مغلوب ساختن پیشی جستن درست بود به تماس برای "قانون و نظم" اما او نیز باید اصرار آرام

آخرین بار تظاهر سوخته و غارت شهرستانها در سراسر کشور آنها رو ریچارد نیکسون به کاخ سفید. بود که در سال 1968.در

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

آخرین بار تظاهر سوخته و غارت شهرستانها در سراسر کشور آنها رو ریچارد نیکسون به کاخ سفید. بود که در سال 1968.

در این زمان آنها ممکن است کمک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اقامت وجود دارد.

این کشور در سال 1968 در حال حاضر از هم جدا شده توسط زننده پر هزینه و منفور جنگ ویتنام رفت تا در شعله های آتش پس از ترور مارتین لوتر کینگ جونیور رهبر حقوق مدنی ضرب گلوله کشته شد در حالی که ایستاده در بالکن اتاق هتل خود را در ممفیس تنسی در مارس 4.

این کشور منفجر شد. نه تنها رئیس جمهور لیندون جانسون بود که به دنبال انتخاب مجدد باید برای مقابله با خشم از جنگ ویتنام او در حال حاضر با آن مواجه این قیام.

مانند تهمت امروز جانسون بود به انتقاد از فرمانداران و شهرداران برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای سرکوب شورش و غارت. جانسون همچنین دستور داد که بسیج ارتش و گارد ملی به خصوص برای واشنگتن راه تهمت انجام داده است.

با این وجود پادشاه قتل منجر به بزرگترین موج در بی قانونی و خشونت در شهرستانها — سوزاندن و غارت و چپاول و غارت — که این کشور تجربه پس از جنگ داخلی. تا به حال است.

اگر همه چیز به اندازه کافی بد بودند تو..S. بهداشت ، رابرت اف کندی در حال اجرا برای رئيس جمهور در برابر معاون رئیس جمهور هوبرت هامفری و بهداشت ، یوجین مک کارتی نیز ترور ژوئن 5 — 52 سال پیش امروز در لس آنجلس پس از پیروزی در کالیفرنیا ریاست جمهوری اولیه.

دو ماه بعد ضد جنگ ویتنام و حقوق مدنی تظاهر به دنبال تعطیل اوت دموکراتیک ملی کنوانسیون که نامزد هامفری برای رئیس جمهور. گارد ملی نامیده می شد ،

این تصاویر تکان دهنده از weeklong شبانه تلویزیونی به درگیری با پلیس شیکاگو تحت ابر از گاز اشک آور و خسارت زیادی به این شهرستان حزب دموکرات و به هامفری.

شیکاگو پلیس را در نهایت به دست آوردن مجدد کنترل از خیابان اما آنها برای انتقاد از اینکه بیش از حد تهاجمی آن بودند. اما آنها ترمیم نظم و قانون چیزی است که تهمت وعده داده است به انجام امروز.

اما شورش شکست از جاهای دیگر در سراسر کشور به عنوان شهرهای سوخته است. آن را طولانی بود و پر از بدبختی تابستان شبیه به آنچه در کشور می گذرد از طریق در حال حاضر تنها در حال حاضر بدتر ساخته شده توسط گروه های تروریستی گرفته اند که بیش از تظاهرات مسالمت آمیز قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

در یک prescient, نقل قول جرج مسیحی جانسون دبیر مطبوعاتی اظهار نظر در جانسون عدم تعجب بر او شورش و پادشاه را به قتل گفت: "چه شما انتظار دارند ؟ من نمی دانم چرا ما را شگفت زده کرد. هنگامی که شما با قرار دادن پای خود را بر روی یک مرد گردن و نگه دارید و او را برای سه صد سال و پس از آن شما به او اجازه دهید تا آنچه که او می خواهم به انجام? او به دست کشیدن بلوک خود را خاموش است."

در سال 1968 ریچارد نیکسون بود که شکست برای رئیس جمهور جان اف کندی در سال 1960 شد کاندیدای جمهوری خواه برای ریاست جمهوری. او در مواجهه با هامفری بود که زین با منفور جنگ ویتنام شورش و آسیب رساندن به کنوانسیون شیکاگو.

نیکسون گفت که او در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به جنگ ویتنام. او همچنین وعده داده شده برای پایان دادن به پیش نویس و ایجاد یک داوطلب که به دادگاه تجدید نظر به رشد ضد جنگ ویتنام ائتلاف.

اما مهمتر از همه او فعالیت به عنوان "قانون و نظم" نامزد شده است. او خواهد بود یک رئیس جمهور گفت که بازگرداندن حکومت قانون است. او برنده انتخابات است.

و در اینجا ما هستند.

بسیاری از آمریکایی ها بیمار از gutless سیاستمداران که به دستبند پلیس و طرفه با غارتگران را خوش آمدید مغلوب ساختن پیشی جستن سخت "من رئیس جمهور از قانون و نظم" خط.

آن را نیز می تواند مفید باشد اگر تهمت تزریق برخی از دلسوزی برای مشروع معترضان به خود را قوی و بس.

او می تواند به عنوان مثال کانال رابرت کندی هنگامی که کندی را شکست اخبار از پادشاه مرگ, اصرار آرامش در unscripted سخنان به جمعیت در ایندیاناپولیس همه کسانی که سال پیش.

او گفت: "آنچه ما نیاز داریم در ایالات متحده است division; آنچه ما نیاز داریم در ایالات متحده است و نه نفرت; آنچه ما نیاز داریم در ایالات متحده است و نه خشونت و بی قانونی اما عشق و معرفت و محبت نسبت به یکدیگر و احساس عدالت نسبت به کسانی که هنوز هم رنج می برند و در کشور ما که آیا آنها سفید و یا اینکه آیا آنها بود ،

"و اجازه دهید خودمان را اختصاص به آنچه یونانیان نوشت: تا چند سال پیش: به savageness و آرام زندگی این جهان است. اجازه دهید ما خودمان را اختصاص به این می گویند نماز برای کشور ما و مردم ما است."

بله و قانون و نظم بیش از حد.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب