آخرین: کره جنوبی لینک 162 موارد به clubgoers

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— دموکرات ها قدرت عظیم از 3 تریلیون پاسخ لایحه از طریق خانه.

— کانادا بزرگترین شرکت هواپیمایی تخمگذار کردن حداقل 20000 به دلیل بیماری همه گیر.

— مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار به ویروس واکسن در بازار تا پایان سال و یا مدت کوتاهی پس از.

___

سئول کره جنوبی — مقامات کره جنوبی می گویند که آنها تا کنون تایید 162 coronavirus موارد مربوط به باشگاه را برانگیخت در پرجمعیت Seoul metropolitan area, اما همچنین ابراز محتاط امیدوارم که عفونت شروع به افول است.

وزارت بهداشت رسمی پسر جوان-rae روز شنبه گفت که این کشور ممکن است ducked افزایش عمده در انتقال در یک منطقه که در آن نیمی از آن 51 میلیون نفر زندگی می کنند اشاره به این که افزایش روزانه در عفونت شده اند در بیش از 30 روز گذشته با وجود پرش در آزمون.

پسر گفت: 46,000 که تا کنون آزمایش شده است پس از سلامت کارگران در اوایل این ماه شناسایی کشت عفونت های مربوط به باشگاه ها و دیگر nightspots در سئول Itaewon سرگرمی منطقه.

"این قابل توجه وجود نداشت جدید انتقال در کلیساها و مراکز تماس و ورزشگاه که حامل ویروس رفت و به" پسر گفت.

او گفت: این نشانه آن است که امکانات و کسب و کار به درستی تمرین بهداشت و اجرای فاصله بین مردم گفت که بسیار مهم خواهد بود که این کشور به بررسی توسعه پایدار در شکل اجتماعی فاصله.

مقامات در حال گسترش آنچه به آنها تماس بگیرید "ناشناس تست" که اجازه می دهد تا مردم را به ارائه خود را فقط شماره تلفن و نام خود را برای COVID-19 انجام شد. برخی از کره جنوبی در رسانه ها توصیف کرده اند Itaewon باشگاه های مرتبط با عفونت به عنوان غذا به تعهداتشان است که نگرانی از دلسرد افراد بیمار از آمدن به جلو در ترس از ضد همجنس میکند.

کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه گزارش شده 19 مورد جدید از coronavirus اما 10 نفر مربوط به مسافران به ورود از خارج از کشور.

___

واشنگتن — دموکرات ها باید مجهز عظیم از 3 تریلیون coronavirus پاسخ لایحه از طریق خانه, بیش از حزب جمهوری خواه مخالف.

این 1,815-صفحه اندازه گیری در propping تا اقتصاد ایالات متحده در سقوط آزاد و یک سیستم مراقبت های بهداشتی غرق یک بیماری همه گیر است که هنوز ravaging کشور است. آن را نیز در انتخابات سال بیانیه ای از اولویت های دموکرات.

اندازه گیری هیچ شانسی برای عبور از ایران با کنترل سنا و در حال حاضر کشیده شده از یک کاخ سفید به وتو تهدید. عبور مجموعه دشوار مذاکره با کاخ سفید و جمهوری خواهان مجلس سنا بیش از آنچه که به احتمال زیاد آخرین عمده COVID-19 پاسخ لایحه قبل از ماه نوامبر ریاست جمهوری و انتخابات کنگره.

___

کانبرا استرالیا — محدودیت در محل قرار داده برای جلوگیری از coronavirus از گسترش در سراسر استرالیا کاسته اما مردم هشدار داده شد خود را به جدید پیدا آزادی با دقت به منظور جلوگیری از موج دوم این بیماری همه گیر.

کشورها و مناطق را آغاز کرده اند که اولین مرحله از سه مرحله فرایند به محدودیت در فضای باز و سرپوشیده تجمعات و عملیات کسب و کار. استرالیایی ها را وادار به نشستن در بارها و کافه ها و رستوران ها برای اولین بار در هفته پس از جداسازی و اجتماعی فاصله اقدامات نگهداری درب در عفونت و COVID-19 مرگ و میر.

اما استرالیا انجمن پزشکی جمهور تونی Bartone از مردم خواست هوشیار باشند چرا که این ویروس هنوز هم در حال حاضر در جامعه است و می تواند شعله ور به عنوان نقاط داغ و یا کوچک شیوع است.

"اگر ما در انجام کارهای اشتباه ما در معرض خطر لغو تمام دستاوردهای که ساخته ایم" Batone گفت. "پس, پیام, بله, قدردانی از همه تلاش های قدر این فرصت به انتشار برخی از این اقدامات اما اجازه دهید یک حزب اجازه نمی رفتن به شهر."

او گفت: مردم باید هنوز هم حفظ اجتماعی فاصله سرفه آداب شستن دست به طور منظم و دور ماندن از دیگران اگر آنها خوب نیست.

"کسانی که پیام واقعا ستون فقرات به عنوان ما به تدریج آسانسور کسانی که محدودیت," او گفت:.

تعداد فعال موارد نقض 7,000 اما مرگ و میر از این بیماری همه گیر باقی می ماند و در 98 بسیار کم با استانداردهای بین المللی.

___

جونو ، — یک آلاسکا مجلس در روز جمعه در دفاع از پرسیدن که آیا برچسب است که افراد ممکن است خواسته شود برای پوشیدن به عنوان بخشی از کاپیتول coronavirus فرآیند غربالگری خواهد بود "در دسترس به عنوان یک ستاره زرد از دیوید."

جمهوری خواه در کنگره بن نجار از Nikiski گفت که او جدی در ساخت این نظر در یک ایمیل زنجیره ای با سایر قانونگذاران. او در پاسخ به پیشنهاد پروتکل با هدف حفاظت در برابر ویروس به عنوان قانونگذاران آماده به reconvene دوشنبه. پروتکل نشان می دهد برچسب تواند به تایید کسی در کنگره شده بود به نمایش در آمد.

"نکته این است که بستن آن را به ستاره داوود, نشان می دهد که در میان جمعیت انسانی دهکدهای از دست آزادیهای خود را بیشتر از مردم یهودی" او در مصاحبه ای گفت:. "و اگر وجود دارد بیشتر مردم ایستاده برای از دست دادن آزادی های قبل از جنگ جهانی دوم شاید ما نمی خواهد که تا به حال هولوکاست.

"این است که در مورد از دست دادن آزادی در درون ما مردم و ما فقط چشم پوشی از آن," او گفت:, و اضافه کرد که ویروس ترس "باعث ما را به سیاست هایی که هیچ منطقی نیست."

در ایمیل خود, نجار پرسید: در مورد فرآیند غربالگری. "اگر من برچسب می افتد, من دریافت یک جدید یا دریافت کنم عمومی بشود ، آیا برچسب های در دسترس به عنوان یک ستاره زرد از دیوید؟"

تشکر. Grier هاپکینز یک فربنکس دموکرات در پاسخ به نجار ایمیل با تماس با سخن گفتن "نفرت انگیز است. نگه داشتن خود را, هولوکاست, جوک برای خودتان."

دولت گزارش 388 موارد COVID-19 مربوط به ساکنان آلاسکا و هشت مورد مربوط به nonresidents. شده اند وجود دارد 10 مرگ و میر مرتبط با COVID-19 بیماری ناشی از این ویروس با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان.

___

هونولولو — یک توریست از نیویورک که گفته شده عکس ها در Instagram خود را در ساحل بازداشت شده است به دلیل نقض هاوایی مسافر شده است.

دولت می گوید 23 ساله Tarique پیترز از برانکس وارد در هونولولو در روز دوشنبه. مردم را دیدم که خود را رسانه های اجتماعی پست های گزارش شده او را به مقامات. او دستگیر شد جمعه. او نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است.

هاوایی موظف 14 روز قرنطینه در ورود مسافران به این جزیره در تلاش برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. مقامات سرکوب مسافران گفته هجوم قرنطینه.

___

تورنتو — کانادا بزرگترین شرکت هواپیمایی برنامه ای برای ذخیره کردن حداقل 20,000 کارکنان به دلیل بیماری همه گیر.

هوایی کانادا می گوید اخراج خواهد شد تاثیر بیش از نیمی از شرکت 38,000 کارکنان. شرکت هواپیمایی می گوید COVID-19 مجبور است آن را برای کاهش آن برنامه توسط 95 ٪ و آن را نمی کند انتظار می رود ترافیک عادی به بازگشت در هر زمان به زودی.

حامل می گوید نیروی کار خود را کاهش خواهد یافت 50 ٪ تا 60٪. حرکت موثر است 7 ژوئن.

ایر کانادا اعلام کرد در ماه مارس آن را غیر روحانی کردن نزدیک به نیمی از نیروی کار خود را تحت یک کاهش هزینه طرح. این اقدام به rehire برخی 16,500 گذاشته و خدمه پرواز, مکانیک و عوامل خدمات مشتریان در ماه آوریل تحت پس از دولت کانادا اعلام کرد یارانه دستمزد طرح است اما نه متعهد به حفظ این برنامه در ماه ژوئن گذشته 6.

___

لس آنجلس — یک قاضی فدرال دستور داده است تا لوس آنجلس شهر و شهرستان به حرکت هزاران نفر از افراد بی خانمان که در حال زندگی در نزدیکی بزرگراه گفت: سلامت آنها در معرض خطر است از آلودگی و coronavirus.

قاضی David O. کارتر با صدور دستور مقدماتی جمعه نیاز به جابجایی حدود 6000 تا 7000 نفر کمپینگ در نزدیکی آزادراه رمپ و تحت overpasses و پل ها. سفارش خواهد اثر را در 22 مه.

کارتر می گوید که این افراد در معرض خطر هستند از coronavirus سرب و آلاینده های دیگر و از حوادث و زلزله هستند.

___

دنور — یک مرد مظنون به قتل یک زن در دنور از زندان آزاد شد و سه هفته قبل از قتل به دلیل نگرانی بیش از coronavirus.

دنور پست گزارش کورنلیوس هانی منتشر شد مارس 15 تحت قدرت اعطا شده به گروه کلرادو اصلاحات توسط رژیم صهیونیستی. Jared پلیس. فرماندار منظور با هدف سرعت بخشیدن به برخی اخبار منتشر شده از سیستم زندان به کاهش جمعیت در میان همه گیر. پلیس دستگیر هانی روز دوشنبه در حمله 21 سال در یک کوچه در شرق دنور در مارس 9.

هانی تا به حال اجباری تاریخ انتشار Aug. 22. متحده در سراسر کشور در حال تلاش برای کاهش جمعیت زندان برای جلوگیری از شیوع ویروس.

___

گینسویل, Ga. — رهبران جامعه می گویند تلاش برای tamp پایین گسترش COVID-19 موفق است در شمال شرقی گرجستان, سایت اخیر شیوع است که تهدید به سطح دولت بزرگ طیور صنعت پردازش.

کالیفرنیا ، برایان کمپ بازدید گینسویل روز جمعه به برجسته کردن تلاش با رهبران محلی گفت: آنها معتقد بودند جامعه توسعه و عفونت-کنترل تلاش های آغاز شده برای کنترل این بیماری است.

نورما هرناندز از شمال شرقی گرجستان لاتین اتاق بازرگانی می گوید که بیش از دو هفته گذشته رهبران جامعه باید مشغول به کار برای ارائه یک پیام از مردم که اسپانیایی زبان اعتماد خواهد کرد.

به عنوان صنعت مرغداری مقامات با افتخار اشاره کرد جمعه گرجستان است که این کشور بزرگترین مرغ های تولید $41 میلیارد و صنعت است که در استخدام بیش از 45000 نفر در سطح ایالت و معلوم 15 درصد از آمریکایی.

کمپ بازدید آمد به گرجستان نزدیک 37,000 کلی عفونت و بیش از 1,550 مرگ و میر.

دولت به تازگی با پیشی گرفتن از 300.000 آزمون که کمپ مورد ستایش قرار داد به عنوان یک نقطه عطف در تلاش برای قرار دادن ویروس موارد است. آخرین تست رقم نشان دهنده نزدیک به 3 درصد از جمعیت این ایالت.

___

فلاگستاف Ariz. — ساکنان ملت ناواهو را تحت دقیقترین آخر هفته مستند نشده است. فروشگاه های مواد غذایی, ایستگاه های گاز و کسب و کارهای دیگر بسته خواهد شد با شروع شب جمعه. ضروری کارگران نیز گفت در خانه بمانند و تا روز دوشنبه در اطراف سحر.

یک سرخوردگی ملت ناواهو رئیس جمهور اعلام کرد پس از افزایش مرگ و میر است که او نسبت به تغییر الگوهای ترافیک در نیومکزیکو. به عنوان روز پنج قبیله گزارش 127 کشته و 3,632 موارد مثبت از آن برای اولین بار شروع به ردیابی این ارقام است. قبیله ای مقامات می گویند بیش از 500 نفر بهبود یافته اند.

ملت ناواهو شده است ضربه سخت تر توسط coronavirus از هر بومی آمریکا رزرو.

___

لیسبون, پرتغال — پرتغال خواهد شد انتقال به فاز دوم آن از پوسته پوسته شدن سلول اقدامات زیر را مثبت دولت ارزیابی تکامل آن COVID-19 شیوع.

اولین مرحله از بازگشایی روند آغاز شد و با مغازه های کوچک و کسب و کار مانند آرایشگاه. فاز دو شنبه شروع خواهد شد عبارتند از کافه و رستوران و دیگر مغازه ها باز زیر ظرفیت محدودیت های اجتماعی و فاصله گرفتن محدودیت.

پرتغالی نخست وزیر آنتونیو کوستا نیز پرده برداری از این طرح برای بازگشایی سواحل در ژوئن 6. اجتماعی فاصله محدودیت را باید در محل با حداکثر ظرفیت برای هر یک از ساحل.

دولت اعلام کرد که شهروندان قادر خواهد بود برای بررسی آنلاین و یا از طریق یک نرم افزار تلفن همراه فعلی ظرفیت هر یک از ساحل .

پرتغال 20,583 مورد تأیید و 1,190 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر.

___

لاس وگاس — شهر لاس وگاس اعلام کرد که مرکز شهر رستوران ها و کسب و کارهای فعال در این دو فاز از دولت بازگشایی سفارشات مجاز برای گسترش عملیات پیاده رو در طول ساعات کار منظم.

Las Vegas Review-Journal گزارش داد که در فضای باز ناهار خوری و پیاده رو فروشی در حال حاضر مجاز است. اما هر کسب و کار باید ادامه اجرای اجتماعی فاصله اقدامات با نگه داشتن میز و صندلی و مبلمان های دیگر شش فوت از مسیرهای عابر پیاده. شهرستان سخنگوی Jace Radke می گوید لاس وگاس در حال حاضر در مرحله اول بازگشایی که به اثر رفت شنبه. فاز دوم اجازه خواهد داد که موسسات برای گسترش عملیات در خارج با محدودیت های اضافی.

___

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس اضافه کردن پنج عضو جدید به دولت coronavirus نیروی کار به عنوان کاخ سفید به طور فزاینده ای با تمرکز بر تلاش برای بازگشایی این کشور با خیال راحت و تسریع توسعه واکسن برای COVID-19.

اعضای جدید شامل دو پزشک با تمرکز بر توسعه واکسن: دکتر پیتر علائم مدیر مرکز بیولوژیک ارزیابی و تحقیق در حوزه غذا و دارو و دکتر فرانسیس کالینز مدیر موسسه ملی بهداشت. همچنین پیوستن به نیروی کار حدود 20 اعضای توماس انگلس مدیر منابع سلامت و خدمات اداره کار, منشی, یوجین Scalia و کشاورزی اتاق پسرم Perdue.

پنس ساخته شده تغییرات به سختی یک هفته پس از کاخ سفید متمایل به فشار افکار عمومی و کنار گذاشتهشدن به آغاز طرح برای خاموش کردن نیروی کار است که مدیریت آمریکا در پاسخ به کروناویروس از اواخر ماه ژانویه است.

نیروی کار اعلام می آید به عنوان برگ برنده به نام سابق دارویی اجرایی خود را به رهبری دولت تمام تلاش خود را برای تولید و توزیع coronavirus واکسن تا پایان سال است.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن