سه خانواده آواره لوول آتش

سه خانواده آواره شدند که سه زنگ آتش تخریب طبقه فوقانی از یک خانه در پرورش و خیابان در لوول در روز پنج شنبه بعد

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

سه خانواده آواره شدند که سه زنگ آتش تخریب طبقه فوقانی از یک خانه در پرورش و خیابان در لوول در روز پنج شنبه بعد از ظهر ارسال شعله های آتش تیراندازی از پشت بام به عنوان آتش نشانان حمله آتش از هر دو در داخل و خارج از خانه.

اقدام لوول رئیس آتش نشانی جو راث گفت: همه سرنشینان 75 فاستر سنت رو از صفحه اصلی خود را هنگامی که فروغ را شکست حدود 2 بعد از ظهر وجود دارد صدمات گزارش شده برای هر دو ساکنان و یا آتش نشان از 5 p. m.

شعله کشید و بیش از یک دوجین وسایل نقلیه اضطراری و آتش گرفتن دستگاه به خیابان در ارتفاعات بخش اجرا می شود که بین میانه و خیابان کاج با دود ریختن از خانه در ابتدا و پس از آن شعله های آتش در حال ظهور از سقف به عنوان آتش سوخته است.

صلیب سرخ ماساچوست گفت: در یک صدای جیر جیر که آنها از رفتن به صحنه برای کمک به سه خانواده که آواره شدند و راث گفت: مقامات در حال کار برای پیدا کردن کسانی که خانواده ها دیگر جایی برای اقامت.

علت این آتش سوزی هنوز تحت بررسی پنج شنبه بعد از ظهر.

چند خیابان در این منطقه بسته شد که آتش نشانان پاسخ داد.

سوابق در شهر لاول را در سیستم GIS می گویند تقریبا 3,900 فوت مربع 3-خانه و خانواده ساخته شد و در سال 1928. این خانه متعلق به الیزابت Skinsacos و جان Janakos از چلمزفورد با توجه به GIS ،

اواخر بعد از ظهر جمع آوری کمک شد و در حال حاضر آغاز شده برای یکی از خانواده های آواره. یک صفحه در GoFundMe گفت: خانواده یک لوول کاتولیک بازیکن بسکتبال از دست داده و همه چیز را در فروغ هر چند هر کس فرار کرد.

برای کمک به که تلاش برای جمع آوری اعانه بازدید: https://www.gofundme.com/f/house-fire-in-lowell-ma.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن