آمریکا باید در نهایت آدرس اجتناب از مالیات جنجال

آمریکایی ها بدون شک نا امید با دو استاندارد لذت می برد توسط شرکت های بزرگ چند ملیتی.هر سال این شرکت عظیم کسب م

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

آمریکایی ها بدون شک نا امید با دو استاندارد لذت می برد توسط شرکت های بزرگ چند ملیتی.

هر سال این شرکت عظیم کسب میلیاردها دلار سود از امریکا سودآور بازار مصرف شده است. در عین حال آنها به طور معجزه آسایی موفق به جلوگیری از پرداخت هر گونه ایالات متحده مالیات است.

همه از آن است که با توجه به دیرینه سیستم هوشمندانه نقاط ضعف مالیات که ادامه داد: بدون کنترل از آخرین مالیاتی آمریکا بسته در سال 2017. متاسفانه وزیر خزانه داری ایالات متحده استیون Mnuchin است که عدم برگزاری این شرکت های چند ملیتی پاسخگو باشد.

در طول مالیاتی اخیر مذاکرات در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) Mnuchin اعلام کرد که مذاکرات در بن بست. که برگ وضعیت موجود در محل — که به معنی آن را برای کنگره به اقدام است.

وجود دارد برخی از نگرانی های معتبر در OECD. ایالات متحده به رسمیت می شناسد که شرکت های چند ملیتی در حال دور شدن با اجتناب از مالیات. و رهبران اروپایی باید یک مشکل مشابه از شرکت های فن آوری مانند Facebook و گوگل به طور مستمر تغییر خود سود قابل توجهی به مالیات-پناهگاه سازمان ملل.

عظیم درآمدهای مالیاتی در معرض خطر هستند برای همه نگران است. تخمین زده می شود که شرکت سود تغییر هزینه های خزانه داری ایالات متحده 80 میلیارد دلار در هر سال. اساسا شرکت های بزرگ است که می توانیم به حرکت عملیات در خارج از ایالات متحده لذت بردن از مهم فرار مالیاتی.

اما کوچکتر داخلی کسب و کار در ادامه به پرداخت سهم خود را از مالیات است. در محکم کردن اقتصاد این باعث می شود کمی احساس به ویژه هنگامی که گسترده نوار از نیروی کار ایالات متحده است به طور ناگهانی تبدیل به بیکار با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

پس OECD نشده حل کلی مشکل اجتناب از مالیات و Mnuchin انتخاب کرده است برای توقف هر گونه مذاکرات کنگره در حال حاضر باید گام در. این زمان برای تبدیل آمریکا رویکرد به مالیات شرکت های بزرگ — و در نهایت هدف یک راه حل عادلانه.

کنگره باید پیاده سازی یک سیستم از "عامل فروش Apportionment." انجام این کار خواهد ایجاد یک بستر اساسی از قانون مالیات: هر چه سود یک شرکت را بدست آورده و در ایالات متحده باید مشمول مالیات در ایالات متحده است.

این امر از بین بردن بسیار خودنمایی مشکل از پناهگاه های مالیاتی در برمودا و جزایر کیمن در میان مکان های دیگر.

بدیهی است که این سیستم نیاز به تغییر و آمریکایی ها به طور مستمر به یاد بی عدالتی از روند فعلی. آمازون به عنوان مثال پرداخت صفر ایالتی یا فدرال مالیات در سال 2018 با وجود درآمد بیش از 11 میلیارد دلار در سود. و ده ها تن از دیگر بالای 500 شرکت نیز پرداخت هیچ مالیات فدرال در سال 2018 است.

شرکت های چند ملیتی هستند و به سادگی لذت بردن از بسیار سودآور دسترسی به مصرف کنندگان ایالات متحده — بدون کمک یک سکه به اقتصاد ایالات متحده.

در همان زمان شرکت های داخلی انتظار می رود به پرداخت یک بار کامل از مالیات به منظور شرکت در بازار ایالات متحده است. متاسفانه بنبست در OECD رژیم فرصتی برای حمایت از این شرکت های کوچکتر.

و مسائل پیچیده است که اگر OECD مذاکرات در نهایت شکست بسیاری از کشورهای اروپایی در حال آماده شده برای پیاده سازی دیجیتال مالیات در آمریکا بزرگ با تکنولوژی شرکت های بزرگ.

که منطقی خود به بخشی از آنها می خواهند به ادعای درآمدهای مالیاتی از این موفقیت عظیم.

اما ایالات متحده تهدید تعرفه در پاسخ — که خار گسترده تر جنگ تا کنون که بدون حل مشکل بزرگتر از فرار مالیاتی. و این به معنای از دست دادن یک فرصت برای دستیابی به موفقیت پیاده سازی یک عامل فروش, Apportionment, سیستم مالیاتی.

شرکت های چند ملیتی همیشه فرصت طلبانه خود را تغییر علائم تجاری ثبت اختراعات حقوق و دستمزد و اموال به مالیات-پناهگاه کشورها است. اما فروش خود را تا حد زیادی اتفاق می افتد در کشورهای مرفه مانند ایالات متحده است.

تحت یک عامل فروش, Apportionment, سیستم اگر 20% از فروش شرکت رخ می دهد در ایالات متحده و سپس 20 درصد از آنها در سراسر جهان سود خواهد بود مشمول مالیات در ایالات متحده است. که در نهایت از بین بردن مالیات shenanigans تغییر سود به کم مالیاتی کشور.

پس OECD مذاکرات foundering تحت Mnuchin کنگره باید با برگزاری جلسات و شروع به تهیه پیش نویس قانون. در غیر این صورت ایالات متحده به هدر دادن یک لحظه بحرانی در نهایت به آدرس خودنمایی نابرابری شرکت ها و اجتناب از مالیات.

و که را ترک خواهد کرد امریکا داخلی شرکت های انتهایی بیشتر پشت در خصوص زمان دشوار است.

لایحه پارک تدریس امور مالی در دانشگاه اورگان و دانشگاه آیداهو. در سال 1972 او تاسیس NRS Inc., آیداهو-بر اساس کالاهای ورزشی تولید کننده. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن