مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم با اعتماد به نفس در ویروس آزمون با وجود منفی کاذب

توسط جیل COLVIN, MATTHEW پرونه و عامر مانندواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیان هیچ نگر

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

توسط جیل COLVIN, MATTHEW پرونه و عامر مانند

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیان هیچ نگرانی جمعه در مورد سریع coronavirus آزمون که کاخ سفید شده است با تکیه بر برای اطمینان از ایمنی خود را با وجود داده های جدید نشان می دهد این تست ممکن است بازگشت بی اندازه سهم منفی کاذب.

مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز اعتماد به نفس خود را در آزمون از Abbott Laboratories, پس از یک مطالعه مقدماتی توسط دانشگاه نیویورک گزارش محققان با مشکلات آن است. مغلوب ساختن پیشی جستن و معاونان او باید ترویج 15 دقیقه ای آزمون به عنوان یک "بازی تعویض" شده اند و استفاده از آن برای هفته ها در حال حاضر سعی کنید به نگه داشتن کاخ سفید پیچیده امن است.

غذا و دارو اعلام کرد اواخر روز پنجشنبه آن را بررسی داده های اولیه نشان می دهد ابوت آزمون می توانید تعداد زیادی از COVID-19 موارد دروغ پاکسازی بیماران آلوده.

"ابوت است که یک آزمون بزرگ است و بسیار سریع تست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک باغ گل رز رویداد برجسته تلاشهای دولت خود به توسعه یک واکسن برای ویروس. "و آن را همیشه می تواند بسیار به سرعت در حال دو بررسی می شود."

سریع گرد و خاک استفاده می شود روزانه در کاخ سفید برای تست مغلوب ساختن پیشی جستن اعضای کلیدی کارکنان خود را به عنوان به خوبی به عنوان هر بازدید کننده به کاخ سفید پیچیده است که می آید در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور مایک پنس. آزمون نیز استفاده می شود برای توجیه بیشتر کارکنان کاخ سفید تصمیم به پوشیدن ماسک تا زمانی که به آنها دستور داد به انجام این کار در اوایل این هفته.

"ما باید برای رسیدن به پایین از آن, اما ما هنوز اعتماد به نفس در آزمون و یا ما نمی خواهد آن را در بازار" بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر گفت: فاکس کسب و کار شبکه است.

مقامات کاخ سفید روز جمعه در ادامه با استفاده از راهب بزرگ ID در حال حاضر تست. خبرنگاران در کاخ سفید تحت آزمون قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن باغ گل رز رویداد. رئیس جمهور اشاره کرد که مقامات دولت و کارکنان در اطراف او همه از آنها با پوشیدن ماسک نیز قرار گرفته بودند آزمایش جمعه.

مغلوب ساختن پیشی جستن که او نیز نه یک ماسک بود پرسید: چرا هر کس با پوشیدن چهره و پوشش.

"من شده است به آزمایش ما تمام شده و ما کاملا فاصله دور و ما در خارج از منزل گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن. "من به آنها گفتم من آنها را به گزینه ای آنها می توانید آن را می پوشند یا نه."

آذر توصیف FDA هشدار به عنوان یک روال اعلام می آید که پس از پزشکی تولید کنندگان ارائه هر نوع اطلاعات منفی در مورد محصول خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن است ستایش ابوت آزمون به عنوان "بسیار سریع و بسیار خوب" و اشاره به آزمون کمک به امن نگه داشتن او. Coronavirus تست شد و به سرعت به بازار آورده و در اواخر ماه مارس تنها چند هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موثر به نام ملت به قفل کردن سعی کنید به سرعت گسترش ویروس. در زمان آزمون دولتی دریافت تایید FDA کمیسر استیو هان اشاره کرد: "به طور معمول این آزمون را ماه به منظور توسعه."

روز جمعه هان گفت که اگر یک فرد مشکوک به بیماری های ناشی از کوروناویروس "این ممکن است به ارزش اگر تست منفی است گرفتن یک دوم تاييدی. که آنچه ما هدایت است."

هان خواست در CBS در روز جمعه که آیا او می خواهم همچنان به توصیه با استفاده از آزمون در کاخ سفید گفت: "خواهد شد که کاخ سفید تصمیم گیری است." اما او گفت: این آزمون در بازار و FDA همچنان به "توصیه به استفاده از آن و یا به آن را در دسترس برای استفاده."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت که او تا به حال در مورد این مسئله با هان و پیشنهاد برخی از نتايج منفی کاذب ممکن است ناشی از "خطای کاربر."

او گفت: "آنها هیچ نشانه ای از منفی کاذب بسیار جدی" و اضافه کرد که هر کسی که تست منفی اما هنوز هم ارائه علائم باید در نظر بگیرید در حال آزمایش دوباره.

McEnany همچنین با اشاره به رئیس جمهور روزانه تست به عنوان یک دلیل او را به پوشیدن ماسک.

مقامات بهداشت فدرال شده اند هشدار پزشکان به پتانسیل عدم دقت در تست استفاده شده است که در هزار بیمارستان و درمانگاه و تست سایت در سراسر ایالات متحده است.

FDA هشدار یک روز پس از دانشگاه نیویورک گزارش محققان نتایج نشان می دهد ابوت آزمون می تواند دست به نیمی از عفونت با یک رقیب آزمون های ساخته شده توسط Cepheid. این پژوهش بوده است نه کارشناسی و یا منتشر شده در یک مجله پزشکی شد و بر اساس حدود 100 بيمار.

محققان دریافتند که ابوت آزمون اجرا در این شرکت قابل حمل ID در حال حاضر سیستم از دست رفته یک سوم از عفونت سکس با Cepheid آزمون که سواب ذخیره شد در مایع استفاده می شود به حمل و نقل آزمایشگاه نمونه. هنگامی که نمونه ها خشک نگه داشته شود در این آزمون از دست رفته 48 درصد از موارد پرچم Cepheid تست.

محققان به نام تست عملکرد "غیر قابل قبول" با توجه به خطر دروغ پاکسازی بیماران که می تواند گسترش عفونت به دیگران است. آنها کاستی از مطالعه شامل زمان مورد نیاز برای حمل و نقل نمونه های بیمار به دستگاه برای پردازش.

ابوت رد یافته گفت: محققان با استفاده از آزمون "در راه است که آن طراحی شده است مورد استفاده قرار گیرد."

"ID در حال حاضر در نظر گرفته شده است نزدیک بیمار با لينک مستقيم سواب روش آزمون" شرکت در بیانیه ای گفت.

این شرکت با اشاره به مستقل دیگر نتایج مطالعه ای که در بر داشت در این آزمون به دقت شناسایی 90 درصد یا بیشتر عفونت.

ماه گذشته ابوت تغییر دستورالعمل برای تست آن به صراحت هشدار می دهند در برابر قرار دادن نمونه های بیمار در حمل و نقل مواد شیمیایی. به روز رسانی پس از پژوهشگران در کلینیک کلیولند گزارش 15% منفی کاذب نرخ برای نمونه های ذخیره شده در مواد شیمیایی است.

FDA گفت: آن را بررسی داده ها با ابوت و مشغول به کار بود در یک نامه به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مورد پتانسیل دقت مسائل. آژانس گفته پزشکان ممکن است نیاز به تایید نتایج منفی ابوت تست اگر بیماران دارای علائم و نشانه های این ویروس است. تنظیم کننده گفت: آنها نیاز به ابوت به انجام پیگیری مطالعات در آزمون دقت.

فدرال پیمانکاری داده ها نشان می دهد کاخ سفید صرف $140,666 در ابوت سریع تست کیت در ماه آوریل است. وزارت بهداشت و خدمات انسانی نیز پرداخت بیش از $27.3 میلیون در ماه گذشته برای مشکل ابوت آزمون.

___

مانند گزارش از شیکاگو است. AP نویسنده میشل Biesecker کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن