انگلستان جانسون تماس های ضد نژاد پرستی کمیسیون; منتقدان می خواهید بیشتر

توسط جیل LAWLESSلندن (AP) — نخست وزیر بوریس جانسون را ایجاد یک کمیسیون برای نگاه برابری نژادی در انگلیس در یک

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

توسط جیل LAWLESS

لندن (AP) — نخست وزیر بوریس جانسون را ایجاد یک کمیسیون برای نگاه برابری نژادی در انگلیس در یک حرکت است که می آید پس از دو هفته از اعتراضات موجب مرگ جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس. مخالفان را متهم کرد که دولت محافظه کار از امید بستن برای صحبت به جای عمل است.

نوشتن در روز دوشنبه دیلی تلگراف روزنامه جانسون گفت: بدن را در "همه جنبه های نابرابری در اشتغال در سلامت نتایج علمی و تمام دیگر جنبه های زندگی است."

"آنچه که من واقعا می خواهید به انجام به عنوان نخست وزیر این است که تغییر روایت بنابراین ما توقف حس قربانی و تبعیض" او نوشت. "ما تمبر از نژادپرستی و ما شروع به یک حس واقعی از انتظار موفقیت است. که در آن من می خواهم برای رسیدن به, اما آن را نمی خواهد بود آسان است."

دهها هزار نفر از مردم به خیابان آمده اند در صدها نفر از تظاهرات در سراسر انگلستان پس از فلوید کشته شد, on May 25, خواستار, که بریتانیا در مقابله با سابقه خود از امپریالیسم و نژادی و نابرابری.

جانسون گفت: "بدن را بررسی "تبعیض در سیستم آموزش و پرورش در سلامت, در نظام عدالت کیفری" اما به چند جزئیات دیگر.

مخالفت حزب کارگر مجلس دیوید Lammy نویسنده از یک سال 2017 گزارش در بریتانیا اقلیت های قومی و عدالت کیفری دولت را متهم به تاخیر انداخت.

"این احساس دوباره در انگلستان ما می خواهیم چهره, داده, اما ما نمی خواهیم عمل" او گفت:. "زمان برای نقد و بررسی است و زمان برای اقدام در حال حاضر."

در حالی که دولت می گوید آن را همدردی با هدف از زندگی ماده معترضان جانسون انتقاد کرده است تماس برای حذف مجسمه از چهره های مرتبط با امپراتوری بریتانیا و برده داری.

هفته گذشته تظاهرکنندگان سرنگون یک مجسمه از 17 قرن تاجر برده ادوارد Colston در شهر بریستول ریخته و آن را به بندر. که reinvigorated خواسته برای حذف از دیگر آثار تاریخی از جمله یک مجسمه از ویکتوریا امپریالیستی سیسیل رودز در دانشگاه آکسفورد. شهر بریستول است پس از صید مجسمه از آب, اما آن را نمی شود دوباره.

پس از یک مجسمه از زمان جنگ نخست وزیر وینستون چرچیل در خارج از پارلمان در لندن بود daubed با کلمات "بود نژادپرستانه" مقامات محلی به اجرای آن و دیگر بناهای تاریخی تا به محافظت از آنها را از خرابکاری.

فوتبال اراذل و اوباش و راست فعالان جمع آوری شده در نزدیکی مجسمه چرچیل در روز شنبه تحت پوشش حفاظت از بناهای تاریخی. قدرتهای جهانی به نام یک راهپیمایی برنامه ریزی شده برای جلوگیری از درگیری با جناح راست فعالان ترک صدها تا حد زیادی سفید نر تظاهرکنندگان به پرتاب اشیاء و مبارزه با پلیس است.

بیش از 100 نفر دستگیر شدند از جمله یک مرد عکس ظاهرا ادرار کردن در کنار یک بنای یادبود به کیت پالمر یک افسر پلیس با ضربات چاقو به مرگ توسط مردی که حمله به پارلمان در سال 2017. اندرو بانک, 28, به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه مجرم به اتهام outraging عمومی نجابت و محکوم شد به مدت دو هفته در زندان است.

جانسون محکوم خودخوانده مجسمه مدافعان به عنوان "یک بار از راست اراذل و اوباش" و اراذل و اوباش و گفت: "هیچ چیز وجود دارد که می تواند بهانه ای رفتار خود را."

اما او همچنین گفت: این اشتباه بود برای حمله به مجسمه چرچیل.

بریتانیا در زمان جنگ نخست وزیر است که احترام بسیاری را در انگلستان به عنوان مردی که به رهبری این کشور به پیروزی در برابر آلمان نازی است. اما او همچنین مدافع سرسخت امپراتوری بریتانیا.

جانسون که نوشته شده و یک زندگینامه چرچیل گفت: آن را به "ارتفاع دیوانگی" به او را متهم به نژاد پرستی.

"من به مقاومت با هر نفس در بدن من هر گونه تلاش برای حذف این مجسمه از میدان پارلمان" او نوشت: در تلگراف.

___

دنبال تمام AP پوشش تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در https://apnews.com/GeorgeFloyd.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب