مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام وضعیت اضطراری برای آب گرفتگی میشیگان جوامع

توسط مایک سرپرست خانوار کوری ویلیامز و تامی وبرمیدلند Mich. (AP) — بسیاری از Central Michigan ساکنان باقی ماند

توسط ATSHNEWS در 2 خرداد 1399

توسط مایک سرپرست خانوار کوری ویلیامز و تامی وبر

میدلند Mich. (AP) — بسیاری از Central Michigan ساکنان باقی مانده قطع از خانه های خود را روز شنبه حتی به عنوان سیلاب فروکش با شهروندان ارشد در میان تعداد زیادی از مردم آواره ماندن در پناهگاه پس از جاری شدن سیل غرق دو سد مستغرق خانه و شسته و جاده ها.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که در میشیگان به بازدید از یک فورد کارخانه تولید امضا اضطراری اعلام اجازه وزارت امنیت داخلی و سازمان مدیریت اضطراری فدرال به هماهنگی امداد رسانی کردند.

در میدلند دبیرستان 90% افراد که در خواب مدرسه در ورزشگاه بودند ارشد شهروندان گفت: پناهگاه هماهنگ کننده Jerry Wasserman. او گفت: اقدامات احتیاطی اضافی در محل با توجه به ترکیب مهمانان سنین و coronavirus بیماری همه گیر.

"ما تا به حال برای مقابله با COVID و سپس مقابله با احساس وحشت و نگرانی خود را از آنچه اتفاق افتاده است به خانه خود و حیوانات خانگی خود را و این همه" واسرمن " میگوید.

در میدلند 61 مردم صرف چهارشنبه شب و پنج شنبه صبح در اسکان موقت با توجه به شهرستان سخنگوی Selina Tisdale. که تعداد بیشتر افراد مسن و خانواده — کاهش یافته است در طول پنج شنبه به عنوان سیلاب فروکش کرده و برخی از ساکنان قادر به بازگشت به خانه, او گفت:.

دن رابرتز بود که یک میدلند دانش آموز بالا بیش از نیم قرن پیش, صرف چند شب در پناهگاه و گفت: "هر کس دیگری که محل رفت و به جاهای دیگر." او برنامه ریزی شده برای ماندن با خواهر خود در منطقه سنگ چخماق.

"آنها شده ایم به تماشای بعد از ما دقت کنید. آن شده است یک کمی گیج کننده است اما من نمی خواهد در همه شکایت گفت:" رابرتز 70 ساله زندگی می کند که در کنار رودخانه محل زندگی ارشد جامعه بود که با غلبه بر floodwater.

خیلی از این منطقه باقی مانده در زیر آب از جمله در میدلند ستاد Dow Chemical Co. و سیلاب در ادامه به تهدید پایین دست جامعه است.

این می تواند روز قبل از دامنه کامل از آسیب را می توان ارزیابی کرد. هیچ سیل مربوط به مرگ و یا صدمات گزارش شده است.

"آسیب واقعا ویرانگر برای دیدن چگونه بالا سطح آب هستند برای دیدن پشت بام به سختی قابل مشاهده در بخش هایی از میدلند و برای دیدن یک دریاچه که خشک شده است در بخش دیگری گفت:" رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer که تور میدلند شهرستان در روز چهارشنبه.

سیلاب مخلوط با مهار برکه در یک Dow Chemical Co. گیاه و می تواند جابجایی رسوب از پایین دست Superfund سایت هر چند این شرکت گفت: وجود دارد هیچ خطر به مردم و یا محیط زیست است.

سیل مجبور حدود 11000 نفر به تخلیه خانه های خود در منطقه میدلند حدود 140 مایل (225 کیلومتر) شمال دیترویت پس چه خدمات ملی آب و هوا به نام "فاجعه بار سد شکست" در Edenville سد حدود 20 مایل (32 کیلومتر) شمال غرب میدلند و سانفورد سد حدود 9 مایل (14 کیلومتر) شمال غرب شهر.

واسرمن گفت: عدم اطمینان در میان کسانی که اقامت در پناهگاه است "بسیار سنگین" اما او heartened توسط فوران حمایت از جامعه است.

"این جامعه فقط کاملا پاسخ داده است. قریب به اتفاق پاسخ" واسرمن گفت. "و من کلاه را به میدلند."

دیگر ساکنان منطقه بازگشت به خانه های خود را برای پیدا کردن آسیب های سنگین. و در اطراف ویموکس دریاچه در Midland County امید شهرستان که از دست داده بیشتر از آب آن زمانی که Edenville سد شکست خورده ساکنان تعجب پنج شنبه زمانی که و یا اگر آن را پر شود.

"من بیمار هستم در مورد آن. شما می دانید منظور من این فقط مشمئز کننده گفت:" ساکن گلن هارت 66 که بررسی این دریاچه با نوه اش.

"معمولا, که 21 سر پا, عمیق در خارج وجود دارد در برش" هارت گفت: با اشاره از حیاط خلوت خود را به زمین گل آلود استفاده می شود که به دریاچه پایین. "ماهیگیری خوب منطقه است. نیز وجود دارد هیچ ماهی در حال حاضر. و ما نمی دانیم که زمانی که ما به آب ،

علامت Musselman خانه در مجموع از دست دادن. او برنامه ریزی شده برای پرواز به فلوریدا بعد از آن دوشنبه و سپس درایو موتور خود را در خانه به راه اندازی آن در جلوی خانه و نظارت بر تخریب خانه خود را.

"خوب همه چیز را نابود تقریبا" Musselman گفت. "شما می دانید که ما تا به حال هیچ راهی برای دانستن. ما تا به حال مقدار زیادی از زمان. ما می تواند همه چیز را.

"اما ما فقط فکر می کردم که شما می دانید, آن را فقط رفتن به آمده است. آن را نمی خواهد هر گونه معامله بزرگ" او گفت:.

حدود قرن Edenville سد بوده است هدف از تحقیقات طولانی تنظیم کننده فدرال که لغو تسهیلات مجوز دو سال پیش به دلیل عدم رعایت مسائل که شامل سرریز ظرفیت و عدم توانایی به رسیدگی به شدید ترین سیل منطقی ممکن است. که دولت امتیاز سد ساخته شده در سال 1924 در شرایط نامطلوب.

مقامات گفته اند سانفورد سد ساخته شده در سال 1925 بود و سرشار اما میزان آسیب ساختاری است هنوز شناخته نشده است. آن را اخیرا دریافت یک شرایط عادلانه و امتیاز.

هر دو در حال فروخته شدن

Whitmer روز چهارشنبه گفت که دولت را بررسی اپراتورها از سدها و "دنبال هر خط از مراجعه حقوقی ما است."

شهرستان میدلند مدیر براد کی گفت آن خوش شانس بود که Tittabawassee رودخانه کاکل در بیش از 35 فوت (11 متر) در حدود 3 فوت (90 سانتی متر) زیر سطح پیش بینی.

کی هشدار داد که آن را می تواند چهار یا پنج روز به صورت سیلاب به حالا و خواسته ساکنان به استفاده از احتیاط در هنگام سفر و یا بازگشت به خانه های خود.

"عجله نکنید فکر کردن است که شما فقط می توانید با عجله خود را به خانه های خود به دلیل آب است هنوز هم وجود دارد ... این است که بیش از" کی گفت.

خدمات ملی آب و هوا گفت: جوامع دورتر پایین دست باید بریس برای جاری شدن سیل در روزهای آینده. یک هشدار سیل در اثر دوشنبه در امتداد Tittabawassee رودخانه از میدلند پایین دست به سگینا و جاری شدن سیل در این منطقه شد ممکن است از طریق آخر هفته.

سیل شسته برخی از جاده و چپ دیگران صعب العبور است. Tisdale گفت: راه را باید بازرسی برای آسیب است که می تواند سفر خطرناک است.

"ما در حال کار برای دریافت اطلاعات مردمی در زمانی که آنها می تواند بازگشت به خانه های خود را, اما استرس است که بسیاری از زیرساخت ها می شود به خطر بیافتد" Tisdale گفت.

___

وبر گزارش از اوک پارک ایلینوی و ویلیامز گزارش داد از West Bloomfield, Michigan.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن