آخرین: جامعه می شوند به گزارش 45 جدید COVID موارد بسیاری در سئول

توسط آسوشیتد پرسسئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش 45 موارد جدید COVID-19 همه اما دو نفر از آنها در پایتخت منطقه

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش 45 موارد جدید COVID-19 همه اما دو نفر از آنها در پایتخت منطقه ادامه weekslong تجدید حیات است که مقامات بهداشت ترس می تواند توسعه را به یک موج بزرگ.

ارقام پنج شنبه اعلام کرد ملی را در مجموع به 11,947 موارد و 276 مرگ و میر. پایتخت سئول 21 عفونت های جدید در حالی که 22 موارد دیگر در این نزدیکی هست اینچئون و Gyeonggi.

کره جنوبی شده است گزارش حدود 30 تا 50 مورد جدید یک روز پس از اواخر ماه مه عمدتا در پر جمعیت سئول منطقه که در آن حدود نیمی از کره جنوبی با 51 میلیون نفر زندگی می کنند.

با وجود ابراز نگرانی از افزایش مداوم عفونت مقامات دولتی در حال مقاومت در برابر تماس به reimpose قوی تر اجتماعی فاصله گرفته است. آنها با استناد به نگرانی های بیش از صدمه زدن به اقتصاد شکننده.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به می دانم که امروز در مورد شیوع ویروس:

— پلیس در برزیل حمله فرماندار صفحه اصلی برای بررسی معیوب هواکش

— ایالات متحده کارشناس Fauci توضیح می دهد که در آن سازمان بهداشت جهانی کارشناس اشتباه کردم

— انگلیسی 'پشتیبانی حباب' اجازه خواهد داد که زوج ها با هم زندگی به هم

— در امریکا, کمربند سیاه و سفید است که یک زمین کشاورزی در منطقه اول شناخته شده برای رنگ خاک خود و سپس برای آن عمدتا سیاه و جمعیت. زندگی می تواند دشوار و حتی در یک خوب در هلال احمر به شکل تکه جنوبی ایالات متحده آمریکا است که امتداد از لوئیزیانا به ویرجینیا. از آن جایی که برخی از فقیرترین مردم در امریکا زندگی می کنند. آنها به طور معمول بسته به یکدیگر برای زنده ماندن با تشدید بیکاری و coronavirus عفونت های مواج.

— بیش از 30 ، 000 مردم بومی زندگی می کنند در دولت برزیل سرمایه سخت ترین ضربه از coronavirus بیماری همه گیر. بسیاری در میان آنها بیمار با تب و زور زدن برای هوا و مرگ. فقط چگونه بسیاری از هیچ کس نمی داند. AP مصاحبه و عکس بیش از یک دوجین مردم بومی در داخل و اطراف مانائوس. آنها عینک لباس های سنتی خود را به قبایل و ماسک آنها ساخته شده است برای محافظت از خود از ویروس.

— بیکار مادر سه استفاده هر چه پول خانواده اش مجبور به کمک کردن تعداد بی شماری از دیگر فیلیپینی در دبی که مشاغل از دست رفته در طول coronavirus بیماری همه گیر. Feby دلا پنیا دیدم مردم صف کشیده برای وعده های غذایی رایگان و تاسیس یک پروژه او خواستار کمک. هر روز او را ارائه می دهد 200 وعده های غذایی رایگان به گرسنه از دبی همه آنها خارجی است. او رانده است داستان خود را و مصمم به رفتن نگه دارید.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری است که امروز اتفاق می افتد:

پکن — چین گزارش کرده است کوچک سنبله وارداتی تایید موارد coronavirus به 11. وجود نداشت جدید مرگ و میر و یا موارد انتقال محلی روز پنج شنبه در این گزارش است.

مقامات چینی می گویند فقط 62 نفر باقی می ماند در درمان COVID-19.

علاوه بر این 130 نفر هستند تحت نظارت و انزوا برای نشان دادن نشانه هایی از بیماری یا آزمایش مثبت برای این ویروس بدون نشان دادن هیچ نشانه به عنوان یک حفاظت در برابر آنها احتمالا پخش آن به دیگران است.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر ناشی از COVID-19 — یک رقم که تغییر نکرده در هفته — در میان 83,057 موارد ثبت شده از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در مرکز شهر صنعتی ووهان در اواخر سال گذشته.

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او در حال برنامه ریزی برای برگزاری اولین رالی از COVID-19 عصر جمعه آینده در Tulsa, Oklahoma. و او می گوید که برنامه ریزی بیشتر حوادث در فلوریدا و تگزاس و آریزونا نیز هست.

مغلوب ساختن پیشی جستن از اعلام در یک میزگرد با آمریکایی آفریقایی حامیان شنبه بعد از ظهر که به نظر نمی رسد در عمومی خود را برنامه.

امضای خود تظاهرات اغلب قرعه کشی ده ها هزار نفر از مردم شده اند اما در وقفه پس از 2 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 110,000 نفر در آمریکا

مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی شده است برنامه ریزی برای از سرگیری تظاهرات آن را به عنوان تلاش می کند به حرکت گذشته همه گیر و حتی به عنوان موارد در ادامه به افزایش در برخی از نقاط کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی سخنگوی توییتی تریلر فیلم-سبک تصویری اوایل روز چهارشنبه که آگهی: "در این ماه ما باز می گردیم."

___

SAN JUAN, Puerto Rico — به عنوان پورتوریکو در نظر لغو همه گیر و قرنطینه محدودیت مقامات بهداشتی می گویند خاک ایالات متحده منتقل اوج خود از coronavirus موارد و مرگ و میر ناشی از بیش از دو ماه پیش. کارشناسان مستقل گفت: تعداد کسانی که در شک هستند.

وزارت بهداشت مشاور میگوئل والنسیا گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه که پورتوریکو را تایید COVID-19 موارد به اوج خود رسید و در 84 مورد در مارس 31 و مرگ و میر در شش 6 آوریل. به طور کلی پورتوریکو گزارش شده بیش از 5,300 مورد تأیید و حداقل 143 مرگ و میر در جزیره 3.2 میلیون نفر است.

وزیر بهداشت لورنزو گونزالس می گوید داده خواهد شد در نظر گرفته شود که رژیم صهیونیستی. واندا Vázquez تصمیم می گیرد که آیا اجازه می دهد تا مقررات منع رفت و آمد و قرنطینه محدودیت به پایان می رسد در روز دوشنبه. کسانی که دستورات نوار هر کس به جز کارگران ضروری از بودن در خارج از 7 p. m. به 5 صبح

اما منتقدان شکایت جزیره انجام داده است بیش از حد کوچک تست و بسیاری از آنچه انجام شده است با استفاده از اشتباه نوع آزمون است.

روبرتا لوگو یک پورتوریکو مبتنی بر اپیدمیولوژی و مشاور به اسوشیتد پرس گفت که این آمار رسمی است که بر تعداد بسیار محدودی از قابل اعتماد مولکولی آزمون است که به دنبال زمان عفونت.

او می گوید: بسیاری موارد تایید شده بودند شناسایی توسط تست سرولوژی که چک به صورت آنتی بادی و نشان می دهد کسی در معرض در برخی از نامشخص نقطه. او گفت: 80 درصد از تشخیص باید از این آزمون برای یک زمان عفونت است.

___

سائو پائولو — مغازه های خرده فروشی بازگشایی در روز چهارشنبه پس از دو ماه بیماری همه گیر shutdown در برزیل بزرگترین شهرستان منجر به شلوغ اتوبوس و مترو از اوایل روز و با بسیاری از مردم نادیده اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

سائو پائولو شهردار Bruno Covas مجاز به راه اندازی مجدد بازرگانی بین 11 صبح و 3 بعد از ظهر به عنوان طولانی به عنوان مغازه مورد نیاز مشتریان به استفاده از ماسک و محدود کردن تعداد مجاز در داخل. فروشگاه ها در مراکز بودند بسته باقی می ماند تا پنج شنبه.

برزیل در میان کشورهای آمریکای لاتین در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر کوروناویروس با حدود 38,000 مرگ و میر. سائو پائولو دولت نزدیک است 10,000 COVID-19 مرگ و میر حدود نیمی از آن صورت گرفت در کلان شهر از 12 میلیون نفر.

روز چهارشنبه وزارت امور خارجه گزارش داد یک رکورد 24 ساعته و مرگ و میر افزایش 340 نفر بیش از یک رکورد قبلی در روز است.

سائو پائولو شهرستان شاهد کاهش اندکی در آن واحد مراقبت های ویژه اشغال تخت و به حدود 70 ٪ است. اما بسیاری از متخصصان سلامت توصیه می شود در برابر بازگشایی و گفت سرایت هنوز در حال رشد در این شهرستان هر چند در نرخ آهسته تر.

___

میلان — ده ها تن از پرستاران اعتراض کرده اند در مرکز شهر میلان به تقاضای پرداخت بهتر و استخدام بیشتر همکاران.

پرستاران شده اند مورد ستایش قرار داد به عنوان ایتالیا قهرمانان در این کشور COVID-19 شیوع. سازمان دهندگان این تظاهرات در روز شنبه اشاره کرد که پرستاران در ایتالیا در میان پایین ترین در اروپا است.

به تازگی سه نفر از پرستاران از جمله یکی که سقوط بر روی صفحه کلید از خستگی در حالی که مراقبت از بیماران آلوده بودند و در میان کسانی که توسط افتخار رئیس جمهور ایتالیا به ویژه خدمت به ملت است. حداقل 40 پرستاران با این ویروس فوت کرده اند در ایتالیا.

___

SKOPJE شمال مقدونیه – شمال مقدونیه ثبت بالاترین تعداد COVID -19 مرگ و میر در بیش از یک ماه به مقامات هشدار داد که شهروندان نادیده گرفتن هشدارها به پوشیدن ماسک و رعایت اجتماعی فاصله.

این کشور اروپایی را وزارت بهداشت گفت: در آن ثبت شده 125 عفونت های جدید و هفت مرگ در 24 ساعت گذشته. تعداد موارد تایید شده در کشور با حدود 2.1 میلیون نفر در حال حاضر در 3,364 از جمله 164 مرگ و میر.

مقامات بهداشت گفت که جدید سنبله مربوط به تجمع جرم در سه هفته پیش در جشن از اعیاد مذهبی به ویژه در اسکوپیه پایتخت و دیگر مناطق.

دولت می گوید حرکت جدید محدودیت های غیر ضروری هستند اما به دستور پلیس به طور دقیق در اجرای باقی مانده کنترل و صدور جریمه های, زمانی که merited. .

پلیس گفت: آنها جریمه در مجموع 1,143 نفر در 24 ساعت که شد بدون ماسک محافظ.

___

ژنو — رئیس سازمان بهداشت جهانی می گوید که او و ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر را مورد بحث و همکاری در پاسخ به شیوع بیماری ابولا در کنگو حتی به عنوان برگ برنده دولت اعلام کرد قصد دارد به جلو و ایالات متحده در خارج از U. N. آژانس بهداشت.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت او "بسیار خوب بحث" با آذر هفته گذشته و آمریکایی رسمی "مطمئن باشید من از آمریکا ادامه داد: تعهد" را به پشتیبانی از مبارزه با ابولا.

امید برای ادامه همکاری بین ایالات متحده و آمده است که در پی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تکرار انتقاد از سازمان بهداشت بیش از دست زدن به آن از شیوع کروناویروس. اواخر ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "فسخ" ایالات متحده در رابطه با چه کسی است.

Tedros' نظرات به خبرنگاران در ژنو پیشنهاد کار مشترک بود ادامه حداقل در جمهوری دموکراتیک کنگو.

او گفت: "ما باید مورد بحث با وزیر آذر به همکاری در کمک به جمهوری دموکراتیک کنگو ، ما در حال دریافت کمک های مالی به طور مستقیم از آمریکا"

Tedros افزود: "اما من آن را گفته اند چند بار: من فکر می کنم در رابطه ما با آمریکا در مورد پول است."

___

ریو دو ژانیرو — برزیل فدرال پلیس حمله کردند و دولت کاخ Para دولت در منطقه آمازون به عنوان فرماندار را به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به اتهام تقلب در خرید هواکش برای COVID-19 بيمار.

یک پلیس بیانیه ای صادر شنبه گفت: اتهام تقلب در ریشه از کسب هواکش به ارزش میلیون ها دلار انجام می شود بنابراین بدون فراخوان مناقصه به عنوان مجاز توسط دولت اضطراری پروتکل در طول بیماری همه گیر. تجهیزات به تعویق افتاد و در نهایت بی فایده برای درمان افراد مبتلا به COVID-19.

این بیانیه می گوید: پلیس در حال بررسی اتهام پولشویی و فساد است.

Para رژیم صهیونیستی است. هلدر Barbalho دومین فرماندار به بررسی در رابطه با شک و هزینه های پزشکی در طول بیماری همه گیر.

مانند ریو دو ژانیرو فرماندار که محل اقامت بود حمله ماه گذشته Barbalho شده است یک منتقد رئیس جمهور Jair Bolsonaro رد اقدامات قرنطینه برای جلوگیری از گسترش ویروس.

هر دو فرمانداران باید هرگونه تخلف است.

___

برگامو, ایتالیا — برخی از 50 خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده در coronavirus اپیدمی شده قانونی و رسمی شکایت به دادستان ها به دنبال clarityabout وجود دارد که آیا تخلف در هر یک از این موارد است.

استفانو Fusco که به سازماندهی یک Facebook گروه در اوج ایتالیا اپیدمی به جمع آوری داستان از دست دادن گفت: این شکایت شامل مواردی که حقایق اطراف مرگ و میر باقی مانده مشخص نیست.

او گفت که آنها به دنبال تعقیب فردی کارکنان مراقبت های بهداشتی اما نشان می دهد که سیستم ممکن است شکست خورده اند.

وکیل Consuelo نقاط گفت: حدود 50 شکایت ارائه شده به دادستان در برگامو و دیگری 150 بودند که مورد بررسی قرار گرفت.

برگامو دادستان ها به طور جداگانه بررسی اینکه آیا مسئولیت کیفری در تصمیم به ایجاد یک منطقه قرمز در اطراف شهرهای نمبرو و الزانو پس از شیوع کشف شد در الزانو بیمارستان در فوریه. 23. این منطقه تعطیل شد در 8 مارس با بقیه از منطقه لومباردی.

دادستان سوال لمباردی فرماندار و سلامت بالا رسمی.

___

رم — هر دو تعدادی از افراد آلوده با COVID-19 در بخش مراقبت های ویژه و یا در غیر این صورت بستری در ایتالیا به کاهش خود ادامه داد, با توجه به روزانه آمار و ارقام منتشر شده در روز چهارشنبه توسط وزارت بهداشت و درمان.

در این کشور بیش از 60 میلیون 249 coronavirus بیماران اشغال تخت های مراقبت ويژه در حالی که در اوج این بیماری همه گیر در ایتالیا چندین هزار آلوده بیماران نیاز به ICU درمان در هر روز داده می شود. ایتالیا ثبت شده 202 موارد جدید در 24 ساعت پایان پنج شنبه شب تمام اما یک زن و شوهر از ده ها تن از کسانی که اتفاق می افتد در مناطق شمالی.

آخرین موارد مطرح شده به طور کلی تعداد شناخته شده عفونت کروناویروس در شیوع به 235,763. در همان دوره یک روزه وجود دارد 71 شناخته شده مرگ و میر در افراد آلوده به آوردن تلفات به 34,114. مقامات می گویند که هر دو تعداد موارد و مرگ و میر در این بیماری همه گیر هستند قطعا بسیار بالاتر است اما در بسیاری از خانه های سالمندان و یا با علائم خفیف هرگز دریافت تست.

___

لندن — یک دانشمند است که مدل سازی به کمک مجموعه ای از بریتانیا coronavirus استراتژی می گوید که این کشور کشته شده اند می تواند به نصف کاهش دهد اگر مستند معرفی شده بود و یک هفته پیش از آن.

نیل فرگوسن, متخصص اپیدمیولوژی در امپریال کالج لندن قانونگذاران گفت که تا زمانی که تصمیمات کلیدی که ساخته شده در مارس دانشمندان دست کم گرفت که چگونه به طور گسترده این ویروس در حال گسترش در انگلستان

او گفت: مجلس علم و فناوری کمیته که "این بیماری همه گیر شد و دو برابر شدن هر سه تا چهار روز قبل از مستند مداخلات معرفی شدند" به جای پنج تا شش روز تخمین زده می شود در آن زمان است.

انگلستان رفت و به مستند در مارس 23. فرگوسن گفت: "تا به حال ما معرفی مستند اقدامات یک هفته زودتر ما را کاهش نهایی تلفات حداقل نیم."

در همین حال نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که بزرگسالان به تنهایی زندگی می کنند و یا پدر و مادر تنها بزرگسالان می توانند فرم "حمایت حباب" با خانواده دیگر در انگلستان شروع شنبه.

اعضا در همان دو-خانواده حباب می توانید ملاقات در داخل خانه یا خارج بدون باقی مانده دو متر (6 ½ فوت) از هم جدا. آن را یک استثنا اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که اجازه خواهد داد که برخی از پدربزرگ و مادربزرگ به آغوش نوه های خود را دوباره و زوج که زندگی نمی کنند با هم صمیمی و بدون شکستن قانون است.

___

مسکو — مسکو مقامات به روز رسانی تعدادی از coronavirus-ارتباط مرگ و میر در پایتخت روسیه در ماه گذشته گزارش در مجموع 5,260 است.

مسکو در بخش بهداشت و درمان گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه که 2,757 مرگ و میر ناشی شد COVID-19 از جمله 433 موارد که در آن یک آزمون را تایید نمی کند حضور ویروس. گروه گفت: 2,503 دیگر افرادی که آزمایش مثبت برای این ویروس از علل دیگر درگذشت.

مقامات روسی آغاز شده و به گزارش های دقیق در ویروس های مربوط به مرگ و میر در تلاش برای برطرف کردن شک و تردید در مورد این کشور کم همه گیر مرگ و میر و برای مقابله با اتهامات اعداد دستکاری شد به دلایل سیاسی.

روسیه در حال حاضر سومین شماره از 493,000 تایید ویروس موارد و تنها 6,358 گزارش رسمی مرگ و میر. به گفته کارشناسان تنها مرگ و میر به طور مستقیم ناشی از COVID-19 و تایید شده توسط یک تست مثبت را رسمی شمارش.

___

بروکسل — اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد می گوید سفر محدودیت های اجرا شده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در اتحادیه اروپا مرزهای خارجی باید تا حدی برداشته که از ژوئیه 1.

جوزپ Borrell گفت: کمیسیون اروپا خواهد شد بحث در مورد یک طرح هماهنگ با عضو سازمان ملل و "قرار دادن به جلو یک رویکرد تدریجی و جزئی لغو این محدودیت ها به عنوان از 1 ژوئیه با برخی از کشورهای ثالث."

اما سفر ضروری از خارج از اروپا محدود شده است و تا 15 ژوئن. بسیاری از وزرا از 27 کشور اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد در اوایل این ماه که آنها می خواستند این مهلت تمدید تا اوایل ماه جولای.

به عنوان برای اتحادیه اروپا داخلی مرزهای Borrell گفت: اجرایی کمیسیون در زمان توجه داشته باشید که چندین کشور در حال بلند کردن اجسام داخلی کنترل مرز تحمیلی برای حفظ مردم از دیگر کشورهای عضو است.

___

پاریس — قرارداد کارگران از فرانسه, همه, مهم, مواد غذایی, غذا و رویدادهای صنعت برگزار شد اعتراض بین موزه لوور و شانزه لیزه به گسترش این پیام است که این ویروس همه گیر است که کشتن شغل خود را.

اوباش فلش-سبک تظاهرات شامل حدود 30 نفر با لباس سیاه شبیه سازی اختناق با روابط خود را و قرار دادن علائم خواندن "محکوم به اعدام" به یک تابوت.

فرانسه دولت صرف میلیاردها موقت مزایای بیکاری برای کارگران اما قرارداد کارگران در غذا, غذا و رویدادهای خاص صنعت شامل نمی شد.

اگر چه رستوران ها و مرزهای ملی به تدریج بازگشایی در فرانسه, گردشگری است که انتظار می رود به خاموش باقی می ماند. اجتماعات بزرگ ممنوع, حداقل تا پایان تابستان ساختن آن دشوار برای مردم در صنعت مهمان نوازی به پیدا کردن کار.

___

واشنگتن — Dr. Anthony Fauci دولت ایالات متحده را بالا عفونی-بیماری کارشناس می گوید: سازمان بهداشت جهانی تا به حال برای رد گم کردن در بیانیه خود در مورد بدون علامت گسترش coronavirus بودن نادر است چرا که به سادگی "بود درست نیست."

که ویژگی های رهبری در این بیماری همه گیر است و سعی در روشن کردن "سوء تفاهم" مورد نظر او ساخته شده است که به طور گسترده ای درک را نشان می دهد که مردم بدون COVID-19 علائم به ندرت انتقال ویروس است. ماریا ون Kerkhove اصرار شنبه که او اشاره شد تنها به چند مطالعات یک تصویر کامل.

وزن در روز چهارشنبه Fauci گفت: طیف وسیعی از راه علائم آشکار است "فوق العاده" اما "هیچ مدرکی وجود ندارد که" نشان می دهد که افراد مبتلا به این ویروس اما هیچ نشانه ای از بیماری نمی تواند دیگران را آلوده.

Fauci گفت: در ABC "Good Morning America" : "و در حقیقت شواهدی وجود دارد که ما باید با توجه به در صد از مردم است که در حدود 25 و 45 درصد از کلیت افراد آلوده به احتمال زیاد بدون علائم است. و ما می دانیم که از مطالعات اپیدمیولوژیک که آنها می تواند انتقال به کسی که مثلا حتی زمانی که آنها بدون علائم است. بنابراین برای ایجاد یک بیانیه به می گویند که یک رویداد نادر بود درست نیست. و این است دلیل چرا که راه می رفت که برگشت."

___

ماکاسار اندونزی — اندونزی مقامات بازداشت ده ها تن از افراد مظنون به ربودن اجساد COVID-19 قربانیان از چندین بیمارستان و بنابراین می تواند مرده به خاک سپرده شود با توجه به خواسته های خود را.

ولایتی سخنگوی پلیس ابراهیم تمپو گفت: حداقل 33 تن را بازداشت شده توسط پلیس در سولاوسی جنوبی استان در هفته گذشته. Ponto گفت: اتهامات علیه 10 از آنها اقدام را به دادستان.

او می گوید اگر محکوم مظنون به هفت سال زندان و 7000 دلار جریمه برای نقض قوانين بهداشت و مقاوم در برابر افسران.

ویدئوها از حوادث چند گردش اند به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی در اندونزی, جهان, پرجمعیت ترین ملت های مسلمان.

در یک نمونه اراذل و اوباش دیده می شود شکستن را به یک بیمارستان اتاق ایزوله و دور گرفتن بدن بر روی یک برانکارد.

تمپو گفت: ایمان مذهبی و مراسم تشییع جنازه سنت هستند انگیزه برای افرادی که بهداشت عمومی محدودیت در تدفین به عنوان غیر قابل قبول است.

دستگیری آمد به اندونزی را به وزارت بهداشت گزارش بالاترین تنها روز افزایش در تایید coronavirus موارد شنبه. این 1,241 موارد جدید را در این کشور در مجموع به 34,316. این ارقام شامل 36 نفر که فوت در 24 ساعت گذشته, گرفتن کشور COVID-19 تلفات به 1,923.

___

این مورد درست شده است نشان می دهد که سخنگوی این نام خانوادگی است تمپو نه Ponto.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن