زمان هایی از این تماس برای ویل راجرز

مجلس نانسی پلوسی اشاره به بدنام امپراتور روم Nero وقتی گفت که به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "fiddl

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

مجلس نانسی پلوسی اشاره به بدنام امپراتور روم Nero وقتی گفت که به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "fiddles مردم در حال مرگ هستند." رئیس جمهور به نوبه خود او را به نام "بیماری سگ" با "بسیاری از مشکلات است."

در میان این nastiness, من آرزو می کنم ما تا به حال کسی مثل ویل راجرز در اطراف. در سال 1928, Baltimore, نویسنده H. L. Mencken او را به نام "خطرناک ترین نویسنده زنده" اما آمریکایی ها او را به این روز است.

در طول یک واقعا ترسناک گیر مقدار زیادی از بازیگران کمدین نوازندگان و کمتر معروف هستند به انجام آنچه آنها می توانند در یک قابل تحسین خود به خودی تلاش برای بالا بردن مردم sprits. هنوز این امر می تواند خوب به راجرز در اینجا برای کمک به جلو و ما هم به عنوان ما سیاستمداران و صاحب نظران ما را تقسیم.

راجرز بخشی چروکی متولد در خاک در حال حاضر شناخته شده به عنوان اوکلاهما در سال 1879. بیش از طول عمر خود او در غرب وحشی را نشان می دهد, واریته, Broadway, فیلم, کتاب و به عنوان یک مقاله نویس برای شنبه شب پست.

او اعتماد ندارند سیاستمداران افراد ثروتمند و یا هالیوود نخبگان اگر چه او یک بار گفت: "من به شوخی در مورد هر برجسته در طول عمر من اما من هرگز ملاقات من نمی خواهم."

با احترام به ما زمان ارشد سیاستمداران راجرز ممکن است تکرار این تبصره: "سیاست حزب است باریک ترین فکر شغل در جهان است."

اگر چه او مادام العمر دموکرات او به شوخی "من نه عضو هیچ سازمان سیاسی ، من یک دموکرات" و "یک آدم خوار است یک معامله خوب مانند یک دموکرات آنها مجبور به زندگی کردن هر یک از دیگر."

البته او نمی یدکی خواهان: "تمام مشکل با جمهوری خواهان است ترس خود را از افزایش مالیات بر درآمد به خصوص در درآمد بالاتر است."

کنگره نبود از سمت چپ: "شما می دانید که چگونه کنگره است. آنها رای برای هر چیزی اگر چیزی که برای رای دادن به نوبه خود در اطراف و رای دادن به آنها." و نه او را فراموش کرده ام در مورد به ما گفت: "ما فحش دادن به قانونگذاران. اما من متوجه ما همیشه کاملا مایل به اشتراک گذاشتن در هر یک از این مبالغ از پول است که آنها ممکن است توزیع" و "انتخابات یک معامله خوب مثل ازدواج. هیچ حسابداری برای هر طعم و مزه."

بنابراین در طول این بحران بهداشتی — علاوه بر قهرمانانه پرستاران و پزشکان و درمانگران تنفسی — آن را نیز کمک به یک ملی طنز پرداز مانند ویل راجرز گام تا. اگر آن را تحقیر مردم روانشناسان می گویند که شوخ طبعی کمک می کند تا به کاهش استرس و ما را به هم نزدیک است.

رئیس جمهور ریگان, آیا شما با او به توافق رسیدند یا نه سعی کردم به بازی در این نقش است. او یک بار به شوخی, "گفته شده است که سیاست دوم قدیمی ترین حرفه. من آموخته اند که آن را خرس شباهت قابل توجه به اول است."

او همچنین سرگرم کننده ساخته شده از خود گفت که او واقعا نمی شنیدن رئیس جمهور جورج واشنگتن خارجه اتحادیه نشانی در سال 1790.

به عنوان کمدین نزدیک ما آمده اند به ویل راجرز ممکن است اواخر جانی کارسون و خود را از 30 سال به اجرا در اواخر شب تلویزیون.

او به نظر می رسد به دلیل غیر سیاسی به عنوان یک نویسنده اشاره کرد: "او معتقد است که او تا به حال یک مسئولیت بسیار بیشتر — به پیشنهاد آمریکایی ها از همه گرایشهای سیاسی یک جزیره خوشخو سرگرم کننده یک محل که در آن هر کس می تواند خنده با هم هر شب."

برخی از مدرن روز کمدین و مفسران دارای برخی از راجرز توانایی مربوط به تمام انواع از مردم اما آیا باید گوش و احترام ملت راه او ؟

امروز ما نمی نیاز به مقدار زیادی از کمدی در مورد کوروناویروس. در واقع بسیاری از مردم نمی خواهید به خواندن و یا شنیدن هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد آن را مگر اینکه آن را یک واکسن یا درمان.

و ما قطعا لازم نیست بیشتر عرق جوک مورد خاص سیاستمداران — شما می توانید شوخی در مورد سیاست بدون شوخی در مورد سیاستمداران است. و ما می تواند ایستادن به شنیدن یک کمی کمتر از کسانی که کمدین که مخاطبان و اعتبار بستگی دارد قابل پیش بینی حملات.

در جایی خارج وجود دارد وجود دارد باید یک جدید ویل راجرز. هر کجا که شما هستند ما به شما نیاز دارند.

ریچارد ویلیامز ارشد وابسته محقق با Mercatus مرکز در دانشگاه جرج میسون و مدیر سابق علوم اجتماعی در مرکز FDA برای ایمنی مواد غذایی و اعمال تغذیه. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب