مغلوب ساختن پیشی جستن سایش در نظارت طول می کشد هدف در بازرسان کلی

توسط اریک تاکر و جاناتان LEMIREواشنگتن (AP) — استیو Linick تحریک قدرتمند دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکس

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

توسط اریک تاکر و جاناتان LEMIRE

واشنگتن (AP) — استیو Linick تحریک قدرتمند دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکسان در هفت سال به عنوان مستقل ناظر بر تحقیق زباله و سوء مدیریت در وزارت امور خارجه. هنوز هم او مبهوت بود یک شب جمعه در تماس تلفنی گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال او را اخراج.

Linick دسترسی به سیستم کامپیوتر به ساختمان قطع شد. او برای یک دلیل و هیچ داده شد. او تنها می تواند گمان اخراج خود را به عنوان بازرس کل گره خورده بود به او بررسی وزیر امور خارجه مایک Pompeo, با توجه به یک فرد آشنا با حساب خود صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث خصوصی مکالمه.

Linick اخراج شد بخشی از یک موج اخراج و یا demotions با مغلوب ساختن پیشی جستن است که حتی برای یک رئیس جمهور با یک "شما را اخراج" عبارت بوده است به ویژه بی باک به ظاهر خود را از عذاب و vindictiveness. مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت های آینده با واشنگتن مصرف شده توسط coronavirus را طرح میتوانست دیرینه حمایت هر دو حزب برای مسئولان وظیفه حصول اطمینان از یکپارچگی سازمان های دولتی و roiled ناظر جامعه که کار رئیس جمهور ممکن است همیشه نمی مانند اما یادگیری به تحمل.

"وجود دارد یک تنش بین آنچه غرایز خود هستند که به بروک هیچ انتقاد ندارند و آنچه بازرس کل است که به عنوان تعریف شده توسط قانون است که برای انجام ممیزی مستقل و تحقیقات گفت:" سابق وزارت دادگستری بازرس کل مایکل برومویچ.

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات انجام شده با حداقل توضیح باعث کنگره خواسته برای پاسخ با خانه محققان برنامه ریزی شده به مصاحبه Linick در روز چهارشنبه. او قصد دارد به آنها بگویید که او "خدمت بدون توجه به سیاست" در نزدیک به سه دهه فعالیت حرفه ای در خدمات عمومی و همواره متعهد به مستقل نظارت با توجه به سخنان افتتاحیه به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

مغلوب ساختن پیشی جستن روشن ساخته است حداقل برخی از حرکت بودند شخصی است.

او گفت که او از کار اخراج هوش جامعه دیده بان مایکل اتکینسون در مارس زیرا او هشدار کنگره به whistleblower گزارش در اوکراین است که دموکرات ها استفاده می شود برای استیضاح. او raged که اتکینسون بود به اندازه کافی وفادار و بخشی از "دولت عمیق" است که مخالف خود را در انتخابات ریاست جمهوری از همان آغاز با توجه به سه فعلی یا سابق مقامات دولت. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال می خواستم به آتش اتکینسون هفته قبل از آن تنها به صحبت کردن از آن توسط مشاوران او گفتند.

او پس از اخراج Linick ماه گذشته او نشاندار او اوباما منصوب و گفت: او می خواهم عمل تشویق Pompeo که رد آن را تلافی اما گفت که او آرزو او می خواهم و توصیه می شود آن را هر چه زودتر.

در بین تهمت انتخاب جایگزینی برای کریستی Grimm بهداشت و خدمات انسانی پس از او صادر شده که رئیس جمهور آشکارا به تمسخر. او تنزل مقام گلن خوب به عنوان سرپرست وزارت دفاع ناظر, رقص برهنه کردن او از نظارت از 2 تریلیون دلار coronavirus تلاش های امدادی. دموکرات ها باید پرسش در مورد اینکه آیا حمل و نقل اداره بازرس کل که حذف شد جایگزین شد به دلایل سیاسی ،

همه روسای جمهور را umbrage در بازرس کل نظارت پس از واترگیت مفهوم به معنای ریشه کن کردن زباله های تقلب و فساد است. مسلح با تیم از محققان و قدرت های گسترده ای از بیش از 70 بازرسان به طور کلی اغلب خار خود را برای سازمان های مستند بی بند و بار هزینه های سوء مدیریت و دیگر نگرانی های سازمان سیا در بازجویی از مظنونین به عملیات تروریستی به عنوان مثال — که می تواند جلو-صفحه اخبار.

رئیس جمهور رونالد ریگان اخراج وقت بازرسان به طور کلی پس از به دست گرفتن هر چند او ابقای برخی از. باراک اوباما رئیس جمهور برکنار یکی در اوایل تصدی خود با حداقل توضیح.

"مغلوب ساختن پیشی جستن شده است بیشتر شفاف خود را در مخالفت او شده است بیشتر مایل به گرفتن بسیار اقدامات تهاجمی اما این نهاد ایجاد شده توسط کنگره و حفاظت شده توسط کنگره و رئیس جمهور فقط آن را دوست ندارم" گفت: دانشگاه نیویورک خدمات عمومی استاد پل نور است.

چاک مک کالو, هوش جامعه بازرس کل تحت اوباما گفت: او نگهداری کم تزئین اتاق کار آگاه او می تواند به اخراج هر زمان. مک کالو و Linick ابزاری بودند در بالا بردن نگرانی های وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون ممکن و سنن و اطلاعات طبقه بندی شده در یک ایمیل خصوصی سرور. مک کالو گفت: به او گفته شد در طول سال 2016 انتخابات توسط کلینتون کاردانی که در یک کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری او و Linick خواهد بود که "برای اولین بار به اخراج می شود."

کنگره دموکرات ها می گویند Linick اخراج شد در حالی که تحقیق چگونه وزارت امور خارجه تحت فشار قرار دادند از طریق 7 میلیارد دلار عربستان اسلحه فروش بیش کنگره اعتراض. او همچنین بررسی چگونه Pompeo درمان خاص کارکنان.

Pompeo گفت: او می دانست که در مورد عربستان تحقیقات زیرا او در جواب نوشته سوالات در مورد آن. اما او را تکذیب کرد Linick اخراج شد تلافی جویانه نشان می دهد به جای Linick نبود در هیئت مدیره با گروه ماموریت.

در دیگر ادارات بررسی یک وزیر کابینه ممکن است بیمه در برابر اخراج به دلیل اپتیک از انجام این کار می تواند مضر. بنابراین برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"با مغلوب ساختن پیشی جستن آن را فقط به نوع میسازد لخت تمام, پیر نوع بلوف میزند در مورد چگونه IGs محافظت" مک کالو گفت. "در آن همه چیز بر اساس یک درک است که یک دولت نمی خواهد انجام این کار به دلیل نوری آن را به نظر می رسد به عنوان اگر آن را تلافی و قصاص. هنگامی که نگرانی خود را برای اپتیک هستند و از پنجره به بیرون بلوف است و به نوعی نشان داد."

برخی از گزارش بازرس کل کار کرده اند در مغلوب ساختن پیشی جستن به نفع از جمله وزارت دادگستری تحقیقات که کشف anti-مغلوب ساختن پیشی جستن پیام های متنی توسط FBI کارکنان و نشان داد مشکلات با اف بی آی انجام در روسیه شد.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد flummoxed با عدم توانایی در کنترل ناظران به عنوان توسط اثبات خشم خود را در اتکینسون بر خلاف کاران شکایت مستند خود را تلاش برای به دست آوردن اوکراین به حفاری تا خاک بر رقیب دموکرات جو بایدن.

هر چند رئیس جمهور توانایی به آتش بازرسان به طور کلی به خوبی تاسیس کنگره بالا بردن سوال در مورد مشکوک صلاحیت برخی از تعویض و در برخی موارد خود را آشکار در تضاد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مثال انتخاب یک مشاور سیاست در گمرک و حفاظت از مرزها به جای عمیقا تجربه کرده خوب بوده که به گفته بازرس کل در پنتاگون برای چهار سال و عدالت گروه دیده بان برای یک دهه قبل از آن.

مقامات ارشد در وزارت امور خارجه و حمل و نقل بخش عملکرد به عنوان سرپرست بازرسان کل در سازمان خود را به طور موثر نگه داشتن دو شغل در یک بار و راه اندازی یک درگیری که خوب طرفداران دولت و برخی در کنگره می گویند غیرقابل دفاع است.

مک کالو در حال حاضر یک شریک در Compass Rose گروه حقوقی, گفت که او شک مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت خواهد مانع تحقیقات شغلی کارکنان, اما گفت که آب و هوا با این وجود پیچیده استخدام "بهترین و درخشان."

"و اگر شما را استخدام افراد تحت این نوع از آب و هوا" او پرسید: "یافته های خود را در حال رفتن به عنوان تهاجمی و تند و به عنوان واقعی به عنوان هر کس انتظار دارد?"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب