شهر میزبان, گوش دادن جلسه برای MVP گواهینامه

PEPPERELL — شهر مقامات تقویت این روند برای رسیدن به شهری آسیب پذیری آمادگی صدور گواهینامه از دولت برگزاری یک م

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

PEPPERELL — شهر مقامات تقویت این روند برای رسیدن به شهری آسیب پذیری آمادگی صدور گواهینامه از دولت برگزاری یک مجازی, گوش دادن جلسه در تاریخ 21.

برنامه ریزی مشاور لیزا دیویس گفت: در ماه گذشته که باز نشست شد و به معنای به دست آوردن ورودی جامعه در چه پول کمک مالی باید نسبت به در نظر حفظ این شهر محیط زیست و ساخت جامعه بیشتر انعطاف پذیر به تغییر آب و هوا. دیویس گفت: گوش دادن جلسه "رفت" و این شهر خواهد شد به احتمال زیاد باید کل گزارش تهیه شده قبل از مهلت 30 ژوئن.

با توجه به ماساچوست اجرایی دفتر انرژی و محیط زیست در امور MVP برنامه جوایز محلی شهرها با کمک های مالی به صندوق ارزیابی آسیب پذیری و توسعه عمل گرا تابآوری برنامه. قبل از گرفتن آن پول شهرها باید برای تکمیل MVP برنامه و تایید شده توسط دولت است.

دیویس گفت: Pepperell اعمال می شود و برای MVP برنامه ریزی گرانت در ماه مه گذشته و با دریافت این برنامه ریزی کمک مالی در ماه جولای. دیویس گفت: این شهر دارای یک پیش نویس نهایی MVP گزارش که مورد بحث قرار گرفت در طول گوش دادن به جلسه. اعضای Tighe & Bond شرکت مشاوره و بورلی جنگل, مدیر اجرایی, شمال, Middlesex شورای دولت, میزبانی جلسه. این گزارش به نهایی شود و پس از آن تلقی رسمی قبل از اینکه به دولت ارائه شده برای صدور گواهینامه بعد از 30 ژوئن.

"بزرگترین خطر ما مشخص کرده ایم که جاری شدن سیل و نحوه مقابله با آن," دیویس گفت:. "من فکر می کنم MVP کمک مالی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور توسعه یک سیلابی آیین نامه اجرایی برای تنظیم فعالیت های درون محلی سیلابی. آن را نیز می تواند به روز رسانی پلچک ارائه تالاب مرمت رفتن به آسیب پذیر سدها در شهر و خدمات اورژانس. وجود دارد یک لیست خشکشویی از استراتژی کاهش."

در بالا رفتن را از طریق MVP روند دیویس گفت: این شهر نیز در این میان ایجاد خود را در خطر کاهش طرح است. طرح نظارت سازمان مدیریت اضطراری فدرال است شبیه به این هدف از MVP برنامه است که در آن آموزش مقامات و آماده استراتژی های طولانی مدت برای جوامع در مورد هر نوع از بلایای طبیعی. اگر HMP است تایید شده توسط FEMA جوامع واجد شرایط برای دریافت فرم خاصی از عروق کرونر از فاجعه کمک. Pepperell در اصل تحت عمل شمالی میدلسکس HMP اما در حال حاضر مقامات دولتی می خواهند شهر خود را به ایجاد HMP.

"این یک فرایند پیچیده و دشوار بنابراین در حال حاضر دولت می خواهد ما را به انجام یک جامعه منحصر به فرد HMP," او گفت:.

دیویس گفت: HMP است که هنوز در انتظار تصویب از سوی هیئت Selectmen که او انتظار دارد به پایان خواهد رسید جولای.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن