آخرین: کره جنوبی گزارش 22 ویروس جدید موارد

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 28 فروردین 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

کره جنوبی — گزارش 22 مورد جدید از coronavirus مارک چهارم مستقیم بعد زیر 30

— چین گزارش 46 ویروس جدید, موارد, بیشتر وارد شده اما هیچ مرگ و میر

—مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: اطلاعات نشان می دهد ما این است که "گذشته اوج' به صورت ویروس

— که تاسف آمریکا تصمیم به توقف کمک های مالی.

—گروه 20 ملل توافق به حالت تعلیق در پرداخت بدهی.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی تایید کرده است 22 بیشتر موارد از coronavirus طی 24 ساعت بالا بردن کشور از مجموع شمارش به 10,613 با 229 مرگ و میر.

این موارد جدید ثبت شده روز شنبه به این معنی است که کره جنوبی را روزانه افزایش عفونت ویروس شده است زیر 30 برای چهارمین روز متوالی.

این کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: در بیانیه ای که 7,757 مردم بازیافت شده و منتشر شده از قرنطینه.

آن را می گوید 14,268 نفر تحت آزمایشات برای تعیین اینکه آیا آنها به قرارداد ویروس.

با وجود این اخیرا کاهش caseload مقامات هشدار داده اند در مورد امکان گسترده تر "آرام گسترش" با مردم تسهیل در اجتماعی فاصله.

___

سنگاپور — سنگاپور گزارش داد یک رکورد 447 جدید کروناویروس موارد آن را راست سومین روز از تیز روزانه خوشه به افزایش آن شمارش به 3,699.

تعدادی از عفونت شروع به پریدن کرد توسط 1,167 از دوشنبه عمدتا مربوط به شلوغ خوابگاه که خانه کارگران خارجی از بنگلادش و هند و دیگر فقیر کشورهای آسیایی است.

با وجود موفقیت مدیریت موج اول از عفونت سنگاپور نادیده گرفته شده این جمعیت وسیعی از کارگران خارجی که در خوابگاه زندگی است که به طور معمول در خانه به 20 مرد در یک اتاق مشترک با آشپزخانه و دیگر امکانات. ده ها هزار نفر از کارگران شده اند قرنطینه در خوابگاه خود را در حالی که برخی از آنها نقل مکان کرد و به سایت های جایگزین به منظور کاهش ازدحام.

وزارت بهداشت و درمان گفت: در بیانیه ای که اواخر روز چهارشنبه که افزایش قابل توجهی در موارد میان کارگران خارجی که در حال حاضر حدود نیمی از کل عفونت شد و انتظار می رود تا حدودی با توجه به در حال انجام آزمایشات در خوابگاه. حدود یک پنجم از کل موارد شناسایی شده در یک خوابگاه.

شهر-دولت از نزدیک به شش میلیون نفر تحمیل کرده است بخشی از مستند تا مارس 4, و آن را اجباری برای مردم به پوشیدن ماسک در خارج از خانه های خود را برای جلوگیری از انتقال ویروس. ده نفر کشته شده اند که تا کنون از ویروس. (ویرایش شده)

___

پکن — چین گزارش 46 ویروس جدید موارد در پنجشنبه 34 از آنها آورده شده از خارج از کشور اما هیچ جدید و میر ناشی از شیوع بیماری.

داخلی موارد سه ثبت شد در پایتخت پکن است که اجرای سختگیرانه قرنطینه و اجتماعی فاصله گرفته است. چهار نفر دیگر گزارش شده در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ که در آن مقامات شده اند عجله به بنیادی جدید flare-up در میان شهروندان چینی عبور از مرز روسیه است.

چین در حال حاضر گزارش شده و در مجموع 3,342 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان 82,341 موارد است. حدود 3000 نفر باقی می ماند بستری با COVID-19 یا تحت انزوا و نظارت برای نشان دادن نشانه هایی از بیماری یا تست مثبت اما نه نمایش علائم.

___

SANTA FE, N. M. — جدید مکزیک فرماندار می گوید دولت از قبول دعوت کاخ سفید برای شرکت در یک برنامه آزمایشی برای بهبود تشخیص و ردیابی تماس برای عفونت کروناویروس در تلاش برای بهتر منزوی شیوع است.

لیبریا میشل Lujan گریشام می گوید: پیشنهاد می آمد در یک روز شنبه گفتگو با کاخ سفید و روشن نیست که آیا کشورهای دیگر درگیر می شود. او می گوید نوپای تلاش به نظر می رسد شامل CDC و ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی بخش همراه با کروناویروس وظیفه نیروی مشاور دبی Birx.

جدید مکزیک همواره در میان ایالات آمریکا در تست سرانه برای COVID-19 در حالی که به شدت ردیابی عفونت منابع و توسعه سفارشی هوا مدل در همکاری با آزمایشگاه های ملی در دولت است.

___

تالاهاسی فلوریدا. — فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به خود اختصاص داده رفع مشکل به بیش از دولت پا به حالت صاف در پاسخ به انفجار در نرخ بیکاری است که به دنبال کسب و کار اجباری بسته شدن در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

DeSantis اعلام کرد در یک کنفرانس خبری که از او بهره برداری مدیریت خدمات, منشی, Jonathan Satter به بیش از گروه فرصت های اقتصادی در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ماموریت خود را بسیار ساده است: کمک کردن به عنوان به سرعت به عنوان شما می توانید" DeSantis گفت.

DeSantis گفت: او نا امید شده بود توسط دولت این وب سایت و سیستم تلفن برای دریافت مطالبات پس از اولیه سنبله ماه گذشته. صدها نفر از هزاران نفر از فلوریدا که به دنبال بیکاری مواجه می شوند کمک یک پورتال آنلاین که سقوط کرد و سیستم تلفن است که آنها را نگه داشته بر روی نگه دارید برای ساعت.

DeSantis همچنین اعلام کرد او می خواست برای تشکیل یک نیروی کار به دنبال راه هایی برای راه اندازی مجدد اقتصاد دولتی است. او گفت که او قصد دارد به اعلام اعضای آخر هفته.

___

مینیاپولیس — U. s. غذا و داروی آمریکا تایید کرده است یک کم هزینه ونتیلاتور توسعه یافته توسط دانشگاه مینه سوتا و با هدف کمک به COVID-19 بيمار تنفس.

FDA مجاز استفاده از این دستگاه جمع و جور شناخته شده به عنوان Coventor بود که به سرعت توسعه یافته و طراحی شده توسط یک تیم از محققان دانشگاه پزشکی مدرسه ساکن و یک مهندس.

توسعه دهندگان امیدوارم که Coventor استفاده خواهد شد در تنظیمات بالینی که در آن سنتی هواکش در دسترس نیست.

___

سیاتل — بنیاد بیل و ملیندا گیتس اعلام کرده است که اضافی $150 میلیون دلار در اعطای کمک های مالی برای کمک به مبارزه با شیوع کروناویروس با تشخیص درمان و واکسن.

در بیانیه ای سیاتل مبتنی بر انسان دوستی نیز گفت: این امر با استفاده از منابع از بنیاد $2.5 میلیارد استراتژیک سرمایه گذاری صندوق. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سرعت ضروری تجهیزات پزشکی به کشورهای فقیر و کمک به شرکت های تامین مالی برای تولید محصولات در مبارزه با COVID-19.

بنیاد گیتس co-صندلی ملیندا گیتس گفت: رهبران جهان باید متحد برای اطمینان از تشخیص واکسن و درمان های در دسترس هستند در یک راه عادلانه. بنیاد گیتس قبلا متعهد 100 میلیون دلار برای کمک به مقابله با این بیماری همه گیر.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و تهدید به استفاده از آنچه او می گوید که قانون اساسی خود را با اقتدار به موکول کردن هر دو مجلس کنگره به روشن راه را برای زنگ تفریح قرار ملاقات خود را به دولت.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قانونگذاران را ساخته اند آن را دشوار است برای اجرای دولت فدرال گفت: "هر هفته آنها قرار داده تا موانع." او می گوید که زمان عمل از انجام "ساختگی طرفدار forma" جلسات کنگره به طوری که او می تواند زنگ تفریح قرار ملاقات یک dereliction از وظیفه است که مردم آمریکا نمی تواند در طول coronavirus بحران است.

او شکایت می کند که برخی از خود را نامزد کرده اند منتظر سال برای تصویب هر چند قبلی رئیس جمهور باید وارد شکایت مشابه.

___

SAN FRANCISCO — San Francisco بهداشت عمومی مدیر گفت که یک ماه به اقامت در محل سفارش است که در کالیفرنیا 40 میلیون نفر از مردم به دام افتاده در داخل خانه آنها هنوز هم مشکلات یک منبع قابل اعتماد از ویروس تست سواب و مایع استفاده می شود به حمل و نقل نمونه. توانایی آزمون به طور گسترده ای حیاتی است برای دوباره باز دولت به کسب و کار و تفریح و سرگرمی.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: داده ها نشان می دهد آمریکا "گذشته اوج" از COVID-19 اپیدمی پاکسازی راه را برای برنامه های خود را به رول از دستورالعمل ها برای شروع به "بازگشایی" کشور است.

صحبت در نشست خبری روزانه تهمت به نام آخرین اطلاعات "تشویق" گفت: آنها باید "ما را در یک موقعیت قوی برای نهایی کردن دستورالعمل متحده در بازگشایی این کشور است." مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این دستورالعمل خواهد بود پرده برداری کرد روز پنج شنبه در کاخ سفید است.

دستورالعمل های در حال انتظار برای روشن شدن راه برای کاهش اجتماعی فاصله دستورالعمل در مناطق با انتقال از کم coronavirus در حالی که نگه داشتن آنها در جای خود در ضربه سخت تر ، تصمیم نهایی باقی خواهد ماند و فرمانداران.

___

اورلاندو فلوریدا. — ایالات متحده قطار شاخ می تواند به ارائه یک گوش-تقسیم تکان خوردن به رانندگان نشستن در ترافیک و یا افرادی که دست خوش پیشامد میشه به خواب در خانه, اما آنها خواهید بود را به استفاده از یکی دیگر از پنج شنبه.

در 3 p. m. EDT رهبری تصادف مرگبار قطار در سراسر ایالات متحده خواهد صدای خود را به شاخ به افتخار حمل و نقل کارکنان که در نظر گرفته شده ضروری کارگران در طول جدید کروناویروس بحران است.

تصادف مرگبار قطار همراه با منطقه ای شریک قطار در سراسر ایالات متحده طرح به دو انفجار از شاخ آنها در یک ادای احترام به حمل و نقل کارگران و همچنین مراقبت های بهداشتی کارگران اولین پاسخ دهندگان مراقبت از کودک, کارگران, فروشگاه مواد غذایی, کارمندان و کارگران دیگر ارائه خدمات ضروری در طول بیماری همه گیر.

___

برلین — خودروساز فولکس واگن می گوید آن را به از سرگیری تولید در ماشین سواری گیاهان در اروپا هفته آینده با شروع از گیاهان در تسویکاو آلمان و براتیسلاوا, اسلواکی.

از ولفسبورگ آلمان-بر اساس شرکت می گوید دیگر گیاهان در آلمان و در آمریکا و پرتغال و اسپانیا و روسیه به از سرگیری تولید در این هفته شروع مارس 27. کارخانه در آفریقای جنوبی, آرژانتین, برزیل و مکزیک را به دنبال خواهد داشت در ماه مه.

فولکس واگن با نام تجاری افسر ارشد عامل رالف Brandstaetter می گوید: تصمیم گیری های دولت های مختلف برای نرم کردن محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع کروناویروس معنی "شرایط تاسیس شده اند برای از سرگیری تدریجی تولید است."

او می گوید این شرکت را توسعه داده است یک "جامع فروشگاه اقدامات لازم" برای حفاظت از سلامت کارکنان.

اکثر گیاهان در چین در حال حاضر از سر گرفته تولید عنوان شده است فولکس واگن در بخش تجهیزات.

___

پاریس — فرانسه وزارت دفاع می گوید: 668 اعضای خدمه ناو هواپیمابر شارل دوگل و همراه با عروق آزمایش مثبت برای coronavirus.

شارل دوگل بازگشت به پایگاه خود در جنوب بندر تولون در روز یکشنبه پس از وقوع شکست.

فرانسه وزارت دفاع گفت: 1,767 نیروی دریایی نیروهای نظامی شده بود آزمایش اکثریت آنها ملوانان از شارل دوگل. در میان کسانی که مبتلا به این ویروس 31 در یک بیمارستان از جمله یکی در بخش مراقبت های ویژه.

نتایج حدود 30 درصد از آزمون شناخته نشده.

شارل دوگل خدمه قرار داده شده اند به قرنطینه در پایگاه نظامی تولون. حامل و دیگر عروق را آغاز کرده اند که ضد عفونی.

شارل دوگل برش های کوتاه در حدود 10 روز نزدیک به سه ماه ماموریت در مرکز دریای مدیترانه و سپس در اقیانوس اطلس و دریای شمال.

___

برلین — آلمان نظامی می گوید آن را داده است ده ها تن از هواکش به انگلیسی, ناتو برای کمک به آنها در مقابله با شیوع کروناویروس در انگلستان است.

در بوندس پزشکی سپاه می گوید آن ارائه شده 60 'زندگی-پایه سوم' هواکش قابل حمل پس از درخواست ماه گذشته از درجه معاون مارشال Alastair رید اقدام جراح کل نیروهای مسلح بریتانیا است.

هواکش استفاده می شود برای ارائه به طور جدی بیمار مبتلا به COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس با اکسیژن کافی.

بریتانیا تا به حال بیش از دو بار به عنوان بسیاری از coronavirus مرگ و میر به آلمان با وجود داشتن کمتر تایید عفونت.

___

مصر — لیبی در سازمان ملل-حمایت دولت مستقر در پایتخت لیبی اعلام کرد یک مستند است که در گذشته 10 روز شروع و روز جمعه به سرعت گسترش coronavirus در این کشور جنگ زده.

محاصره طرابلس دولت دستور تعطیلی تمام بازارهای بزرگ و غیر ضروری مغازه ها در خاک خود ممنوع اتومبیل از جاده ها است. شهروندان با پوشیدن ماسک ممکن است سرمایه گذاری توسط پا از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر ، بانک یک منبع اصلی از ازدحام در هفته های اخیر نیز نزدیک است.

دولت که قوانین کاهش گوشه ای از این کشور غرب بود در ابتدا در سمت چپ آن را به مقامات محلی برای تحمیل بسیاری از محدود سفارشات. اما به عنوان تایید عفونت افزایش به 35, از جمله یکی از مرگ آن پذیرش یک پیشنهاد از مرکز ملی کنترل بیماری را شدیدتر مراحل.

___

LAS VEGAS — لاس وگاس پژمرده با گردشگران ماندن در منزل و کنوانسیون ها و کسب و کار بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به شهر صریح شهردار .

"این خاموش شدن تبدیل به یکی از مجموع جنون" شهردار کارولین گودمن گفت: روز بعد از نوادا رژیم صهیونیستی است. استیو Sisolak اعلام کرد او جایی در نزدیکی بازگشایی بخش هایی از دولت idled اقتصاد است.

"من پرسیدن: باز شهر. کفش کلارک کانتی. باز دولت گفت:" گودمن خواندن بیانیه ای در آغاز هفتگی آنلاین شورای شهر نشست.

"برای خاطر آسمان" گودمن گفت: "بسته بودن قتل است ما در حال حاضر و قتل در لاس وگاس ما صنعت ما کنوانسیون و گردشگری کسب و کار است که همه ما خیلی سخت کار برای ساخت. دیگر صبر کنیم برای انجام این کار بیشتر غیر ممکن است آن را تبدیل خواهد شد به بهبود است."

مقامات بهداشتی دولت گزارش روز شنبه که بیش از 3200 نفر تشخیص داده شده است با این ویروس و 131 فوت کرده اند.

___

آنکارا — مجلس ترکیه به تصویب رسانده است که افزایش مجازات برای خشونت, تهدید یا توهین علیه کادر پزشکی در حالی که آنها در انجام وظیفه هستند.

مدتها در انتظار لایحه تصویب شد به عنوان یک ژست حرفه ای پزشکی مبارزه با شیوع کروناویروس.

این اقدام همچنین اجازه می دهد تا پرسنل پزشکی به امتناع از درمان تهاجمی و یا بی احترامی بیماران تا زمانی که دیگر پرسنل در دسترس هستند به گام در.

___

پاریس — برای اولین بار از زمان شیوع ویروس آغاز شد در این کشور فرانسه, گزارش کاهش تعداد COVID-19 بيمار در بيمارستان.

ملی سلامت رئیس سازمان جروم Salomon می گوید وجود دارد حدود 500 کمتر افراد آلوده به این ویروس در بیمارستان از روز قبل.

تعداد COVID-19 بيمار در واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته و برای هفتمین مستقیم بعد او اضافه شده است.

به طور کلی مرگ و میر از این بیماری در فرانسه افزایش یافته است به 17,167 از جمله 10,643 در بیمارستان ها و 6,524 در خانه های سالمندان.

Salomon خواست فرانسه برای حفظ و اجرای دقیق سلول قوانین با مستند از کشور تمدید آوریل 11. "ما باید هوشیار باشند," او گفت:.

___

تورنتو — نخست وزیر جاستین ترودو می گوید کانادا مستند آخرین "بسیاری از هفته" و هشدار داد کانادایی اگر اقتصاد بازگشایی بیش از حد به زودی تمام فداکاری های آنها در حال ساخت در حال حاضر ممکن است برای چیزی به عنوان کشور می تواند یکی دیگر از قله در coronavirus موارد است.

ترودو می گوید کانادا است که هنوز "یک شماره از هفته دور" از بودن قادر به شروع به بازگشایی و خواست کانادایی برای بیمار می شود.

او می گوید: هنگامی که وجود دارد این است که برخی از بازگشایی وجود دارد رفتن به یک نیاز برای تست سریع در یک مقیاس گسترده و گسترده تماس با ردیابی برای کسانی که تست مثبت است. او می گوید یک بار در کانادا گذشته موج اول دولت نیاز به ظرفیت برای مهر کردن هر گونه شیوع آینده.

او سخنان خود را قوی ترین و در عین حال در برابر شل شدن اقتصادی محدودیت های بیش از حد به زودی.

کانادا دارای بیش از 27,557 تایید موارد از جمله 954 مرگ و میر.

___

لندن — رئیس سازمان بهداشت جهانی می گوید آن تاسف آمریکا تصمیم به توقف کمک های مالی.

Tedros Adhanom Ghebreyesus می گوید ایالات متحده بوده است "دیرینه و دوست سخاوتمندانه به کسی که و ما امیدواریم که آن را ادامه خواهد داد تا."

او نظرات پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام توقف به ایالات متحده کمک های مالی به طور موقت تعلیق میلیون ها دلار از U. N آژانس بهداشت بزرگترین حامی مالی.

Tedros می گوید که همچنان متعهد به کاهش گسترش COVID-19 همه گیر و این امر کار با شرکای خود را به اطمینان حاصل شود که هر گونه کمبود بودجه را می توان ملاقات کرد.

"COVID-19 نمی تبعیض بین کشورهای غنی و فقیر ملت بزرگ و کوچک" Tedros گفت. "این یک زمان برای همه ما به متحد ما در مبارزه مشترک علیه تهدید مشترک, یک دشمن خطرناک. هنگامی که ما در حال تقسیم ویروس سوء استفاده از شکاف بین ما است."

Tedros می گوید که کشورهای عضو و سازمان های مستقل را ارزیابی U. N. آژانس بهداشت عملکرد در یک بعد و بعد. اما تمرکز باید بر پایان دادن به شیوع این بیماری.

___

دبی — جهان ثروتمندترین کشور توافق کرده اند که بلافاصله به حالت تعلیق میلیاردها دلار در پرداخت بدهی برای فقیرترین کشورهای جهان به عنوان سازمان ملل مسابقه به صرف پول در مراقبت های بهداشتی و کارگران نهفته این بیماری همه گیر.

این گروه از 20 سازمان ملل که شامل ایالات متحده و چین و هند و آلمان و فرانسه و دیگران, توافق به اتفاق آرا روز شنبه در تعلیق از پرداخت بدهی در یک مجازی اجلاس وزرای مالی که به ریاست عربستان سعودی است.

عربستان وزیر دارایی محمد Jadaan گفت: پس از جلسه "همه دوجانبه رسمی طلبکاران شرکت خواهد کرد در این طرح که یک نقطه عطف مهم برای G-20."

G-20 نمی گویند که چگونه بسیاری از کشورها خواهد بود نهفته, اما وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire می گوید: 76 کشورها واجد شرایط به توقف.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن