ما autoworkers بازگشت در حالی که ممکن است واکسن نشان می دهد وعده

توسط کالین طولانی تام KRISHER و مایک سرپرست خانوارWARREN, Mich. (AP) — بیش از 130,000 autoworkers بازگشت به کا

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط کالین طولانی تام KRISHER و مایک سرپرست خانوار

WARREN, Mich. (AP) — بیش از 130,000 autoworkers بازگشت به کارخانه در سراسر ایالات متحده برای اولین بار در نزدیک به دو ماه دوشنبه در یکی از بزرگترین گام در عین حال به راه اندازی مجدد صنعت آمریکا در حالی که یک واکسن تجربی علیه coronavirus به همراه داشت نتایج دلگرم کننده در کوچک و بسیار زود آزمون.

در یک فیات کرایسلر وانت مونتاژ کارخانه در وارن خارج از دیترویت کارگران وارد یک غول سفید چادر با نشانه آن است که به عنوان خوانده شده: "بیایید, راه اندازی مجدد و نگه داشتن هر یک از دیگر امن است." داخل آنها درجه حرارت بررسی و پاسخ داده مجموعه ای از سوالات در مورد اینکه آیا آنها تا به حال علائم COVID-19.

"من احساس امن تر از بودن در هر نقطه در هر فروشگاه زیرا آنها غربالگری و همه چیز را گفت:" ان'alazia مور یک سرایدار در کارخانه. "من احساس می کنم که شگفت انگیز است. که هوشمند است. من می خواهم که. بنابراین من احساس امن تر. من نمی مریض است."

دیترویت سه بزرگ — فیات و کرایسلر و جنرال موتورز و فورد نیز به عنوان هوندا و تویوتا همه روش های غربالگری در محل در ده ها تن از کارخانه ها که بازگشایی از دریاچه های بزرگ کشورهای جنوب به تنسی و تگزاس و جنوب تسلا کارخانه در نزدیکی خلیج سانفرانسیسکو.

اما هیچ کس بلافاصله استارت کردن وسایل نقلیه به دلیل آن را در زمان برای به دست آوردن گیاهان دوباره راه اندازی شود.

بسیاری از کارگران از ترس ابتلا به ویروس اما به اعتقاد خودروسازان در تلاش بودند تا آنها را امن نگه دارید.

"بخش هایی از گیاه که در آن مردم خواهد بود و نزدیک به هم آنها قرار داده ایم تا بسیاری از پارتیشن" گفت: Cole استیونسون که نصب چرخ فرمان در یک فورد وانت گیاه در Dearborn, Michigan. "شما می توانید بگویید که آنها گرفته ایم نوار اقدامات برای فقط در مورد هر سطح دو نفر نیاز به نزدیکی هر یک از دیگر."

در ضمن یک واکسن آزمایشی توسط کمبریج ماساچوست بر اساس مدرن, Inc. باعث امیدوار-برای پاسخ های ايمنی در هشت سالم میانسال داوطلبان. آنها دریافتند که آنتی بادی شبیه به آن دیده می شود در افرادی که از بهبود COVID-19.

مطالعات بیشتر بر روی این واکسن ایمنی و اثربخشی و بهینه دوز هنوز هم باید انجام شود. اما سهام بسیج در اخبار در وال استریت.

در سراسر جهان حدود ده واکسن داوطلبان در مرحله اول از تست و یا نزدیک شدن به آن است. مقامات بهداشتی باید گفت که اگر همه به خوبی می رود, مطالعات ممکن است قرار دادن تا اواخر سال جاری یا اوایل سال 2021.

با وجود هشدارهای از کارشناسان بهداشت و درمان است که این ویروس می تواند یک تجدید حیات در بسیاری از کشورها کاسته مستندات خود را تحت فشار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صرفه جویی در کسب و کار و معیشت. حدود 36 میلیون آمریکایی کاربردی برای مزایای بیکاری بیش از دو ماه گذشته و ایالات متحده بیکاری رسید و در ماه آوریل به 14.7 درصد سطح نهان از افسردگی است.

آمریکا مقامات بهداشتی خواهد شد از نزدیک برای موج دوم عفونت در طول چند هفته آینده و نگرانی که آمریکایی ها را بی اعتنایی اجتماعی فاصله بیش از آخر هفته روز یادبود غیر رسمی شروع از تابستان است. بیش از آخر هفته گذشته وجود داشت در حال حاضر جمعیت زیادی. کانکتیکات به حال نزدیک به سواحل قبل از ظهر زمانی که آنها رسیده ظرفیت تحت محدودیت های جدید.

یکی از کالیفرنیا بزرگترین قبیله ای و قمار و کازینو Viejas & رفت و آمد مکرر در نزدیکی سن دیگو دوباره به جمعیت زیادی دوشنبه. مشتریان خود را به حال درجه حرارت گرفته شده در درب و دستور داده شد به بیش از چهره خود و دیگر اسلات ماشین خاموش شد و به نگه داشتن مردم از هم جدا شوند. اما قوی مردم در انتخابات به معنای بسیاری از مشتریان هنوز بازی کمتر از 6 فوت (1.8 متر) از هم جدا.

رندا McLauchlan صف در 7:30 صبح قبل از رفتن به محل کار به عنوان یک پیمانکار نقاشی چون "این همه در مورد آزادی است." او بسیار مهم از مستند سفارشات.

در جای دیگر در سراسر جهان و اروپا تحت فشار قرار دادند به جلو با بازگشایی اجازه می دهد مردم را به آکروپلیس در آتن بالا-بوتیک مد در ایتالیا, موزه ها در بلژیک, دوره های گلف در ایرلند و باغ آبجو در آلمان واقع شده است.

بیش از 4.7 میلیون نفر در سراسر جهان به آزمایش مثبت برای این ویروس و بیش از 315,000 مرگ و میر ثبت شده است از جمله حدود 90000 دلار در آمریکا و بیش از 160000 نفر در اروپا با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این اعداد و ارقام هستند که به درک درست ابعاد از شیوع بیماری به دلیل محدود تست تفاوت در شمارش مرده و پنهان برخی از دولتها.

در دیگر تحولات سازمان بهداشت جهانی متمایل به تماس از بسیاری از کشورهای عضو آن برای راه اندازی یک تحقیقات مستقل به چگونه آن را در پاسخ به کوروناویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها مورد حمله هر دو که و چین ادعا U. N. آژانس کمک پکن پنهان کردن میزان شیوع این بیماری در مراحل اولیه آن.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: کاوشگر برگزار خواهد شد "در اولین لحظه ای مناسب است." اعلام شده که در نشست سالانه آمد و پس از یک ناظر در بدن یافت می شود ممکن است کاستی در سازمان سیستم هشدار دهنده.

رئیس جمهور چین در دفاع چین رکورد گفت: کشور ارائه شده همه مربوط به شیوع داده ها به چه کسانی و کشورهای دیگر از جمله ویروس ژنتیکی توالی "در یک مد به موقع." او همچنین اعلام کرد که چین به 2 میلیارد دلار برای مبارزه جهانی علیه ویروس.

اما برگ برنده دولت با تشدید حملات خود را در جلسه با ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر متهم که از شکست به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز جهان به وقوع پدید آمده است.

بدون ذکر چین با نام آذر گفت: "در یک تلاش آشکار برای پنهان کردن این بیماری حداقل یک عضو دولت ساخته شده مسخره از خود شفافیت تعهدات با هزینه های فوق العاده ای برای کل جهان است."

او گفت که ایالات متحده اختصاص داده است 9 میلیارد دلار به صورت جهانی coronavirus پاسخ.

با عفونت های جدید و مرگ و میر کاهش قابل ملاحظه ای در اروپا و بسیاری از کشورهای در حال آماده سازی برای بازگشایی مرزهای خود را و تلاش برای تدوین قوانین بسیار غیر معمول تابستان فصل توریستی.

"این تعطیلات این سال نخواهد بود مانند آنهایی که ما می دانیم از گذشته" وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت ZDF تلویزیون. "این بیماری همه گیر است که هنوز هم وجود دارد و ما باید حداقل باید اقدامات احتیاطی برای بدترین حالت که این ارقام بدتر است."

یونان بازگشایی برخی از سایت های باستانی همراه با مدارس و مراکز خرید و سرزمین اصلی سفر است. هموار برچسب مورد استفاده قرار گرفت برای حفظ بازدید کنندگان از هم جدا. گردشگران محلی شد برای این کشور هنوز 14 روز در قرنطینه برای ورود و سفر به جزایر یونانی باقی مانده است به طور گسترده محدود شده است.

کلیساها در ایتالیا و واتیکان از سر گرفته و عمومی توده ها. سپاه پاسداران در hazmat مناسب در زمان درجه حرارت وفادار ورود به کلیسای سنت پیتر که در آن فرانسیس جشن صبح زود توده در سمت نمازخانه به مناسبت 100 سالگرد تولد سنت جان پل دوم.

ترکیه رئیس جمهور اعلام کرد چهار روز مقررات منع رفت و آمد در ایام تعطیلات عید فطر. این کشور تصمیم گرفتند برای تحمیل کوتاه آخر هفته و تعطیلات حکومت به جای کامل مستندات ترس از صدمه به در حال حاضر مشکل اقتصاد است.

در فرانسه مقامات نگران بودند پس از حدود 70 عفونت تا ظهور در این کشور مدارس پس از آنها شروع به بازگشایی در هفته گذشته. فرانسه بازگشایی حدود 40,000 کودکستان ها و مدارس ابتدایی هفته گذشته با کلاس پوش در دانش آموزان 15.

___

طولانی گزارش از واشنگتن Krisher از دیترویت. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن