آخرین: تگزاس فراتر از 5000 ویروس بستری شدن در بیمارستان

توسط آسوشیتد پرسAUSTIN تگزاس -- تگزاس پیشی گرفته 5,000 بستری coronavirus بیماران برای اولین بار به عنوان فرمان

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

AUSTIN تگزاس -- تگزاس پیشی گرفته 5,000 بستری coronavirus بیماران برای اولین بار به عنوان فرماندار تگزاس گرگ ابوت در ادامه چشمگیر عقب نشینی در تهاجمی خود را بازگشایی آمریکا دومین دولت است.

در هوستون شهرستان مقامات جمعه بالا یک تهدید سیستم هشدار دهنده به بالاترین سطح است. شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو گفت: "ما هرگز به ارمغان آورد و منحنی تمام راه را به پایین. ما فقط پهن آن است."

بستری شدن در بیمارستان در تگزاس گزارش شده توسط مقامات بهداشتی دولت در حال حاضر سر به فلک کشید بیش از سه برابر بیش از ماه گذشته است. رکورد جدید در حال تنظیم روزانه و ابوت آورده پشت ممنوعیت اعمال جراحی الکتیو به آزاد کردن تخت.

آخرین دستور توقیف میله به طور نامحدود و دستور رستوران ناهار خوری اتاق به مقیاس در صندلی مشتریان.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— Virus گرفتن قوی تر نگه در ما دیگر جمعیت کشور

— فرمانداران که به سرعت بازگشایی شد backpedal به عنوان ویروس موج

— پس از موج COVID, مرگ و میر, مراقبت از خانه صورت حساب حقوقی

— بیمارستان ها در پایتخت ونزوئلا اصلی دولت نفت با کروناویروس بیماران و ده ها تن از کارگران بهداشت و درمان شده اند آلوده شاهدان گفت: این هفته در اولین گزارش از این بیماری همه گیر قریب به اتفاق کشور را ناتوان سیستم مراقبت های بهداشتی.

— در حالی که هند رهبران وعده داده اند coronavirus تست و مراقبت از همه کسانی که به آن نیاز دارید بدون در نظر گرفتن درآمد گزینه های درمان هستند به عنوان طبقه بندی و نابرابر به عنوان کشور خود را.

— مقامات ایالات متحده تخمین می زنند که 20 میلیون آمریکایی ها آلوده شده است با کروناویروس پس از آن برای اولین بار وارد در ایالات متحده با میلیون ها هرگز دانستن آنها آن را به حال. دوشنبه برآورد تقریبا 10 برابر 2.3 میلیون نفر که تایید شده اند در ایالات متحده آمریکا

— دولت خلاف کاران سقوط از بالای علمی کار مدعی است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تشدید مبارزات خود برای تنبیه او برای آشکار کردن کاستی ها در ایالات متحده coronavirus پاسخ.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

RANCHO CORDOVA, کالیفرنیا. — رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز جمعه گفت که او می خواهد یک کشاورزی جنوب کالیفرنیا شهرستان به reimpose اقامت-صفحه اصلی سفارشات در میان موج مثبت coronavirus آزمون وجود دارد و از طریق بسیاری از دولت است.

Imperial County با جمعیت 175,000 مردم در دولت مرز با مکزیک بوده و کمترین در دولت برای بازگشایی میان ادامه داد: بالا مثبت نرخ که به طور متوسط 23 درصد در هفته گذشته در مقایسه با 5.7% در سطح ایالت.

دره امپریال فراهم می کند که بسیاری از سبزیجات در سوپر مارکت های آمریکا در زمستان نهفته در آن سوی مرز از مخیکالی یک آلاینده های صنعتی شهرستان از 1 میلیون نفر است که نفوذ زیادی بر روی اقتصاد و فرهنگ است.

Newsom گفت: سان فرانسیسکو نیز توقف برنامه ای برای بازگشایی کسب و کار است که انتظار می رود برای باز کردن جمعه مانند سالن های موزه ها و میله های زندان است.

___

نیویورک — یک قاضی فدرال را مسدود کرده است نیویورک دولت از اجرای coronavirus محدودیت های محدود داخلی مذهبی اجتماعات به 25 درصد ظرفیت زمانی که انواع دیگر تجمعات محدود به 50 درصد است.

قاضی گری شارپ عمل جمعه به فرمان رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio و دادستان کل Letitia جیمز از اجرای برخی از ظرفیت محدودیت در محل قرار داده و با فرمان اجرایی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

یک سخنگوی کومو گفت: فرمانداری بررسی خواهد شد تصمیم گیری. یک سخنگوی نیویورک شهرستان, قانون بخش گفت: شهر وکلا را بررسی حاکم نیز هست.

--

NEW ORLEANS — تعداد گزارش COVID-19 موارد در لوئیزیانا در زمان دیگری بزرگ یک روز پرش, افزایش دوشنبه با بیش از 1300 عنوان تعداد افراد بستری شده با این بیماری ناشی از کروناویروس جدید ادامه به سمت بالا.

دولت گزارش در مجموع 54,769 موارد تایید شده به عنوان از ظهر. مرگ و میر بود 3,077 تا 26 از روز شنبه.

برخی از رشد شناخته شده در مورد اعداد را می توان به افزایش تست. تعدادی از افراد بیمار به اندازه کافی برای در بیمارستان بستری شود — به عنوان یک شاخص کلیدی که این ویروس در حال گسترش است — رفت تا 700. این رقم را از نزدیک به 2000 در مارس اما تا از کم 542 در ژوئن 13.

افزایش تعداد led رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز در این هفته به تاخیر انداختن برنامه های بیشتر محدودیت در مجامع عمومی و برخی از فعالیت های کسب و کار. ادواردز وعده داده است شدت در اجرای کسب و کار است که مطابق با ویروس های مربوط به محدودیت در ظرفیت و نیاز است که کارکنان در برخورد با پوشیدن ماسک.

جمعه مشخص لوئیزیانا دوم-بعد سنبله بیش از 1,300 این هفته است.

___

فورت لادردیل فلوریدا. — فلوریدا ممنوع مصرف الکل در آن میله های پس از آن روزانه تایید coronavirus موارد نزدیک 9,000 تقریبا دو برابر رکورد قبلی مجموعه فقط دو روز پیش.

فلوریدا آژانس است که بر میله اعلام کرد ممنوعیت توییتر, دقیقه پس از به وزارت بهداشت گزارش 8,942 جدید تایید موارد شکوه رکورد قبلی از 5,500 مجموعه چهار شنبه.

بیش از 24,000 موارد گزارش شده از شنبه بیش از یک پنجم از 111,724 موارد تایید کرد پس از آوریل 1. این گروه تا به حال خود را به روز نکرده مرگ کل که هنوز ایستاده بود در 3,327.

هفت روز به طور متوسط برای تست مثبت کاهش یافته است کمی به 13.4% کاهش 1 درصد از یکشنبه اما هنوز هم سه برابر میزان 3.8 درصد از ژوئن 1. مقامات دولتی باید نسبت خیلی از شیوع جدید به بزرگسالان جوان هجوم آوردند به میله پس از بازگشایی حدود یک ماه پیش.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد است که مارک آن سالگرد 75 با مدرج کردن رویداد به دلیل COVID-19 گیر یکی از چالش های بسیاری عمیقا تقسیم جهان باید در مقابله با همراه با فقر و نابرابری و تبعیض و بی پایان جنگ.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: روز جمعه مجازی بزرگداشت امضای U. N. منشور که "فشارهای جهانی در حال فزاینده" و "واقعیت های امروز هستند به عنوان ممنوع بوده است."

او گفت: مردم همچنان به از دست دادن اعتماد سیاسی موسسات و صحبت از افزایش پوپولیسم تهدید multilateralism و محکوم بیگانه ستیزی و نژاد پرستی و عدم تحمل.

"امروز راهپیمایی علیه نژادپرستی شد قبل از اعتراضات گسترده علیه نابرابری و تبعیض و فساد و فقدان فرصت های سراسر جهان – نارضایتی که هنوز هم نیاز به خطاب از جمله با تمدید قرارداد اجتماعی او گفت:" در یک فیلم آدرس.

"در ضمن اشاره به این حادثه تلخ گفت: "دیگر اساسی fragilities تنها رشد: آب و هوا, بحران, تخریب محیط زیست, حملات سایبری, تکثیر سلاح های هسته ای یک فشار به عقب بر حقوق بشر و خطر ابتلا به دیگر بیماری همه گیر."

وی تاکید کرد نیاز فوری برای همکاری جهانی.

"یک ویروس ... قرار داده است ما در زانو و ما شده اند قادر به مبارزه با آن به طور موثر" اشاره به این حادثه تلخ به خبرنگاران گفت: پنج شنبه. "این گسترش در حال حاضر در همه جا. هیچ کنترل وجود دارد بدون هماهنگی مؤثر میان کشورهای عضو است. ما در حال تقسیم در مبارزه با COVID‑19."

___

رم — ایتالیا ثبت نام 30 مرگ و میر بیشتر از افراد با عفونت کروناویروس در جمعه 16 از آنها در لومباردی در شمال منطقه است که همچنان به هنوز تا کنون بالاترین روزانه شمارش جدید تایید موارد است.

با توجه به وزارت بهداشت داده های این کشور را تایید کرد 259 مورد جدید از روز پنج شنبه افزایش به 239,961 تعدادی از شناخته شده coronavirus عفونت پس از ایتالیا شیوع آغاز شد و در اواخر فوریه.

مرگ و میر در حال حاضر مجموع 34,708. مقامات می گویند که تعداد کلی موارد و مرگ و میر است که قطعا بالاتر از بسیاری از بدون عوارض جدی نمی گرفتن تست شده و بسیاری از درگذشت در خانه های پرستاری بدون اینکه تست شده است.

در همین حال نخست وزیر Guiseppe کونته گفت: ایتالیا در کلاس های درس دریافت خواهد شد دانش آموزان با شروع در سپتامبر. 14 بیش از شش ماه پس از تلاش های دولت برای مهار گسترش COVID-19 توقیف مدارس مجبور میلیون ها نفر از دانش آموزان به درس های از راه دور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن