توانایی جامپینگ بادی

تشک جامپینگ بادی اینتکس از جمله تولیداتی هستند که در زندگی روزمره والدین و کودکان تاثیر بسزایی دارند و به وسی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تشک جامپینگ بادی اینتکس از جمله تولیداتی هستند که در زندگی روزمره والدین و کودکان تاثیر بسزایی دارند و به وسیله این محصول بادی کارآمد میتوان ساعتها کودکان را سرگرم بازی کرد و از طرفی یک نوع ورزش سالم جهت تخلیه انرژی کودک و برای بالا بردن روحیه و شادابی هر چه بیشتر کودکان میباشد. جامپینگ مربع اینتکس بغل توری ، از جمله محصولات اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی کودکان محسوب می گردد . از جمله بازیهای هیجانانگیز این مجموعه میتوان به بانجی جامپینگ اشاره کرد که دکلی به ارتفاع ۶۰ متر دارد؛ اما پرش از ارتفاع ۴۰ متری انجام میشود. در این فعالیت افراد ماجراجو و ریسک پذیر با استفاده از طنابی ارتجاعی که به بدنشان متصل است خود را از ارتفاع زیاد به پایین پرتاب میکنند. این محصول دارای دریچههای پستونکی بوده که براحتی توسط پمپهای باد اینتکس قابل استفاده میباشد، از چند قسمت مختلف باد شده که باعث استحکام بیشتر این محصول میشود. جامپینگهای حفاظ دار دارای یک درب کوچک برای ورود و خروج کودکان نیز میباشند.  Post h as been creat ed with GSA C on​te nt G᠎en er᠎at or DEMO​!

این جامپینگ اینتکس بادی از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این قلعه بادی وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب خالی کردن انرژی و هیجان آن ها می شود . توجه: لطفا در نظر داشته باشید مجله دلگرم فروشگاه اینترنتی نمی باشد و قیمت های درج شده برای جامپینگ در این صفحه ، کف قیمت فروشندگان جامپینگ در بازار می باشد و صرفا جهت اطلاع از نرخ جامپینگ تهیه گشته اند. جامپینگ بادی کودکان و نوجوانان مینی قلعه بادی کودک شهر بازی فنری تفریحی خانگی است که از بهترین متریال در کشور چین تولید و توسط نمایندگی اینتکس لند با قیمت ارزان در بازار ایران عرضه و پخش می شود این قصر بادی بازی بپر بپر کودکان دارای تشک بادی ارتجاعی در کف آن می باشد که همان کار ترامپولین را انجام می دهد. این ویژگیها در کنار قیمت بسیار ارزان، جنس عالی و کیفیت ساخت بالا موجب شده است تا این مدل به یکی از پرفروشترین و محبوبترین مدلهای جامپینگ بادی کودک بشود.

​This art​icle was done by G SA᠎ Con᠎te nt G᠎enerat or ​DE​MO​.

جلفا از محلههای مشهور «نصفجهان» است که بهعنوان یکی از جذابترین مکانهای تفریحی اصفهان شناخته میشود. منبع عکس: irna.irپارک نهجالبلاغه یکی از بوستانهای زیبا و دیدنی تهران به شمار میرود. تولیدات تشک های جامپینگ بادی و تشک پرش خانگی کمجا و سبک با قابلیت جا به جایی آسان و جامپینگ های بزرگ سرسره دار و حفاظ دار ویژه پارک ها و مجموعه های ورزشی کودکان با کیفیت اصلی در شرکت اینتکس انجام میشود و از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور های جهان به فروش میرسد . می باشند. تشک بادی جامپینگ ساخته شده از جنس پلاستیک PVC چند لایه و مقاوم که از روکش های مختلف طرح چرم رنگی (بدون پس دادن رنگ) می باشند. بدنه جامپینگ اینتکس از پلاستیک PVC وینیل دو لایه ساخته شده است و در برابر تابش نور آفتاب مقاوم می باشد. جامپینگ بادی اینتکس مدل ۴۸۲۶۰ دارای بدنه ای مربعی می باشد که از سه رنگ آبی، زرد و قرمز در طراحی آن استفاده شده است.

شرکت اینتکس و بست وی جامپینگ بادی بسیار شاد و مهیج برای استفاده کودکان شما را تولید میکنند، این محصولات در منزل ویلا و حتی حیاط روی پشت بام و تراس قابل استفاده هستند، بسیار راحت نصب شده و به سرعت جمع میشوند، جامپینگ بادی کودک بدون خطر یک محصول کارامد برای منازل و مهد کودک است که البته از نوع بزرگتر این محصول برای رستوران ها و فضای مهد کودک ها نیز استفاده میشود، بدلیل فضای بادی بین دو لایه در صورتی که کودکان شما روی جامپینگ بادی پرش کنند صدایی را به طبقات پایین ساختمان انتقال نمیدهند. اما شاید به خوبی با این محصولات بادی یعنی جامپینگ بادی کودک آشنایی نداشته باشید، هدف فروشگاه دنیای اینتکس نیز از ارائه این مطلب این است که مزایا و معایب جامپینگ بادی کودک را به شما عزیزان بگوید تا با شناخت ویژگیهای این محصولات و نیز کسب اطلاع از مزایا و معایب آنها بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید جامپینگ بادی کودک خود کنید. ساختار داخلی از پرس های عمودی تشکیل شده که به همین دلیل باد بین تمامی قسمت ها در حرکت بوده و باعث می شود تا فشار وارد شده به جامپینگ بادی اینتکس راحت تر کنترل شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن