مغلوب ساختن پیشی جستن با توجه به میزبانی G-7 نشست در ما پس از تمام

توسط ZEKE DARLENE میلر و SUPERVILLEواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او با توجه به

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط ZEKE DARLENE میلر و SUPERVILLE

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او با توجه به برگزاری جلسه ای در ایالات متحده با رهبران جهان اقتصادهای بزرگ بعد از همه به دلیل آن خواهد بود "نشانه ای بزرگ برای همه" از همه چیز به حالت عادی بازگشت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اعلام شد آخرین تلاش با مغلوب ساختن پیشی جستن به سیگنال به ملت است که اقتصاد ایالات متحده است که زمزمه دوباره پس از ماه-طولانی خاموش شدن ناگهانی به معنای آهسته گسترش COVID-19 شروع به برداشته شود در سراسر کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی شده بود گروه هفت اجلاس ماه ژوئن 10-12 در کمپ دیوید عقب نشینی ریاست جمهوری در مریلند است. اما در ماه مارس اعلام کرد او شد لغو نشست سالانه به دلیل همه گیر و رهبران خواهد مشورت با ویدئو کنفرانس به جای.

"در حال حاضر که کشور ما است 'انتقال به عظمت' من با توجه به تغییر زمان G-7 در یکسان یا مشابه تاریخ در واشنگتن دی سی در افسانه ای کمپ دیوید" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "اعضای دیگر نیز آغاز خود باز گشت. این امر می تواند نشانه ای بزرگ برای همه عادی!"

رسمی کاخ سفید آماده سازی برای جلسه متوقف شد و دو ماه پیش که این اجلاس به نام خاموش. و تهمت و دولت را حفظ کرده است محدودیت های مسافرتی و قرنطینه مورد نیاز برای مسافران از اروپا به چهار G-7 ملل. و در اوایل این هفته در ایالات متحده و کانادا توافق به نگه داشتن خود را در مرز مشترک بسته به غیرضروری سفر از طریق ژوئن 21.

منطقه کلمبیا همچنان تحت stay-at-home سفارشات حداقل از طریق ژوئن 8, هر چند مریلند آغاز آرامش بخش محدودیت در هفته گذشته. در همان زمان رهبران G-7 عضو سازمان ملل هستند و در برخی موارد هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با این ویروس در کشورهای خود و یا در کشورهای مختلف از بازگشایی اقتصاد خود را.

یک مقام ارشد کاخ سفید گفت: تهمت بود به طور جدی با توجه به تغییر زمان نشست برای برخی از نقطه در ماه ژوئن به احتمال زیاد در اواخر این ماه در هر کاخ سفید و یا کمپ دیوید. موضوع مورد بحث در یک تماس بین تهمت و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی صبح روز چهارشنبه رسمی گفت: صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود به بحث داخلی مذاکرات.

اگر این اجلاس اتفاق می افتد, ایالات متحده آمریکا به درخواست هیئت بود مقایسه به حداقل پرسنل و جلوگیری از حوادث غیر ضروری مانند ازدواج برنامه. تصمیم نهایی مورد نیاز خواهد بود در روزهای آینده به اطمینان حاصل شود زمان کافی برای آماده شدن برای نشست سطح بالا ،

پاکسازی دفتر در بیانیه ای گفت که "با توجه به اهمیت G7 در پاسخ به بحران رئیس جمهور مایل به رفتن به کمپ دیوید, اگر شرایط بهداشتی آن را اجازه می دهد."

"هر فرم G-7 جلسه طول می کشد که آیا آن یک ویدئو کنفرانس و یا در غیر این صورت من قطعا در مبارزه برای چند lateralism که بسیار روشن هر دو در G-7 و G-20" گفت: صدراعظم آلمان ،

فشرده شده توسط AP در مورد اینکه آیا او در نظر واقعی سفر به ایالات متحده آمریکا, آنگلا مرکل گفت: "من را انتخاب کرد من کلمات را با مراقبت."

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو به نام آن یک ایده جالب اما گفت که رهبران نیاز به مقدار زیادی از جزئیات بیشتر ، او گفت: این مهم G-7 در دیدار با اردوغان در ماه ژوئن به طوری که آنها می توانید در مورد این بیماری همه گیر و بازگرداندن فعالیت های اقتصادی.

"ما نیاز به نگه داشتن جلسه به عنوان رهبران. چه که مجازی یا حضوری ما قطعا نگاهی به آنچه در ایالات متحده آمریکا است که پیشنهاد به عنوان میزبان G-7 برای دیدن چه نوع از اقدامات را در جای امن نگه داشتن مردم چه نوع از توصیه های کارشناسان در حال دادن نظر چگونه است که ممکن است عملکرد" ترودو گفت.

"وجود دارد بسیاری از بحث ها به آمده اما ما نگاه به جلو به داشتن آن بحث و گفتگو با آمریکا میزبان."

G-7 اخبار آمد و به عنوان تهمت به برگزاری یک نشست با فرمانداران کانزاس و آرکانزاس به بحث در مورد امن بازگشایی برنامه. و معاون رئیس جمهور مایک پنس در فلوریدا بود برای دیدار با مدیران صنعت گردشگری و یک وعده غذایی در یک کسب و کار به تازگی بازگشایی شد به ناهار خوردن در مراجعان.

ایالات متحده دارای G-7 دوار ریاست جمهوری در این سال و به تعیین که در آن جلسه برگزار می شود و مجموعه ای از دستور کار. بریتانیا, کانادا, فرانسه, آلمان, ایتالیا و ژاپن در حال اعضای دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در اصل برنامه ریزی برای برگزاری نشست سالانه خود را در خصوصی گلف در نزدیکی میامی. اما او تغییر محل برگزاری کمپ دیوید که او بازدید هفته گذشته که توسط ارتش ایالات متحده پس از اعتراض عمومی در برگزاری آن در یکی از پول خود را-ساخت خواص.

نویسندگان AP راب Gillies در تورنتو, Sylvie Corbet در پاریس و فرانک Jordans در برلین کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن