زمان برای پیدا کردن پاسخ برای حل نشده نژادی تقسیم

به عنوان صندلی شاهدان به یک خالی از ابهام, حادثه مرگبار پلیس آمریکا اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها در حال حا

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

به عنوان صندلی شاهدان به یک خالی از ابهام, حادثه مرگبار پلیس آمریکا اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها در حال حاضر باید آشتی که وحشیانه عمل با پس از آن خشم آن موجب سراسر این کشور و فراتر از آن.

در بوستون و دیگر شهرهای معترضان به خیابان ها ریختند در یک سری از صلح آمیز تظاهرات خواستار پایان دادن به سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس و عدالت برای جورج فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شده در بازداشت توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس در هفته گذشته ضبط برای جهان را ببینید.

که فیلم نشان می دهد که مرد به اتهام در Floyd مرگ 44 ساله مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین سنجاق زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت به عنوان دستبند قربانی گریه برای مادرش و گفت چوین بارها و بارها او نمی تواند نفس بکشد.

چوین شد بلافاصله از کار اخراج شده است اما بازداشت نشده تا روز جمعه چهار روز پس از رویارویی مرگبار و متهم سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

در آینده در پی اخیر دیگر قتل آمریکایی های آفریقایی تبار و بدون شک تشدید شدید اقتصادی و اجتماعی استرس در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس این آخرین حادثه موجب بدترین ناآرامی های مدنی در دهه های سراسر کشور.

متاسفانه برخی از تظاهرات مسالمتآمیز تبدیل زشت به عنوان معترضان — یا آنارشیست تحریک — آتش کشیدند وسایل نقلیه شکست ویندوز غارت فروشگاه ها و تخریب ساختمان ها.

گارد ملی اعلام کرد این فعال حدود 5000 نفر از اعضای آن در 15 ایالت و واشنگتن دی سی به کمک اجرای قانون با حفاظت از جان و مال.

فروشگاه همراه شیکاگو با شکوه مایل بودند غارت و ویندوز بودند شکست. نشویل سالن شهر به آتش كشيده شد. در نزدیکی لس آنجلس فروشگاه همراه مشهور بازار مال فروشان درایو در بورلی هیلز را غارت کردند و به غارت رفت.

در همان زمان داوطلبان در لس آنجلس مسلح با جارو کیسه زباله و رنگ و تینر و جارو کردن زباله و شیشه های شکسته و تلاش برای اسکراب دور گرافیتی پس از یک شب از شورش و غارت. در مینیاپولیس داوطلبان ایستاده بود در مقابل غذاهای توله بازار که در آن فلوید دستگیر شده بود; آنها گذشت قوطی از فرمول نوزاد کیسه های پاپ کورن بطری آب و دیگر مواد غذایی برای افراد در حال گذر است.

مینیاپولیس مقامات روز یکشنبه گفت که آنها تا به حال ساخته شده گام در مهار بی قانونی لطف سنگین حضور پلیس و گارد ملی.

تصاویر سوخته در صفحه نمایش تلویزیون — ملتهب گزارش که تنها به دنبال sensationalize پیچیده و ناراحت کننده وضعیت ممکن است به صورت پایه و اساس آنچه که بسیاری از آمریکایی ها را از این بحران ملی.

آن را آسان برای به اخراج این حادثه فقط به عنوان بهانه ای دیگر برای اراذل و اوباش — به عنوان رئیس جمهور به نام آنها — و آنارشیست ها به سطل زباله اموال و کسب و کار از گناه مطیع قانون مالیات آمریکایی ها در حال حاضر در تلاش برای مقابله با تنگنای اقتصادی در آورده با coronavirus تحت پوشش نژادی خشم.

در حالی که احساسی وسوسه انگیز است که انکار آن غیر قابل انکار واقعی شکاف نژادی که هنوز هم وجود دارد در این کشور 55 سال پس از کنگره گذشت نقطه عطفی قوانین حقوق مدنی که به دنبال حق اشتباهات است که هنوز هم وجود یک قرن از حذف یک جنگ داخلی است که نزدیک به تقسیم این کشور به دو.

واضح — به عنوان جورج فلوید مرگ به ما یادآوری می کند که ما هنوز هم به وضوح به اختلاف نژادی که در ادامه به رنجاندن این ملت است.

همه ما باید کنار گذاشته سر و صدا و انجام یک آزمون ملی از وجدان و بنابراین در نهایت در پایان این طرز فکر است که اجازه جورج فلوید را بی معنی مرگ اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن