بالا 10 دانشگاه در کنتاکی

چه بیلی ری سایرس ، جنیفر لارنس و جانی دپ در همه آنها مشترک است ؟ همه آنها از تگرگ های بزرگ در ایالت کنتاکی. چر

توسط ATSHNEWS در 10 اردیبهشت 1399

چه بیلی ری سایرس ، جنیفر لارنس و جانی دپ در همه آنها مشترک است ؟ همه آنها از تگرگ های بزرگ در ایالت کنتاکی. چرا که نه کسب مدرک دانشگاهی خود را در دولت که تربیت این سه افسانه ؟ پس از انتخاب یک دانشگاه در حال حاضر به معنی تصمیم گیری بر تصمیم گیری است. شما باید به فکر می کنم در مورد همه چیز از هزینه شهریه به محل چگونه بسیاری از پردیس منابع مدرسه ارائه می دهد–و هر چیز دیگری در میان است. شما به شدت می خواهید برای تصمیم گیری درست اما انتخاب چگونه به صرف بعد از چهار سال از زندگی خود را می ترساند همه ما است. اما ترس نیست. کنتاکی خانه های فراوانی از مدارس را انتخاب کنید برای تمام انواع از دانش آموزان است.

به دنبال در جمعیت دانشجویی, شهریه, هزینه منابع دانشجویی و اساتید و بیشتر ما در بر داشت top 10 دانشگاه در بلوگراس دولت است.

10. مرکز کالج

Top 10 Colleges in Kentucky
facebook.com

با بدن دانش آموز از 1,450, مرکز پرورش tight-knit جامعه که در آن شما به راحتی دریافت فردی کمک کند. "من دوست دارم این واقعیت است که هر استاد باز است دفتر سیاست بنابراین شما می توانید دریافت یک در یک کمک و مشاوره," مرکز, دانشکده تاریخ و مایل Diehl گفت. متوسط اندازه کلاس از 18 دانش آموز کمک می کند تا در آشنایی با همسالان خود و اساتید بهتر از بیشتر است. این که آیا شما می خواهید برای شروع یک حرفه ای در هنر و یا شما فقط باید علاقه به مصرف چند دوره های مرکز شما پوشانده شده است. با همه چیز از شیشه ای ساخت و فیلمبرداری به مطالعات بین المللی و دین شما پیدا کردن شور و شوق خود را. مرکز نیز ارائه می دهد منابع برای همه به خصوص دانشجویان نسل اول. در واقع بیش از 80 مرکز در دانشکده فارغ التحصیل شد و به عنوان نسل اول دانش آموزان خود را. برنامه های مثل من اولین بار در کالج ها و چراغ سبز در مرکز کمک به سهولت این انتقال. مرکز حرفه ای و حرفه ای توسعه منابع برای همه دانش آموزان از جمله حرفه ای مشاوره په آموزگار و فرصت های کارآموزی. هر چند مرکز تاسیس خود را با پروتستان ریشه آنها استقبال همه ادیان مختلف با گروه های مذهبی مانند CentreFaith و انجمن دانشجویان مسلمان.

9. دانشگاه ایالتی موری

Top 10 Colleges in Kentucky
facebook.com

اجازه دهید به, روروک مخصوص بچه ها! با موری دانشگاه ایالتی بدن دانش آموز در حال اجرا فقط تحت 10,000 دانش آموزان شما مناسب در سمت راست. موری نه تنها معقول در دولت شهریه از $9,168 اما همچنین دارای 118 مختلف عمده و جزئی گزینه اعم از علوم زمین به ژاپنی. در بالای آن, آنها 126 برنامه های علمی برای کمک به شما در پیدا کردن شور و شوق خود را. به عنوان فارغ التحصیل درجه رفتن موری رو شما پوشش داده شده با دکترا آموزش و پرورش و متخصص درجه (چرا که نه کسب مدرک خود را در اداره آموزش و پرورش یا مدرسه مشاوره است؟). واقع در موری در ایالت کنتاکی برگ کالج منزوی از اشتغال شهرستان های زندگی و در عین حال هنوز هم پرورش که زادگاه احساس. "من احساس می کنم مانند پردیس یک اندازه خوب; همه چیز واقعا در دسترس است. به علاوه این چنین یک شهرستان امن که عالی است" موری دولت junior کارن کلرادو گفت. برای ترویج موفقیت موری خانه یک مرکز سلامتی اختصاص داده شده به کمک به دانش آموزان با تمام بهداشت و سلامتی خود را نیاز دارد. کامل با انواع آبزیان فعالیت های تناسب اندام, برنامه ها و آموزش های شخصی, شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد تناسب اندام خود را در اینجا. موری همچنین تنوع به طور جدی با سازمان هایی مانند سیاه و سفید هیئت علمی و کارکنان انجمن و تالار ایده (اتاق نهادی تنوع سهام و دسترسی) که در سازماندهی حوادث مانند استراتژی برای موفقیت به این معنی هیچ یک ورقه از طریق ترک.

8. دانشگاه شمال کنتاکی

top 10 colleges in kentucky
facebook.com

سلام به دانشگاه شمال کنتاکی (NKU), خانه جدید خود را دور از خانه. واقع در هفت کیلومتری جنوب شرقی سینسیناتی NKU ارائه می شود که شهر بزرگ احساس می کنید با یک پیچ و تاب و از وطن. ارائه همه چیز را برای یک حمله کننده زندگی یونانی در NKU باعث می شود تا بزرگترین و فعال ترین گروه در محوطه دانشگاه. با 12 اخوت نه sororities و یک co-ed, فرصت, شما می توانید پیدا کردن لباس مناسب فصل را برای شما. در بالا از آن NKU ارائه می دهد بیش از 200 باشگاه ها و سازمان ها برای دانش آموزان برای پیوستن به مانند NKU سنگ یک سازمان متمرکز بر کمک به آفریقایی دانشجويان گذار. NKU همچنین دارای 30 تناسب اندام های مختلف کلاس های ارائه شده در هر هفته. و به بالا از آن خاموش آنها دوخته شده با عشق یک گروه که sews ملحفه به صورت محلی Ronald McDonald House. اما نمی تواند همه چیز را تحت الشعاع NKU ارائه می دهد. "[پردیس نیست] بیش از حد بزرگ به جایی که آن را طاقت فرسا و بیش از حد کوچک به جایی که آن را خسته کننده" NKU دوم Jon بارنت گفت. NKU ارائه می دهد بیش از 100 رشته و افراد زیر سن قانونی اعم از هنرهای تجسمی به قبل از دندانپزشکی به زمین شناسی. با گسترده فارغ التحصیلان شبکه NKU است منابع را برای شما به ماندن درگیر مانند فارغ التحصیلان تحصیل در خارج از کشور سفر و حتی پس از فارغ التحصیلی چه از طریق کتابخانه دسترسی یا کتابفروشی تخفیف.

7. بلارمین دانشگاه

top 10 colleges in kentucky
facebook.com

به دنبال کوچکتر مدرسه با تمام منابع شما همیشه می تواند نیاز دارید ؟ بلارمین باید در بالای لیست شما. بلارمین ارائه می دهد بسیاری از مهم دانشگاهی, مالی, مذهبی, بهداشت و درمان و منابع است. دانش آموز موفقیت مرکز شما پوشش داده شده با ارائه کمک با نوشتن آمادگی آزمون و مشاوره. به علاوه این مدرسه ارائه می دهد نسل اول دانش آموزان بیشتر شخصی کمک از طریق پیشگام دانشمندان برنامه. صرف نظر از آن دانشگاه های خصوصی وضعیت مدرسه caters به هر دین و فرد است. آنها را متفاوت مبتنی بر ایمان سازمانها مانند BUCatholic و ادیان ائتلاف–و وزارت محوطه دانشگاه. "هر کس می داند بلارمین به عنوان" مدرسه در تپه با برچسب قیمت بزرگ,' اما آنها به من پیشنهاد بسیاری از منابع مالی و جسمی است. همه چیز من از بلارمین ساخته شده است که هزینه شهریه ارزشمند," بلارمین junior فضل Potts گفت. هر چند این ممکن است به نظر می رسد گران قیمت ($42,430) در 2018-2019 سال تحصیلی 100 درصد از دانش آموزان دریافت کمک های مالی. با طیف گسترده ای از سازمان ها مانند هنر آرامش باشگاه سیاه اتحادیه دانشجویی, برابری جنسیتی, باشگاه و وگان و گیاهخواری توسعه هر دانشجو دارای یک فرصت برای درگیر شدن. دانشگاه, 12:1 دانشجو به اعضای هیات علمی و نسبت دانشجو به جمعیت حدود 3000 معنی است که شما واقعا می دانم شما اساتید. در بلارمین آنها همچنین ارائه برنامه ها از طریق توسعه حرفه ای مرکز با راهنمایی در acing که مصاحبه ارائه شده در سایه یک کار و یا بررسی مشاغل مختلف که عمده خود را ارائه می دهد. با بدن دانش آموز و یک مقدار زیادی از منابع بلارمین مطابق با تمام نیازهای شما.

6. دانشگاه ایالتی مورهد

Top 10 Colleges in Kentucky
facebook.com

فکر می کنم شما آماده برای تبدیل شدن به یک عقاب در مورهد دولت ؟ با قیمت مناسب در دولت شهریه ($8,970), مورهد ارائه می دهد همه چیز را از حرفه ای ارائه مشاوره به زندگی یونانی به تنوع آموزش و پرورش و خیلی بیشتر. از طریق خدمات حرفه ای مرکز شما می توانید با حضور در نمایشگاه های شغلی با استفاده از عقاب CareerNet برای ارتباط با کارفرمایان بالقوه و پیدا کردن در و خارج از محوطه دانشگاه شغل. در بالا از آن زندگی یونانی در MSU نقش بزرگ هر دو در دانشگاه و در MSU اطراف آن جامعه است. MSU فصل را در بیش از 4000 ساعت خدمات و بالا بردن $21,500 برای سازمان های محلی در هر سال است. اگر زندگی یونانی صدا مانند چیزی که شما MSU بیش از 100 باشگاه از سیسرو باشگاه به 4 پنجه خدمات آموزش سگ به بولینگ تیم است. "MSU دارای چیزی در هر ترم در ابتدای ترم به نام عقاب متحرک که در آن همه سازمان ها و باشگاه های خود جدول و دانش آموزان می تواند راه رفتن در اطراف و یادگیری در مورد تمام گروه های" MSU junior جولیا ترل گفت. ایجاد انگیزه در دانش آموزان از طریق عقاب تنوع مرکز آموزش MSU ارائه می دهد برنامه های مثل رویا (اختصاص داده شده به حفظ و نگهداری آموزش و پرورش و موفقیت تحصیلی در مورهد دولت). این برنامه با دعوت از دانش آموزان از رنگ نسل اول دانشجویان و دانش آموزان کم درآمد هم برای کمک به سهولت کالج, انتقال و تبدیل شدن به موفق. با تمام است که آنها را مجبور به ارائه مورهد فقط ممکن است تبدیل به مدرسه شما همیشه می خواستم.

5. دانشگاه کنتاکی

Top 10 Colleges in Kentucky
facebook.com

احتمالا بیشتر به طور گسترده ای شناخته شده در دانشگاه کنتاکی دانشگاه کنتاکی خواهد شد که شما مایل به تبدیل شدن به یک گربه وحشی در هیچ زمان. هر چند شهریه ممکن است شما را در بلک در انگلستان باعث می شود تا آن را با همه آنها باید ارائه دهد. با بیش از 50 fraternities و sororities و 500 تشکل های دانشجویی هر دانشجو می تواند در پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را. بریتانیا هر چیزی که شما می توانید تصور کنید از هنرهای لیبرال به مهندسی برای رشته های پزشکی همه در یک متصل پردیس. در بالا از آن انگلستان ارائه می دهد تنها قبل از دامپزشک برنامه در کنتاکی. حتی بهتر است ؟ آنها به شما اجازه عمده در هر چیزی شما می خواهم در حالی که هنوز شرکت کننده در برنامه. هر چند کنتاکی خود را ندارد دامپزشکی مدرسه بریتانیا قرارداد با دامپزشک مدارس در آبرن و تاسکیگی برای کمک به شما در گرفتن پذیرش. "[استادان] در بخش زیست شناسی ایستاده بود خود را برای قریب به اتفاق مهربانی و مراقبت برای موفقیت دانش آموزان خود را. آنها بر خلاف هر معلم من و ام تا به حال در این رابطه حتی زمانی که کلاس های خود را تا به حال 300 به علاوه دانش آموزان" UK دوم سام Passamonte گفت. همراه با استادان برجسته و انگلستان و دیگر منابع متعهد به موفقیت و ایمنی از همه دانش آموزان مانند نسل اول دانشجویی مشاوره زبان عمومی و منابع به نام ارائه U! و انگلستان خشونت مداخله پیشگیری (VIP) مرکز. بررسی برنامه های گذشته مانند #ConsentCulture که در آن دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که مورد رضایت و چگونه برای ترویج یک فرهنگ شود.

4. دانشگاه لوئیزویل

حتی بزرگتر با جمعیت دانشجویی دانشگاه لوئیزویل هنوز هم ارائه می شود همه از فرصت های مهم شما نیاز به آن را احساس مانند آن را تنها 100 دانش آموزان است. UofL تن از منابع آکادمیک برای کمک به کمک های کالج خود را به سفر. با منابع تحصيلی به برنامه (رسیدن به) کاردینالز به راحتی می توانید پیدا کردن یک همکار مدرس, دریافت آزمون دبستان به کمک و یا دریافت کمک با انتقال به زندگی دانشگاهی. تنوع مراکز و برنامه های مانند آفریقایی اتحادیه دانشجویی و یا توانمند سازی بانوان هم کمک به ترویج متنوع بدن دانش آموز در UofL. "من عاشق تنوع در UofL. دیدن مردم بیان خود را در هر راه که آنها را انتخاب کنید و الهام بخش من برای انجام همان" UofL junior بروک مرریفیلد گفت. UofL مقدار زیادی از تنوع دفاتر مانند زنان مرکز محمد علی موسسه صلح و عدالت و مرکز فرهنگی برای کمک به تقویت UofL به عنوان یک فراگیر, مکانی برای تمام دانش آموزان است. با بیش از 400 تشکل های دانشجویی مانند 502 جنبش کارت های رای و توانمند سازی بانوان با هم, شما همیشه می توانید پیدا کردن چیزی برای تحریک علاقه خود را. آنها همچنین ارائه بیش از 75 رشتههای مختلف از زبان اشاره آمریکایی به مهندسی زیستی به تئوری موسیقی. آماده برای تبدیل شدن به یک کاردینال هنوز ؟

3. دانشگاه کنتاکی شرقی

top 10 colleges in kentucky
facebook.com

آینده در داغ دانشگاه کنتاکی شرقی بازدید همه چیز شما نیاز به در خود را باید کالج, چک لیست. شروع کردن با مقرون به صرفه شهریه EKU ارسال نخواهد شد شما به فوق العاده ای بدهی. و با سه شعبه در خطر/Manchester کربین و لنکستر شما می توانید پیدا کردن دقیقا همان جایی که شما نیاز به رفتن. EKU از برنامه های است که بسیاری از کالج های دیگر ارائه در کنتاکی مانند عدالت کیفری مدیریت حیات وحش و محیط زیست, بهداشت علم است. صفحه اصلی به حدود 16000 دانش آموز و 16:1 دانشجو به اعضای هیات علمی نسبت EKU شما اجازه می دهد یادگیری با سرعت خود را اجازه می دهد شما را به صحبت یکی یکی خود را با استاد. "[به اندازه کلاس] نیست کوچک اما آن را به اندازه مناسب برای یک رابطه خوب با استاد," EKU دانشجوی سال اول سوفی اوون گفت. یکی دیگر از شگفت انگیز از جنبه های EKU پردیس محیط طبیعی. "ما باید کمی فضای سبز در محوطه دانشگاه تماس دره که در آن مردم می توانند امام جواد" EKU دوم کتی کمربند گفت. دریافت درگیر در یکی از 200 باشگاه ها و سازمان هایی مانند محاکمه ساختگی مطالعات حیوانی باشگاه و اجتماعی(ology) ، اگر شما می خواهید برای شروع خود را در کالج حرفه ای در پای راست آماده برای تبدیل شدن به یک سرهنگ.

2. Western Kentucky University

Top 10 Colleges in Kentucky
facebook.com

Western Kentucky University: خانه Hilltoppers. WKU خانه های بیش از 20 ، 000 دانش آموزان در عین حال آن را احساس می کند مانند شخصی جایی برای یادگیری و رشد برای هر دانش آموز. بازی نقش مهمی در پردیس زندگی یونانی متشکل از بیش از 30 مختلف fraternities و sororities. اخوت مانند سیگما چی و Pi Kappa Alpha و sororities مانند Alpha Delta Pi و مجذور امگا شده اند پس از آغاز زندگی یونانی در WKU. بالا نیاز فراوانی های مختلف یونانی سازمان WKU ارائه می دهد بیش از 350 تشکل های دانشجویی مانند بهترین رفقا جرم شناسی و پرش با طناب ، "شما می توانید پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را و آن را کمک می کند تا برای ایجاد یک حس اجتماعی در پردیساست که واقعا خوب" WKU junior الکس بوید گفت. متعهد به شمول و تنوع WKU ارائه می دهد برنامه های مانند WKU غرور مرکز و WKU بین المللی برای کمک به ایجاد هر کس در خانه احساس راحتی کنید. آماده دریافت به صورت بازی خود را در ؟ ورزش در WKU تبدیل به غرور و شادی از دانش آموزان و نه فقط خود را به طور متوسط ورزشی یا. WKU است intramural ورزشی مانند cornhole پرچم فوتبال pickleball و ultimate frisbee. این مدرسه همچنین دارای بیش از 200 رشته در داخل شش های مختلف علمی دانشکده ها–همه چیز از ریاضیات به حرکت شناسی عامیانه به مطالعات. آماده برای فرصت های از یک عمر با مردم از سراسر جهان است.

1. بریا کالج

top 10 colleges in kentucky
facebook.com

در بریا کالج كوهنوردان واقعا یکی از یک نوع تجربه است. بیایید شروع کردن با مهم ترین عامل: پول. با خود هیچ شهریه وعده هر دانش آموز می شود 100 درصد از شهریه خود را پوشش داده است. شما به عنوان خوانده شده که حق است. ما در حال صحبت کردن در مورد $176,000 به ازای هر دانشجو بیش از چهار سال است. حتی اگر شما را از وام ویژه فرصت های یادگیری, شما هنوز هم کمتر بدهی در اینجا از هر جای دیگری است. "نیز وجود دارد واقعا خوب کارآموزی و تحصیل در خارج از کشور بخش است که ارائه می دهد تن از معاملات در سفر...من در حال حاضر شده است به دانمارک و سوئد و من قصد رفتن به ایرلند به دلیل بریا باعث می شود آن را بسیار ارزان" بری کالج junior مگان Markert گفت. از طریق مرکز بین المللی آموزش و پرورش, شما باید گزینه برای تحصیل در خارج از کشور در, ژاپن, کاستاریکا, ایتالیا یا یونان. این که آیا شما می خواهید به مطالعه برای یک تابستان یک ترم و یا از طریق تبادل برنامه بریا می توانید آن را تمام انجام. خانه را به کمتر از 2000 نفر از دانش آموزان و 10:1 دانشجو به اعضای هیات علمی نسبت بری می تواند به شما تمام توجه شما همیشه می تواند می خواهید. تا آنجا که به برنامه های آکادمیک رفتن را انتخاب کنید. شما حتی می تواند به آپالاچی مطالعات یک شات (شما یک کوه نورد بعد از همه). مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان خود را به شما تغییر عمده بریا شما پوشانده شده است. مطمئن شوید برای بررسی برنامه های منحصر به فرد در جنگل مدیریت منابع, صلح و عدالت اجتماعی مطالعات و تولید فیلم. بریا ارائه می دهد چیزی برای همه با بی شماری های مختلف دانشگاه, مراکز از جمله زنگ قلاب موسسه که در آن شما می توانند یاد بگیرند که مورد تحسین فمینیست و نویسنده زنگ قلاب. یا شما می توانید بازدید از مرکز برای آموزش و یادگیری که در آن شما می توانید رشد حرفه ای و فکری. چک کردن همه چیز را بریا ارائه کرده است قبل از شما در پرش کشتی برای حضور در یک دانشگاه بزرگتر. که تا کنون گفت: بزرگتر بهتر است ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب