فیزیک شفقت: انجام خوب باید ما را به احساس خوب

در مورد چه چیزی یا چه کسی آیا شما احساس می کنید دلسوز? شفقت به معنای واقعی کلمه به معنی "co-رنج می برند" که بر

توسط ATSHNEWS در 28 تیر 1399

در مورد چه چیزی یا چه کسی آیا شما احساس می کنید دلسوز? شفقت به معنای واقعی کلمه به معنی "co-رنج می برند" که برای تلفن های موبایل زیادی مانند همدلی هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم. متفاوت از همدلی با این حال هر چند هنوز هم از نزدیک مرتبط و محبت است که تمایل به کاهش درد و رنج دیگری است. همدلی توانایی درک و حتی گاهی اوقات احساس می کنم دیگر رنج می برند. اما جایی که احساس همدلی و محبت عمل می کند. آن را باید.

یک جنبه مهم از شفقت است در چگونه آن را متفاوت از مفهوم شناخته شده به عنوان نوع دوستی. نوع دوستی به عنوان یک مفهوم است که یک بیت از یک ساخت در واقع از قرن 19 فرانسه فیلسوف اگوست کنت. او به دنبال ایجاد یک کلمه است که می تواند در خدمت به عنوان یک مخالف به کلمه خودپرستی است که خود یک کلمه برای توصیف کسانی که تنها از خود فکر می کنم. اما مخالف تفکر تنها از خود نمی تواند در مورد تفکر از همه به خود است. چرا که در واقع وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که ما نمی فکر می کنم از خودمان است. ما همیشه آگاه باشند از ما چگونه جا به یک وضعیت و چگونه ما را هم بهره مند شده و یا آسیب. حتی زمانی که ما در حال انجام کاری که برای شخص دیگری. و ما دائما در تلاش برای احساس خوب است. است که ما دائم درونی بخشنامه — احساس خوب است. هنگامی که ما انجام اعمال خوب ما احساس خوب است. که بهره مند شوند. و این یکی است که نمی توان با تخفیف.

وقتی M. Comte ایجاد مفهوم نوع دوستی او اشتباه بود. خود مفهوم وجود ندارد. نه این که خوبی وجود ندارد اما می خواهم بگویم نوع دوستی به عنوان خالق آن در نظر گرفته شده در آن و آن را به عنوان تعریف می کند. و کلام او تنها خدمت به آبهای گل آلود و دلسوز اقدام به نظر می رسد حتی سخت تر برای به انجام رساندن به دلیل آن را به اشتباه به ما می دهد این تصور که ما قرار نیست به نفع هیچ وجه حتی به احساس خوب است. ما به فداکارانه. که مشاوره. که استاندارد بودن مجموعه با توجه به خدمت به دیگران است. که نوار است که فقط بیش از حد بالا آن را یک فانتزی.

و دانستن که دانستن که غلط ایده آل قرار داده شده است به ما اخلاقی جهان ما می توانید اجازه دهید آن را برو. چون ما ماده در معادله ما خدمت به دیگران است. اگر ما به شرکت رنج می برند ما نیز باید به دست آورده اند حق شرکت الهام بخش co-شاد و co-رها با کمک به دیگری. که تنها راه شفقت توابع.

شفقت یک شرکت تجربه با نفع شخصی ما نمی توانیم جدا از کل است. خوب! توسط فیلسوف ایده آل, هر زمان که شما لذت بردن از کمک به شخص دیگری, شما دیگر اینکه یک altruist. که به مقدار یک حکم علیه شما احساس خوب است.

"او واقعا یک altruist — او آن را دوست داشت."

اجازه انتشار آن است. حتی اگر شما نمی آگاهانه فکر می کنم که راه آن است که در آن وجود دارد. این ایده نوشته شده است به ماموریت اظهارات هزار نفر از سازمان های غیر انتفاعی و جامعه-سازمان های خدمات. چرا که حتی اگر ما آن را درک نمی کنند که غیر واقعی آرمان انسان ماهرانه اثرات توانایی ما به طور واقعی خدمات به جهان است. و اینکه آیا یا نه شما یک فرد مذهبی باعث می شود تفاوت به اینکه آیا یا نه شما را تحت تاثیر جامعه بزرگتر که به شما می گوید که شما باید تنها و بدون تمایل و خدمت بدون نیاز به.

من فکر می کنم وجود یک واکنش به آن است. من ترس آن را تنها توانایی آلوده فرهنگ با اعتقاد به این است که از آنجایی که آنها نمی تواند زندگی می کنند تا به این آرمان های بلند آنها همچنین ممکن است در گرفتن آنچه که آنها می توانند برای خود بدون در نظر گرفتن چگونه آن را ممکن است تحت تاثیر دیگران است. برای چه نقطه در مراقبت از دیگران اگر ما مجاز به مراقبت در مورد خودمان ؟ ما نمی شمرد ؟

واقعیت این است که ما انجام می دهیم. ما تعداد بسیار. مقدس مشاوره آنها اشاره به در تمایل خود را برای به انجام رساندن فداکارانه خوب در جهان است و احتیاط به مطمئن شوید که آنچه شما انجام می دهند برای دولت خود را از نیکی هرگز نباید خطور وضعیت خوبی از دیگری است. اما به خوبی اقدامات شما را به احساس خوب همچنین می توانید اگر شما مراقب باشید نه به دنبال پیر aphoristic ایده که "ضعف صرفا قدرت بیش از حد است." ما می توانید انجام دهید تا این حد از یک چیز خوب که می شود آن را مضر به ما. درست است که برای همه چیز از چیپس سیب زمینی به انسان دوستی. که در آن توصیه به فداکارانه می آید از: ترس ما این است که اگر ما اجازه, احساس خوب, بدون, واقعی خوب از آن آمده است. ما فقط آن را بیش از حد و ظروف سرباز یا مسافر با آن است.

اما این یک دروغ حتی اگر حسن نیت یکی. آن را خریداری نیست.

علم در حال حاضر بارها و بارها به ما نشان داده است که انجام خوب برای دیگران بسیار مفید برای خودمان. بی پایان وجود دارد مطالعات علمی نشان دادن شواهدی از فواید مهربان عمل مانند کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ساخت ما بیشتر انعطاف پذیر به استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن ما. کشورهایی که آن را به یک عادت برای کمک به خود را بیشتر آسیب پذیر هستند و از نظر آماری ثابت شده باشد شاد. نباید این مهم است ؟ آن را تقریبا به نظر می رسد که برخی از آنها به این نتیجه رسیدند که خدا فقط خوشحالم که ما نیستند. آیا این را حس ؟

هنوز هم ما باید بررسی انگیزه ما. این همیشه مهم است که بدانید چرا ما انجام می دهند و چیزی که ما در حال انجام آن است. چرا که گاهی اوقات ما در حال بازی در شفقت و استفاده از آن به عنوان یک سرپوش و پوششی (حتی از خودمان) به حمایت از رفتار است که به ضرر ما است. هنگامی که ما را به دیگران قبل از خودمان آسیب رخ می دهد. هنگامی که ما خودمان را قبل از دیگران آسیب رخ می دهد. هنگامی که ما خودمان را به دیگران برابر شفقت رخ می دهد.

من فکر می کنم یکی از شگفت آور ترین مشاهدات من در بر داشت در تحقیقات من در مورد این موضوع بود در تاکتیک های نشان داده شده به کشت شفقت در خودمان و دیگران است. ما در واقع می تواند بیشتر شفقت در جهان توسط مدل سازی آن است. چون دلسوز عمل یک رفتار آموخته شده. و تحقیقات نشان می دهد این مسری است. آیا می دانید که اگر شما ضربه بزنید و انگشت خود را در همان زمان به عنوان یک غریبه را افزایش می دهد و مهربان رفتار کنیم ؟ چگونه است که اتفاق می افتد ؟ من نمی دانم که چگونه آنها آن را ثابت کرد اما آن را هم راستا با دیگر چیزهایی که ما یاد گرفته ایم در مورد درگیر شدن در فعالیت های گروهی و چگونه آنها را تحت تاثیر وضعیت روانی ما. انجام کارها با دیگران تغییرات ما در عمیق و مثبت در راه است.

و اگر ما می توانید ببینید و یا طعم شفقت و ما قطعا آن را درک نمی کنند ما هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید. ما می توانید ببینید باد اما ما می توانید برگ های در حال حرکت در آن است. ما می توانیم با استفاده از مشاهدات ما از برگ به نتیجه گیری کرد که وجود دارد این است که قدرت حرکت آنها یک نیروی ما ممکن است انتخاب کنید برای شرکت در خودمان است. ما می توانیم آنچه را که ما یاد بگیرند که از برگ و پس از آن ساخت یک بادبان برای قایق ما. برگ ها به ما نشان می دهد که باد تا به فیزیک است و حتی اگر ما همیشه آن را درک کنند.

از طریق علم ما می توانید ببینید که محبت بیش از حد, فیزیک. آن را تکرار و نتایج قابل پیش بینی فرصت برای گرفتن بهترین استفاده را از آنچه شفقت را ارائه کرده است به عنوان یک زندگی عمل است. ما ممکن است به طور کامل درک این, باد,, اما ما می توانیم اجازه می دهد آن را به ما به عقب هدایت ما حرکت رو به جلو رخ می دهد با سهولت بیشتر و هدف. ما می توانیم oars خارج از آب و در حالی که فقط اجازه می دهد تا حرکت باد برای حمل ما که در آن خواسته های ما را به رفتن. رایگان درون آن است.

ویل Darcangelo M. Div وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن