بالای 14 مطالعه نقاط در گینسویل برای UF دانشجو Bookworms

به عنوان از سال 2020 ما آشنا خودمان را با این دو عبارت: "عمل اجتماعی فاصله" و "ما بسته است." پس از تمام کتابخ

توسط ATSHNEWS در 23 تیر 1399

به عنوان از سال 2020 ما آشنا خودمان را با این دو عبارت: "عمل اجتماعی فاصله" و "ما بسته است." پس از تمام کتابخانه ها بسته باقی می ماند و UF پردیس تعطیل آن ممکن است به نظر می رسد سخت به پیدا کردن یک محل آرام برای جمع شدن به. خوش شانس برای شما ما در بر داشت بهترین مطالعه نقاط در گینسویل برای bookworms مثل شما که کار در طول یک بیماری همه گیر!

در ادامه برای 14 مطالعه نقاط در گینسویل به شما کمک می کند یک راست در طول COVID-19.

Maude کافه

Maudes Coffe Shop
instagram.com

این دختر زیبا و قدیمی از مد افتاده کافه شما فراهم می کند یک نقطه دنج برای یک هسته سخت مطالعه نمایید. شما فقط می تواند نزول به غرفه بالشتک. "این یک بازی واقعا زیبا و دلفریب, مکان, و آن را یکی از مورد علاقه من مطالعه مکان" دانشگاه فلوریدا junior, اشلی Ballestra گفت. همچنین Maude را طول می کشد احتیاطی داخل. کارکنان به دنبال فاصله صندلی با مداخله کردن در هر غرفه. همچنین برخی از غرفه حتی با استفاده از یک لیوان تقسیم به طوری که آنها می توانید صندلی بیشتر مردم و محافظت از شما را از گسترش COVID-19. Maude را اجازه می دهد تا صندلی در فضای باز, بنابراین شما می توانید برخی از تازه هوا به شما به عنوان مطالعه است.

وایات قهوه

wyatts coffee shop
instagram.com

نیاز به جایی تازه به مطالعه ؟ سر را به وایت قهوه دفعه بعد که شما نیاز به مطالعه. این درجه یک کافی شاپ شما را فراموش کرده ام در مورد مرطوب باتلاق است که در گینسویل به دلیل احساس بی انتها. "من صادقانه عاشق قهوه خود را! آن هم درست شد واقعا صلح آمیز و مدرن, بنابراین من لذت مطالعه و حلق آویز کردن وجود دارد!" دانشگاه فلوریدا junior راشل زود گفت. همه کارکنان پوشش با استفاده از ماسک برای حفاظت از خود را (و شما باید همان را انجام دهید). خوشبختانه هر یک میز نشسته شش فوت از هم جدا به رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل های مناسب برای برخی به تنهایی زمان مطالعه. وایت در حال حاضر به اجرا در نیمی از ظرفیت بنابراین عجله در امتداد راه خود را به ضرب و شتم دیگران است.

سرنوشت کرم

Karma Cream
instagram.com

شایان ستایش شیرینی برای شیرین مطالعه کامل را فراهم می کند عتیقه نقطه را به طور کامل بپردازد. متاسفانه سرنوشت کرم اجازه نمی دهد که داخل صندلی; خوشبختانه صندلی در فضای باز در ناز کوچه و خیابان را درمان نیاز خود را برای یک مطالعه نقطه. برای مشتریان ایمنی مشتریان مجاز به خوردن و یا نوشیدن داخل رستوران. آنها نیاز به ماسک که شما در انتظار درمان خود را تحویل. "تحت پوشش باغی, کنار کارما, کرم دارای یک فضای سرد و آن را واقعا به خوبی مطالعه در هنگامی که آب و هوا خوب است!" Ballestra گفت. کوچه را فراهم می کند صندلی در فضای باز و حیاط را برای یک نمایش زیبا. گذشته از فضای صندلی های خوش منظره و زیبا, کوچه باغی, مناسب برای IG-شایسته تصاویر. پس ما نمی توانیم سفر تابستان امسال به اتمام سرنوشت کرم برای یک مینی تعطیلات در حالی که شما کتاب.

پاسکال قهوه

یکی از محبوب ترین قهوه خانه در گینسویل, مواد غذایی و قهوه به شما در حفظ انگیزه. این مسیحی مطالعه مرکز فراهم می کند دو داستان و صندلی ناهار خوری. نه تنها آنها ارائه دنج صندلی و میز برای نشستن در برای ساعت, اما شما همچنین می توانید سفارش قهوه و شیرینی به جویدن. طبیعی و اصیل قهوه سزاوار توجه در حالی که با بهره گیری از جو است. پاسکال باعث می شود مطمئن شوید که قهوه می آید تازه از مزرعه. وقتی که می آید به شلوغ هفته Pascals باعث می شود مطمئن شوید که به بهترین پشتیبانی مشتریان آن است. اگر ساخت یک توقف در پاسکال جا نمی تواند به برنامه روزانه شما می توانید سفارش آنلاین و یا گرفتن منظقه وانت!

انبار پارک

Depot Park
instagram.com

خبر خوب: مسیرهای پیاده روی و باز کردن زمینه باز باقی می ماند برای صندلی در انبار پارک – پس گرفتن قلم و نوت بوک ASAP. این پارک زیبا را فراهم می کند محل مناسب برای ذخیره کردن یک پتو و خوردن یک پیک نیک پس از شما در برخی از ساعات مطالعه. شما نمی خواهد پیدا کردن یک محل برای مطالعه و ارتباط با طبیعت است. "وجود دارد یک غرفه و تعداد زیادی از جداول پیک نیک و همچنین به عنوان گیاهی, پتو مکان همه از آن خواهد بود نقاط بزرگ!" دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم موی آنا گفت. مردم سرمایه گذاری وجود دارد برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته خود را و خودرا برای امتحان اماده برای نهایی.

اپوس

Opus
instagram.com

در اپوس شما می توانید به خودتان پیدا کنید با بهره گیری خوشمزه و منحصر به فرد فنجان قهوه استفاده می کنند آلی اتیوپی Hambela قهوه برای یکی از یک نوع عطر و طعم در نوشیدنی های خود را. این خانواده متعلق به کسب و کار در تلاش برای تقویت جامعه با حمایت از فرصت های آموزش و پرورش. و آنها حتی اهدای یک فنجان قهوه به UF کادر پزشکی برای هر پوند قهوه خریداری شده است. چک کردن خود را عمل خوب برای روز و اسلاید به اپوس برای مطالعه بعدی sesh.

ریتز اتحادیه

best study spots in gainesville reitz union
instagram.com

چه یک برکت و رحمت! این ریتز اتحادیه فراهم می کند و یکی از تنها مکان در محوطه دانشگاه باز است. فراموش نکنید که ماسک خود را قبل از شما در آمده است. برای 12 ساعت در روز شما می توانید سخت کار کردن آن زمان مطالعه خود را از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر در این محل به عنوان مطالعه کلاسیک نقطه برای سال. شما می توانید مطالعه در مراحل خارج از دریاچه ، گزینه های واقعا بی پایان در ریتز. اگر شما نیاز به یک استراحت از کتاب, رفتن, رنگ کاسه در هنر و صنایع دستی اتاق! فکر می کنم موهای خود را کمی کرک شده بیش از قرنطینه? سر به آرایشگاه! طبقه هرگز به پایان مانند آسانسور در "چارلی در کارخانه شکلات سازی" را به عنوان آن می گذرد از هر طبقه.

خوابگاه/آپارتمان فضای جامعه

گاهی اوقات ما نمی خواهیم به مطالعه به تنهایی. گاهی اوقات ما دوست داریم برای دیدن افراد دیگر و به اشتراک گذاری کوچک و گفتگو در مورد فوتبال فصل بعدی قرار می گیرند. نشسته در جامعه خود فضا در زندگی, ساختمان, شما می توانید صرف آرام زمان مطالعه با گاه به گاه گفتگو. بعضی جاها حتی شامل خود اتاق خصوصی برای مردم را به آزمون. معمولا شما در پیدا کردن راحت نیمکتها و جداول به نشستن در مناسب برای لگد زدن به پشت و نوشتن خود مقاله بعدی. به جای اینکه در زیر آن را می دهد احساس از خانه. به اطراف نگاه کنید — شاید شما ملاقات با افراد جدید در جدید خود را دنج مطالعه نقطه.

پلازا از امریکا

plaza of the americas
instagram.com

با شتاب خود را به امام جواد و یک پتو. پلازا از آمریکا اجازه می دهد تا شما را به نشستن و لذت بردن از طبیعت در حالی که تحصیل. این که آیا شما می خواهم به نشستن در آفتاب یا سرما زیر سایه شما همیشه می توانید پیدا کردن یک محل است که متناسب با پرنیان درست و مناسب است. پخش کردن یک پتو بیرون بکشد لپ تاپ خود را و شروع به مطالعه. پرندگان عشق در تلاش برای کمک به شما با پاسخ دادن به سوالات به تکالیف خود. خیلی بد پرندگان زبان انگلیسی صحبت کنید. اگر شما نیاز به یک کمی کافئین افزایش به Dunkin' راست در اطراف گوشه!

توپی

wikipedia.org

چندی پیش در حالی که دانشگاه باز مانده توپی ضربه نقطه داغ برای مطالعه. بدیهی است که ما همه می خواهم به نگه داشتن نزدیک به مواد غذایی در حالی که هدف قرار دادن این کتاب. با این حال حتی اگر این مواد غذایی سریع و استارباکس بسته باقی می ماند شما هنوز هم می تواند لذت بردن از آرام مناظر درست در خارج از درب. اجتماعی فاصله در محل شما اساسا باید این منطقه همه به خودتان. به علاوه Weimer سالن است که تنها چند قدم دور اگر شما نیاز به تغییر سرعت. بنابراین اگر شما نیاز به یک تغییر در محیط زیست فقط سر را به صندلی در فضای باز.

J مدرسه/Weimer سالن

twitter.com

صحبت که... Weimer سالن (بهتر شناخته شده به عنوان J مدرسه یا دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات) نشسته سمت راست در سراسر خیابان را از بن هیل گریفیث (استادیوم پس از مطالعه sesh هر کسی؟). Weimer سالن های مختلف فراهم می کند نیمکت زیر سایه و یا در آفتاب. این مجسمه در Weimer اجازه می دهد تا شما را به یک استراحت. هنگامی که چشم خود را شروع به سرگردان این هنر زیبا امکان را می دهد مغز خود را به استراحت. بهترین بخشی از مدرسه روزنامه نگاری است که دیوار تلویزیون — شما می توانید نگه دارید تا تاریخ در مورد آنچه اتفاق می افتد در اخبار. J مدرسه نیز احساس می کند مانند یک فضای باز. آن است که یک ساختمان سه طبقه با سقف باز حیاط. این باعث می شود شما احساس امن از جهان خارج و تجدید توسط خورشید است. آن را فراهم می کند یک محل بزرگ اگر شما نیاز به نشستن برای خلاقیت است.

Heavener سالن

facebook.com

شما می دانید گفت: "کسب و کار به معنی کسب و کار؟" هنگامی که شما مطالعه در Heavener شما دریافت پایین به کسب و کار. راه رفتن به داخل ساختمان وجود دارد یک خط از سنگ جداول در انتظار حضور شما. درختان و گل و پوشش حیاط برای یک نفس هوای تازه. بوی هوای تازه را برای از بین بردن استرس خود را برای امتحانات و نگه داشتن موهای خود را از رفتن به خاکستری است. که در اطراف چنین پیچیده مدرسه مانند UF مدرسه کسب و کار شما را نگه می دارد در چک. شما عمل خرد کردن یا اسیاب کردن آن یادداشت را در هیچ زمان. به علاوه اگر شما می توانید یک شکم سر و صدا, Chick-fil-A, نشسته راست در سراسر خیابان!

Marston کتابخانه علوم

study spots in Gainesville
flickr.com

من می دانم آنچه شما فکر می کنم... یک محیط بسته به معنی بسته کتابخانه ها. اما این بدان معنا نیست که مناطق آزاد از دانشگاه ها خارج از محدوده (فقط نگه داشتن خود را Gator1 شما در تمام اوقات). در حالی که شما می توانید در داخل کتابخانه خارج ورودی کمی دارند و میزهای پیک نیک به مطالعه در شما می توانید همان الهام و تمرکز در کتابخانه به عنوان شما می توانید فقط در خارج از کتابخانه. از آنجا که مردم نمی آزار و اذیت شما را با آگهی های جداول پیک نیک باقی می ماند رایگان از حواس پرتی. بنابراین لذت بردن از آفتاب و یا سایه بسته به زمان از روز و وانمود کنیم همه چیز را بازگشت به حالت عادی بازگشت. فقط برای کمی در حالی که شما می توانید در مورد COVID-19.گزارش این آگهی

در اتاق خواب خود را

pinterest.com

به یاد داشته باشید اجتماعی فاصله? برای جلوگیری از بیمار شدن و گرفتن دیگران بیمار ماندن در داخل غار خود را. باور کنید یا نه به تمرکز بر روی کار خود را به شما نیاز به اتاق خواب خود را. فقط مطمئن شوید که شما در حال نشستن در یک میز و نه در خواب. هیچ کس نمی تواند به شما منحرف کردن اذهان و یا مزاحم شما مگر اینکه شما در زندگی با یک هم اتاقی – اجازه دهید آنها را می دانم که شما در حال مطالعه به طوری که آنها ساکت بمانند. من می دانم که آن را به نظر می رسد مانند ماندن در اتاق خواب خود را می تواند به نظر می رسد خسته کننده ترین محل برای مطالعه است. فقط فکر می کنم در مورد بسته بندی خود را در یک پتو گرم و نرماستراحت سر خود را در برابر ساعت آرنج به شما تلنگر صفحات خود را در کتاب درسی. راستش شما حتی ممکن است لذت بردن از وقت خود را بیش از شما فکر می کنم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن