بالا 10 دانشگاه تحقیقاتی

BOOM! یک انفجار در آزمایشگاه می فرستد و هر کس در اطراف در حال اجرا به صحنه جرم. هیجان زده فریاد می زند پر کردن

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

BOOM! یک انفجار در آزمایشگاه می فرستد و هر کس در اطراف در حال اجرا به صحنه جرم. هیجان زده فریاد می زند پر کردن هوا به عنوان سر محقق سراسیمه به استقبال جمعیت است. نتیجه نهایی ؟ یک راه جدید فکر کردن. اگر فکر بررسی جذاب ایده های جدید شما را در لبه صندلی خود را در نظر حضور در پژوهش دانشگاه. Dissections, آزمایش, آزمون و خطا, مصرف, مشکلات دانش آموزان و استادان هستند و برای رفع. صدها نفر از مدارس سراسر کشور وقت خود را صرف جستجو برای درمان سرطان به پیدا کردن یک پاک کننده منبع انرژی است. اما آن تحقیقات دانشگاه ها بهترین هستند برای کسانی که می خواهند به دنبال تحقیق است ؟

در ادامه به نگاه را از طریق سانتی متر بالا 10 دانشگاه تحقیقاتی در کشور است.

10) دانشگاه پرینستون

top 10 research universities
facebook.com

وقتی که شما شنیدن کلمه "تحقیق" مردم اغلب فکر می کنم از بنیادی رشته. در حالی که تحقیقات نقش مهمی در علوم این دانشگاه پژوهش همچنین به نظر می رسد در هنرهای لیبرال است. پرینستون را در زمینه تحقیقات وسیعی از مهندسی و علوم کاربردی به دیجیتال علوم انسانی و معماری. به تازگی این R1 (پژوهشی برتر دانشگاه مدرسه) با این نسخهها کار بهتر نسبت به محیط زیست است. پرینستون محققان–20 درصد از دانشجویان دوره لیسانس–اغلب اکتشاف سطح دریا و چگونگی تاثیر آن بر محیط زیست است. استادان مانند آلبرت G. Milbank صرف روز خود را با نگاه کردن به آنچه که در زیر سطح زمین. زلزله و سونامی باعث آسیب بیشتر به محیط زیست از هر فاجعه طبیعی است. پرینستون دریافت کمک های مالی از سازمان های فدرال و همچنین برخی از شرکت های بزرگ. BIOAdvance می فرستد حمایت مالی برای تحقیقات پزشکی مانند مطالعات آلزایمر و افسردگی است. در ضمن IP Group Inc. با تمرکز بر بودجه و تحول فهم ما از انسان از طریق فرهنگ است.

9) دانشگاه کرنل

top 10 research universities
giphy.com

زمانی که برگ ها تغییر رنگ در پاییز و آب و در نهایت سرد تصویر خودتان راه رفتن را از طریق چهار. شانس هستند که شما در تصویر یک دانشگاه طراحی شده است بسیار شبیه به کرنل. یکی دیگر از R1 مدرسه کرنل بوده است تحقیقات دانشگاه برای سال; دانشگاه های خصوصی و یکی از اولین مدارس آیوی لیگ در میان برای اولین بار به پیشگام پژوهش در نهادی تنظیم. با 23 درصد از دانشجویان شرکت کننده در تحقیق و زمینه های مورد علاقه طیف وسیعی از علوم محیط زیست به علوم طبیعی. آخرین پروژه آمده از کرنل ارزیابی و با کوچکترین چیز شناخته شده در جهان–اتم. به صورت پروژه ای که کار می کند با چیزی بسیار کوچک برخی از عمده بودجه مورد نیاز برای نگه داشتن آن رفتن. کرنل دریافت کمک های مالی از NSF و DHHS. برای کسانی که رشته به دنبال به سمت تحقیقات محیط زیست, کرنل و آن پاییز رنگی پردیس ممکن است ارائه فرصت برای شما.

8) دانشگاه ایالتی آیووا

top 10 research universities
facebook.com

آیووا ارائه شده از مزارع ذرت و گردباد. از دانشگاه ایالتی آیووا مکش رشد در یک گردباد از پژوهش است. در R1 مدرسه طوفان پیگیری تحقیقات مربوط به مهندسی بهداشت و علوم دیگر. با چنین تحقیقات گسترده طیف آیووا, دریافت بودجه از کمک های مالی مختلف در سراسر کشور بهره 41 درصد از دانش آموزان شرکت کننده در پژوهش. در درون دانشگاهی جهان, ISU فکر می کند در خارج از جعبه و خارج از کلاس درسدر حال گسترش در مشکلات است که دانشگاه های دیگر خود را محدود است. تصور کنید که اجازه خلاقیت خود را اجرا وحشی برای کلاس اعتباری. یکی ایالتی آیووا, دانشجو, Charlie Wickham, آیا درست است که با ترکیب ریاضی مهندسی با هنر پشت چاپ 3D برای ایجاد یک مدل مینیاتوری غلتکی coaster. نتایج نهایی منجر Wickham به تعقیب رویاهای خود را از تبدیل شدن به یک غلتک coaster مهندس. امروز در همیشه در دنیای رقابتی مردم که عمده در مهندسی ورود به رقابت های ثابت با یکدیگر است. این رقابت را تشویق می کند تا ذهن خود را گسترش دهند. "من فکر می کنم که آیووا ایالتی است که یک محل عالی برای انجام تحقیقات زیرا جامعه آن را احاطه کرده ، بسیاری از دانشگاه ها وجود دارد به عنوان بخشی از جامعه است که آنها در. در ایمز (ames), دانشگاه مرکز جامعه. بنابراین هر کس حداقل تا حدودی علاقه مند در کار است که یک محقق می کند وجود دارد" گفت: Iowa State University alumni ارمیا Janny. دانشگاه ایالتی آیووا تبدیل به یک محل که در آن عشق و شور و آموزش و پرورش گرد هم می آیند.

7) دانشگاه

top 10 research universities
facebook.com

همه چیز در تگزاس بزرگتر از جمله این آمار در این R2 تحقیقات سطح دو مدرسه. 44 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی در بیلور درگیر با تحقیقات کشش از سلامتی و اطلاعات علم به رهبری و اخلاق. یک پروژه که به تازگی منتشر شده شامل دیدن فراتر از آن داده است. که اعداد و حروف بر روی صفحه نمایش ایستاده برای بیشتر از آن است که آنها ایستاده برای مردم است. یک محقق در بیلور واقعا این را درک می کند. دکتر کلی Ylitalo پژوهش با تمرکز بر نگهداری از تحرک بیش از سال است. با خیلی اطلاعات Ylitalo تشویق تیم خود را به فراتر از اعداد در هر فرد آنها کمک کند و کار را به خیاط یک طرح مناسب برای آنها. میزان موفقیت این پژوهش در حال تولید از بیلور اجازه می دهد تا برای تعداد زیادی از داخلی بودجه است."کارشناسی پژوهش و دستاورد علمی (URSA) ابتکار در بیلور پشتیبانی و ترویج با کیفیت بالا, کارشناسی پژوهش و بورس تحصیلی از طریق کمک های مالی یک عالمان هفته و مبتنی بر منابع است. بنابراین شما قادر خواهید بود را به استفاده از فرصت های تحقیقاتی در اوایل علمی خود را حرفه ای و حتی در حال حاضر تحقیقات خود را به همسالان" گفت: معاون مدیر پذیرش ارتباطات لیندسی ری. دانشگاه به ارمغان می آورد همدلی به اغلب تحلیلی جهان است.

6) دانشگاه میسوری-کانزاس سیتی

top 10 research universities
facebook.com

در "بزرگ ایالت کانزاس" که در آن سران حکومت در NFL شکوه خانه دیگری R2 دانشگاه. در دانشگاه میسوری-کانزاس سیتی 50 درصد از دانشجویان درگیر در پژوهش است. برای کانگوروها تحقیقات بر مردم. از تحقیقات پزشکی به پیدا کردن راه هایی را به آب تمیز به آفریقا دکتر Kevern استادیار دانشکده مهندسی عمران, کشف یک راه برای تولید آب سالم با استفاده از محصولات جانبی از احتراق زغال سنگ. با وجود کمبود بودجه بودجه برای تعالی برنامه کمک می کند تا صندوق UMKC را در پروژه های مختلف. این بودجه پس از آن می رود به سمت تجهیزات برای پروژه های مختلف از جمله دکتر Kevern است. "وجود دارد و لبه برش تجهیزات با اندازه کلاس کوچک از آن آسان است برای دانش آموزان به کار و درک پژوهش است که می رود در اینجا" گفت: مدیر تحقیقات و پروفسور لئونارد Dobens. Doben پژوهش شامل اکتشاف به دیابت نوع 2 نیز میشود UMKC به بالای لیست. با بودجه و ابزار در دانش آموزان نوک انگشتان آن را هیچ جای تعجب محققان آمده از UMKC.

5) دانشگاه مرکزی فلوریدا

top 10 research universities
giphy.com

با محبوب تصاویری از شن و ماسه و گشت و گذار آموزش و پرورش در دولت آفتاب به راحتی ورقه ذهن است. در حالی که ممکن است درست فلوریدا spring breakers 72 درصد از UCF به دانشجویان دوره لیسانس ساحل را ترک پشت و شیرجه رفتن مستقیم به پژوهش است. پزشکی, امنیت انرژی و علوم مختلف حفظ بیشتر UCF محققان در آزمایشگاه است. برخی از محققان مانند به دزدکی حرکت کردن از آزمایشگاه و مطالعه برخی از cuter چیز در زندگی است. حیوانات در معرض خطر در حال رشد به طور فزاینده ای محبوب و یکی از آنها به تازگی به نور آمده است. افزایش هشتگ #SaveTheTurtles برگ بسیاری از محققان توجه و نزدیک به جایی که بچه لاک پشت های دریایی در واقع رفتن. یک تیم از UCF محققان ایجاد کرده است یک راه برای نظارت بر که در آن کودک لاک پشت های دریایی پس از خروج از تخم. یافته های حاصل از این پروژه نه تنها به ارائه پاسخ به "آنها کجا رفتن ؟" اما می تواند به محققان کمک نگه داشتن محیط امن برای جمعیت آینده. آیا شما عاشق لاک پشت, اما نمی, زیست شناسی اصلی ؟ بدون مشکل! "میان رشته ای علوم است چیزی جدید به تحقیقات میدانی و این چیزی است که ما را مجموعه جدا از سایر موسسات تحقیقاتی گفت:" Bethany Backes استادیار در خشونت علیه زنان خوشه مشترک انتصاب در عدالت کیفری و مددکاری اجتماعی در دانشگاه مرکزی فلوریدا. حتی اگر قابل استفاده مجدد با استفاده از نی کمک #SavetheTurtles بودجه برای این پروژه (و دیگر UCF پروژه های تحقیقاتی) می آید از کمک های مالی و حمایت جوایز. در حالی که UCF نیست "سرگرم کننده در خورشید" تحقیقات انجام شده وجود دارد سزاوار زمان به درخشش.

4) سنت Louis دانشگاه

top 10 research universities
facebook.com

دروازه ورود به غرب و 2019 جام استنلی قهرمانان میزبان بیش از تست راویولی و بازی های ورزشی. در قلب سنت لوئیس دانش آموزان در سنت Louis دانشگاه صرف روز خود را به تحقیق در مورد واکسن های مختلف علوم انسانی و اعتیاد. تعدادی از دانشجویان دوره لیسانس درگیر در تحقیق و بازدید به سمت بالا به 80 درصد است. با تشکر از داخلی و دانه بودجه دانشگاه سنت لوئیس در ادامه به تولید انواع پروژه های تحقیقاتی. آخرین شامل حال رشد سوال در مورد واکسن. واکسن هر چند که می خواستم به عنوان کاغذ توالت با ارائه یک دفاع امن به میکروب ها تند و زننده. با اخیر شیوع کروناویروس دیگر شیوع بیماری مانند Zika ویروس نهفته SLU در راه های مختلف. از ده ها تن از دانشگاههای سراسر کشور, SLU انتخاب شد توسط موسسه ملی بهداشت به مطالعه و کار در Zika ویروس برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه اتفاق می افتد به بدن هنگامی که این ویروس آن است. با فن آوری های مانند این SLU بالا مدعی برای تحقیقات پزشکی علاقه مندان است.

3) موسسه تکنولوژی ماساچوست

top 10 research universities
facebook.com

در این پانتئون از موسسات تحقیقاتی MIT می ایستد و به سمت بالا. با ستون ها و ساختمان های طراحی شده به عنوان یک دخمه پرپیچ و خم زیبا پردیس مجذوب خود هر دو چشم و ذهن دانش آموزان که اسمش خانه است. اغلب به عنوان تنها انجام تحقیقات مربوط به علم و تکنولوژی MIT گسترش تحقیقات به بیش از بنیادی رشته. به نگه داشتن گرد, ذهن, رفتن, MIT زمان صرف تحقیق بین المللی مطالعات ادبیات و مردم شناسی. طیف گسترده ای از منافع پژوهش و پشتیبانی تا 85 درصد از کارشناسی محققان. با چنین تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه MIT رشد با توجه به عمومی و خصوصی کمک هزینه های تحصیلی و کمک های مالی دریافت کرده است. شور و شوق برای هنر و علوم انسانی گسترش می یابد به علم در قلمرو محققان برای دریافت واقعی تامین آب در هند. با رو به رشد جمعیت و تقاضا برای آب پاک است و بالاتر از همیشه است. شور و شوق برای کمک به دیگران است و در بهار از این پروژه به عنوان دیگر محققان در تلاش برای آوردن کمی تسکین به آمریکا

2) موسسه فنی کالیفرنیا

op 10 research universities
facebook.com

سواحل مشاهیر و سرگرم کننده در اطراف هر گوشه. که نمی خواهم به حرکت به کالیفرنیا هشت ماه از سال است ؟ علاوه بر این همه شهرت و افتخار کالیفرنیا همچنین دارای مغز است. موسسه فنی کالیفرنیا و خارج از غرفه به دلیل تمرکز خود را بر روی تکنولوژی تئوری و کاربردی علوم است. به R1 مدرسه ارائه می دهد فرصت های بسیاری با تحقیقاتی که حدود 90 درصد از مقطع کارشناسی جمعیت درگیر است. حتی اگر این تحقیقات به نظر می رسد کوچک و به راحتی fundable از داخل Caltech دریافت کمک های مالی از بنیادهای داخلی و چند کمک های مالی. با بسیاری از جلسات و کنفرانس ها برای نشان دادن پیشرفت تحقیقات Caltech می شود ارائه شده بسیاری از بودجه خود را به صورت رایگان. زندگی در کالیفرنیا اجازه می دهد تا محققان به خارج از آزمایشگاه برای قرار دادن بودجه خود را به کار می کنند. در بالای این, با توجه به محل سکونت خود را بر روی یک گسل عمده خط خود را Seismo آزمایشگاه برجسته منبع برای اطلاعات زلزله در سراسر جهان است. دانشجویان دوره لیسانس دریافت فرصت برای کار در آزمایشگاه و در این زمینه به منظور پیش بینی و جلوگیری از آسیب های شدید نه تنها کالیفرنیا اما برای زلزله در سراسر جهان است.

1. DePaul دانشگاه

top 10 research universities
facebook.com

چه کسی می دانست که شیاطین آبی دوست تحقیقات خود را? DePaul دانشگاه را فراهم می کند 92 درصد از دانشجویان با پژوهش فرصت بسیار است. با زمینه های پژوهشی از علوم محیط زیست برای سلامت و ریاضیات بودجه برای این مطالعات مختلف آمده از تحقیقات مالی. واقعا چه مجموعه DePaul از هم جدا ؟ چرا آنها انجام آنچه آنها انجام می دهند. عشق به علم و بشریت درایوهای قلب تحقیقات در DePaul. آخرین پروژه از DePaul بسته فاصله بین علم و بشریت است. استادیار تبلیغات در دانشکده ارتباطات ژوئن Mundel بررسی اثرات جذاب مدل در مواد غذایی تبلیغات. مطالعه خود را با تمرکز بر این ایده است که مردم می تواند به توسعه اختلالات خوردن از ثابت مشاهده مدل های جذاب با مواد غذایی است. چقدر جالب است ؟ "من دو سال اول نوشتن کلاس شد با تمرکز بر تحقیق. یکی از کلاس های ما صرف سه ماهه کل تحقیق به صورت یک مقاله و من آن را دوست داشتم! اساتید من تا به حال واقعا ما میآموزد که چگونه به انجام تحقیقات کامل برای کلاس های من ممکن است بعد پایین جاده. آنها بسیار مفید و من هنوز به یک معلم که نمی دانم آنچه را که آنها در مورد صحبت شد و من نمی فکر می کنم من خواهد شد. من احساس می کنم واقعا خوش شانس است که من مدرسه بسیار حرفه ای هوشمند و درک استادان" DePaul دانشجوی سال اول پیج Schimmel گفت. با قریب به اتفاق دخالت خود را در مقطع کارشناسی و میل به مراقبت از دیگران و اشتیاق برای تحقیقات را دانشگاه را به بهترین از بهترین.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب