مغلوب ساختن پیشی جستن اعزام بیشتر ماموران فدرال تحت عنوان "قانون و نظم" فشار

توسط کالین طولانی و جیل COLVINواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چهارشنبه اعلام کرد که او

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط کالین طولانی و جیل COLVIN

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چهارشنبه اعلام کرد که او ارسال خواهد شد ماموران فدرال به شیکاگو و Albuquerque, New Mexico, برای کمک به مبارزه با افزایش جرم و جنایت در حال گسترش دولت مداخله در محلی اجرای به عنوان او اجرا می شود برای انتخاب مجدد تحت "قانون و نظم" گوشته.

با استفاده از همان جنجال آفرینی زبان او به کار برای توصیف مهاجرت غیر قانونی تهمت نقاشی دموکرات به رهبری شهرستانها به عنوان خارج از کنترل و شلاق در "رادیکال چپ" حتی اگر عدالت کیفری کارشناسان می گویند افزایش خشونت در برخی از شهرستانها سرپیچی توضیح آسان.

"در هفته های اخیر شده است وجود دارد و رادیکال جنبش پال خواستار قطع بودجه دولت بین بردن و حل ما اداره پلیس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید به رویداد سرزنش جنبش برای "تکان دهنده انفجار حوادث قتل, قتل و جرایم خشونت."

"این خونریزی باید پایان یابد" او گفت:. "این خونریزی به پایان خواهد رسید."

تصمیم به اعزام ماموران فدرال به شهرهای آمریکا در حال پخش است در یک hyperpoliticized لحظه ای که برگ برنده است که بتواند برای انتخاب مجدد استراتژی در حال حاضر که coronavirus دارای طرح میتوانست به اقتصاد و مهاجرت تا حد زیادی در متوقف. با کمتر از چهار ماه تا روز انتخابات برنده شده است و هشدار داد که خشونت بدتر خواهد شد اگر خود را دموکراتیک رقیب جو بایدن انتخاب شده است در ماه نوامبر و دموکرات ها باید فرصتی برای ایجاد پلیس اصلاحات آنها به دنبال.

جرم رسید و در برخی از شهرستانها مانند شیکاگو و نیویورک و فیلادلفیا قبل از هر گونه عمده پلیس تعمیرات اساسی می تواند ساخته شده است. در تلاش برای توضیح خشونت در برخی از شهرستانها کارشناسان نقطه به نقطه بی سابقه لحظه ای در کشور — یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 140,000 آمریکایی, تاریخی, بیکاری, stay-at-home سفارشات یک جرم حساب بیش از مسابقه و پلیس با خشونت شدید استرس و حتی آب و هوا. و در مقایسه با دیگر سالها, جرم, در سال 2020 پایین است به طور کلی.

مقامات محلی شکایت کرده اند که استقرار ماموران فدرال به شهرستانها خود را به تشدید تنش ها در خیابان ها در حالی که ساکنان باید دولت را متهم به نقض حقوق قانونی خود. ناآرامی های مدنی در پورتلند اورگان تنها پس از تشدید ماموران فدرال متهم شدند از دستگاه های همزن مردم دور بینام اتومبیل بدون احتمالی مورد.

صدها نفر از ماموران فدرال فرستاده شده اند به کانزاس سیتی میزوری برای کمک به سرکوب یک رکورد در افزایش خشونت های پس از 4 سال به مرگ است. ارسال ماموران فدرال برای کمک به محلات غیر معمول نیست. Barr اعلام کرد مشابه افزایش تلاش در دسامبر به مدت هفت شهرستانها که تا به حال دیده می شود خونتان خشونت است.

معمولا وزارت دادگستری می فرستد عوامل خود را تحت چتر مانند عوامل از دفتر از الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره و یا آژانس مبارزه با مواد مخدر. اما این افزایش تلاش خواهد شد شامل حداقل 100 Department of Homeland Security تحقیقات ماموران مشغول به کار در این منطقه که به طور کلی انجام قاچاق مواد مخدر و سوءاستفاده کردهاند.

DHS افسران در حال حاضر اعزام شده است و به پورتلند و محلات دیگر برای محافظت از اموال فدرال و بناهای تاریخی به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن است مورد تلاش های معترضان به دست کشیدن پایین مؤتلفه اساسنامه.

این افزایش جرم و جنایت و آمار برخی از شهرستانها سخت در زمانی که منابع خود را در حال حاضر نازک کشیده از این بیماری همه گیر. اما رهبران محلی از جمله شهردار شیکاگو لری Lightfoot در ابتدا رد حرکت به ارسال نیروهای فدرال.

Lightfoot بعد گفت که او و دیگر مقامات محلی حال صحبت با مقامات فدرال و به درک می آیند. شیکاگو دیده است 414 قتل در این سال در مقایسه با 275 در طول مدت مشابه در سال 2019. رگبار گلوله به سمت چپ 15 نفر کشته در روز سه شنبه در نزدیکی یک مراسم تشییع جنازه صفحه اصلی در سمت جنوب.

"من بسیار روشن است که ما خوش آمدید واقعی مشارکت" دموکراتیک شهردار گفت: پس از صحبت با مقامات فدرال. "اما ما نمی آمدید دیکتاتوری. ما خوش آمدید استبداد و ما خوش آمدید خلاف قانون اساسی دستگیری و بازداشت ساکنان ما. این چیزی است که من را تحمل نخواهد کرد."

در نیومکزیکو در ضمن دموکراتیک انتخاب مقامات هشدار مغلوب ساختن پیشی جستن در برابر ارسال در ماموران فدرال با وزیر بهداشت ، مارتین هاینریش خواستار Bernalillo County Sheriff مانی گونزالس بود که در کاخ سفید در روز چهارشنبه به استعفا.

"به جای همکاری با آلبوکرک اداره پلیس کلانتر دعوت رئیس جمهور stormtroopers به آلبوکرک" این سناتور دموکرات در بیانیه ای گفت.

اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ جلب تمایز بین ماموریت در پرتلند — برای محافظت از اموال فدرال — و موج در کانزاس, شهرستان, شیکاگو و آلبوکرک برای کمک به توقف خشونت است.

دو ده عوامل فرستاده خواهد شد به آلبوکرک و دولت ساخته شده در دسترس $9.4 میلیون برای 40 جدید آلبوکرک افسران.

وزارت دادگستری بازپرداخت خواهد شد شیکاگو 3.5 میلیون دلار برای اجرای قانون محلی کار در فدرال نیروی کار. از طریق یک جداگانه فدرال صندوق شیکاگو دریافت $9.3 میلیون نفر به استخدام 75 افسران جدید.

در شهر کانزاس بالا دادستان فدرال گفت: هر گونه عوامل درگیر در یک عملیات به منظور کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز در منطقه خواهد شد به وضوح قابل شناسایی در هنگام دستگیری بر خلاف آنچه که دیده شده است در پورتلند. صدها نفر از عوامل اضافی فرستاده شده اند.

"این عوامل نمی تواند گشت زنی در خیابان" آمریکا وکیل تیموتی پادگان گفت. "آنها نمی جایگزین و یا غصب قدرت محلی افسران."

عملیات Legend — نام بعد از 4 سال افسانه Taliferro بود که به ضرب گلوله در حالی که خواب در شهر کانزاس آپارتمان ماه گذشته — اعلام شد جولای 8. شده اند وجود دارد بیش از 200 بازداشت.

"من و تنها کودک است که مبارزه را از طریق عمل جراحی قلب باز در چهار ماه است که رفته با توجه به بی معنی تفنگ خشونت" افسانه مادر شارون پاول گفت: در کاخ سفید است. "کودکان قرار است برای آینده ما و پسر ما را ندارد آن را به مهد کودک."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مایکل تارم در شیکاگو و مایکل بالسامو در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب