تاد شاخه ها 1-تحت 69 برای سرب 54 سوراخ در WGC در ممفیس

توسط TERESA M. WALKERMEMPHIS, Tenn. (AP) — برنده شدن در یک جهانی مسابقات قهرمانی گلف رویداد به راحتی می تواند

توسط ATSHNEWS در 12 مرداد 1399

توسط TERESA M. WALKER

MEMPHIS, Tenn. (AP) — برنده شدن در یک جهانی مسابقات قهرمانی گلف رویداد به راحتی می تواند بزرگترین پیروزی ایمپلنت تاد حرفه ای.

او اخیر یادآور چگونه به بهترین حفاظت از سرب در دور نهایی — حتی در صورتی که حافظه کمی دردناک است.

تاد تا به حال دو سکته مغزی منجر رفتن به دور نهایی در مسابقات قهرمانی مسافران در اواخر ماه ژوئن تنها به شلیک 75 و کراوات برای 11th. او به ضرب گلوله 1-تحت 69 روز شنبه در فدرال اکسپرس سنت جود دعوتی به یک سکته مغزی منجر به دور نهایی این جهان گلف قهرمانی رویداد.

"آنچه که من آموخته در مسافران است که فقط شما می توانید کنترل نتیجه شما نمی توانید کنترل راه شما در حال رفتن به احساس می کنید که در آن توپ را برای رفتن به زمین اگر putts در حال رفتن به رفتن در ...," تاد گفت. "بهترین بازیکنان در جهان درمان هر دور نهایی مانند آن را فقط یک روز دیگر و آنها فقط بیرون رفتن وجود دارد و سعی کنید برای اجرا و چوب به بازی خود را و اجازه دهید نتایج سقوط به عنوان آنها انجام دهد."

تاد آغاز دور سوم با دو سکته مغزی منجر شود. او تا به حال پنج birdies و چهار bogeys برای قرار دادن او در 13-تحت 198 در نزدیک به یک روز کامل در TPC Southwind با درجه حرارت در 70s به.

35 ساله گرجی است که به دنبال خود چهارم حرفه پیروزی و سوم از پاییز گذشته. این است که تاد دوم 54-سوراخ سرب پس از PGA Tour بازگشت به بازی. او به ضرب گلوله 75 در دور نهایی مسافران قهرمانی گره خورده است و برای 11th.

"من هیجان زده می شود در این موقعیت و احساس می کنم اگر من می تواند بیرون رفتن وجود دارد و نوسان کمی بهتر است و این را با قرار دادن شتاب رفتن من در شکل خوب" تاد گفت.

Byeong Hun یک از کره جنوبی که تا به حال چهار مستقیم birdies در نه بازگشت به, به پایان رسید با 66. ریکی نشسته بود و دو سکته مغزی پس از 69.

دفاع از قهرمان بروکس Koepka تلاش های اولیه قبل از او reeled خاموش شش birdies در هشت سوراخ برای 68. او چهارم در 9 زیر.

جاستین توماس که می تواند تبدیل شدن به شماره 1 در جهان با پیروزی در اینجا بود پنجم در 8 زیر پس از 66. او برنده در این دوره در سال 2018 قبل از این رویداد جهان شد مسابقات قهرمانی گلف در سال 2019.

"من از نوع یافت می شود چیزی کسانی که گذشته 12 سوراخ که در آن من واقعا شروع به هدف قرار دادن برخی از خوب putts و آنها را با سرعت خوب" توماس گفت. "آره این خوب بود به ساقه 4 زیر در که نه خودم را تا حدودی از یک فرصت است."

فیل مایکلسون (66) و لوئیس Ooosthuizen (68) بودند در یک گروه پنج سکته مغزی بازگشت.

تاد آغاز شده که در آن او را در سمت چپ جمعه نورد در یک 14-بالا و پایین صفحه برای مرغک در شماره 1 برای رسیدن به 12 زیر. تاد نمی تواند خارج از ادب par-4 شماره 5 در راه به تنها دوم خود را دیو از مسابقات است.

فاولر پناه در خارج از سبز به سمت در پر-5 سوم به جلو و در دو. او سپس پیوست تاد بالای رهبران در شماره 7. او ضربه خود را شات دوم از 190 متری به 9 پا و ساخته شده است که برای زدن توپ مرغک.

تاد گرفت و منجر به خود را در سوراخ بعدی با 22-پا زدن توپ مرغک روی par-3 هشتم. فاولر پاسخ 17-پا زدن توپ مرغک در شماره 9, ساخت نوبه خود با سوم مرغک و به اشتراک گذاری از سرب در 12 زیر. تاد تحت فشار قرار دادند و خود مرغک شانس درست و مناسب از سوراخ.

فاولر در زمان منجر به خود برای اولین بار است که تاد bogeyed شماره 10 شروع به عقب نه. تاد ضربه زدن به خشن کردن توپ را روی گوه و نمی تواند غرق 13-بالا و پایین صفحه برای نجات همتراز. تاد غرق 15-بالا و پایین صفحه برای مرغک در شماره 12 با توجه به عقب منجر شود که فاولر دو putted از 13 فوت برای دیو.

تاد آمار رویکرد خود را 166 متری به 3 فوت در شماره 13 خود را برای کوتاهترین زدن توپ مرغک روز و دو سکته مغزی منجر شود. اما تاد در بر داشت آب فقط کوتاه سبز در par-3 14 و پرتاب کلاه خود را در انزجار خود را ضربه. یک دیو کاهش یافته و او را به 12 ،

"این ساده ترین راه برای قرار دادن بر روی سبز نیست آمار در آب" تاد گفت. "این یک نوسان بود که از ریتم بود که کمی بیش از حد اغلب امروز و به من ضربه آب وجود دارد آن را ساخته شده من خیلی دیوانه است."

او ساخته شده آن را با یک 16-پا زدن توپ مرغک روی par-5, شماره 16 برای دو سکته مغزی منجر شود دوباره. اما او نمی تواند به بالا و پایین از خشن کردن حاشیه سبز در شماره 17 خود را برای چهارمین دیو.

DIVOTS: Todd تا به حال حداقل یک سهم از سرب 54 سوراخ در تور پنج بار در زندگی حرفه ای او با چهار نفر از کسانی که از پاییز گذشته. که بیشتر از هر بازیکن در این فصل است. ... تام لوئیس همسان البته سابقه با 61 آخرین شات توسط باب استس در سال 2001. جی Delsing اولین رکورد در سال 1993 زمانی که این دوره بود پر 71.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب