به کلاس 2020: در دفاع از اختصار گرایی و انتقاد از خود

من وسط سن که تجزیه و تحلیل سیاست برای زندگی. همسر من و من دو نفر از بچه ها کمی کوچکتر از همه شما. یکی در دانشگ

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

من وسط سن که تجزیه و تحلیل سیاست برای زندگی. همسر من و من دو نفر از بچه ها کمی کوچکتر از همه شما. یکی در دانشگاه است و قرار است برای شروع این سقوط (انشالله). از آنجا که من یک ادم خسیس و پست که نمی با استفاده از رسانه های اجتماعی من از آنها خواست تا برای افکار خود را بر روی چه چیزی باعث خوب فارغ التحصیلی آدرس. پاسخ: "نگه داشتن آن کوتاه است. آن را مفید است. نمی توان فوق العاده cringey."

دقیقا جان استوارت میل, اما هی که برای تلفن های موبایل مانند خیلی مشاوره های جامد برای هر کسی در هر مرحله از زندگی.

نگه داشتن آن کوتاه است. سیاست بدترین زمینه تا کنون به جز قانون دانشگاهیان, کسب و کار, دولت, بخش غیر انتفاعی و اساسا هر حرفه ای دیگر تلاش شما ممکن است شروع پس از فارغ التحصیلی. سیاست پر است از blowhards و می دانم-آن-alls که نظرات خود را در مورد هر موضوع در زیر آفتاب اغلب ساخته شده در تغییر منطق و لرزان تجربی پایه. و آنها هواپیماهای بدون سرنشین برای همیشه خطرناک با استفاده از زبان.

نمی توان از سیاسی در این معنا.

به جای لوله کشی کردن در مورد چیزهایی که شما می دانید کمی در مورد استفاده از مفاهیم و نظریه های که هیچ کس درک می شود یک فرد عادی است. صحبت می کنند به وضوح و اختصار. استاد جزئیات قبل از ارائه نظرات. گوش دادن به دیگران است. استفاده منظم اصطلاحات.

به عنوان اولین رئیس در سیاست و آس speechwriter باب Boorstin عاقلانه اتمام حجت در پاسخ به باد می وزد نوشتن: "این یک زرد میوه جان. این یک موز."

آن را مفید است. سیاست مانند بسیاری از حرفه های پر از بی پایان جلسات بحث و ایدئولوژیک بحث. و گزارش. تعداد زیادی از طولانی خسته کننده است و نه مفید ، گزارش ها می تواند روشنگر و حتی نیرو اگر شما به این نوع از چیزی. اما نگه داشتن در ذهن است که بسیاری از مردم عادی واقعا به آن و فقط می خواهم به دانستن آنچه که شما پیشنهاد و چگونه شما پیشنهاد می کنیم آن را انجام دهد.

وضوح underrated فضیلت است.

وجود دارد بدون نیاز به تولید پنج صفحه: بحث و گفتگو در کار تئوری ارزش و منابع نابرابری اگر چه شما واقعا می گویند این است: "هر کس باید به کار و مراقبت های بهداشتی است."

نمی توان فوق العاده cringey. کمی cringey بودن است که انتظار می رود در سیاست است.

سیاستمداران و حرفه ای دیگر عشق کلیشه مخلوط استعاره و شرکت های بزرگ buzzwords. "افزایش جزر و مد آسانسور تمام قایق. اما ما نمی توانیم همه ما تخم مرغ را در یک سبد خرید و سپس احتراق ناقص. ما اول باید kickstart نوآوری و گرفتن یک رویکرد جامع برای دریافت ایده های جدید به خون است."

نمی شود این فرد است. حد خودتان را به تنها یک کلیشه یا شرکت buzzword در هر هفته و شما به مراتب در زندگی است.

اجتناب از بیش از حد cringey بودن نیز نیاز خود بازتاب و اعتدال.

اگر شما لازم نیست که چیزی سازنده برای ارائه در یک جلسه و یا بحث نگه داشتن آرام. نه هر فکر را در سر خود را باید گفت با صدای بلند. جهان نیاز به هر دو درونگرا و برونگرا, بنابراین مطمئن شوید که به درخواست بازدید از کسانی که همیشه نمی توانم نظرات خود را. و به یاد داشته باشید که در سیاست به عنوان در زمینه های بسیاری از کارشناسان به طور مداوم گرفتن همه چیز اشتباه است. آنها را از دست ندهید مسکن حباب. آنها راه اندازی جنگ بر بد اینتل. آنها مردم را به رفتن به رستوران در بیماری های همه گیر بدون ماسک صورت.

خود مهم است. فرض کنیم شما یک اشتباه ساخته شده در جایی در کار خود را و همه چیز را چک کنید. نترس به درخواست مردم برای انتقادات و پیشنهادات. و اگر تئوری خود را متناسب نیست حقایق خود را به روز رسانی نظریه به جای رد حقایق و یا ایجاد جایگزین آنهایی که.

نگه داشتن آن کوتاه است. آن را مفید است. نمی توان فوق العاده cringey. جامد کلمات به زندگی از جوانان امروز.

فقط به یاد داشته باشید شما نمی خواهید برای پایان دادن به یک دلار و اواخر روز ،

تبریک کلاس 2020!

جان Halpin است یک عضو ارشد و مدیر شرکت سیاست و انتخابات برنامه در مرکز آمریکا. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن