UML دارای مجازی شروع

لوول– قرن سنت علمی در هم شکسته شد شب جمعه به بیش از 4000 UMass Lowell دانش آموزان اهدا شد خود و فارغ التحصیل ک

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

لوول– قرن سنت علمی در هم شکسته شد شب جمعه به بیش از 4000 UMass Lowell دانش آموزان اهدا شد خود و فارغ التحصیل کارشناسی درجه عملا به جای اینکه در Tsongas مرکز.

از صفحه نمایش های ویدئویی در خانه های خود از فارغ التحصیلان پا به چه UMass Lowell صدراعظم ژاکلین Moloney به عنوان "پست بیماری همه گیر جهانی است."

تاریخ ساخت ویروس است که تغییر کرده است زندگی در سراسر جهان در حال حاضر لمس زندگی این فارغ التحصیلان است.

به عنوان دانشجو سخنران راشل رکورد با اشاره به زمانی که کلاس 2020 چپ برای شکستن بهار, آنها نمی دانند که آنها نمی خواهد به بازگشت به دانشگاه. "ما هم می گویند ما خداحافظی خوش غافل دنیای ما بود در مورد به تغییر" رکورد گفت.

در حالی که برخی شکوفا سنتی commencements باقی مانده — پمپ و شرایط و سرود ملی — آنها تبدیل شده است. The UMass Lowell مجلسی خوانندگان انجام دقیقا ویرایش تفسیر سرود اما فردی کلیپ های ویدیوئی گرد هم آورده با هماهنگی. و Keith Lockhart, هادی بوستون, پاپ, بازی پمپ و شرایط از یک فاصله.

"شما در حال رفتن به جهان از چالش های غیر منتظره," لاکهارت گفت: دانش آموختگان رشته های ویدئویی خود را.

رکورد از Pepperell که تکمیل چهار سال در دانشگاه با یک 4.0 متوسط خود را آغاز کرد شروع آدرس با ادای احترام به اعضای هیات علمی و کارکنان "قرار دادن هزاران نفر از دوره های آموزشی آنلاین را در زمان ثبت." و تقدیر او همکلاسی های همکار که صرف زمان در چند ماه گذشته به عنوان "ضروری کارگران" در بیمارستان و فروشگاه های مواد غذایی و ایستگاه های گاز است."

این "باور نکردنی, انعطاف پذیر کاملا شگفت انگیز کلاس 2020" ساخته شده است تا از افرادی که به شما بدهد. "از دست دادن نیست در فرهنگ لغت ما," او گفت:. همکلاسی های او مشخص شده توسط خود را "شفقت مهربانی و خود را فنا ناپذیر شور و شوق است."

در طول ماه پس از رخصتی بهار به پایان رسید و وقت خود را در دانشگاه کلاس 2020 خود را نشان داد شور و شوق در کار خود تلاش و تعهد خود را به هر یک از دیگر "ما به نام هر یک از دیگر و ما مشغول به کار برای ارائه مواد غذایی برای کسانی از ما نیاز دارند."

قدرت کلاس 2020 "نهفته در ما تنوع و یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد ما این است که ما احترام و دیدن قدرت در آن اختلاف رکورد گفت."

او به این نتیجه رسیدند اظهارات او با شعر از یک Dropkick Murphys' آهنگ "شما را به بهترین از دست شما برخورد چون واگذارنده هرگز برنده...و بچه از لوول افزایش به بل."

و نشانه های Dropkick Murphys' به نظر می رسد در فیلم به خواندن آن شعر.

رکورد رشد در جنوب لوول و خانواده او در حال حاضر زندگی در Pepperell. او تحصيلات دانشگاهي خود را در عدالت کیفری و حضور در مدرسه قانون است. او یکی از شش دانش آموزان اهدا امنا' کلید جایزه داده شده به فارغ التحصیلان که حفظ 4.0 به طور متوسط چهار سال و نیز برنده صدراعظم مدال برای پيشرفت تحصيلی.

بسیار غیر متعارف از شروع تمرین باز با یک سری از ویدئوها از فارغ التحصیلان مدرک افتخاری دریافت کنندگان و مشاهیر گسترش آرزوهای خوب. آنها شامل UMass Lowell فارغ التحصیلان تلویزیون شخصیت Taniya نایاک و هواشناس سارا Wroblewski; شبکه غذایی آشپز رابرت ایروین; ورزشی رسانههای جان Meg از ESPN, کاترین Tappen از NBC Sports و Baseball Hall of Famer Dennis این و NESN همکاران تام کارون جری رمی و دیو o'brien; و گذشته شروع سخنرانان و آفرین از جمله برنده اسکار کریس کوپر و نویسنده ماریان لئون کوپر جودی Woodruff از PBS بوستون پاپ هادی Keith Lockhart, Steve Kornacki از MSNBC در کنگره ایالات متحده لری Trahan و دانشگاه مریلند بالتیمور کانتی جمهور فریمن Hrabowski.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب