فردا در روز یادبود, ما هنوز هم می تواند موضع ایالات

Coronavirus علامت آن در عین حال یکی دیگر از سنت به عنوان رهبران دولت ترویج امن تر در صفحه اصلی پیام این آخر هف

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

Coronavirus علامت آن در عین حال یکی دیگر از سنت به عنوان رهبران دولت ترویج امن تر در صفحه اصلی پیام این آخر هفته روز یادبود.

"پیام ما به مردم این است که" آیا عجله. سفر نیست اگر شما لازم نیست که. ما نمی خواهیم سفر – نه جاده ای و نه در MBTA,'" دولت حمل و نقل وزیر استفانی پولاک گفت. اما در حالی که ایمنی محدودیت مانع kickoff-برای-تابستان-جنبه سرگرم کننده از تعطیلات آنها را ارائه فرصت بیشتر به طور کامل در آغوش چه روز یادبود است که واقعا در مورد.

و آن را فلش فروش و بارگیری ماشین برای یک اسکودوی کیپ clambake.

در سال 1868 ، General John A. لوگان تعیین یک روز یادبود "با هدف strewing با گل و یا در غیر این صورت تزئین این دسته از رفقا که جان خود را در دفاع از کشور خود را در اواخر شورش و که بدن در حال حاضر تقریبا در هر شهر و روستا و هملت کلیسا در زمین است."

از جنگ داخلی (که در آن 600,000 سربازان درگذشت) از طریق دو جنگ جهانی کره و ویتنام و افغانستان و عراق و دیگر تئاتر از درگیری های آمریکایی زنان و مردان از دست داده اند و زندگی خود را در خدمت کشور خود و آزادی ما.

همانطور که ما از دست دادن بیشتر سن جانبازان جنگ جهانی دوم قربانی از کسانی که درگذشت در پرل هاربر در سواحل نرماندی و دیگر جبهه اروپا و در اقیانوس آرام محو شدن از حافظه جمعی و از دست داده و به نسل های آینده است. وجود دارد 116,516 آمریکا مرگ و میر در جنگ جهانی اول بیش از زمان coronavirus چوب خط حساب کردن در اینجا. پس از 9/11, ده ها هزار نفر شد الهام به نام نویسی در ارتش در طول این دهه است. این نوع از وطن حس فداکاری برای خوب بیشتر که تأکید تعطیلات.

قبل از روز یادبود بود اجباری به عنوان دروازه ورود به فصلی فعالیت های اوقات فراغت و فرصتی برای صرفه جویی در پول در لوازم رژه و مراسم بودند تعطیلات برجسته شانس به علامت هیبت از این مناسبت به عنوان یک جامعه است.

این بیماری همه گیر است و قرار دادن ترمز در فرد تجمعات اما ما هنوز هم می تواند افتخار کاهش یافته است.

محلی دریا از پرچم معمولا کاشته شده در بوستون مشترک در حال رفتن آنلاین به عنوان داوطلب پرچم پروژه باغ تنظیم به coronavirus نگرانی.

به جای برخی از 37,000 پرچم طرفین سربازان و ملوانان بنای تاریخی در به رسمیت شناختن تمام ماساچوست خدمات اعضا مبارزه برای کشور خود پس از جنگ انقلابی ماساچوست قهرمانان نظامی صندوق درخواست مردم سراسر کشورهای مشترک المنافع برای نمایش پرچم گرافیک در ویندوز خود و جبهه چمن بیش از آخر هفته.

مردم می توانند با ارسال عکس های سلفی گرفته شده با پرچم های خود را به سازمان Facebook و توییتر صفحات و تگ #HeroesFlagGarden به شرکت.

و ما می تواند اوراق قرضه بی سر و صدا با دیگر آمریکایی ها در سراسر کشور فردا. زمانی که ملی لحظه ای از یاد می گیرد در 3 p. m. در آن زمان هر کجا که شما هستند شما می توانید مکث برای یک دقیقه سکوت آینه و یاد کسانی که فوت کرده اند برای کشور ما است.

ما ممکن است قادر به جمع آوری در فرد اما ما می توانیم متحد در روح و افتخار روز آن را به عنوان اصل در نظر گرفته شده.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب