مغلوب ساختن پیشی جستن شده است در هر دو طرف متحده حقوق استدلال

توسط جیل COLVINواشنگتن (AP) — وقتی که می آید به دولت, حقوق رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در سراس

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط جیل COLVIN

واشنگتن (AP) — وقتی که می آید به دولت, حقوق رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در سراسر نقشه.

به نبرد coronavirus او گفته متحده آنها تا حد زیادی خود به خود. اما وقتی که می آید به مهر کردن تظاهرات در شهرستانها به رهبری دموکرات ها تهمت است ارسال در فدرال آمريکا و عوامل — حتی زمانی که رهبران محلی در حال التماس او را به خارج.

این یک رانده شده-توسط-مصلحت رویکرد که مشخصه طوفانی خود را در انتخابات ریاست جمهوری است که کمی برای انجام با ایدئولوژی و بیشتر به انتخاب مجدد تلاش.

"بعد از دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید به مدت سه سال و نیم کسی انتظار برای پیدا کردن کلاسیک ایدئولوژیک قوام موظف است به اشتباه" گفت: Andrew J. Polsky, یک استاد علوم سیاسی در کالج هانتر. "همه از این انجام شده است برای اهداف سیاسی و حزبی با یک چشم به سمت انتخابات است."

برای سال در حال حاضر به عنوان او تلاش برای دامن مسئولیت ملت ناقص پاسخ به coronavirus تهمت قرار داده است تعهد در متحده برای اولین بار برای به دست آوردن دنده محافظ و تست عوامل و سپس به مقیاس تست و تماس با ردیابی.

"دولت فدرال قرار است به خارج وجود دارد خرید مقادیر زیادی از اقلام و سپس حمل و نقل. شما می دانید ما در حال حمل و نقل کارمند" مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس گفت که آزمایش در ایالات متحده به شدت عقب مانده کشورهای دیگر و فرمانداران بودند شفاعت برای کمک به آنها به رقابت در برابر یکدیگر در بازار آزاد.

فقط یک ماه بعد تهمت بدبختانه به اعمال گسترده قدرت اجرایی به عنوان او تحت فشار قرار دادند متحده به بازگشایی اقتصاد خود را سریع.

"وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است" او اعلام کرد در ماه آوریل در یک تفسیر نادرست از قانون اساسی است.

او به سرعت معکوس البته گفت که او می خواهم ترک بازگشایی قصد دارد تا به آمریکا اما در ادامه به تهدید به مداخله اگر او نمی خواهم آنچه را که آنها انجام می دهند. در حال حاضر او را تحت فشار مدارس به طور کامل بازگشایی در ماه سپتامبر گفت: او را بکشید بودجه از مدارس است که در ادامه به نگه داشتن بچه ها در خانه.

که رویکرد می ایستد در stark قرارداد با مغلوب ساختن پیشی جستن را مشاهده و از "نظم و قانون" گوشته که تحت آن او تصمیم خود را به اجرا 2020 مسابقه.

پس از گارد ملی و نیروهای نظامی واشنگتن برای سرکوب تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید در پی پلیس به قتل جورج فلوید وزارت امنیت داخلی در حال حاضر عوامل گشت پورتلند اورگان برای محافظت از ساختمان های فدرال با وجود درخواست از شهردار و فرماندار و فعالان محلی را ترک کنند.

و DHS آماده است برای استقرار حدود 150 تحقیقات امنیت داخلی عوامل به شیکاگو برای تقویت اجرای قانون محلی به طور رسمی با دانش مستقیم از برنامه بود که مجاز به صحبت علنی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

"نگه داشتن نیروهای خود را در خود ساختمان و یا باید آنها را به ترک شهر ما" پورتلند شهردار تد ویلر در روز جمعه گفت.

"ما در حال تلاش برای کمک به پورتلند صدمه دیده است نیست آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در پاسخ. "رهبری خود را برای سه ماه از دست داد کنترل از آنارشیست ها و آشوبگران. آنها گم شده در عمل. ما باید حفاظت از اموال فدرال و مردم ما است."

چاد Wolf اقدام DHS, منشی, که آژانس ایجاد شده پس از سپتامبر. حملات 11 برای حفاظت از کشور از تهدیدات تروریستی روز دوشنبه گفت: در فاکس نیوز آژانس به هر حال حق برای محافظت از برخی از 9,000 فدرال امکانات در سراسر کشور است.

"من نمی نیاز به دعوت نامه توسط دولت, دولت شهرداران و یا دولت استانداران برای انجام کار ما" گرگ گفت. "ما در حال رفتن به انجام است که آیا آنها مثل ما وجود دارد یا نه."

اما جن کارسون موقت مدیر اجرایی اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از اورگان گفت: ماموران فدرال در لباس استتار یکسره با استفاده از مهمات و ربودن افراد بینام و وانت باید تشدید تنش ها و وضعیت بدتر است.

"چه ماموران فدرال در حال انجام در پورتلند باید نگرانی مردم در همه جا در ایالات متحده," او گفت:. "ما می دانیم که رئیس جمهور در تلاش است برای تغییر روایت (و می گویند) که در شهر پورتلند در بحران هستند که او برای ارسال در ماموران فدرال را در مورد نظم و قانون است و نمی تواند بیشتر از حقیقت.

"او می خواهد به یک قانون و دستور رئیس جمهور," او گفت:. "اما او نمی آوردن نظم و قانون. این بی قانونی است و باید متوقف شود."

اورگان آمریکا دو سناتور و دو تا از آن مجلس خواستار ایالات متحده دادستان کل ویلیام Barr و گرگ بلافاصله برداشت "این فدرال نیروهای شبه نظامی از دولت ما." و رهبران در ایالات متحده آمریکا مجلس گفت: آنها به نام در فدرال بازرسان به طور کلی به بررسی.

هنوز جنیفر, Selin, دستیار استاد در قانون اساسی دموکراسی در دانشگاه میسوری که کار متمرکز کرده است, در بخش, در جدایی از قدرت گفت که در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن شده است غیر منتظره ای آشکار در تلاش های خود را رئیس جمهور باید با تکیه بر تفسیرهای سیاسی فدرالیسم پس از جورج واشنگتن و ویسکی شورش بیش از مالیات است.

Selin با اشاره به 1950s و 1960s به عنوان کشور دست و پنجه نرم حدی که باید آن را به متحده به ادغام مدارس و تخصیص مسکن.

"من فکر می کنم که پاسخ کوتاه این است که فدرالیسم می تواند مورد استفاده قرار گیرد استراتژیک و سیاسی که به 100% صادق است که هیچ چیز جدید," او گفت:.

Polsky گفت که وقتی که می آید به ویروس تهمت تلاش کرده است "به جابجایی مسئولیت برخورد با این بیماری همه گیر بر روی متحده بر روی فرمانداران. من فکر نمی کنم که رانده شد ایدئولوژی. من فکر می کنم که رانده شد که مایل به نگه داشتن مسئولیت و به دور از او را به عنوان ممکن است."

اما وقتی که می آید به اجرای قانون Polsky می بیند تلاش برای استوک "ناآرامی در سایت های که پس از آن می تواند پخش در تلویزیون حداقل در محافظه کار و راست گرا رسانه ها" برای از خواب بیدار شدن جمهوریخواه پایه و ترساندن حومه رای دهندگان به باور یک روش قوی مورد نیاز است.

"این انتخابی فدرالیسم" اضافه شده جولیان Zelizer, یک مورخ در دانشگاه پرینستون. "من فکر می کنم بدیهی است که وقتی که می آید به بسته شدن و چگونه به انجام این کار بازگشایی, او شده است فوق العاده دست ... او نشده است استفاده ریاست جمهوری خود را در راه است که او می تواند داشته باشد. و سپس شما باید تظاهرات در شهر پورتلند که واقعا نباید یک مرکز بحث در حال حاضر و پس از آن شما باید این سربازان فرستاده می شود."

"بدیهی است که با رئیس جمهور تهمت وجود دارد هیچ منطق به آن" Zelizer گفت: — غیر از آنچه ممکن است در خدمت منافع سیاسی خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن