UMass Lowell استراتژیست کسب و کار: آجر و ملات فروشگاه باید انطباق

لوول — "دریافت خوب به زودی" بالون درصدی بیش جو lauren mora که می ایستد در ثبت نام نقدی. گل فروشگاه او متعلق به

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

لوول — "دریافت خوب به زودی" بالون درصدی بیش جو lauren mora که می ایستد در ثبت نام نقدی. گل فروشگاه او متعلق به 28 سال است که خالی شده است و برای هفته ها.

موارد است که به طور معمول را lauren mora کسب و کار — مدل های نجومی, عید پاک, عروسی تاریخ — گذشت. Lauren mora دیگر روشن خود را "باز" امضا کند. خرید و فروش در بلویدر گلفروش پایین در حدود 90% است.

"این ترسناک, ترسناک وضعیت در حال حاضر," او گفت:. "من قویا بر این باورند... بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال رفتن برای پایان دادن به بسته شدن."

او امیدوار مغازه او شده و زندگی خود را به نیست یکی از آنها است.

اسکات Latham, دانشیار مدیریت استراتژیک در UMass Lowell, پیش بینی آینده تاریک و دلگیر برای برخی از آجر و ملات خرده فروشی. او مورد مطالعه در سه رکود و انتظار دارد که این یکی به گذشته برای آینده دو تا سه سال است.

"این است برای رفتن به یک چالش از آنجا که برخی از جنبه های منحصر به فرد. نه تنها شما باید رکود اقتصادی, اما شما باید پس زمینه از هیت نگرانی" Latham گفت.

"و من فکر می کنم که رفتن به تغییر راه که مردم مغازه راه آنها خرید شما می دانید چگونه آنها را مشاهده فروشگاه های خرده فروشی ...," او اضافه شده است.

جو lauren mora (مرکز) گفت: کسب و کار در مغازه خود یک بلویدر گلفروش پایین است حدود 90 درصد در میان همه گیر.

تغییرات در رفتار مصرف کننده رخ می دهد که در طول رکود اقتصادی تمایل به اثرات ماندگار این استاد توضیح داده شده است. برای مثال به جای بازدید از استارباکس چند بار در هفته مصرف قهوه ممکن است شروع به دم خود را از نوشیدنی ها در صفحه اصلی — و ممکن است آنها همچنان به انجام این کار حتی پس از رکود اقتصادی است گفت: با استناد به مطالعه است.

"از رفتار مصرف کننده است که تغییرات در طول رکود اقتصادی اگر آن را طول می کشد نگه دارید و دائمی می شود حتی اگر شما آن را از طریق رکود رفتار مشتری در حال رفتن به به طور چشمگیری متفاوت" Latham گفت.

به جای مرور فروشگاه های خرده فروشی و یا تلاش در لباس های آینده مصرف کنندگان ممکن است بیشتر مستعد به خرید کالا آنلاین. به علاوه آجر و ملات کسب و کار ممکن است چالش دیگر مانند کاهش ظرفیت بار مجاز به بازگشایی شده است.

در سال 2008 با رکود اقتصادی Latham و همسر خود را دریافت کرد و در مجموع 1200 $در محرک بودجه. این زن و شوهر جدید خریداری شده واشر و خشک کن و احتمالا رفت برای ناهار در حالی که آنها در آن, او گفت:. اما این روزها او انتظار دارد که افراد کمتر خواهد بود و راحت خود را با استفاده از محرک چک به انجام در قضیه خرید.

"بنابراین بدترین سناریو این است که پول تنها نشسته در حساب بانکی و انجام نمی آنچه در آن در نظر گرفته شده به انجام. و بهترین سناریو این است که من آن را صرف در آمازون و یا آنلاین" او گفت:.

Latham انتظار ترس از ابتلا به این ویروس می شود در حال حاضر برای یک مدت زمان طولانی مگر گسترده واکسن یا درمان تولید می شود. و برخی از کسب و کار مانند مکان پارک های بازی های آرکید و برخی از فروشندگان ممکن است زنده ماندن او گفت:.

"رفتار تغییر خواهد کرد در چنین درجه ای نسبت به این نوع از کسب و کار است که آنها هرگز آن را," او گفت:.

اما کسب و کار است که ارائه خدمات یا روابط مشتری قوی خواهد شد و به احتمال زیاد تحمل Latham اضافه شده است. برخی از کسب و کار در حال تطبیق با روش های نوآورانه مانند سازماندهی ارائه خدمات و یا ارائه را-خود-خود-غذا کیت با مواد ارائه شده است.

"آن کسانی که کمی میکرو-محور در کسب و کار است که کمک به آنها برای زنده ماندن" Latham گفت.

هفته اول اردیبهشت غربی خیابان Studios در لوول میزبانی مجازی باز studios است که در آن هنرمندان ترویج اجناس خود را از طریق عکس, متن و livestreams.

"بهترین بخشی از آن بود و در واقع از دیدن مردم ... بنابراین بسیاری از مردم و هنر خود را" مدیر Patty کالن گفت.

"ما فقط در تلاش برای تحصیل و هوشمند و انطباق با همه چیز تغییر" او بعدا اضافه شده است.

به صورت دو بعدی یا سه سال Latham انتظار اقتصاد به دنبال یک "jagged خط روند" با بالاتر از نرخ طبیعی بیکاری کمتر مصرف خرید و خروجی کمتر از تولید کنندگان.

"شما در حال رفتن برای دیدن اقتصاد حرکت رو به جلو و سپس رفتن بود شیوع و آن را به حرکت به عقب و مردم در حال رفتن به دریافت کنید نگران است. آنها در حال رفتن به فروشگاه آنها در حال رفتن به خرید. و سپس آن را بهتر کنید و سپس به مدت شش ماه از آن خواهد شد به عنوان نزدیک به طبیعی به عنوان ما در حال رفتن به دریافت" تا زمانی که شیوع او گفت:.

"آن را به سختی به یک دوره طولانی از رشد اقتصادی مگر اینکه ما سیاست یک واکسن است که واقعا به ما اجازه می دهد برای مدیریت و کنترل ویروس" او گفت:.

صعودی? در نهایت وجود خواهد داشت و پایان دادن به رکود اقتصادی Latham گفت.

"شما رو خروش '20s در پایان به اسپانیایی آنفلوانزا ... چون خیلی مقید کردن تقاضا بسیار مقید کردن رفتار می خواهید برای لذت بردن از زندگی" گفت: با اشاره به سال 1918 همه گیر آنفلوآنزا.

"اقتصاد منفجر خواهد شد در نهایت از این — من فقط فکر نمی کنم آن را برای رفتن به یک زن و شوهر از سال," او گفت:.

در این میان صاحبان کسب و کار مانند lauren mora نگرانی در مورد آینده است. Lauren mora همچنان به پرداخت آب و برق و اجاره مغازه خود را با وجود ضرر و زیان قابل توجهی در درآمد.

"من می تواند از دست دادن کسب و کار من در پایان ... من می ترسم" او گفت:.

سخت ترین قسمت او گفت: "هیچ کس نمی داند چگونه آن را تا پایان."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن