24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در خیابان Louis, میزوری,

باور کنید یا نه میسوری خانه های بیش از فقط Anheuser Busch, کاردینالز بیس بال و دروازه طاق. با پر جنب و جوش صحن

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

باور کنید یا نه میسوری خانه های بیش از فقط Anheuser Busch, کاردینالز بیس بال و دروازه طاق. با پر جنب و جوش صحنه هنر تاریخی پارک و متنوع ناهار خوریو دانشجویان می توانید پیدا کردن مقدار زیادی به انجام در سنت لوئیس فراتر از نوشیدن آبجو و تماشای بیس بال. از پیاده روی به خرید به رانندگی در اطراف aimlessly با کمی خلاقیت شما می توانید هم از زندگی خود را در خوب ol' سنت لوئیس.

در ادامه به صورت 24 چیزهایی که در سنت لوئیس ،

6 صبح پیاده روی در کستلوود State Park

things to do in st. louis
wikimedia.org

شروع روز خود را با پیاده روی مسیرهای پیاده روی در کستلوود پارک ایالتی. صعود به یک مواظب بالاتر از treetops و در برجسته نمایی از Meramec رودخانه. "فقط آوردن مواد غذایی و پتو و نشسته وجود دارد تماشای مردم راه رفتن شده است نوع جدیدی از چیزی که مورد علاقه برای انجام" سنت Louis دانشگاه ارشد سارا Winkler گفت. سفر چند دقیقه به شرق و شما شرمن ساحل یک نقطه مناسب برای شنا و آویزان با دوستان. "هر زمان که من دوستان از مدرسه در من وجود دارد و کباب پز در ساحل. این واقعا یک راه خوب برای پشت پا زدن" دریک دانشگاه junior اوان دل کارمن گفت. از آنجا که شما می توانید پیاده روی دوچرخه اجرا و حتی شنا در کستلوود آن را آسان برای هر کسی که برای لذت بردن از.

7 صبح با شتاب قهوه در شاو قهوه

flickr.com

استراحت بعد از پیاده روی خود را در این آرام کافی شاپ واقع در سنت لوئیس تاریخی, ایتالیایی, محله تپه. در برگ گیاهان سبز تزئینات منطقه ناهار خوری و جاری شدن سیل در نور خورشید از طریق پنجره ها. برخی از جرعه قاتل قهوه خوراک شناس در حالی که شما شارژ. کافه واردات لوبیا از برجسته قهوه-رشد مناطق در سراسر جهان و کباب آنها را در خانه به طور منظم تا قهوه طعم غنی ومزه و تازه است.

ساعت 8 صبح کشف Creve Coeur دریاچه

flickr.com

اگر شما عشق به کار کردن در محیط زیبا پرداخت مراجعه به Creve Coeur دریاچه در مریلند هایتز. اجرا در اطراف مسیر آب اجاره یک قایق پارویی اسکیموها و یا بازی والیبال در ساحل. دریاچه مناظر خیره کننده همچنین باعث می شود آن را یک نقطه محبوب برای عکس. "در دوران دبیرستان, Creve Coeur دریاچه محل ما همیشه رفتن به گرفتن عکس قبل از رقص" سنت Louis دانشگاه ارشد رافائل دا کوستا گفت. "من بسیاری از تصاویر وجود دارد پوشا از اول من بازگشت به خانه به من senior prom." این که آیا شما انتخاب می کنید به ضبط خاطرات خود را در عکس ها یا نه شما به خودتان پیدا کنید در حال بازگشت به Creve Coeur لیک در وقت و زمان دوباره برای اطمینان بیشتر.

ساعت 9 صبح از گرفتن یک میان وعده در SweetArt

facebook.com

گیاهخواران با یک دندان شیرین این یکی را برای شما است. واقع در Shaw محله SweetArt نانوایی و کافه معروف آن وگان کیک و خوشمزه برگر گیاهی. آنها همچنین یک معنی صبحانه از جمله بزرگ, وگان رول دارچین. "این یکی از مکان های مورد علاقه من. من شده اند قادر به پیدا کردن هر چیزی که خوب است که وگان قبل از" دانشگاه میسوری-کلمبیا دوم جسیکا پاول گفت. SweetArt همچنین به عنوان یک گالری هنری است. برجسته St. Louis, هنرمند یکی از صاحبان ایجاد تمام هنر شما ببینید تزئینات دیوار. پس از یک روز پیاده روی و دوچرخه سواری هیچ چیز ضربان آرام صبحانه در یک فضای پر جنب و جوش.

ساعت 10 صبح رفتن برای یک درایو در کنار می سی سی پی

facebook.com

قبل از اینکه آرامش از صبح شروع به محو شدن رفتن برای یک درایو در امتداد یکی از دیدنی ترین جاده ها در منطقه سنت لوئیس. "این یک سنت لوئیس چیز فقط به رانندگی در اطراف aimlessly," دانشگاه دانشجوی سال دوم کامیل Mussman گفت. رودخانه بزرگ جاده در آلتون, ایلینوی, اجرا می شود در کنار می سی سی پی. در یک طرف شما یک کشش از سوسو زننده آب و از سوی دیگر نفس سنگ آهک bluffs. بازدید کنندگان پیدا کردن این دیدگاه به خصوص قابل توجه در پاییز هنگامی که درختان پوشش bluffs شروع به تغییر رنگ.

ساعت 11 صبح تحسین حیوانات در سنت لوئیس باغ وحش

flickr.com

به عنوان یکی از معدود رایگان باغ وحش ها در کشور سنت لوئیس باغ وحش را به خود جذب تعداد زیادی از بازدید کنندگان از جمله دانشجویان است. این باغ وحش 90 هکتار را پوشش می دهد و حتی خود را برای بازدید کنندگان به استفاده از به اطراف (برای هزینه های اضافی). به دلیل آن را بسیار بزرگ می تواند احساس مانند یک جهان خاص خود را دارد. سازمان به حیوانات محله از Grizzly ریج به شیر دریایی صدا به گربه بزرگ کشور; سنت لوئیس وحش تقریبا هر حیوانی شما می توانید تصور کنید. جدید, هوای آزاد, پستانداران نمایشگاه که در آن بازدید کنندگان می توانند از طریق راه رفتن روشن تونل با حیوانات کاوش درختان بالا باز خواهد شد در سال آینده.

12 p. m. اتمام دلمار حلقه

flickr.com

پیاده روی پایین دلمار بلوار و کشف حلقه یک مرکز برای خرید و ناهار خوری در دانشگاه شهر منطقه است. بیش از 100 مغازه ها و رستوران ها را حلقه. "این واقعا رنگارنگ و دوستانه جای" دانشگاه مرکزی میسوری کاربر اولیویا Brotherton گفت. "بسیاری از جوانان وجود دارد و آن احساس می کند مانند هیچ کس واقعا در مورد مراقبت بودن متفاوت است. همه فقط به انجام چیزی که خود را." نگاه به بتن به عنوان شما قدم زدن دلمار و شما پیدا کردن ستاره به شکل پلاک را تشکیل می دهند که سنت لوئیس پیاده روی مشاهیر. چک کردن مغازه ها برای همه چیز از پرونده به دست دوم, لباس, تاتو سرو و حتی کنسرت های زنده. حلقه است چیزی برای همه.

1 p. m., فروشگاه, برای ثبت در, پرنعمت, وینیل

facebook.com

شما نمی توانید بازدید از حلقه بدون مرور, پرنعمت, وینیل مجموعه. سنت Louisans تزئین اتومبیل های خود را با رنگ صورتی روشن سپر تابلوچسبها—که شما در سراسر شهرستان—برای نشان دادن عشق خود را برای این فروشگاه رکورد. انتخاب کنید تا یک دشنه از خود و سپس جستجو در مغازه های مورد علاقه خود را از آلبوم و یا یکی را انتخاب کنید به طور تصادفی. "گاهی اوقات آنچه من انجام دهید این است لمس دست من بر بالای سوابق و آثار هنری و فقط یکی را انتخاب کنید که صحبت می کند به من گفت:" دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس junior ایزابلا گونزالس گفت. "شما دست بیش از پول خود را, شما هیچ ایده اگر آن را تبدیل به مورد علاقه خود را از آلبوم و یا اگر آن چیزی است که شما هرگز گوش دادن به دوباره, اما آن را یک قمار شما مایل به گرفتن." به این فروشگاه بروید اگر دوست دارید تعجب خوب; هیچ موسیقی ماجراجو برگ, پرنعمت, وینیل احساس نا امید.

ساعت 2 بعد از ظهر کاوش Laumeier مجسمه سازی پارک

flickr.com

شما می توانید در Laumeier به عنوان یک موزه هنری است. بازدید کنندگان می توانید بخش عمده ای از این پارک برای دیدن Laumeier نمادین ترین مجسمه. برای یک تجربه متفاوت را امتحان کنید پس از پیاده روی دنباله دار بودن به جنگل برای پیدا کردن سنگهای پنهان است. از آنجا که بسیاری از این نمایشگاه در طول دنباله تغییر هر چند ماه شما هیچ وقت نمی دانید آنچه که شما ممکن است پیدا کردن. "[من] معمولا پیدا کردن مجسمه های ما قبل از دیده نمی شود چرا که آنها آن را تغییر دهید هر بار و در حالی که برای. هنگامی که آنها تبدیل رها استخر به یک مجسمه" ویلیام Jewell کالج ارشد لیز هاف گفت. اگر شما سفر در زمان مناسب از سال شما ممکن است فقط گرفتن یکی از Laumeier را از جشنواره ها مانند جشنواره برداشت شد هر اکتبر یا کامیون مواد غذایی جشنواره برگزار شد هر ماه ژوئن و اوت و سپتامبر.

3 p. m. چنگ زدن نیش در بارسلونا Tapas رستوران

facebook.com

به عنوان یکی از بهترین نقاط در سنت لوئیس برای معتبر غذاهای اسپانیایی بارسلونا, Tapas می تواند برآورده ولع مصرف خود را اگر شما از دست رفته خود را به تحصیل در خارج از کشور را تجربه کنند. "آن را می فرستد همه ما را به عقب. [دوستان و] در همه وجود دارد رفته و دوباره انجام می شود ما تحصیل در خارج از کشور تجربه خوردن غذایی وجود دارد," وینکلر گفت. آیا شما می خواهید به سفارش یکی تاپا برای یک میان وعده بعد از ظهر و یا ترکیب های مختلف چند آنهایی که برای شام زود هنگام از میان وعده به اندازه ظروف می تواند با توجه به نیازهای هر کسی که قدردانی غذای خوب است.

4 p. m. بازدید از موزه هنر

flickr.com

اگر شما را دوست دارم و یا حتی فقط قدردانی از هنر شما باید بازدید از موزه هنر سنت لوئیس (اسلم) در پارک جنگلی. مانند باغ وحش و بسیاری دیگر مقصد در پارک بازدید کنندگان می توانید لذت بردن از موزه هنر بدون صرف یک پنی. "من به طور مرتب در حال رشد و همچنان به رفتن در حال حاضر. وجود دارد بنابراین بسیاری از مکان های به بازدید و حوادث بی شماری در طول بیشتر از سال" دانشگاه میسوری-سنت Louis ارشد آدرین جانسون گفت. به عنوان یکی از تنها راه باقی مانده ساختمان از نمایشگاه جهانی SLAM ویژگی های مجموعه ای از آثار هنری و مصنوعات دهانه در سراسر چندین دهه ادای احترام به گذشته و حال است. همراه با مجموعه دائمی خود سفر ویژه نمایشگاه اغلب زنده در سالن با شدت بهم زدن نیز پس از بررسی وب سایت خود را برای دیدن آنچه در شهر است.

5 p. m. پیک نیک در پارک جنگلی

facebook.com

با بیش از 30 مایل از مسیرهای پیاده روی های مختلف استخر و مقدار زیادی از فضای سبز پارک جنگلی فراهم می کند یک گریز به آرامش برای ساکنان شهرستان. "یکی از معدود خاطرات خوب از اوایل در قرنطینه بود و گرفتن پیاده در اطراف fish hatchery در پارک هر شب و برای دیدن برخی از حیات وحش نادر گنج در شهرستان," دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس ارشد ناتان کارت گفت. در تابستان مردم جمع آوری در هنر تپه خارج از سنت لوئیس موزه هنر به تماشای پارک رایگان نمایش فیلم. بسته شام گرفتن پتو و خودتان را راحت برای یک شب در زیر صفحه نمایش بزرگ است. ماندن کمی بعد اگر شما می خواهید برای دیدن غروب خورشید در پشت تپه به عنوان شما لذت بردن از پیک نیک خود را.

6 بعد از ظهر باید دسر در چشمه در ملخ

facebook.com

بعد از شام لذت بردن از سرد طراوت درمان در این مدرسه یخ سالن بستنی. هنگامی که شما مرحله داخل دست نقاشی نقاشی های دیواری, قدیمی, مبلمان و هنر دکو لهجه شما را احساس شما در زمان به عقب. "من عاشق چشمه است. این کل محیط زیست. رنگ در و دیوار نور کم—حتی طراحی حمام," دانشگاه میسوری-کلمبیا دوم ساناز Trampe گفت. همراه با داشتن درخشان, طراحی داخلی, چشمه به طور جدی می داند که چگونه به دسر. را انتخاب کنید از یک آرایه وسیعی از مخروط sundaes, milkshakes و شناور. به علاوه وجود دارد بدون نیاز به نگرانی در اگر شما هنوز هم کامل از شام چون آنها ارائه دو درمان کوچک گزینه های: کوچکترین جهان فاج داغ بستنی و مغز گردو و جهان کوچکترین بستنی مخروطی.

7 p. m. به کاردینالز بازی بیس بال

flickr.com

حتی اگر شما یک طرفدار ورزش رفتن به یک کاردینالز بازی واقعا اجازه می دهد تا شما را به تجربه دوستانه سنت لوئیس جامعه است. "برای اینکه یک شهر بزرگتر آن را واقعا سرد چگونه از یک جامعه سنت لوئیس می شود به خصوص زمانی که ورزش فصل آمده است در سراسر. این چیزی است که من همیشه به دنبال به جلو به" ساقی دانشگاه junior برایان o'loughlin گفت. شما حتی نمی باید به تماشای از داخل Busch ورزشگاه به در در سرگرم کننده است. اتمام کافه ها و رستوران ها در ورزشگاه ایجاد کرد; پر جنب و جوش ورزشی-مضمون منطقه در نزدیکی استادیوم. جمع آوری با طرفداران همکار و تماشای یک بازی همیشه باعث می شود برای یک شب سرگرم کننده, آیا شما اویختن در داخل و یا خارج از ورزشگاه.

8 بعد از دیدن یک نمایش در فروشگاه تریک

facebook.com

در تریک فروشگاه شما می توانید از استند آپ کمدی, طرح ها و تریک جنگ است. اگر شما در نظر خودتان را خنده دار از دوستان خود را در گروه شما حتی ممکن است می خواهید به ثبت نام برای یک میکروفن باز کردن شب. گذاشته پشت محیط زیست را تضمین می کند که هر کس به یک زمان خوب است حتی اگر شما لازم نیست که تجربه انجام است. "گاهی اوقات شما بروید و آن را وحشتناک اما چیزی که باعث می شود آن را خوب," Trampe گفت. اگر شما گرسنه و یا می خواهید به سفارش یک نوشیدنی در حالی که شما تماشا تریک فروشگاه همچنین دارای یک نوار و رستوران. این که آیا شما تصمیم به رفتن به عنوان مجری عضو و یا فقط برای مواد غذایی شما را ترک تریک فروشگاه احساس محتوا.

9 p. m. حضور در یک گاردن پارتی در باغ گیاه شناسی میسوری

facebook.com

در حالی که باغ گیاه شناسی میسوری زیبایی غیر قابل انکار است در روز روشن در شبهای تابستان آن را می شود حتی بیشتر خیره کننده. خود را وابسته به نور نشان می دهد به نام گاردن پارتی چراغ روشن این باغ هر تابستان. دنبال 1 مایل مسیر را از طریق گل و لذت بردن از هوای آزاد و سازمان دیده بان چراغ بدرخشد. سرگردان را از طریق باغ در حالی که درختان و گل های براق در اطراف شما می توانید مانند یک جادویی صلح آمیز فرار.

10 p. m. در این شهر موزه پس از تاریک

facebook.com

موزه شهر آغاز شده به عنوان یک کفش انبار تا زمانی که یک تیم از هنرمندان آن را تبدیل به یکی از سنت لوئیس غریب ترین مکان های. روز شهر موزه به عنوان یک زمین بازی برای کودکان به کشف. Repurposed مواد تشکیل ساختارهای بچه ها می توانید در صعود; از قطعات آجر و بتن برای قطعات پل و قطار. اما این فقط برای بچه ها. 21+ خوانندگان همچنین می توانید لذت بردن از موزه شهر را پس از تاریک حوادث. "ما عاشق بیرون رفتن در شب و آنها را اتش در کنار گودال توپ," هاف گفت. موزه شهر پس از تاریک حوادث می گیرد در پشت بام و شامل موسیقی زنده و مواد غذایی و نوشیدنی و بزرگسالان اقدام مانند کودکان در بهترین راه. شما باید به خرید بلیط خود را جلوتر از زمان, اما, غذا, موسیقی و دو نوشیدنی همه گنجانده شده است.

11 p. m. شب بازی در قطعه هیئت مدیره بازی نوار

facebook.com

قطعات ارائه غذا و نوشیدنی و یک کتابخانه از بیش از 900 هیئت مدیره های مختلف بازی. چه بیشتر می تواند شما برای درخواست ؟ پرداخت مراجعه به Soulard محل با یک گروه از دوستان و یا خود را; آنها را تک بازیکن بازی و گاهی اوقات خود را بار من حتی شروع به بازی با شما. هنگامی که شما را وارد کنید شما می خواهید پیدا کردن آجر دیوار مبلمان رنگارنگ و البته بزرگ کتابخانه از بازی در اطراف شما در هر طرف. $5 "کتابخانه هزینه" به شما می دهد دسترسی به همه آنها. اگر هیئت مدیره بازی نه چیزی که شما در نظر حضور در چیزهای بی اهمیت شب. قطعات میزبان یکی هر چهارشنبه.

12 ساعت یک نیمه شب میان وعده در ماموریت مشترک تاکو

facebook.com

هنوز هم گرسنه است ؟ گرفتن یک میان وعده فقط پایین خیابان از قطعات در ماموریت تاکو یک خیابان تاکو مشترک با هیپ کالیفرنیا پرنیان. امکان استفاده از آنها در اواخر شب یک ساعت یک مبارک. از 10 p. m. به ماموریت تاکو یکی از بهترین اواخر شب معاملات در شهر: $2 tacos و $2 تکیلا عکس. اگر چه آن ممکن است بهترین ایده شما احتمالا می تواند سعی کنید هر تاکو در منو و هنوز هم شکستن بانک.گزارش این آگهی

1 a. m. اعتصاب در پین کردن کاسه

flickr.com

کاسه تا 2 صبح در این معشوق کوچه بولینگ و سالن کوکتل در دلمار حلقه. پس از 9 بعد از ظهر بازدید کنندگان باید بیش از 21 تا زیر سن قانونی kiddos می توانید بنشینید و این یکی از. یک بازی هزینه 4 دلار یکشنبه-سه شنبه و 5 دلار در تعطیلات آخر هفته. در حالی که حلق آویز کردن در پین کردن کاسه شما احاطه شده توسط, قدیمی, بولینگ پین و پین تا دختر پوستر از 1940s. شما لذت بردن از قدیمی مدرسه جو حتی اگر شما عشق بازی بولینگ. هنگامی که شما تصویب شده توسط روشن چشمک زن تابلوی نئون که تزیین ورودی, شما می توانید از آن عبور نمی کند ،

2 صبح دیدن یک فیلم در سلام پوینت تئاتر Backlot

facebook.com

ساخته شده در دهه 1920 این خبر St. Louis سنگ میزبان اواخر شب نمایش فیلم شما ممکن است شنیده ام زیادی در مورد. با وجود نام آن Backlot نیست یک درایو-اما در داخل سالن تئاتر. این صندلی تنها 48 نفر پس از خرید بلیط خود را آنلاین جلوتر از زمان در صورتی امکان پذیر است. کوچک تئاتر اندازه و indie در فیلم نشان داده شده را به صورت یک منحصر به فرد صمیمی تجربه مشاهده. سر به سلام پوینت Backlot اگر شما می خواهید یک تغییر از مدرن روز سینما در تجربه. قبل یا بعد از این فیلم شما همچنین می توانید از بزرگترین Amoco ثبت نام واقع در سمت راست درب بعدی.

ساعت 3 صبح درایو گذشته Lemp عمارت

flickr.com

اگر دوست دارید هیجان رانندگی گذشته Lemp عمارت در وسط شب. هنگامی که صفحه اصلی به Lemp خانواده سه تن از ساکنان آن خودکشی کرد. سنت Louisans می گویند روحیه خود را هنوز هم امد و شد زیاد خانه به این روز. در حال حاضر این عمارت تبدیل به یک رستوران و هتل, اما آن ghostliness هنوز به محو شدن. آن را حتی بر روی یک قسمت از شکارچیان شبح. شما می توانید با شرکت در تورهای شبح, قتل, رمز و راز شام و احزاب هالووین در اینجا, اما حتی فقط رانندگی گذشته از آن در تاریکی است که به اندازه کافی به شما لرز.

4 صبح با شتاب صبحانه در عمو بیل

facebook.com

هنگامی که شما تا 4 صبح است که وجود دارد هیچ چیز بهتر از یک پشته بلند از پن کیک و یک فنجان قهوه برای شروع صبح خود را و یا در برخی از موارد خود را به پایان رسید ، باز 24 ساعت شبانه روز و عمو بیل خانه نان شیرین و پهن شده است St. Louis سنت از آنجا 90s. دنج در یکی از غرفه خود را و تحسین کلاسیک, کسی که شام میخورد جو است. آنها ارائه بسیاری از صبحانه گزینه اما هنوز موفق به نگه داشتن خود را از منوی سمت راست مقدار ساده است. هنگامی که شما طلب یک از مد افتاده صبحانه در خوب قدیمی از مد افتاده محیط عمو بیل محل است.

5 صبح به تماشای طلوع آفتاب در دروازه طاق

flickr.com

شما به سادگی نمی تواند بازدید St. Louis بدون دیدن آن بیشتر یاد مقصد. در طلوع آفتاب, موزه و نمایشگاه باز خواهد بود اما شما هنوز هم می توانید خوش آمدید یک روز جدید در دروازه طاق دنباله. راه رفتن در زیر طاق را در رنگ آسمان منعکس شده در رودخانه می سی سی پی و تماشای خورشید روشن 630-پا بلند بنای تاریخی است. این یک صحنه شما را پیدا خواهد کرد در هر نقطه دیگری است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن