردار مایکل, Hancock, هر دو حزب دموکرات در بیانیه ای گفت: با اشاره به آیزنهاور استفاده از نیروهای نظامی برای اجرای مدرسه لغو تبعیض نژادی مشخص در جنوب.

یک مقام ارشد کاخ سفید, رسمی, زبان, خواست نامش فاش نشود گفت که رئیس جمهور است نه عجله برای ارسال در نظامی که هدف او این بود برای فشار فرمانداران برای اعزام بیشتر اعضای گارد ملی.

استفاده از چنین نظامی را خیره کننده مداخله فدرال به ندرت دیده می شود در تاریخ آمریکای مدرن.

مینه سوتا در ضمن باز یک تحقیق به اینکه مینیاپولیس اداره پلیس یک الگوی تبعیض علیه اقلیت ها ، فلوید درگذشت مارس 25 بعد از یک سفید, مینیاپولیس, افسر, Derek چوین فشرده زانو خود را بر روی دستبند را گردن برای چند دقیقه.

چوین شده است به اتهام قتل. مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون گفت: دادستان در حال کار به عنوان سریع به عنوان آنها می تواند به تعیین اگر سه نفر دیگر از ماموران در صحنه باید شارژ بیش از حد. تمام چهار شلیک نشده است.

در میان تظاهرات شهرستانها تلاش برای نگه داشتن پلیس در خط و جلوگیری از موارد از نیروی بیش از حد.

رئیس پلیس در لوئیزویل, کنتاکی, اخراج شد و پس از یک صاحب رستوران بود به قتل توسط پلیس و گارد ملی اعضای اعمال مقررات منع رفت و آمد. در ریچموند رئیس پلیس گفت: ماموران که با استفاده از گاز اشک آور بر روی یک گروه از معترضان مسالمت آمیز خواهد بود و منظم. در آتلانتا شش افسران متهم شدند و پس از یک ویدئو نشان داد مقامات کشیدن دو نفر جوان از خودرو در طول تظاهرات.

___

سالیوان گزارش از مینیاپولیس. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر ایالات متحده کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب