بالا 10 راه برای جشن غرور در طول یک بیماری همه گیر

در این سال به ارمغان آورد بسیاری از تغییرات بی سابقه ای به کارهایی که انجام میدهیم از خرید مواد غذایی برای جشن

توسط ATSHNEWS در 9 تیر 1399

در این سال به ارمغان آورد بسیاری از تغییرات بی سابقه ای به کارهایی که انجام میدهیم از خرید مواد غذایی برای جشن تعطیلات مانند غرور و افتخار است. این ژوئن غرور مهم تر از همیشه به ویژه به دلیل آن را به 51 سالگرد اولین-همیشه غرور. اما چگونه شما می توانید نشان دادن حمایت خود را از خانه ؟

اتمام این 10 راه شما می توانید عشق و حمایت خود را از تجاوز+ جامعه از راحتی از خانه خود را.

1. لباس/آرایش

Pride
unsplash.com

یکی از سرگرم کننده ترین بخش از جشن غرور? توانایی خود را آزادانه بیان. آیا این بدان معناست که گرفتن all dolled با علاقه جدید خود را eyeshadow پالت و یا نشان دادن یک طرف خودتان است که بسیاری از مردم با آن آشنا نیست هنوز. سعی کنید از جدید به نظر می رسد; آزمایش و کشف کردن آنچه باعث می شود شما احساس خوبی در پوست خود را. بهترین بخش ؟ هیچ کس نمی تواند مد خود را رد و یا آرایش اتفاقات ناگوار از آنجا که شما در حال قدم زدن در یک نمایش مد از یک در اتاق خواب خود را. هنگامی که شما در پیدا کردن سمت راست نگاه خود را به اشتراک گذاری عکس های سلفی در IG و هیچ کس خواهد بود عاقل تر است که این نگاه در زمان و ساعت برای برنامه ریزی.

2. یادگیری تاریخ

Pride
instagram.com

نترس بگو شما آشنا نیست با تجاوز+ تاریخچه زیرا اجازه دهید آن صورت آنها نمی آموزش و غریب تاریخچه در مدرسه است. چه می تواند شما را به راحتی انجام دهید از خانه ؟ آموزش خود را. "شما می بینید بسیاری از یادآوری است که افرادی که آغاز همه چیز خاموش شد و مردم از رنگ یعنی مارشا P. جانسون و سیلویا ریورا و یک نوع وحدت مردم در اقلیت موقعیت آن است که آیا جنسیت و تمایلات جنسی یا نژاد" دانشگاه لوئیزویل ارشد الکس Thibodeau گفت. آیا می دانید که چگونه غرور شروع شد ؟ چه شد اولین رژه غرور بود ؟ مرگ و زندگی از مارشا P. جانسون است یک جای خوب برای شروع; پیدا کردن آن را در Netflix همراه با چندین آموزنده دیگر فیلم های مستند. "آموزش خود را!! من فکر می کنم غرور و افتخار است که به طور فزاینده ای از شرکت های بزرگ و سرمایه داری که آن را قطعا نباید و نیست و اکنون زمان خوبی برای سعی کنید به فشار به دور از آن" Thibodeau گفت. در بالا از آن, تحقیقات تاریخ LGBTQ+ مردم در امریکا, یادگیری از تجاوز+ دانشمندان و طرفداران اما به یاد داشته باشید آن است که کار خود را به شما آموزش, شما باید می خواهید برای قرار دادن در کار خود را.

3. میزبان مجازی غرور پارتی

Pride
unsplash.com

غرور راهپیمایی شده اند یک بخش حیاتی از غرور و افتخار برای چند دهه. البته میزبانی یک رژه در وسط یک بیماری همه گیر ممکن است بهترین ایده است. به جای نگه داشتن خود را Pride Parade تقریبا. خود پراید دنده در, دعوت دوستان خود را از نزدیک و گسترده و ایجاد بهترین Pride Parade بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما. ادویه آن را با غرور و افتخار بازی چیزهای بی اهمیت و یا یک پراید با مضمون بازی آشامیدنی. به نوبه خود بر روی آهنگ های مورد علاقه خود و دریافت شیار خود را به بسیاری از تجاوز+ هنرمندان مانند شاه, شاهزاده خانم, Kehlani یا سام اسمیت. اگر شما احساس می کنید مانند گرفتن فوق العاده سرگرم کننده و چگونگی برخی از حرکات رقص خود را با دوستان به ببینید که چه کسی بازدید بهترین حرکت می کند.

4. Allyship

Pride
unsplash.com

این مهم به حمایت از تجاوز+ دوستان, خانواده و همسالان هر روز نه فقط در ماه ژوئن. اما این ماه برای تحقق بخشیدن به آنچه که شما می توانید به طور فعال انجام دهید به خودتان بیشتر فراگیر و باز به افراد دیگر و تجارب خود را. "برای من افتخار است برای جشن گرفتن پذیرش از خودم" دانشگاه کنتاکی ارشد Kaylee Poling گفت. اگر دوست بیرون می آید و به شما یاد بگیرند که چگونه واکنش نشان می دهند بدون توهین به آنها را—حتی اگر آن را اتفاقی. اگر شما به طور تصادفی با استفاده از کسی اشتباه ضمایر یاد بگیرند که چگونه به آن رسیدگی موثر و بدون شرم آور و یا شخص دیگر ناراحت کننده است. به یاد داشته باشید گوش دادن به تجاوز+ دوستان است.

5. Make/حمایت از تجاوز+ هنر

Pride
unsplash.com

حمایت از هنرمندان محلی. آن را نمی توان گفت به اندازه کافی. در طول هر دوره تاریخی در سراسر جهان, هنر بوده مرکزی از جنبه های خود بیان و اسناد تاریخی. غرور متفاوت است. پیدا کردن برخی از محلی LGBTQ+ گالری های هنری و پرداخت آنها مراجعه کنید. تحقیقات مختلف جامعه+ هنرمندان و خرید های مورد علاقه خود را نقاشی, مجسمه سازی, هنر اختلاط رنگها, شعر یا عکس. نه تنها شما یک کار جدید از هنر برای روشن کردن اتاق نشیمن خود را, اما شما در حال نشان دادن حمایت برای بسیاری از استعداد LGBTQ+ هنرمندان. احساس هنری خود را ؟ اجازه دهید خلاقیت خود را درخشش با تهیه یک قطعه جدید به افتخار غرور را 51 سالگرد.

6. اهدا/ثبت دادخواست

Pride
unsplash.com

با امروز کنونی سیاسی و محیط اجتماعی بسیار مهم است که هر کس می کند خود را در بخشی. پراید آغاز شد و با سیاه, ترانس, زن, Marsha P. Johnson. در ماه ژوئن امسال را برخی از زمان برای پژوهش های مختلف دادخواست شما می توانید ثبت نام برای نشان دادن حمایت خود را برای بسیاری از لباس زیر مردم که از زندگی خود در این سال و هر سال قبل از. در آن طول می کشد یک دقیقه برای نوشتن نام خود را در حمایت از یک درخواست است که می تواند منجر به تغییر واقعی در جامعه ما است. "در ماه ژوئن امسال به جشن غرور من امضا دادخواست جمع آوری پول و بالا بردن سطح آگاهی از POC ترانس زندگی که از دست داده اند در این سال" Poling گفت. "همچنین فقط های هر تاریخ و یا اطلاعات در مورد غرور به افرادی که نمی دانم زیادی در مورد آن!" در بالای امضای دادخواست آن زمان برای قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است و کمک مالی. کمک های مالی از هر مقدار کمک به علت این که آیا آن را 5 دلار یا 100 دلار است. انجام برخی تحقیقات و پیدا کردن وجوه مختلف پذیرش کمک های مالی در اطراف زادگاه خود و در سراسر کشور است.

7. حضور در رژه مجازی

Pride
unsplash.com

از آنجا که اکثر فیزیکی راهپیمایی لغو شده جامعه ما به شدت به بالا آنلاین. پیوستن به حزب آنلاین و حضور مجازی غرور رژه می روند. این مجازی رژه اتفاق می افتد در سراسر کشور با رویدادهای جهانی مانند غرور و ترانس غرور سیاتل که در آن آنها را آنلاین جشنواره و کارگاه های آموزشی مانند QuaranZine حقوق خود را بدانید و بسیاری از بیشتر. هنگامی که شما partied آن را در خود مجازی افتخار پارتی شما می توانید حمایت خود را به غرور گلشیری آنلاین نیز هست. بررسی خود را با سازمان های محلی و بپرسید که چگونه شما می توانید بخشی از مجازی جشن.

8. باشگاه قرنطینه

Pride
instagram.com

فکر می کنم سال 2020 می تواند هر بیشتر مجازی ؟ به خوبی می تواند و آن را با باشگاه قرنطینه آنلاین عجیب و غریب رقص میزبانی شبانه در 9 p. m. EST. آنها تا به حال حضور مردم مانند Laverne Cox و Charli XCX همراه با کشیدن نوازندگان و دی جی. در بالای میزبانی باور نکردنی مجازی آنها نیز جمع آوری پول در طول این وقایع است که نسبت LGBTQ+ سازمانها مانند مارشا P. Johnson, موسسه و یا یکی دیگر از سیاه و سفید زندگی است. هیچ صف های طولانی در اطراف بلوک, هیچ, حمام, منتظر, چگونه می تواند یک باشگاه دریافت هر گونه بهتر است ؟ بررسي فايلهاي خود را Instagram برای کسب اطلاعات بیشتر در شبانه رقص احزاب است.

9. بازدید از خانه استون وال

Pride
instagram.com

به یاد داشته باشید هنگامی که ما صحبت در مورد اهمیت آموزش تاریخ در اطراف تجاوز+ جامعه? یک راه عالی برای انجام این کار این است که یادگیری در مورد Stonewall و چه شورشهای استون وال شدند. البته سفر به نیویورک برای بازدید از سایت خود را از سوال اما نگران نباشید شما می توانید ببینید Stonewall از خانه. این وب سایت های تعاملی اجازه می دهد تا شما را به کاوش این اثر تاریخی و یادگیری در طول راه. "من فکر می کنم غرور همیشه مرتب شده اند در مورد هر دو ابراز غرور و افتخار (duh) برای همجنسگرا بودن ترانس و.... اما از همه مهمتر این است که مرتب کردن بر اساس مورد به خاطر سپردن آنچه که ما به جایی که ما امروز و به یاد مردم و جنبش بودند که پس از ابزاری به همه که" Thibodeau گفت. نیز وجود دارد یک فیلم مستند متصل به سایت, Stonewall برای همیشه برای یک شانس برای گسترش دانش خود را از این مهم ضد شورش.

10. حمایت از تجاوز+ رستوران ها/کسب و کار

Pride
unsplash.com

اگر هر چیزی, غرور و افتخار است که در مورد حمایت شرکت های بزرگ و یا در مورد رقص بر روی ارابه موسیقی. به جای نشان دادن حمایت خود را برای واقعی تجاوز+ متعلق به رستوران ها و کسب و کار در شهرستان خود را و فراتر از آن. "چیزی است که هر کس می تواند انجام دهد به جشن غرور این ماه است حمایت از تجاوز+ کسب و کار و هنرمندان. آیا توان خرید هنر یا کالا و یا آگاهی به این کسب و کار در رسانه های اجتماعی پس امیدوارم دیگران می تواند آنها را پشتیبانی و همچنین" Poling گفت. "من فکر می کنم بخش مهمی از این است که خرید پراید کالا های ساخته شده توسط شرکت, شرکت ها تلاش برای سود کردن از جامعه ما, اما واقعی تجاوز+ متعلق به کسب و کار!" تحقیق محلی LGBTQ+ کسب و کار و رستوران ها تنها چند دقیقه طول بکشد و شما فقط ممکن است پیدا کردن جدید خود را به محل های مورد علاقه به خوردن.

از بررسی این درخواست و کمک مالی بودجه:



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب