فردا هنوز دارای پتانسیل خود را 'سال از عجایب'

"در سال 1665 دانشگاه کمبریج به طور موقت بسته به علت طاعون. اسحاق نیوتن به کار از خانه و او با استفاده از این ز

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

"در سال 1665 دانشگاه کمبریج به طور موقت بسته به علت طاعون. اسحاق نیوتن به کار از خانه و او با استفاده از این زمان به توسعه حساب دیفرانسیل و انتگرال و نظریه گرانش است."

من مطمئن هستم که حرکت خود را به آموزش آنلاین و آموزش از راه دور شده است و فقط به عنوان مولد.

مارتین Kleppmann توییتی این را در 9 مارس سال 2020 است.

پس از کمی گوگل کردن پیدا کردم واقعی نقل قول از نیوتن در مورد آنچه مورخان تماس "annus mirabilis" یا "سال شگفتی است." جوانه زدن 23 ساله دانشمند در واقع استفاده از این زمان در خارج از کلاس درس به کشف بسیاری از پیشگامانه در نظریه که در ادامه به انقلابی در علم است.

بیش از چند ماه گذشته شنیده ایم عبارت "بی سابقه" "نامشخص" و "نگران کننده" استفاده بیشتر از ما مراقبت را به یاد بیاورید. من در مورد شما نمی دانم اما اگر من دریافت یک ایمیل از (قرار دادن خرده فروش های مورد علاقه در اینجا) در مورد همه ما که در این با هم... اما جدی اگر من یک ایمیل بیشتر... دوره.

من به شما بگویم نیوتن داستان به شما یادآوری می کنند که واقعا وجود دارد "زیر آفتاب هیچ چیز جدیدی."

از طاعون به اسپانیایی بیماری همه گیر آنفلوآنزا از سال 1918 زمان و دوباره جامعه شده است مجبور به مقابله با از دست دادن غیر قابل توضیح از زندگی در نرخ هشدار دهنده گسترده شخصی و بحران مالی و ترس از ناشناخته ها و تلاش برای فرار از اثرات نامرئی اما معضل مرگبار.

ما فن آوری های پیشرفته و در سطح جهانی به هم پیوسته جامعه چهره چالش های منحصر به فرد با توجه به COVID-19.

که همان فن آوری اجازه می دهد تا ما را به ماندن متصل در راه اجداد ما هرگز نمی توانست تصور اما حجم گسترده از اطلاعات متناقض ما دریافت خواهید کرد می توانید در زمان فلج بود.

در برابر پس زمینه از رمان coronavirus شما استقامت اند. شما غلبه پایان ناگهانی به ارشد سال شما پیش بینی کرده بود و خاطرات شما انتظار می رود را.

شما انتقال به طور کامل به آموزش آنلاین. مبارزه واقعی بود برای همه از جمله خود معلمان و استادان که ابداع چرخ همه در حالی که تعادل خود را در خانه خود زندگی می کند. امکان استفاده از این خرابی به اجازه دهید آنها را می دانم که چقدر به شما قدردانی تلاش های خود را.

روزی شما می توانید خود را بگویید grandkids در مورد چگونه شما خود را ارائه نهایی واگذاری در 11:59 p. m. حتی با بد Wi-Fi یک خواهر و برادر در خواب اعتصاب زوزه در اتاق بعدی و هرگز از شنیدن این که یک نفر در تیم خود را حتی اگر او ظاهرا تا به حال مقدار زیادی از زمان را به یاد آخرین رقص در Infinite.

برخی از شما تا به حال به چهره به ظاهر غیر قابل عبور از موانع — غیر منتظره مشکلات اقتصادی, سخت, صفحه اصلی, موقعیت های از دست دادن شغل و یا شما و یا شما عزیزان ابتلا به ویروس.

ما در میانهی شب تمام شده است قرنطینه و سرد.

حتی یک نابغه مانند اسحاق نیوتن مشکل اصلی زندگی است. پدرش در گذشت قبل از او متولد شد مادرش دوباره ازدواج کرد یک مرد او را به دوست نداشتن و او مطرح شد مادر بزرگ مادری خود را. دوست من گفت: هیچ چیز جدید است.

صرف نظر از وضعیت شخصی شما ساخته شده آن را به این روز است. یک لحظه به درک همه شما باید انجام شده و کسانی که باید حمایت شما در طول این سفر است.

به شما آموخته خود را در ادبیات انگلیسی کلاس "هیچ مردی یک جزیره است."

ما نمی دانیم که چه طبیعی جدید است. ما نمی دانیم هنگامی که ما در حال رفتن به یک واکسن یا درمان موثر رژیم.

برنامه های تابستانی خود را ممکن است در هوا. مانند بسیاری از کار خود و یا کارآموزی فرصت های ممکن است به شدت تغییر کرده در طول چند ماه گذشته.

در دوران عدم قطعیت بازگشت به اصول اولیه و زمین خود را با افراطیت و ارزش های اصلی خود.

این آموزش شما را دریافت کرده اند دارای قدرت شما را با ابزار و honed خود را مهارت های تفکر انتقادی. این مهارت به خوبی در خدمت شما در هر زمینه که شما در نهایت به خودتان پیدا کنید.

مهم تر از کتاب دانش و مهارت های زندگی است که شما اساسا به عنوان یک فرد.

Coronavirus بحران ما در معرض.

ما را دیده ام سمت تاریک از طبیعت انسان است. پس از اولیه داستان از کاغذ توالت hoarders فروکش ما شاهد افراط گرایی در هر دو طرف از "ماندن در خانه" در مقابل "بازگشایی در حال حاضر" جمعیت.

با این حال ما شاهد خط مقدم کارگران افزایش به چالش. ما را دیده اند بچه های کوچک دوخت ماسک. ما به عنوان خوانده شده در مورد کشیش ایتالیایی که کاهش یافته است به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی تا بیمار دیگر فرصتی برای زندگی است.

همه گیر شده خیلی از ما اما آنچه باقی می ماند این است که ما واقعا در هسته ای ما.

به عنوان شما شروع به خود را در فصل بعد به یاد داشته باشید که بشریت شده است در اینجا اما شما نه: فردا هنوز دارای پتانسیل خود را "سال شگفتی است."

کورتنی مونتگمری یک همکار مدعو در مستقل زنان فروم. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب