آخرین: اسپانیا, ارتش انتظار 2 بیشتر شیوع ویروس

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— ما تصویب و برای اولین بار در صفحه اصلی مبتنی بر بزاق ویروس تست.

— اسپانیا ارتش انتظار 2 بیشتر شیوع ویروس.

— اتحادیه اروپا به میلیون ها نفر از ماسک به بهداشت و درمان کارگران است.

— فرانسیس را تشویق می کند دوچرخه سواری به کار میان شیوع ویروس.

___

مادرید — اسپانیا ارتش می گوید از آن انتظار بیشتری از شیوع کروناویروس با توجه به یک سند داخلی دیده می شود توسط آسوشیتد پرس.

ارتش گزارش پیش بینی "دو موج بیشتر از این بیماری همه گیر" و اسپانیا را "بین یک سال و یک سال و نیم به بازگشت به حالت عادی."

آن را می گوید موج دوم خواهد بود در پاییز یا زمستان و احتمالا کمتر جدی تر از اولیه شیوع بیماری به دلیل افزایش ایمنی در جامعه است.

این می افزاید: ممکن است موج سوم خواهد بود "تا حد زیادی تضعیف" اگر واکسن در دسترس در سال آینده.

سند منتشر شده توسط روزنامه اسپانیایی ABC در روز جمعه و بعد از تایید به عنوان معتبر توسط AP.

نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز در این باره گفت: این احتمال بسیار زیاد این ویروس را comebacks تا یک واکسن هست. ارتش گزارش می گوید: "این امر می تواند بسیار مهم" به منظور توسعه یک تماس ردیابی روش با استفاده از تلفن همراه نرم افزار.

بیش از 26,000 اسپانیایی ها نفر از COVID-19 ویروس.

___

ژنو — سوئیس مقامات دولتی باید حمایت کردن برنامه نیاز به رستوران ها و کافه به نام و شماره تلفن مشتریان برای کمک به مبارزه با کروناویروس.

دولت در حال حاضر می گوید آن را "اختیاری است."

واژگونی می آید پس از طرفداران حفظ حریم خصوصی صاحبان رستوران ها و کارشناسان حقوقی ابراز نگرانی می کند.

پس از نزدیک به دو ماه از بسته شدن اکثر مدارس و فروشگاه ها و کسب و کار در سوئیس خواهد بازگشایی در روز دوشنبه به دلیل مورد فقره کاهش یافته است در هفته های اخیر.

بسیاری از کشورها در حال تلاش برای تعادل بهداشت عمومی و حفظ حریم خصوصی و معیشت در میان همه گیر.

وزیر بهداشت آلن Berset می گوید سوئیس "طرح حفاظت از" خواسته نوار و رستوران اپراتورها به دنبال اطلاعات شخصی حداقل یک تماس در هر جدول به طوری که آنها می تواند رسیده اگر یک عفونت تبدیل شده تا در ایجاد. او می گوید که اطلاعات را داوطلبانه است.

___

سارایوو بوسنی و هرزگوین — بوسنی را دولت مرکزی موافقت کرده است به طور موقت آسانسور coronavirus محدودیت های مسافرتی برای آن کارگران مهاجر که مایل به بازگشت به شغل خود را در بلژیک.

دولت می گوید یک پرواز مستقیم ویژه برای این کارگران برگزار خواهد شد بیش از آخر هفته از فرودگاه در شمال شرقی شهر توزلا به اوستند فرودگاه در بلژیک.

وجود دارد هیچ جزئیات در تعداد بوسنی کارگران مجاز به بازگشت به کار در بلژیک و یا حامل هوا.

___

مصر و سودان در این کمیته برای مبارزه با کروناویروس می گوید آن را "تجدید و تشدید" جنبش محدودیت در پایتخت این کشور مورد تعداد افزایش یافته و به حدود 1,000 عفونت و 52 مرگ و میر.

Siddig Tawer العظمی عضو این حکم حاکمیت شورای سراسری را گسترش مستند برای خارطوم و آن استان به مدت 10 روز به مارس 19.

دولت نیز تمدید ممنوعیت جمعی دعا در مساجد از طریق نزدیک به انتهای اسلامی ماه رمضان.

کافی سودان وعده داده شده دولت انتقالی را حفظ خواهد کرد ارائه اصول اولیه مانند نان و پخت و پز گاز در قیمت کاهش می یابد برای مبارزه خانواده.

___

واشنگتن — ایالات متحده سلامت تنظیم کننده مورد تایید بزاق بر اساس coronavirus آزمون است که اجازه می دهد تا مردم به خود را جمع آوری نمونه در صفحه اصلی.

جدید در صفحه اصلی گزینه ای است که انتظار می رود به گسترش استفاده از آزمون توسعه یافته توسط دانشگاه راتگرز که غذا و دارو برای اولین بار مجاز در ماه گذشته. مردم می توانند با استفاده از لوله های پلاستیکی در خانه برای ارائه یک نمونه بزاق و کشتی آن را به یک آزمایشگاه برای پردازش.

آزمون در دسترس خواهد بود از طریق نیوجرسی شبکه از بیمارستان ها و تست سایت های وابسته راتگرز. در ابتدا دولت محدود آزمون به امکانات مراقبت از بهداشت و تست سایت با نظارت حرفه ای.

در مقیاس گسترده ای تست در نظر گرفته شده است ضروری شامل گسترش COVID-19 و با خیال راحت بازگشایی کسب و کار و مدارس. اما بسیاری از کشورها هنوز هم در تلاش برای رسیدن به تست سطح توصیه شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان.

___

لندن — ولز را گسترش coronavirus مستند یکی دیگر از سه هفته.

اولین وزیر علامت Drakeford می گوید در کاردیف آن را بیش از حد به زودی به رفع بسیاری از محدودیت در ولز و بقیه انگلیس پس از 23 مارس.

او می گوید: "بسیار کوچک و متوسط تنظیمات" ساخته شده می تواند در میان اولویت ولز برای یک U. K گسترده رویکرد به کاهش مستند. او می گوید: مردم اجازه خواهد داشت به ورزش بیش از یک بار در روز و باغ مراکز و کتابخانه ها دوباره باز خواهد شد.

نخست وزیر بوریس جانسون است که انتظار می رود پخش کردن یک نقشه راه برای چگونگی انگلیس با بیشترین coronavirus مربوط به مرگ و میر در اروپا شروع به کاهش مستند.

___

برلین — مقامات تاخیر در شل شدن coronavirus محدودیت در آلمانی غرب شهرستان پس از شیوع در کشتارگاه تحت فشار قرار دادند تا ميزان عفونت.

مقامات آلمانی به توافق رسیدند این هفته که دولت می تواند شل تر اما محدودیت اعمال اقدامات جدید در هر شهرستان است که گزارش جدید 50 مورد در هر 100,000 نفر در عرض یک هفته.

اعداد در شهرستان کوزفلد در نزدیکی مرز کشور هلند افزایش به 61 پس از 151 کارکنان در کشتارگاه آزمایش مثبت است. تسهیلات بسته شد.

ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دولت, وزیر بهداشت, کارل-Josef Laumann می گوید: همه کارگران کشتارگاه تست خواهد شد در سراسر کشور تا 20 ، 000 مردم است.

___

ریو دو ژانیرو — برزیل پنجمین شهر فورتالزا شد و این کشور سومین کلانشهر وارد lockdown برای COVID-19.

پایتخت شمال شرقی کیرا دولت به تصویب رسید و شدید تر محدودیت برای عبور و مرور و ترافیک ماشین از جمله پلیس موانع و اجازه می دهد تا تنها خدمات ضروری است.

این هفته Maranhão و پارا متحده تحمیل یک مستند در پایتخت سن لوئیس و بلم. رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro رفت به دیوان عالی کشور روز پنج شنبه به درخواست است که دولت ها مجبور به عقب اقدامات محدود کننده با وجود افزایش در این کشور موارد و مرگ و میر.

فورتالزا است 727 مرگ و میر ناشی از COVID-19. مقامات محلی در این شهرستان از 2.7 میلیون نفر از ساکنان پروژه از 4000 مرگ و میر در پایان ممکن است.

___

کویت — کویت خواهد مؤسسه کامل مستند در نفت-غنی کشور کوچک در روز یکشنبه از طریق 30 مه.

دولت اعلام کرد در روز جمعه. می آید پس از این کشور بالا برده و آن آزمایش این ویروس به ویژه در میان آن جمعیت وسیعی از کارگران خارجی.

کویت شده و سپس شل محدودیت های آن در میان مقدس اسلام روزه ماه رمضان است.

کویت بیش از 7,200 مورد تأیید و 47 مرگ و میر.

___

TIRANA, Albania — ایتالیا کمک کرده است آن بالکان غربی کشور با عامل های پزشکی دستورالعمل در طول شیوع کروناویروس.

منطقه ای شورای همکاری (RCC) یک همکاری منطقه ای مبتنی بر شبکه در سارایوو بوسنی و هرزگوین, توزیع, ایتالیایی, پروتکل های روز جمعه که شامل اطلاعات برای متخصصان مراقبت های بهداشتی درمان مردم با Covid-19.

شش بالکان غربی را در کشورهای آلبانی و بوسنی و هرزگوین, کوزوو, مونته نگرو, شمال مقدونیه و صربستان — باید 460 مرگ و میر و 15,525 تایید ویروس موارد به گفته جان هاپکینز.

شش غربی Balklan کشورها در مراحل مختلف از پیوستن به اتحادیه اروپا. اتحادیه اروپا متعهد شده است 3.3 میلیارد یورو ($3.6 میلیارد دلار) در اورژانس coronavirus بودجه با هدف حمایت از سبب خدمات بهداشتی و درمانی.

___

پاریس — بسیاری در فرانسه در حال برنامه ریزی برای دوچرخه به محل کار به جای استفاده از شلوغ حمل و نقل عمومی در زمانی که کشور در آسانسور برخی از سلول محدودیت در روز دوشنبه.

در پاریس, مردم صف خارج یک فروشگاه دوچرخه با دست دوم, دوچرخه, در فروش. مشتری سیلوی Leger می گوید او احساس "اضطراب" در مورد گرفتن در مترو به دلیل coronavirus.

دوچرخه سواری شده است با تشویق دولت فرانسه برای کمک به با ازدحام در قطار و اتوبوس. موقت دوچرخه سواری خطوط باز خواهد شد در پاریس. اتومبیل ممنوع خواهد شد از معروف Rue de Rivoli یک خیابان طولانی در کنار موزه لوور.

همچنین فرانسه خواهد یارانه سواران تا 50 یورو (نزدیک به 55 دلار) برای تعمیر.

___

بروکسل — اتحادیه اروپا می گوید این هواپیما برای اولین بار است که ارائه کمک های بشردوستانه و کارکنان به جمهوری آفریقای مرکزی و بیشتر پروازهای برنامه ریزی شده است.

کمیسیون اروپا می گوید پرواز بود عنوان از لیون در فرانسه به بانگوئی با 60 کارکنان و 13 تن کمک های انسان دوستانه. به زودی دو هواپیما با 27 تن از کمک های سفر. شهروندان اتحادیه اروپا و دیگران سرگردان در منطقه خواهد بود به ارمغان آورد پشت در برگشت.

اتحادیه اروپا پول خواهد پرداخت هزینه برای پرواز و U. N ادارات و سازمان های غیر دولتی می توانید از آنها استفاده کنید.

اتحادیه اروپا در مدیریت بحران کمیسر Janez Lenarcic می گوید ترک هر coronavirus-آمار منطقه "بدون حفاظت از امروز در معرض همه ما را به عدم حفاظت در آینده است."

___

مینسک بلاروس -- صدها نفر از بلاروس از جمله جنگ جهانی دوم جانبازان با حضور در کلیسا مراسم در مینسک مشخص شده است که 75 سالگرد پیروزی متفقین بر آلمان نازی.

هیچ یک ماسک عینک با وجود رشد شیوع کروناویروس در کشور است.

رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو بارها و بارها با رد نگرانی ها در مورد این بیماری همه گیر به عنوان "جرم جنون" و رد این ایده از یک مستند.

"ما را در انتخاب مسیر خود ما و من معتقدم امروز که ما کار درست" لوکاشنکو گفت: جانبازان. او مطمئن جانبازان که می خواهید برای شرکت در رژه روز پیروزی در روز شنبه که مینسک در حال رفتن پیش با وجود شیوع این بیماری که "هیچ چیز اتفاق خواهد افتاد" به آنها.

بلاروس همچنان یکی از معدود کشورهایی است که تا به حال تحمیل یک مستند و یا محدود رویدادهای عمومی با وجود توصیه های سازمان بهداشت جهانی است. 9.5 میلیون سابق اتحاد جماهیر شوروی ملت گزارش داد بیش از 20 ، 000 تایید coronavirus موارد با موج پس از رویدادهای عمومی با حضور جمعی از جمله خدمات عید پاک.

___

نیکوزیا, قبرس — قبرس جمهور اقدام به سرکوب نگرانی از تصمیم به بازگشایی تمام مدارس عمومی در تاریخ 21 و گفت: این بستگی دارد که چگونه به خوبی این کشور نگه می دارد و این ویروس در خلیج.

نیکوس آناستاسیادس رئیس جمهور می گوید او را به مشاوره با یک تیم از کارشناسان پزشکی. او می گوید: دولت هرگز توان به "همدستی در عقب" اقدامات است که فعال کردن این ویروس را شکوفا و بهداشت عمومی را به مخاطره می اندازد.

برخی از قبرس سوال که چرا دولت را انتخاب کردن برای بازگشایی مدارس به مدت پنج هفته و خطر یک flareup از عفونت. دیگران نسبت به حرکت به فشار از جامعه کسب و کار به پدر و مادر از مراقبت از بچه ها در خانه و اجازه می دهد آنها را به کار.

___

مادرید — اسپانیا دولت تعمق در آن مناطق می عقبگرد مستند اقدامات در هفته آینده.

مقامات منطقه ای مادرید سخت ترین ضربه از coronavirus در حال هل دادن دولت به آنها اجازه می دهد به شل محدودیت. اما این موقعیت به نظر می رسد که منجر به استعفای خود مدیر منطقه ای بهداشت عمومی در روز پنج شنبه.

مادرید منطقه ای رئیس ایزابل دیاز Ayuso گفت اسپانیایی شبکه دولتی TVE در دوشنبه پایتخت آماده شد. او می گوید: "برای به وجود اين عفونت وجود دارد که صفر جنبش و که منجر به (اقتصادی) خراب کردن."

دولت معاون نخست وزیر پابلو ایگلسیاس می گویند این احتمال وجود دارد رئال مادرید را به صبر متهم دیاز Ayuso از "مایل به تبلیغات از چیزی به عنوان جدی صرفه جویی در زندگی می کند."

مادرید آگهی اسپانیا با 8,500 تایید مرگ و میر ناشی از این ویروس است که به کشته شدن بیش از 26,000. مقامات در کاتالونیا دوم-سخت ترین ضربه منطقه گفته اند که آنها آماده برای حرکت به جلو با عقبگرد.

اسپانیا گزارش 221 مرگ و میر در روز جمعه از روزانه بالغ بر بیش از 900 مرگ و میر یک ماه پیش.

___

برلین — آلمان لوفت هانزا می گوید آن شرکت های هواپیمایی را دوباره فعال بخشی از ناوگان خود را در ماه آینده.

شرکت لوفت هانزا می گوید این بودجه تابعه Eurowings و سوئیس سوئیس قرار داده خواهد شد 80 هواپیما به سرویس شروع ژوئن 1. تا کنون شده است عامل محدود "بازگشت برنامه پرواز" با 80 هواپیما.

لوفت هانزا می گوید مقصد از جمله جزیره اسپانیایی مایورکا و یونانی جزیره کرت را به برنامه خود در ماه ژوئن همراه با پرواز به آلمان در دریای شمال جزیره Sylt و روستوک در این کشور بالتیک ساحل.

آلمانی متحده در حال بلند کردن محدودیت های سفر در داخل کشور است.

خطوط هوایی رنج می برد از نزدیک سقوط سفر هوایی به عنوان یک نتیجه از مستندات ورود ممنوع و قوانین قرنطینه. لوفت هانزا در حال مذاکره با دولت آلمان در یک پتانسیل 9 میلیارد یورو ($9.7 میلیارد دلار) کمک بسته است.

___

SOAVE, ایتالیا — شمال استان بولزانو است بازگشایی فروشگاه های آخر این هفته در مخالفت با رم برنامه دولت با استناد به ویژه اساسنامه که کمک های مالی برخی از آن استقلال است.

با توجه به اساسنامه امضا جمعه, فروشگاه, ممکن است بازگشایی در روز شنبه پیش از رسمی مارس 18 باز تاریخ در سراسر کشور. خواهد شد که به دنبال آن روز دوشنبه با بازگشایی میله, رستوران ها, آرایشگاه ها و موزه ها است که میله میله به باز تا ژوئن 1.

در رم, وزیر ایتالیا به مناطق فرانچسکو Boccia می گوید: او تا به حال هیچ چاره ای اما برای مطرح کردن یک چالش قانونی. Boccia می گوید: بازگشایی شد و زودرس به عنوان وجود دارد بدون هیچ ایمنی و بهداشت طرح هنوز در جای خود برای این بخش.

بولزانو نداشته و میر ناشی از کروناویروس در روز در حالی که جدید مثبت بوده است در پایین تک رقمی. حساب آن را برای فقط 1% از ایتالیا را تقریبا 215,000 موارد است.

دولت تغییر نمی کند, خود را کاهش مستند آغاز شده است که در این هفته با کارگران و کارخانه بیشتر. ونتو فرماندار لوکا Zaia می گوید آن را سخت تر و سخت به توضیح دهد که تضاد بین شرکت های با صدها نفر از کارگران باز بودن "و یک آرایشگر نمی تواند کاهش موهای یک زن."

___

بروکسل — کمیسیون اروپا شروع خواهد شد اعزام سهام از 10 میلیون ماسک برای کارکنان بهداشتی درمانی در سراسر 27-کشور بلوک و در انگلستان است.

این کمیسیون می گوید: دسته اول از 1.5 میلیون ماسک روانه بازار خواهد شد به 17 عضو متحده و بریتانیا بیش از چند روز آینده. سهام خریداری شده را از طریق یک صندوق اتحادیه اروپا راه اندازی برای مقابله با COVID-19 بحران توزیع خواهد شد در هفته اقساط بیش از شش هفته است.

"این است که همبستگی اتحادیه اروپا در اقدام برای کمک به پاسخگویی به نیازهای اروپایی سیستم های سلامت و €3 میلیارد دلار بوده است بسیج از بودجه اتحادیه اروپا به طور مستقیم به حمایت از تلاشهای ملی می گوید:" استلا Kyriakides کمیسر بهداشت و ایمنی مواد غذایی.

___

برلین — مرگ و میر در آلمان در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل شد بالاتر از متوسط در چهار سال گذشته که به نظر می رسد بخشی از یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دفتر آمار فدرال می گوید که تفاوت بزرگ در این هفته از آوریل 6-12 زمانی که مرگ و میر بودند 11 درصد بالاتر از متوسط از 2016-2019.

که به طور کلی زمانی که مرگ و میر کاهش تعداد افراد بیمار مبتلا به آنفولانزا را رد می کند و می گوید "این امتیاز را به حد مرگ و میر در ارتباط با COVID-19 بیماری همه گیر."

مرگ در آلمان از coronavirus کم در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی است. آلمان آزمایش شده و ثبت شده یکی از بزرگترین اعداد از عفونت و در عین حال آن مرگ و میر شده است بسیار کمتر از کسانی که در انگلیس و ایتالیا و اسپانیا و فرانسه است.

___

بیروت — لبنان مساجد استقبال نمازگزاران برای نماز برای اولین بار در نزدیک به دو ماه به عنوان مقامات کاسته محدودیت های طراحی شده به منظور محدود کردن گسترش coronavirus.

وزارت کشور اعلام کرد کلیساها و مساجد می تواند برگزاری نماز جماعت در روزهای یکشنبه و جمعه ها اگر آنها در حد ظرفیت و احترام اجتماعی فاصله دستورالعمل.

مسجد مقامات اسپری نمازگزاران با مواد ضد عفونی کننده به عنوان آنها وارد ساختمان ها و در زمان خود به درجه حرارت. نقاب نمازگزاران نشسته بر خلاف سنت قابل توجهی در فاصله از یکدیگر و موظف بودند آنها را در نماز تشک.

وزیر آموزش و پرورش می گوید لبنان را در مدارس و دانشگاه ها خواهد, رزومه, مارس 28. آنها انتظار می رود تا پایان ماه ژوئیه هنگامی که دو ماه تعطیلات تابستانی آغاز می شود. دانش آموزان از اول تا سوم نمرات را در ادامه آموزش از راه دور.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن