NH مدارس کاتولیک به بازگشایی با 'به طور کامل مبتنی بر کلاس درس آموزش" در پاییز به علاوه مشوق

به عنوان نیوهمپشایر اتحادیه های معلمان افزایش احتمال امتناع از بازگشت به کار تا ژانویه دولت کاتولیک مدارس را ب

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

به عنوان نیوهمپشایر اتحادیه های معلمان افزایش احتمال امتناع از بازگشت به کار تا ژانویه دولت کاتولیک مدارس را بازگشایی در پاییز با "به طور کامل مبتنی بر کلاس درس و آموزش." و آنها در حال ارائه مشوق های مالی برای زمان مکان عمومی, مدرسه, پدر و مادر برای پیوستن به آنها را بیش از حد.

"ما می گویند در همه زمان ها که پدر و مادر اصلی مربیان و کار ما با آنها به آموزش فرزندان خود را در" David A. Thibault, سرپرست مدارس برای اسقف نشین از منچستر گفت: NHJournal پنج شنبه. "و پدر و مادر ما به شدت حمایت ملاقات ما بچه های آموزشی نیاز دارد در حالی که حفاظت و ایمنی کارکنان. بنابراین ما تصمیم به بازگشت به کلاس درس فقط به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

با توجه به آلیسون Mueller, مدیر, بازاریابی, ثبت نام و توسعه برای مدارس کاتولیک در اسقف نشین وجود دارد در مورد 4,700 دانش آموزان در سیستم خود را. و اسقف نشین است و امید به رشد تعداد کسانی که با آن انتقال برنامه های تشویقی و یا نکته برای تازه ثبت نام دانش آموزان است.

تحت این برنامه هر دانش آموز نمرات 1-8 انتقال از یک غیر مدرسه کاتولیک را دریافت خواهد کرد $1,000 گرنت شهریه سال اول و $500 سال دوم. هر دانش آموز نمرات 9-12 انتقال از یک غیر مدرسه کاتولیک را دریافت خواهد کرد $2,000 گرنت سال اول و $1,000 دوم سال با توجه به اسقف نشین.

"ما در حال تماس با این 'دیدن شما در کلاس!' کمپین" مولر گفت. "ما تلاش می کنیم به مردم و گزینه های که واقعا چه مدرسه انتخاب مورد تمام شده است."

و اگر این نظر سنجی هر نشانه این یک پیام پدر و مادر می خواهید به شنیدن.

با توجه به UNH نظرسنجی مرکز نظرسنجی 2/3 از پدر و مادر محلی از K-12 دانش آموزان مدرسه بسیار یا تا حدودی راحت با فرزندان خود از بازگشت به محیط سنتی کلاس. این تعداد به احتمال زیاد رشد به عنوان سقوط رویکردها و پدر و مادر کار صورت چشم انداز ترم یکی دیگر از بچه ها گیر در خانه در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر.

زوم-کلاس درس مدل آموزشی شکست. یک مطالعه نشان داد که با توجه به تعطیل درس آموزش "دانش آموزان به احتمال زیاد به بازگشت در پاییز سال 2020 با حدود 63-68 درصد از دستاوردهای یادگیری در خواندن نسبت به نمونه سال تحصیلی و با 37-50 درصد از دستاوردهای یادگیری در ریاضی است."

اما در حالی که ممکن است والدین نگران اثرات منفی بسته در کلاس های درس خود به کودکان و نوجوانان, بهداشت روان و توسعه نیوهمپشایر اتحادیه های معلمان آماده نیست به بازگشت.

ملی آموزش و پرورش -- نیوهمپشر (NEA-NH) منتشر شد یک نظرسنجی از 17,000 معلمان پیدا کردن که 75 درصد گفت: آنها راحت نیست, بازگشت به کلاس درس و بدون واکسن و یا درمان موثر.

به جای ارائه راه حل که اجازه می دهد مدارس دولتی به تقلید از مدارس کاتولیک و بازگشت به طور کامل مبتنی بر کلاس درس, آموزش" NEA-NH است ترویج یک سمینار برای معلمان برای "بحث در مورد حقوق شما به عنوان یک مربی وقتی که می آید به بازگشت به فرد در آموزش."

بر اساس اظهارات عمومی (NEA-NH نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر از NHJournal) به نظر می رسد نیوهمپشایر اتحادیه های معلمان مخالف هستند حتی یک هیبرید ترکیبی از کلاس درس و در خانه آموزش.

"اگر مناطق جدی در مورد هیبرید, آموزش مدل های ترکیب حضوری و آموزش از راه دور آموزش, سپس آنها باید تشخیص دهند که این نشان دهنده یک تغییر عمده به یادگیری و کار در شرایط" NEA-NH جمهور مگان تاتل در بیانیه ای گفت.

"انتظار مربیان به کار هر دو را از خانه و مدارس در برنامه های که ممکن است در تضاد با فرزندان خود را روز مدرسه است که قطعا چیزی است که...نمی توان مجبور بر هر مربی."

پدر و مادر هستند به احتمال زیاد به توجه داشته باشید طنز از معلمان با استفاده از کار خود را/پدر و مادر تعارض به عنوان یک آرگومان به نگه داشتن کلاس های درس بسته برای هر کس دیگری.

Thibault می گوید که اسقف نشین را از برنامه ها تا حد زیادی شکل ورودی از پدر و مادر خود 80 درصد از آنها گفت: آنها راضی و یا بسیار راضی در خانه آموزش اجباری در آنها توسط COVID-19 بحران است. آنها آماده هستند برای کلاس درس برای شروع دوباره. و بنابراین اسقف نشین.

"ما مشتاقانه منتظر استقبال از دانش آموزان ما پشت در فرد این سقوط" Thibault گفت.

مایکل گراهام سیاسی است سردبیر در InsideSources. شما می توانید او را در رسیدن به michael@insidesources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب