UoM VC-رهبری پنل برای تصمیم گیری در تعطیلات, تقویم دانشگاهی

میسور/Mysuru: پروفسور G. Hemantha Kumar, معاون-رییس دانشگاه میسور (UoM) را ارسال گزارش توصیه به دولت در تهیه ی

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: پروفسور G. Hemantha Kumar, معاون-رییس دانشگاه میسور (UoM) را ارسال گزارش توصیه به دولت در تهیه یک تقویم نیاز به حفظ و یا خودداری کردن از تعطیلات انجام امتحانات و فعالیت های دیگر در پی COVID-19 همه گیر و حاصل مستند که منجر به اختلال در فعالیت های علمی در دانشکده ها و دانشگاه ها.

پروفسور Hemantha کومار منصوب شده توسط دولت به عنوان رئیس یک کمیته برای دانشگاههای دولتی. وجود خواهد داشت و کمیته های جداگانه برای Visvesvaraya فن آوری دانشگاه کارناتاکا دولت باز, دانشگاه, دانشگاه های خصوصی و وزارت آموزش و پرورش فنی برای آماده سازی یک تقویم از حوادث به دنبال داشته باشد هنگامی که دانش آموزان به دانشگاه. این کمیته به ارائه گزارش Apr. 28.

این کمیته است تشکیل شده است در پی کارناتاکا دولت شورای عالی آموزش و پرورش (KSHEC) توصیه 'صفر تعطیلات' برای 2020-21 سال تحصیلی به دانشگاه می خواهید برای جبران زمان از دست رفته به علت Coronavirus مستند. این KSHEC گزارش شده است به آموزش عالی وزارت در این پیشنهاد از گروه های آموزشی در تمام دولتی دانشگاه ها.

به طور منظم تعطیلات برای تحت تحصیلات تکمیلی و دوره های تحصیلات تکمیلی شد و برنامه ریزی شده برای ماه اوت و سپتامبر پس از امتحانات ترم. اما از آنجایی که دانشگاه ها و کالج ها در حال بسته با توجه به مستند VCs می خواهید به لغو تعطیلات و استفاده از زمان برای فعالیت های علمی است.

در حالی که پروفسور Hemantha کومار است رئیس کمیته ، Ramachandregowda, VC, Rani Chennamma دانشگاه Belagavi ، K. R. N, VC, بنگلور, دانشگاه, پروفسور P. S Yadapadithaya VC منگالور دانشگاه و پروفسور Sabiha Bhumigowda VC کارناتاکا دولت زنان دانشگاه خواهد بود که اعضای. UoM ثبت پروفسور R. Shivappa خواهد بود عضو ،

این کمیته آماده خواهد شد یک تقویم از طریق جلسات آنلاین در رایزنی با گروه های آموزشی از تومکور دانشگاه Davanagere دانشگاه Kuvempu دانشگاه گلبرگه دانشگاه کانادا دانشگاه بنگلور مرکزی دانشگاه بنگلور دانشگاه شمال سانسکریت دانشگاه فرهنگ عامه دانشگاه موسیقی دانشگاه Krishnadevaraya دانشگاه Karnatak دانشگاه ویژه, افسر, Maharani خوشه دانشگاه و مامور ویژه مندیا واحد دانشگاه. این کمیته در گزارش نهایی خواهد شد و قابل استفاده برای تمام این دانشگاه است.

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز ، Hemantha کومار گفته است که او و دیگر اعضای کمیته در حال حاضر شروع رایزنی با دیگر VCs. "من همچنین برگزاری ویدئو کنفرانس با دیگر VCs و به زبان های مختلف سران گروه ها و تهیه گزارش بر اساس بخشنامه دولت. من را شامل می شود توصیه های من و ارسال آن به دولت توسط Apr. 28" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب