بالا 10 در دانشگاه شغل برای دانشگاه فلوریدا دانش آموزان

در دانشگاه فلوریدا شما به راحتی می توانید کسب درآمد عالی در دانشگاه شغل در حالی که دریافت برتر آموزش و پرورش ا

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

در دانشگاه فلوریدا شما به راحتی می توانید کسب درآمد عالی در دانشگاه شغل در حالی که دریافت برتر آموزش و پرورش است. با توجه به دانشگاه های امور مالی در دولت دانش آموزان انتظار می رود به طور متوسط هزینه از حضور $21,430 برای 2020-2021 سال تحصیلی. اگر شما به اندازه کافی دریافت نمی کمک های مالی و یا به سادگی تمایل خود را صرف پول نقد شما می توانید پیدا کردن کار در مکان های بزرگ در UF پردیس.

اتمام این بالا 10 لیست در دانشگاه شغل برای دانش آموزان در UF.

1. کار به عنوان RA در خوابگاه

giphy.com

تعداد بی شماری از دانش آموزان درخواست مسکونی دستیار موقعیت برای بسیاری از دلایل. در UF, شما می توانید انتخاب کنید از بیش از 20 خوابگاه. اگر شما به دنبال یک ره موقعیت شما نیاز به شرکت در یک جلسه اطلاعاتی و درخواست آنلاین. اگر انتخاب به ادامه روند مصاحبه شما قرار داده خواهد شد در لیست انتظار. "من به عنوان یک خروجی برای دانش آموزان که بسیار سرد است" گفت: RA Mahki Marbra افزایش junior در UF. "یکی دیگر از چیزی که من واقعا در مورد اینکه یک ره که نوع منحصر به فرد است که شما زندگی می کنند که در آن شما کار می کنند! شما در جایی به خودتان است که شایع است در محوطه دانشگاه." اگر شما مانند کمک به دیگران و شما دارای مهارت های لازم برای پیاده سازی قوانین و مقررات و برنامه ریزی حوادث برای ساکنان شما باید درخواست برای این دانشگاه است.

2. Newell سالن: دانشجو دستیار

giphy.com

Newell در سالن UF می تواند یک محل عالی برای مطالعه است. به طور سنتی دانش آموزان برای انتخاب Marston کتابخانه یا کتابخانه غرب است. تاکید کرد دانش آموزان به طور مداوم پر کردن فضا در کتابخانه ها. اما شما می توانید پیدا کردن راحت و منحصر به فرد فضایی برای مطالعه در هر طبقه از Newell سالن. "من می خواهم بگویم کار من منحصر به فرد است به این معنا که اگر چه شما کار جداگانه طبقه از تمام همکاران خود را بهترین مزیت این است که من قادر به و انتظار می رود به انجام مشق شب در طول شیفت زمانی که من هستم نه انجام دور در کف و یا کمک به یک مهمان. این کار مناسب برای یک دانش آموز" گفت: Claudio Trillo افزایش دانشجوی سال دوم در UF. دانش آموزان می توانند با مطالعه و به طور همزمان کار در یک مطالعه منحصر به فرد فضایی در Newell سالن واقعا گوهر پنهان.

3. Marston کتابخانه: مشاور فناوری

giphy.com

یکی از بزرگترین بحث در UF? Marston در مقابل کتابخانه غرب است. شما احتمالا می تواند استدلال می کنند برای ساعت چرا یک کتابخانه trumps دیگر در فضا, سطح نویز و دیگر ویژگی های مختلف. بر خلاف کتابخانه غرب دانش آموزان کار می کنند در Marston زیرزمین در موقعیت های مختلف. علاوه بر خدمت به عنوان دانشجو دستیاران شما می توانید به عنوان مشاوران فن آوری. "ما به آموزش در تمام برنامه های مایکروسافت مانند Word, Powerpoint, Excel plus فتوشاپ و این دیزاین" گفت: خدیجه Dabo افزایش junior در UF و یک مشاور فناوری در مرکز فناوری اطلاعات در Marston زیرزمین. "ما همچنین دریافت آموزش در چاپ پوستر و سخت افزار کامپیوتر موضوعات است." دانشجویی و کارکنان در Marston نیست به سادگی از کنار گذاشتن کتاب یا محل کار از جلوی میز آنها می توانید موقعیت های هیجان انگیز مانند یک مشاور فناوری در این مرکز است.

4. Shands بیمارستان استارباکس

giphy.com

به عنوان یک دانشجو شما را به عشق استارباکس. بنابراین اگر شما عاشق قهوه و یا ایده کار با دیگر baristas شما به خوبی انجام خواهد داد در استارباکس. استارباکس به خود می بالد در هر دو جامعه خدمات و محصولات است. به عبارت دیگر کارکنان استارباکس نیست فقط کار در هر مشترک فست فود. "رئیس ما نگران است با ما خوب بودن و تلاش برای اطمینان از محیط کار یک محیط استقبال قدیمی و جدید کارکنان" گفت: Linsey Dervial افزایش دانشجوی سال دوم در UF. برای هر کسی که دوست دارد یا قهوه استارباکس و نیاز به یک کار در دانشگاه شما می خواهید برای شروع به کار در Shands بیمارستان استارباکس.

5. ضربه محکم و ناگهانی (دانشجو شب کمکی گشت)

giphy.com

دانش آموزان با استفاده از ضربه محکم و ناگهانی (دانشجو شب کمکی گشت) را از جایی به جای دیگر با خیال راحت از 6 بعد از ظهر تا 3 صبح ضربه محکم و ناگهانی درایور انتخاب کنید تا دانش آموزان با استفاده از TapRide برنامه که مشخص می کند محل دقیق هر دو راننده و دانش آموز را نشان می دهد و به طور خودکار به روز شده در زمان ورود. ضربه محکم و ناگهانی رانندگان تنها سفر در داخل دانشگاه و مرزهای غیر از چند مکان. "ما پرداخت نسبتا خوبی برای یک دانشگاه کار" Shaynice قهوه ای, افزایش junior در UF گفت. "در نقاط خاصی از سال ما یک مقدار زیادی از کار افتادگی. برای جغدها شب این است که یک حرکت صعودی آن را به عنوان اجازه می دهد تا به شما مقدار زیادی در طول روز."اگر چه ممکن است تکراری آنها می توانید جم به موسیقی به عنوان آنها به رانندگی در اطراف محوطه دانشگاه.

6. تبدیل شدن به یک همکار مشاور در Heavener مدرسه کسب و کار

giphy.com

آیا شما یک کسب و کار بزرگ و یا شما علاقه مند در کمک به دانشجویان در داخل w. ص کری دانشکده کسب و کار ؟ شما باید دنبال یک همکار مشاور موقعیت. "به عنوان یک همکار مشاور به من اجازه می دهد برای برقراری ارتباط ارزش علمی منابع" گفت: Michlyne Bellas, صعود ارشد در UF "به عنوان همکار و مشاور من شده اند قادر به کمک به دانش آموزان در بسیاری از اشکال در حالی که پیشرفت علمی خود را استخدام." به عنوان همکار مشاوران دانش آموزان نیز کسب دستمزد بهتر در مقایسه با دانش آموز دستیاران و یا ورود به سطح موقعیت در کتابخانه ها و مکان های دیگر.

7. کار در بایگان دفتر به عنوان دانشیار مرکز تماس

jobs at UF
giphy.com

به عنوان آن می تواند جالب به کار در پذیرش و یا دفتر کمک های مالی برای یادگیری در مورد کارکنان' تصمیم گیری های مهم است که می تواند باعث شکستن و یا یک کار کارشناسی و یا گزینه های دانشگاهی. "رئیس من کمک کرده است و ما از یادگیری مهارت های زندگی مانند updating ما رزومه headshots و انجام مصاحبه های شغلی" گفت: Rose Termidor افزایش دانشجوی سال دوم در UF "در کار من, من آموخته اند که بیشتر در مورد کمک های مالی FASFA و عملکرد داخلی موسسه مالی در UF." دانش آموزان می توانند تعادل کار با دانشگاهیان با توجه به انعطاف پذیری از تماس با مرکز موقعیت در بایگان ،

8. خوش آمدید مرکز: پذیرش سفیر در دفتر پذیرش

giphy.com

به عنوان یک پذیرش سفیر در دفتر پذیرش' مرکز خوش آمدید, شما برای معرفی کلاس جدید از UF gators با کار کردن در کنار cicerones. "این یک کار بسیار آسان است که کمک می کند تا با صحبت های عمومی, شبکه, و آشنا شدن با افراد دیگرگفت:" اقاقیا ویلیامز افزایش junior در UF. با کار در مرکز خوش, دانش آموزان می توانند به دست آوردن مهارت های لازم مانند زبان عمومی و ارتباط با دیگران به دنبال فرصت های اضافی در UF مانند سازمان. اگر انتخاب شما را دریافت خواهد کرد این فرصت منحصر به فرد برای پیدا کردن دوستان جدید با ورودی دانشجویان سال اول و کمک به آنها را به تنظیم به زندگی جدید خود را به عنوان UF gators.

9. استفان O'connell مرکز: رویداد دستیار

giphy.com

اگر شما عاشق ورزش و به خصوص بسکتبال و ژیمناستیک و یا والیبال (میزبانی ورزشی در عرصه) را اعمال Stephen o'connell مرکز موقعیت یک اولویت است. شما با انجام یک واقعی دست در کار به جای یک میز کار از شما کار در کنار ورزشکاران است. به شما کمک کند راه اندازی برای رویدادهای ورزشی و کنسرت و پارکینگ نیز هست. "من دوست داشتم این واقعیت است که من می توانم ایجاد برنامه خود را و آنها بسیار انعطاف پذیر و درک" گفت: والری Sainterant یک آینده junior در UF. مدیران از استفان o'connell مرکز به طور مداوم در جستجوی دانش آموزان با این تقاضای بالا و موقعیت.

10. IFAS (موسسه غذا و کشاورزی علوم): ورود اطلاعات متخصص

giphy.com

شما می توانید به دنبال بیشتر موقعیت منحصر به فرد مانند تبدیل شدن به یک ورود اطلاعات متخصص. در UF, موسسه غذا و علوم کشاورزی شامل برنامه های مختلف از جمله گسترش غذایی و تغذیه, آموزش برنامه. انتخاب متقاضیان دریافت خواهد شد برای کمک به خانواده هایی که محدود منابع سلامت در سراسر فلوریدا. به عبارت دیگر ورود اطلاعات متخصصان به بخشی از برنامه ای است که کمک می کند تا خانواده ها در سراسر فلوریدا دریافت تغذیه ای آموزش و پرورش است. "به منظور حفظ برنامه و بودجه داده شده بود وارد شده به پایگاه داده ملی. من دوست دارم تاثیر این برنامه گفت:" نینا سیمون آینده junior در UF. در گرفتن پرداخت برای کمک به جامعه برای تلفن های موبایل مانند یک معامله شیرین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن