آخرین: سیاتل شورای شهر رای به نوار گاز اسپری

توسط آسوشیتد پرسبالای ساعت: — سیاتل شورای شهر به اتفاق آرا رای به نوار پلیس با استفاده از گاز اشک آور و اسپری

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

بالای ساعت:

— سیاتل شورای شهر به اتفاق آرا رای به نوار پلیس با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل.

— NYPD بسته لباس شخصی و ضد جرم واحد در اشاره به اصلاحات.

— تحت فشار پلیس و دولت فرانسه پشت و دور از ممنوعیت chokeholds در طول بازداشت.

— جدید طرح دعوی در دادگاه مخالف برنامه ای برای حذف لی مجسمه در ویرجینیا.

___

سیاتل سیاتل شورای شهر رای دادند به اتفاق آرا به نوار پلیس با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و دیگر دستگاه های کنترل جمعیت پس از افسران بارها و بارها از آنها استفاده می شود در بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس.

این 9-0 رای جمعه آمد در میان نا امیدی با اداره پلیس سیاتل که با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در این شهر متراکم ترین محله کاپیتول هیل تنها چند روز پس از شهردار جنی Durkan و رئیس کارمن بهترین وعده داده شده نیست.

شورای شنیده تکرار شکایت از ساکنان مجبور به بیرون از خانه های خود گاز حتی اگر آنها نبودند معترض; یکی از ساکنان گفت: همسر خود را فرو برد و خود را از چشم کودک با شیر مادر است.

یک قاضی فدرال روز جمعه با صدور دستور موقت منع سیاتل پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری فوم نوک پرتابه یا دیگر زور علیه معترضان پیدا کردن که گروه استفاده کرده بودند کمتر-سلاح های کشنده "نامتناسب و بدون تحریک" دلسرد کننده آزادی بیان در این فرآیند است.

___

نیویورک — پلیس شهر نیویورک بخش انحلال نوع لباس شخصی و ضد جرم واحد است که درگیر شدند در سال 2014 مرگ اریک گارنر و مدت طولانی است که برای انتقاد از تاکتیک های تهاجمی کمیسر درموت شیا روز دوشنبه گفت:.

NYPD ضد جرم واحد است که با تمرکز در درجه اول در تصرف غیر قانونی اسلحه بودند مسئول نامتناسب تعداد تیراندازی و شکایت شیا به خبرنگاران گفت: پس از جلسه با نمایندگان به بحث در مورد حرکت می کند.

تغییر در میان یک کشور فرضی بیش خشونت پلیس.

گارنر فوت کرد زمانی که یک افسر اعمال ممنوعیت فروش سست سیگار با استفاده از یک سبد به گریبان او را به زمین.

حدود 600 افسران مشغول به کار در این واحد داده خواهد شد و تکالیف جدید.

___

واشنگتن — یک مقام ارشد دولت رسمی می گوید: یک فرمان اجرایی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود به ثبت نام در روز شنبه خواهد راه اندازی یک پایگاه داده برای ردیابی افسران پلیس که شکایت در مورد استفاده بیش از حد از زور در سوابق خود را.

این مقام رسمی می گوید که دولت می خواهد به نگه داشتن ماموران با شکایت در رکورد خود را از در حال حرکت از یک اداره پلیس به بعد.

رئیس جمهور اجرایی می آید به عنوان قانونگذاران کار به سرعت در پاسخ به خشم بیش از مرگ جورج فلوید. جمهوری خواهان مجلس سنا نیز آماده به پرده یک بسته گسترده ای از پلیس تغییرات.

مقامات دولت می گویند منظور اجرایی نیز ایجاد یک ملی و مدارک سیستم که به ادارات پلیس مالی انگیزه ای برای اتخاذ بهترین شیوه در چنین چیزهایی به عنوان استفاده از نیروی مرگبار و منع استفاده از chokeholds به جز در شرایطی که نیروی مرگبار مجاز توسط قانون.

این مقام رسمی می گوید که شهرستانها مانند مینیاپولیس و بالتیمور "هستند با استفاده از مدرن ترین استانداردهای" وقتی که می آید به مواد آموزشی.

دو مقام در جریان خبرنگاران در فرمان اجرایی به این شرط که آنها را نمی توان شناخته شده است. مقامات گفتند که انتظار عمده اجرای قانون تجارت گروه به تلاش است.

___

پاریس — تحت فشار پلیس و دولت فرانسه حمایت کرده است و دور از ممنوعیت chokeholds در طول بازداشت.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد یک هفته پیش که مانور خواهد بود رها شده و در صورت رشد فرانسه در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی به هر طریقی توسط جورج فلوید مرگ در ایالات متحده آمریکا

اما پلیس فرانسه در پاسخ با پنج روز مستقیم از counterprotests با این استدلال که این ممنوعیت محروم آنها را از یک ابزار کلیدی برای رام کردن سرکش مشکوک است.

روز دوشنبه پولیس ملی مدیر با ارسال نامه ای به پلیس به دست آمده توسط آسوشیتدپرس گفت chokeholds دیگر خواهد بود تدریس در مدارس اما همچنان می تواند مورد استفاده قرار گیرد "با بصیرت" تا زمانی که جایگزین یافت.

پلیس اتحادیه مورد ستایش قرار داد برگشت.

___

RICHMOND, Va. — شش صاحبان املاک در ویرجینیا در شهر ریچموند باید طرح دعوی در دادگاه به دنبال متوقف کردن رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم دولت از بین بردن یک قوی مجسمه وجود دارد به مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee.

طرح دعوی در دادگاه به چالش نرتهم اقتدار به منظور حذف از لی مجسمه از بنای تاریخی خیابان در سابق پایتخت کنفدراسیون.

نرتهم را سخنگوی فرماندار می گوید در نظر مجسمه یک "تفرقه نماد است." فرماندار به تازگی دستور حذف آن با استناد به درد آوردن کشور بیش از مرگ در بازداشت پلیس جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس.

ریچموند مؤتلفه بناهای شد صف آرایی امتیاز برای معترضان در روزهای اخیر.

هفته گذشته تظاهرکنندگان سرنگون مجسمه, Jefferson Davis, رئيس جمهور از کنفدراسیون بود که بخشی از یک مقدار بزرگتر بنای تاریخی است.

___

لاس وگاس — دریایی سابق آمریکا بوده است به اتهام جعل هویت یک افسر فدرال پس از مرد مسلح شد و با پوشیدن دنده تاکتیکی به عنوان او ایستاده بود در کنار پلیس در یک تظاهرات در لاس وگاس در ماه گذشته.

یک شکایت کیفری مدعی Zachary Sanns با پوشیدن لباس ساده با یک تاکتیکی جلیقه کلاه ایمنی و کمربند یک balaclava یک تفنگ بی حس کردن و دو سلاح گرم به عنوان او به نظر می رسد در نزدیکی خط مقدم مارس 30 با پلیس به عنوان آنها در مواجهه با مردم معترض مرگ جورج فلوید.

او متهم است که با یک تعداد از نادرست جعل هویت یک افسر یا کارمند ایالات متحده است. Sanns' وکیل کاهش یافته است به نظر.

___

RICHMOND, Va. — ریچموند پلیس یکی از معترضان دستگیر شد و پس از یک شب تظاهرات در خارج از مقر پلیس خشونت تبدیل شد و سه افسر پلیس زخمی شدند.

تقابل آغاز شد و یکشنبه شب و تمدید به ساعات اولیه صبح دوشنبه به عنوان صدها نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان مقر پلیس در اعتراض به قبل از حادثه است که در آن یک ماشین پلیس رخ داد چندین تظاهرات و مسدود کردن راه خود را.

هیچ کس به نظر می رسد مجروح در این حادثه است.

در بیانیه ای که منتشر شد بعد از ظهر دوشنبه رئیس ویلیام اسمیت گفت: برخی از تظاهرکنندگان با پرتاب سنگ و اشیاء دیگر در افسران پلیس.

اسمیت گفت: چندین شهر خودرو بودند به شدت آسیب دیده و چندین خصوصي ساختمان در این منطقه تخریب شد و متعدد آشغال آتش سوزی شد.

تظاهرات علیه خشونت پلیس را لرزاند ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید در مه 25.

___

LITTLE ROCK, ارک. — غول خرده فروشی وال مارت بسته برخی از مکان های خود را در آرکانزاس پس از سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرکنندگان جمع شده در خارج از فروشگاه در تلاش برای شاتر آنها را در پی جورج فلوید را کشته و در مینیاپولیس.

این Arkansas Democrat-Gazette گزارش می دهد که چهار فروشگاه های وال مارت و یک باشگاه سام بسته روز یکشنبه در لیتل راک. شرکت بین المللی مستقر در دولت است.

فعال سحر جفری می گوید معترضان در وال مارت محل در حالی که زنده جریان در Facebook که آنها انجام می شود با "ماهواره Waltons."

او اشاره می کند که چگونه خانواده موسس طول می کشد بیش از حد پول از جامعه و سرمایه گذاری در زندانهای خصوصی.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او می خواهد فرماندار واشنگتن به تماس در گارد ملی برای مقابله با تظاهرکنندگان در سیاتل گفت: "مشکل با آنچه اتفاق افتاده در سیاتل است از آن گسترش می یابد و همه از ناگهانی آنها می گویند اجازه دهید برخی از شهرستان های دیگر و یکی دیگر.'"

مغلوب ساختن پیشی جستن است همچنین نشان می دهد که او چندین گزینه برای برخورد با تظاهر کنندگان که بنا کردن چند بلوک در نزدیکی مرکز شهر سیاتل پس از افسران خارج از یک ایستگاه پلیس دنبال درگیری های خشونت آمیز. آنها نام آن را "کاپیتول هیل خودمختار منطقه."

صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: "مردم آمریکا بسیار خشمگین است."

تهمت نیز شکایت کرده است که سازمان های رسانه ها هستند اختصاص توجه کافی به آنچه اتفاق افتاده در سیاتل.

او گفت که اگر "حق همیشه در زمان بیش از یک شهرستان جمهوری خواهان محافظه کار در زمان بیش از یک شهرستان آن خواهد بود که بزرگترین در تاریخ است."

تهمت نیز صرف چند دقیقه انتقاد از رژیم صهیونیستی. جی Inslee و سیاتل شهردار جنی Durkan تماس او را "ترس سفت است."

"اگر آنها این کار را انجام نمی, من به شما انجام این کار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: کاهش درخواست برای ارائه جزئیات.

___

بوستون — طولانی-در حال اجرا انگلستان نشان می دهد تلویزیون spotlighting رستوران های محلی و مواد غذایی شده است تا بعد از آن مدیر عامل مسخره در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس در رسانه های اجتماعی.

بوستون-بر اساس ایستگاه های WBZ-تلویزیون و WSBK-تلویزیون گفت: در بیانیه ای در روز شنبه که فانتوم لذیذ که برای اولین بار پخش شد در اوایل 1990s قرار داده شده است "در وقفه در انتظار بررسی بیشتر است."

دیو Andelman نشان می دهد مدیر عامل شرکت و میزبان در زمان jabs در شرکت کنندگان از زندگی مهم جنبش در تعدادی از پست های اخیر خود را شخصی Facebook account.

او با تمسخر به نام برای defunding "سیب زمینی, پلیس نیست" و پیشنهاد بوستون رستوران ها و خرده فروشان "ارائه touchless, منظقه غارت" اشاره به خشونت و تخریب است که به دنبال اخیر در مرکز شهر اعتراض کردند.

___

DULUTH, Minn. — مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz مشخص شده 100 سالگرد دردناک فصل در دولوت تاریخ با بازدید از یک بنای یادبود برای مردان جوان و بدهی های سفید و اوباش.

الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie سفر بودند سیرک کارگران را به اتهام تجاوز به یک زن سفید هر چند دکتر بعد هیچ شواهدی از حمله.

Walz اشاره دوشنبه به گوشه ای که در آن مردان بودند بدون محاکمه اعدام و گفت: "مینه سوتا "ناتوانی در مقابله با آن منجر به چه اتفاق افتاده پایین وجود دارد" با اشاره به سمت جنوب مینیاپولیس که در آن جورج فلوید درگذشت پس از دستگیر شدن توسط پلیس.

Walz ساخته شده همین ارتباط روز جمعه زمانی که او و دو تن دیگر از اعضای دولت رضایت هیئت مدیره اعطا عفو پس از مرگ به حداکثر میسون یک چهارم سیرک کارگر محکوم در این مورد با وجود آنچه که یک دادستان در آن زمان به نام ضعف شواهد.

Walz در حال حاضر با فشار دادن به صورت عمده پلیس اصلاحات در یک جلسه ویژه دولت و قوه مقننه. استار تریبیون گزارش داد که Walz گفت: هدف این است که برای تغییر قانون در راه است که فعالان می گویند تفاوت را در زندگی خود را. Walz گفت: دولت "تعریف شود یا با قتل جورج فلوید و یا چگونه ما به قتل جورج فلوید."

___

پلیس نیوجرسی باید فاش کردن نام از مأموران اجرای قانون که مرتکب جدی انضباطی نقض دادستان کل Gurbir Grewal دستور جمعه.

دولت را بالا اجرای قانون رسمی در بیانیه ای گفت که منظور خواهد درخواست رفتن به جلو به همه دولت شهرستان و محلی سازمان های اجرای قانون.

سازمان باید علنا شناسایی افسران که از کار اخراج شدند تنزل مقام و یا به حالت تعلیق بیش از پنج روز به دلیل انضباطی نقض Grewal گفت. اولین لیست باید منتشر شده توسط Dec. 31.

افسران هویت قبلا اعلام نشده علنا مگر اینکه آنها در مواجه با اتهامات جنایی دادستان کل گفت.

Grewal اعلام کرد دقیق تر آشکار بر دولت ،

نام سربازانی که دارای نظم بوده و در حدود 430 موارد رفتن به 2000 خواهد بود منتشر شده جولای 15, Grewal گفت.

___

دنور — سابق کلرادو رژیم صهیونیستی است. و در حال حاضر در مجلس سنا امیدوار shive روز دوشنبه عذرخواهی برای شوخی در مقایسه با سیاستمداران به برده بودن میل به ردیف "باستانی کشتی برده."

Hickenlooper عذرخواهی پس از صورتش Anderson, سیاه دنور عضو هیئت مدیره مدرسه که بوده است در سازماندهی اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید توییتی تصویری از Hickenlooper ساخت کنایه صبح روز دوشنبه.

اندرسون به تایید Hickenlooper رقیب سابق کلرادو مجلس اندرو Romanoff, در دموکراتیک سنا اولیه.

Hickenlooper کمپین گفت: تصویری اندرسون توییتی بود از 2014 اما مشخص نیست که این رویداد در آن آن ولایت صحبت شد.

این ویدیو نشان می دهد یک silhouetted Hickenlooper صحبت کردن در برخی از مرتب کردن بر اساس از جمع آوری با یک میکروفون در دست خود را در مورد سیاسی schedulers. "تصور کنید که یک باستان, برده, کشتی," او می گوید مخاطب. او می گوید: schedulers مردم است که حمله برده به نگه داشتن آنها را پارو زدن در کشتی. "ما مقامات منتخب هستند قایقرانی" Hickenlooper گفت.

در بیانیه منتشر شده خود را از طریق مبارزات انتخاباتی Hickenlooper گفت: "با در نظر گرفتن یک نگاهی به این ویدئو از شش سال پیش من تشخیص می دهم که نظرات من بودند ، من قصد آنها می شود. من پیشنهاد من عمیق ترین عذر خواهی."

___

تمپا, فلوریدا. — بیش از پنج ده معترضان مسالمت آمیز در فلوریدا که دستگیر شده بودند در اوایل این ماه به صورت غیر قانونی مجمع در حالی که نشان دادن در برابر سوء استفاده پلیس پس از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا نخواهد بود تحت تعقیب قرار, دولت, وکیل روز دوشنبه گفت:.

دادستان اندرو وارن در تمپا گفت که دفتر او نمی تواند پر کردن اتهامات عنوان شده علیه 67 معترضان که دستگیر شده بودند دو هفته پیش در مرکز شهر تمپا.

دادستانی نیز کار خواهد کرد به پاک کردن دستگیری سوابق معترضان که گرفته بودند را بازداشت کرد.

"در این غیر قانونی مجمع موارد وجود دارد و نه ارزش در پرونده اتهامات" وارن گفت: در یک کنفرانس خبری. "رسیدگی به پرونده های مردم برای ورزش اول خود را اصلاح حقوق ایجاد مشکلات به جای حل آنها. آن را تضعیف می توانید اوراق قرضه بین اجرای قانون و جامعه در حالی که تضعیف ایمان در سیستم ما است."

وارن هشدار داد هر چند که دفتر او را تعقیب هر کسی که طول می کشد استفاده از این تظاهرات به علت تخریب و یا ارتکاب جرم. او گفت دفتر او هنوز هم به بررسی یکی دیگر از 133 دستگیری شروع از شب مه 30, از جمله موارد آتش سوزی و خرابکاری از آن شب هنگامی که یک ایستگاه گاز بود به آتش کشیده و فروشگاه ویندوز بودند شکست.

تحت قانون فلوریدا یک "غیر قانونی مجمع" است که جمع آوری سه یا بیشتر از سه نفر با یک "مشترک منظور و مقصودی غیر قانونی" است که باید "به قصد انجام یک عمل غیر قانونی که تهدید صلح است."

"هیچ شواهدی وجود دارد که کسی قصد ارتکاب جرم" وارن گفت. "آنها فقط وجود دارد برای اعتراض."

___

شهر دیترویت به حذف یک مجسمه نیم تنه از اکسپلورر کریستف کلمب از برجسته مرکز شهر نقطه پس از 110 سال است.

شهردار مایک دوگان "تصمیم گرفت آن را باید در انبار قرار داده به ما زمان برای ارزیابی مناسب در دراز مدت وضع مجسمه" سخنگوی جان روچ روز دوشنبه گفت:.

حرکت در دیترویت می آید در حالی که در دیگر شهرها و ایالات متحده را حذف کرده و متفق جنگ داخلی مجسمه ها و دیگر آثار تاریخی به مردم با یک نژادپرست گذشته است.

این مجسمه که رونمایی شد در سال 1910 بود هدیه ای از خوانندگان روزنامه ایتالیایی La Tribuna Italiana d Neil با توجه به historicdetroit.org.

این کتیبه آمده است: "کریستوفر کلمبوس یک پسر بزرگ ایتالیا است. متولد 1435 — درگذشت 1506. آمریکا کشف 12 اکتبر 1492."

___

دنبال تمام AP پوشش تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در https://apnews.com/GeorgeFloyd.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن