مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد فرمانداران به عنوان 'ضعیف' خواستار سرکوب تظاهرات

توسط جاناتان LEMIRE, ZEKE میلر و آلن SUDERMANواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

توسط جاناتان LEMIRE, ZEKE میلر و آلن SUDERMAN

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه تمسخر بسیاری از فرمانداران به عنوان "ضعیف" و خواستار تشدید سرکوب در سوختن و سرقت در میان برخی از تظاهرات در پی تظاهرات خشونت آمیز در ده ها تن از شهرستانها آمریکا است.

مغلوب ساختن پیشی جستن خطاب به فرمانداران در یک کنفرانس ویدئویی که همچنین شامل اجرای قانون و امنیت ملی مقامات گفتن دولت و رهبران آنها "مجبور به گرفتن بسیار سخت تر است."

"بسیاری از شما ضعیف هستند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "شما باید به دستگیری مردم است."

روز از اعتراضات باعث شد از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در هنگام مرگ سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه و حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا. تظاهرات خشونت تبدیل شد در چندین شهر با مردم trashing فروشگاه های فوق العاده و سوختن ماشین پلیس و اشتعال آتش سوزی در تاریخی پارک لافایت در سراسر از کاخ سفید است.

رئیس جمهور گفت فرمانداران برای اعزام گارد ملی که او اعتبار برای کمک به آرام کردن اوضاع یکشنبه شب در مینیاپولیس. او خواستار آن شدند که به طور مشابه اقدامات سخت گرفته شود و در شهرستانها نیز خشونت را تجربه کرده از جمله نیویورک و فیلادلفیا و لس آنجلس.

"شما رو به دستگیری مردم شما را به پیگیری مردم شما را مجبور به قرار دادن آنها را در زندان برای 10 سال و شما هرگز دیدن این مسائل دوباره گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن. "ما در حال انجام آن در واشنگتن ما در حال رفتن به انجام چیزی است که مردم قبل از دیده نمی شود."

رئیس جمهور گفت: فرمانداران آنها خود را "شبیه احمق ها" برای تماس بیشتر گارد ملی به عنوان یک نمایش برای اجرا در خیابان های شهرستان.

دادستان کل لایحه Barr که او نیز در این تماس گفت: فرمانداران که مشترک تروریستی نیروی کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیگیری آشوبگران و خواست مقامات محلی به "تسلط" خیابان ها و کنترل واکنش نشان نمی دهند به جمعیت. وی از فرمانداران به "پس از رفتن مشکل است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را عصبانی نصایح در کشور فرمانداران آمد و پس از یک شب یکشنبه از تشدید خشونت ها تصاویر آتش سوزی و غارت و درگیری با پلیس پر کردن ملت امواج رادیو و تلویزیون و تحت الشعاع قرار داده تا حد زیادی به تظاهرات صلح آمیز است. تظاهرات رشد کرده بود پس از گرم شب جمعه که سرویس مخفی با عجله رئیس جمهور به پناهگاه زیرزمینی که قبلا مورد استفاده در حملات تروریستی است.

روز دوشنبه تهمت نیز صحبت از تلاش برای جرم پرچم در حال سوختن است. دادگاه عالی اتحاد محافظه کار اعضای جدید پس از آن آخرین حکم در آن موضوع و مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که "من فکر می کنم آن زمان برای بررسی که دوباره."

او ادامه داد: تلاش خود را برای پروژه های قدرت با استفاده از التهابی توییتهایی و ارائه حزبی حملات.

به عنوان شهر سوخته شب پس از شب ها و تصاویر خشونت را تحت پوشش تلویزیون تهمت مشاوران باید در مورد چشم انداز یک بیضی آدرس دفتر در تلاش برای کاهش تنش است. این مفهوم به سرعت اوراق برای عدم سیاست های پیشنهادی و خود رئیس جمهور ظاهری سردی در ارائه یک پیام وحدت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر نمی رسد در روز یکشنبه بود و نه برنامه ریزی شده به روز دوشنبه یا نه.

تظاهرات در واشنگتن به نظر می رسد به گرفتن افسران ، آنها را برانگیخت یکی از بالاترین هشدار در کاخ سفید پیچیده پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 در سال 2001.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفته مشاوران او نگرانی در مورد ایمنی خود را در حالی که هر دو بخش خصوصی و عمومی ستایش کار سرویس مخفی.

تظاهرکنندگان بازگشت بعد از ظهر یکشنبه رو خاموش در برابر پلیس در پارک لافایت به شب. مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد یک پیام از یک مفسر محافظه کار تشویق مقامات برای مقابله با نیروی بیشتر است.

"این است که نمی خواهید برای متوقف کردن تا زمانی که بچه ها خوب هستند و مایل به استفاده از قریب به اتفاق نیروی در برابر مردمان بد" باک خادم نوشت: در یک پیام تکثير توسط رئیس جمهور.

در روزهای اخیر امنیتی در کاخ سفید تقویت شده توسط گارد ملی و پرسنل اضافی از سرویس مخفی ایالات متحده پارک پلیس.

وزارت دادگستری مستقر اعضای سرویس مارشال آمریکا و عوامل از اداره مبارزه با مواد مخدر به مکمل سرباز گارد ملی در خارج از کاخ سفید به گفته یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی. رسمی نمی تواند بحث در مورد این موضوع علنی و در صحبت خواست نامش فاش نشود.

___

Lemire گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسنده مایکل بالسامو کمک به این گزارش.

_______



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب