UMass Lowell را Lutete فینالیست برای AE مرد سال

UMass Lowell بسکتبال مردان standout مسیحی Lutete یکی از سه فینالیست برای 2019-20 امریکا شرق مرد جایزه سال.Lute

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

UMass Lowell بسکتبال مردان standout مسیحی Lutete یکی از سه فینالیست برای 2019-20 امریکا شرق مرد جایزه سال.

Lutete یک 6-پا-5 دانشجوی کارشناسی ارشد گارد پیچیده یک حرفه ای ستاره ای با رودخانه شاهین و همچنین ستاره دار در کلاس درس
امریکا شرق و مرد از جوایز سال تشخیص کنفرانس ارشد مرد و زن دانش آموز-ورزشکار است که بهترین خود متمایز و خودش در طول دانشگاهی حرفه ای در زمینه های علمی موفقیت های ورزشی, برتری, سرویس و رهبری است.

به نامزد دانشجو-ورزشکاران باید تکمیل بین دانشکده واجد شرایط بودن در اصلی خود, ورزش, تا پایان سال 2020 فصل بهار با استثنا از بهار, ورزشی, ورزشکاران, و حداقل درجه تجمعی نقطه متوسط 2.50 (4.00 مقیاس).

دیگر مردان فینالیست که انتخاب شدند از مجموع هشت نامزد بودند بینگهمتون جک فیتزجرالد و UMBC را Ilia Rattsev. زنان فینالیست انتخاب شده از نه مجموع نامزد در UAlbany را کلی Barkevich, UMBC را Lucrezia کاستاریکا و استونی بروک را Clodagh o'reilly.

برندگان اعلام خواهد شد در روز سه شنبه.

Lutete که شد این برنامه اول تا کنون دو بار NABC بخش 1 All-منطقه تیم honoree فارغ التحصیل با 4.0 از صلح و جنگ مطالعات کارشناسی ارشد در این بهار. مادری از Silver Spring, Md., چراغ UML فصل گذشته در 19.3 امتیاز در هر بازی و 7.0 ریباند در هر بازی در حالی که تیراندازی 51.6 درصد از طبقه.

او به دست آورده CoSIDA علمی تمام-آمریکا تیم اول به رسمیت شناختن و همچنین امریکا در شرق زمستان محقق ورزشکار و امریکا شرق همه-علمی تیم گره. او همچنین صرف زمان داوطلبانه با لوول Boys & Girls, باشگاه, صلح و مطالعات جنگ و مختلف در مدارس ابتدایی به عنوان یک کلاس درس خوان.

UMass Lowell سافتبال ارشد ماریان Sparacia یک نامزد برای زن سال. Sparacia کمک تیم سافتبال به آن برای اولین بار تا کنون امریکا شرق به طور منظم فصل قهرمانی در سال 2019 و فارغ التحصیل از UMass Lowell, ورزش, فیزیولوژی, برنامه در سال 2020 با جزئی در روانشناسی است. Baseman دوم نامگذاری شد به امریکا شرق همه-کنفرانس تیم در سال 2018 و به این لیگ همه تیم قهرمانی در سال 2019.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن