ایالات متحده زنان بازیکنان تیم باید گزینه های پس از شکست در دادگاه

توسط ANNE M. پترسونبازیکنان برای ایالات متحده زنان تیم ملی ممکن است ضربه توسط یک قاضی حکم خود را در تبعیض جنسی

توسط ATSHNEWS در 16 اردیبهشت 1399

توسط ANNE M. پترسون

بازیکنان برای ایالات متحده زنان تیم ملی ممکن است ضربه توسط یک قاضی حکم خود را در تبعیض جنسیتی طرح دعوی در دادگاه در برابر ایالات متحده را فوتبال فدراسیون اما این مورد به مراتب بیش از.

زنان باید متعهد به نگه داشتن مبارزه تشویق امثال جو بایدن, Billie Jean King و حتی تیم ملی مردان.

"این فقط یک شکست" پادشاه گفت: "وقتی پرسیده شد که چه چیزی او را به این تیم. "وجود دارد بنابراین بسیاری از این یو پی اس و فراز زندگی. فقط نگه داشتن یادگیری از آن را نگه دارید برای رفتن آن. شما هنوز هم چنین نفوذ زیادی نه تنها در فوتبال بلکه برای برابری برای همه است."

شاه بود که خواستار عادلانه پول جایزه در تنیس در سال 1970 هنگامی که معروف اعلام کرد: "هر کس فکر می کند که زنان باید هیجان زده هنگامی که ما خرده و من می خواهم زنان به کیک شکر و تخم مرغ و گیلاس در بالا بیش از حد."

بازیکنان شکایت فدراسیون در سال گذشته ادعا آنها پرداخت نشده است به همان اندازه خود را تحت توافق دسته جمعی برای چه تیم ملی مردان دریافت تحت آن کار کرد. از آنها خواسته برای بیش از $66 میلیون دلار خسارت تحت دستمزد برابر قانون و در بند هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964.

این قاضی فدرال انداخت از بازیکنان ادعای تبعیض آمیز پرداخت یکشنبه در یک تعجب آور از دست دادن برای دفاع از قهرمان جام جهانی. ایالات متحده منطقه قاضی Gary R. Klausner گفت: زنان را رد کرد و پرداخت-به-بازی بازی های ساختار مانند مردان توافق و پذیرش بیشتر پایه حقوق و مزایای.

اما او اجازه جنبه های خود را از اتهامات تبعیض آمیز شرایط کار برای رفتن به جلو.

دادگاه باقی مانده است, برنامه ریزی برای 16 ژوئن در دادگاه فدرال در لس آنجلس.

بازیکنان قول داده اند که به درخواست تجدید نظر تصمیم قاضی.

چندین گزینه های قانونی. بازیکن می تواند به دنبال سرنگونی جمعه تصمیم در 9 متحده مدار دادگاه تجدید نظر و حتی می تواند مورد بحث با USSF امکان مشترک نرم افزار برای اقامت در انتظار تجدید نظر شود. آنها در ادامه می تواند با یک آزمایش محدود به شرایط کاری مانند پرواز و هتل ها و کادر پزشکی پس از آن درخواست تجدید نظر جمعه حاکم.

یا طرف می تواند به دنبال حل و فصل شاید به عنوان بخشی از یک معامله برای تعویض و تمدید زمان توافق دسته جمعی که در دسامبر منقضی می شود. 31, 2021.

بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد رفت به توییتر در این آخر هفته به تشویق بازیکنان است.

"به @USWNT: آیا نمی دهد تا در این مبارزه است. این هنوز تمام نشده است. به @ussoccer: برابر پرداخت در حال حاضر. و یا دیگری زمانی که من رئیس جمهور شما می توانید در جاهای دیگر برای جام جهانی, بودجه" او نوشته شده با اشاره به 2026 مردان جام جهانی به میزبانی ایالات متحده و مکزیک و کانادا است.

بازیکنان در انجمن برای تیم ملی مردان نیز با انتشار بیانیه ای روز شنبه ابراز پشتیبانی می کند.

"برای یک سال و نیم USMNT بازیکنان ساخته شده اند پیشنهاد به فدراسیون خواهد بود که دستیابی به دستمزد برابر برای USMNT و USWNT بازیکنان" بیانیه ای گفت:. "ما درک می کنیم WNT بازیکنان برنامه ای برای تجدید نظر در هفته گذشته تصمیم و ما از آنها حمایت کنند."

Steven A. بانک یک استاد در UCLA گفت که او انتظار Klausner تصمیم در قضاوت خلاصه به تمرکز مورد اما نه به درجه ای آن را انجام داد.

"غالبا قضات انجام خواهد شد که به منظور محدود کردن این مسائل اما به دلیل آن را نیز اسپرز طرفین به حل و فصل در اصل با استفاده از یک دست سنگین و گفت:" هی بسیاری از این چیزهایی که شما باید کرک بنابراین اجازه دهید برای خلاص شدن از این و نه از شما به عنوان بزرگ یک مورد که شما فکر می کنم شما انجام دهد.' بنابراین من تعجب نیست که برخی از سطح از قضاوت خلاصه اعطا شده و برخی از سطح تکذیب کرد," او گفت:. "اما من شگفت زده شد که قاضی در آمد با آنچه که نسبتا کامل پیروزی برای ایالات متحده در فوتبال است."

در ظاهر در ABC "صبح بخیر آمریکا" در دوشنبه مگان Rapinoe گفت: او شوکه شده بود با تصمیم. او با اشاره به این تیم زنان به مراتب موفق تر از مردان, برنده جام جهانی متوالی عناوین و بازی بیشتر بازی ها.

"اگر من کسب درآمد $1 هر بار که من بازی می کنم و یک مرد را بدست آورده $3 فقط به خاطر اینکه من برنده 10 بازی و او تنها برنده سه بازی بنابراین من ساخته شده $10 و او ساخته شده $9, من مطمئن هستم که چگونه است که من بیشتر پول در حالی که اساسا به نفع خود همه چیز را ما می تواند احتمالا برنده در طی این دو سال دو جام جهانی و فقط در مورد هر بازی ما بازی" Rapinoe گفت. "برای من, آن را از دست رفته نقطه و بسیار ناامید کننده بود و صادق است."

وکیل همپتون Dellinger که به نمایندگی از بازیکنان در یک نبرد بیش از چمن مصنوعی در جام جهانی 2015 در کانادا گفت: این مورد را هم به بازی کردن.

"بدیهی است که من فکر می کنم این امر می تواند بزرگ اگر طرفین برسد می تواند معقول و منطقی حل و فصل" Dellinger گفت. "اما به نظر من اگر قانونی مبارزه است برای رفتن به ادامه فکر نمی کنم قاضی اولین کلمه ای است که لزوما رفتن به آخرین کلمه است."

استدلال می شود که این تیم در حال حاضر این پرونده در دادگاه افکار عمومی. پس از ایالات متحده پیروزی در فینال جام جهانی سال گذشته در فرانسه با جمعیت شعار "دستمزد برابر" به عنوان بازیکن مشهور در این زمینه است.

زنان نیز جلب حمایت از برخی از ایالات متحده, فوتبال, ترین بالا مشخصات حامیان مالی که فدراسیون استدلال در اسناد دادگاه که زنان فاقد مهارت ها و مسئولیت ها از همتایان مرد خود. به اصطلاح زمین سوخته استدلال منجر به استعفای USSF رئیس جمهور کارلوس Cordeiro بود که جایگزین سابق تیم ملی بازیکن سیندی Parlow مخروطی.

"من فکر می کنم این فوق العاده است که آنها به ارمغان آورد و صورت رو به جلو چون من فکر می کنم هر دید به این موضوع این است که فقط به کمک های بیشتر به علت به دلیل آن را رفتن به مردم را بیشتر حساس و آگاه باشند که این موضوع از پرداخت نابرابر همچنان ادامه دارد در همه طیف از اقتصاد ما" گفت: مری الن کارتر استادیار حسابداری در کالج بوستون. "من اتفاق می افتد به می دانم که آن را به خوبی در اجرایی فضای, اما آن را نه تنها وجود دارد. بنابراین من فکر می کنم شجاعت است که آنها تا به حال به جلو آمده و با کت و شلوار نگه می دارد و این موضوع در خط مقدم و من فکر می کنم که این مهم است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن