این روز یادبود COVID-19 ما را مجبور به ماندن در خانه; شاید که یک چیز خوب

گرد و غبار خود را چوب اسکی روی آب چون تابستان آغاز شده است!خود را تمیز کوره برای همبرگر تازه و سگ ها — همسایه

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

گرد و غبار خود را چوب اسکی روی آب چون تابستان آغاز شده است!

خود را تمیز کوره برای همبرگر تازه و سگ ها — همسایه ها می آیند ، به فروشگاه ها برای فروش برای خودروهای جدید, مبلمان و تلویزیون! قرار دادن بر روی کلاه عمو سام و موج کوتاه خود را پرچم — رژه در مورد به پایین آمدن خیابان اصلی!

در این سال نیست.

این COVID-19 "stay-at-home" سفارشات را تحت تاثیر قرار بسیاری از ما امروز روز یادبود و شاید که یک چیز خوب است. هر چند آمریکایی ها ممکن است به اشتراک گذاری درود از "روز یادبود مبارک!" گذشته دوشنبه در ماه مه باید جدی affair — زنده یاد ملت ما کاهش یافته است.

در اصل به نام "دکوراسیون روز" روز یادبود — که تنها یک تعطیلات فدرال در سال 1971 بود یک روز خاص در بهار برای خانواده افتاده Civil War مرده برای تزئین قبور و برگزاری اجتماعات به رسمیت شناختن 600,000-plus مردانی که در جنگ مرده.

برخی از تاریخی حساب توصیف که اولین روز یادبود بزرگداشت برگزار شد توسط یک گروه از بردگان آزاد در کارولینای جنوبی تنها یک ماه پس از کنفدراسیون کاهش یافت و در سال 1865.

سال بعد در سال 1866 شهروندان کوچک شهر واترلو, n. y., توقیف کسب و کار خود قرار داده تمام پرچم ها در نیمه کارکنان ادارات این شهر در سیاه و برگزار شد, کروبی به هر روستا سه قبرستان به رسمیت شناختن و غمگین خود را در جنگ مرده است.

آنها همچنان این سنت هر سال پس از آن و در سال 1966 کنگره آمریکا اعلام کرد واترلو "زادگاه روز یادبود." شاید جالب ترین, همه مغازه ها بسته شد — گریه به دور از این قرن مراسم تجلیل از مصرف غالبا برگزار شد در آخرین جمعه است.

در این قرن هر چند بسیاری از مردم هنوز هم بازدید از گورستان به پخش گل در قبر از یک دوست و یا مارس در محلی رژه لباس پوشیدن و در یک timeworn نظامی بسیاری از آمریکایی ها جشن با پرتاب یک حزب تابستان با استفاده از فروش — بدون فکر "اجتماعی فاصله."

بسیاری از محدودیت های ناشی از COVID-19 باید محروم "شاد" از ما روز یادبود شاید ما یادآوری است که بدون در محله کباب و خرده فروشی bonanzas روز است که واقعا در مورد آنچه در شهر کوچک واترلو آغاز شد.

Arlington National Cemetery باقی خواهد ماند و بسته به عموم مردم در این سال هر چند خانواده ارائه خواهد شد محدود ملاقات است. شوهر من است که در 25 سال خدمت به عنوان افسر ارتش بود و به امید دیدار پدر خود را.

مدفون در آرلینگتون پدر من در قانون کوین Burke بود که سواره نظام زره پوش جوخه رهبر در ویتنام است. برای خود شجاعت او اهدا شد ستاره نقره ای; برای صدمات خود را دو Purple Hearts. به جای ادای احترام در مزار با معمولی teaming جمعیت در آرلینگتون ما را به یاد داشته باشید او را در خانه داستان برای کودکان ما و می گویند نماز.

شاید این آرام تنها تأملاتی در کسانی که خدمت کرده است و جان برای کشور ما هستند ناب ترین شکل از یک روز یادبود "جشن است."

قبل از این روز یادبود سنت تا کنون شروع به رئیس جمهور آبراهام لینکلن تحویل Gettysburg Address on Nov. 19, 1863 به عنوان بخشی از یک مراسم بزرگداشت سربازان کشته شده در طول جنگ از Gettysburg پیش از آن در ماه جولای و بعد از زندانی در گیتزبرگ ملی گورستان.

در سه روز نبرد اتحادیه از دست 23,000 مردان و Confederates از دست داده و بیش از 28,000. در طول سخنرانی لینکلن, معاون وزیر, جان یونجه مشاهده جمهور به عنوان "غمگین, غمگین, تقریبا نحیف." اگر جنگ شد یک پیروزی برای اتحادیه لینکلن نشانی تا به حال هیچ گونه اثر خفیفی از رنگ از triumphalism. آن را عمدی بود غم و اندوه برای شجاع خدمات مرده:

"اما در یک بزرگتر حس ما نمی توانیم وقف — ما نمی توانیم تقدیس — ما نمی توانیم مقدس — این زمین. شجاع مردان زنده و مرده که تلاش می کرد در اینجا باید وقف آن به مراتب بالاتر از ما فقیر قدرت برای اضافه کردن و یا کم. جهان را کوچک توجه داشته باشید و نه طولانی به یاد داشته باشید آنچه که ما در اینجا می گویند اما آن را هرگز فراموش نکنید آنچه که آنها را در اینجا. آن است که برای ما زندگی بلکه به طور اختصاصی در اینجا به کار ناتمام که آنها که در اینجا مبارزه تا کنون خیلی خوب پیشرفته."

پوشش نقره ای را از ما قرنطينه ما تنهایی و پایبندی ما به ماندن در خانه و سفارشات است که این جمعه ممکن است کامل از متفکر خاطرات جدی احترامات و آرام بزرگداشت — اذعان قربانی به جای وار داش به محلی فروشگاههای جعبه بزرگ.

در این سال سایه COVID-19 به ما می دهد این فرصت را به یاد داشته باشید "کسانی که در اینجا زندگی خود را که در آن کشور زندگی می کنند ممکن است."

فرانسیس Tilney Burke است محقق مدعو خارجی و سیاست دفاعی در آمریکا سازمانی موسسه و افتخار ارتش متاهل. او نوشت: این برای InsideSources.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن