آن زمان من تصمیم ضربه شد تصمیم درست

بیشتر آینده سالمندان تابستان خود را به انتظارنشسته بودند با تور از سراسر کشور است. من تابستان سال 2017 نمی کام

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

بیشتر آینده سالمندان تابستان خود را به انتظارنشسته بودند با تور از سراسر کشور است. من تابستان سال 2017 نمی کاملا به عنوان برنامه ریزی شده و در ماه اوت تنها کالج تور من تا به حال گرفته شده بود یک تور خود هدایت زادگاه من دانشگاه. من عصبی مورد گرفتن یک تور کالج? بله. من در مورد آن استرس برای چهار ماه آینده? کاملا.

می گویند دبیرستان یاد می شود به عنوان بهترین زمان زندگی من خواهد بود یک کشش.

من یک کمال گرا است و در این راه از بسیاری از "معمولی" خاطرات افراد سن و سال من ساخته شده است. تجربه من خوب بود اما من همه چیز من قرار است برای انجام تمام وقت. تا پایان دبیرستان با معدل 3.9, 27 در عمل کامل حضور و غیاب ضبط و نقش به عنوان ارشد کلاس جمهور–من به پایان رسید من ارشد سال 100% سوخته.

من مبارزه با شدید overthinking, گاهی اوقات به نقطه ای از اضطراب شديد.

Overthinking
giphy.com

افسردگی رخنه کرد به من ارشد سال در بدترین راه ممکن است: غم و اندوه رد و ترس از از دست رفته. در زندگی شخصی من, من تا به حال مقدار زیادی در رفتن و با وزن چیدن من چهار سال آینده و شهریه پول سوار بر شانه های من, من تقریبا فرو ریخت.

پس واقعی تورهای بودند از تصویر پدر و مادر من و من بهترین گزینه بعدی: تماشای ناسالم مقدار مجازی کالج, تورهای در یوتیوب. پس از بازگشت به عقب تورهای برخی از خسته کننده ترین و سرد کالج ها در کشور یوتیوب من چرخش در نهایت به من نشان داد گرمتر مدارس. من شروع تور FSU. این خزه بلوط, درختان, آجر قلعه کلاس های درس این غیر قابل انکار ورزش تاریخچه...FSU نگاه بهتر از من از خواب. مادر من رشد لال پدر من به نظر می رسید تحت تاثیر قرار با هزینه شهریه و من در عشق سقوط کرد. برای چند هفته آینده شیفتگی من رفتی و من ارشد سال فشرده. تمام پاییز و زمستان من اعمال می شود به چند "ایمنی" در مدارس سراسر کشور. توسط بهار پذیرش و رد نامه شروع به رول در.

من هرگز واقعا تا به حال یک لیست از جایی که من می خواستم برای رفتن چون من همیشه احساس کردم رفتن به یک مدرسه خاص به عنوان من تا به حال برنامه ریزی تمام زندگی من. هنگامی که من کردم که نامه رد در ماه مارس, من می دانستم که من تا به حال یک گام به عقب و خودت. من ساخته شده یک تغییر است.

من به خودم مهلت برای تصمیم من: May 1st.

Decision
giphy.com

همان مهلت برای هر کالج من رو پذیرفته. به عنوان کسی که آمد در سراسر به عنوان معمولی نیست بنابراین خود به خود نوجوان و من رفتن به یک مدرسه دولتی مانند هر کس دیگری. من می خواستم تصمیم من برای حتی می تواند یک شوک به خودمپس من خودم را به چالش کشیده نیست صحبت از دل و روده من غرایز تا آن زمان آمد. به این معنی که هیچ پژوهش در پنج مدرسه من در انتخاب بین.

اواخر ماه آوریل آمد راه بیش از حد به سرعت و به معنای روز من تا به حال به تصمیم می گیرید بیش از حد بود. من خسته از بودن یک اوقات فراغت, overthinking هر وضعیت و انجام تنها بود از من انتظار می رود. برای اولین بار در زندگی من ساخته شده یک تصمیم کاملا برای خودم و 100% از ضربه.

من زمان زیادی را صرف تلاش برای پیشرفت در همه چیز را که من هرگز واقعا به خودم اجازه به از آن لذت ببرید. بنابراین من ایده جدید از سرگرم کننده بود از ساختن یک زندگی عمده تصمیم با هیچ منطقی فکر به آن است. روز بعد بیدار شدم و تصمیم گرفتم به آن را انجام دهد, من تصمیم به رفتن به دانشگاه ایالتی فلوریدا چرا که چرا که نه ؟ قبل از حضور در FSU, من تا به حال هرگز پا در تالاهاسی. اما در حال حاضر من که قرار بود به زندگی می کنند وجود دارد.

حتی اگر پردیس دروغ 500 مایل دورتر از خانه من احساس آماده است.

Florida State University
giphy.com

Even هر چند من نمی دانم هر کسی وجود دارد, من احساس هیجان زده است. که یک تصمیم بر اساس یک تور مجازی که من بعد آمد برای پیدا کردن نشان نمی دهد تخریب اتحادیه دانشجویی شد ترین چشم باز تصمیم من تا کنون ساخته شده است. تالاهاسی است که هیچ چیز مانند کوچک, تنسی, شهر من آمد. مدرسه و مناطق اطراف آن متنوع هستند. من هنوز هم به یاد داشته باشید چرا ایالتی فلوریدا و یا چگونه آن را به ذهن من آمد اما امیدوارم یک روز من آن را کشف کردن. این تصمیم به من آموخت تا در آغوش که من هستم: کسی که باعث می شود یک زندگی در حال تغییر تصمیم گیری بر اساس چه زیبا Wescott چشمه به نظر می رسد در یک فیلتر تصویری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب