آخرین: New Orleans خاموش میله ممنوعیت takeout مشروب فروش

توسط آسوشیتد پرسNEW ORLEANS — نیواورلئان' شهردار بستن این شهر بارها به دلیل افزایش coronavirus اعداد و نیز نهی

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

NEW ORLEANS — نیواورلئان' شهردار بستن این شهر بارها به دلیل افزایش coronavirus اعداد و نیز نهی از رستوران ها به فروش مشروبات الکلی برای رفتن.

شهردار LaToya Cantrell روز جمعه گفت که برخی از خطوط از مردم در حال انتظار برای خرید نوشیدنی های خیلی طولانی شد "در یک گردهمایی در خود و بدون ماسک-پوشیدن و مانند آن."

Cantrell می گوید این شهر دیدن روزانه را افزایش می دهد در تایید coronavirus موارد مورد دو آن آستانه 50 روز برای آرامش بیشتر قوانین. حکومت را در برابر کردن فروش مشروبات الکلی اثر طول می کشد در ساعت 6 صبح روز شنبه.

شهردار دستور آمد به عنوان لوئیزیانا وزارت بهداشت گزارش شده بیش از 2000 جدید تایید coronavirus موارد در مجموع 103,734. نیواورلئان' مجموع افزایش 103 به 9,752.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— آریزونا گزارش حدود 3,400 جدید روزانه موارد

— افزایش فدرال برای کمک به میلیون ها نفر از بیکاران آمریکایی ها تنظیم شده است به پایان می رسد.

— دکتر Birx: باید آهسته ویروس خروش در جنوب پس از آن سر به ایالت های شمالی

— انگلستان شروع می شود قوانین جدید با چهره-پوشش های مورد نیاز برای ورود بانک ها, فروشگاه ها و مغازه های مواد غذایی.

— بیشتر دانش آموزان نا امید کالج قصد دارد به نگه داشتن مسکن پرداخت حتی اگر دانشگاه باید تعطیل و دوباره به آنلاین در پاییز.

— نزدیک به نیمی از آمریکایی ها که خانواده تجربه اخراج در طول coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر بر این باورند کسانی که شغل از دست داده است. که با توجه به یک نظرسنجی جدید از آسوشیتد پرس - NORC مرکز عمومی امور پژوهش است.

— کره جنوبی اجازه خواهد داد که طرفداران بیس بال برای بازگشت به غرفه یکشنبه آغاز و طرفداران فوتبال می تواند بازگشت Aug. 1. این تیم می تواند پر کردن تنها 10 درصد از کرسی. طرفداران نمایش در خواهد آمد برای تب و باید ماسک می پوشند.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

جکسون از دست ندهید. — می سی سی پی, فرماندار تنظیم است محدودیت های جدید در کافه ها و گردهمایی های اجتماعی برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس در میان گروهی که او را توصیف به عنوان "جوان و بی دقتی مردمی است."

رژیم صهیونیستی. تیت ریوز در روز جمعه گفت که عفونت کروناویروس در حال افزایش است به طور پیوسته در مردم در 20s خود را که مسئول بودن تحت مقررات جاری است.

کافه ها و رستوران ها در دولت شده اند قادر به باز کردن اگر آنها با استفاده از تنها 50 درصد از ظرفیت خود را. بر اساس قوانین جدید آنها نیز باید نیاز دارند که مشتریان نشسته به منظور الکل و الکل فروش به پایان خواهد رسید و در 11 p. m.

فرماندار می گوید که "ما بارها باید بیشتر شبیه رستوران و کمتر مانند اوباش COVID-19 گسترش یافته است."

___

INDIANAPOLIS — ایندیاناپولیس ارکستر سمفونیک را لغو کرده است آن 2020-21 داخلی فصل با توجه به شیوع کروناویروس و "پیش بینی نشده فشارهای اقتصادی."

ارکستر مدیریت و ارکستر کمیته است که نشان دهنده نوازندگان منتشر شد بیانیه مشترک اعلام لغو.

آن را می گوید مدیریت و نوازندگان است "متعهد به همکاری کاوش راه های خلاق به ادامه ارتباط با ما کاربران و بازگشت به انجام اگر شرایط اجازه دهد."

این بیانیه نمی استادانه درست شده در "پیش بینی نشده فشارهای اقتصادی."

___

قاهره — یک انسانی گروه می گوید: 97 پزشکی کارگران در یمن کشته شده اند از coronavirus اول قابل برآورد به یک نگاه اجمالی به این بیماری همه گیر را تاثیر بر ویران بخش بهداشت و درمان در کشور جنگ زده.

این گزارش توسط MedGlobal elies در حساب از یمن پزشکان ردیابی مرگ و میر ناشی از همکاران برای ارزیابی تلفات ویروس. 97 مرده شامل کارشناسان بیماری های عفونی, پزشکی, مدیران ماماها و داروسازان.

حتی قبل از همه گیر یمن تا به حال فقط 10 پزشکان برای هر 10000 نفر است. این کشور در نظام سلامت است در قتلگاه پس از پنج سال جنگ که باعث بدترین بحران انسانی. نیمی از تجهیزات پزشکی خود را در حال ناکارآمد است.

ایران در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت گزارش کرده است 1,674 تایید coronavirus عفونت و 469 مرگ و میر.

___

هونولولو — اولین طوفان به تهدید ایالات متحده از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس ارائه چالش های جدید برای هاوایی, حتی اگر مقامات وجود دارد طولانی عادت کرده اند به طوفان گرمسیری.

هواشناسان می گویند طوفان داگلاس باید تضعیف زمان آن بازدید هاوایی با قوی وزش باد و بارش باران های سنگین و خطرناک گشت و گذار آغاز در روز یکشنبه ،

اما هونولولو مقامات نیاز به آماده سازی اضافی پناهگاه فضا بنابراین مردم می توانند با حفظ فاصله فیزیکی از دیگران است.

Evacuees در هونولولو پناهگاه نیز خود را در دماهای گرفته شده است. کسانی که با درجه حرارت بالا و یا با یک سفر و یا قرار گرفتن در معرض تاریخچه یا خواهد جدا شده که در آن پناه گرفته یا به سایت های مختلف.

مقامات در حال یادآوری به مردم برای مطمئن شوید که آنها ماسک و دست عفونی در اورژانس عرضه کیت.

___

پرتلند سنگ. — مقامات بهداشتی در اورگن می گویند نه بیشتر که مردم از COVID-19 — بیشترین تعداد مرگ و میر گزارش شده در یک روز در دولت از همه گیری آغاز شد.

اورگان اقتدار بهداشت روز جمعه گفت که به تازگی ثبت شده مرگ و میر بالا بردن دولت تلفات برای این بیماری همه گیر به 282.

این مقام همچنین گفت وجود دارد 396 جدید تایید و یا موارد مشکوک از COVID-19 آوردن اورگان در مورد مجموع به بیش از 16,100.

اورگان دولتی کیت براون گسترش چهره-پوشش دستور برای هر کسی که 5 سال یا مسن تر به اثر رفت جمعه.

___

لس آنجلس — کالیفرنیا دادستان متهم اند که دو برادر در یک اتهام حمله به هدف ماموران امنیتی در جریان یک نزاع و جدال در ماه مه پس از آنها حاضر به پوشیدن ماسک به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لس آنجلس دادستان شهرستان در روز جمعه گفت که فیلیپ و Paul Hamilton حاضر به پوشیدن ماسک در هدف ذخیره در وان Nuys شود و شروع به غوغا به عنوان آنها در حال همراهی کردن. یکی از ماموران امنیتی دچار یک بازوی شکسته.

آن را بلافاصله روشن نیست اگر برادران وکیل مدافع که می تواند از طرف آنها صحبت می کنند.

لس آنجلس مورد نیاز پوشش صورت از آوریل 10.

___

مونپلیه, Vt. — ورمونت رژیم صهیونیستی است. Phil اسکات صادر سفارش نیاز به مردم در دولت به پوشیدن ماسک در کاهش گسترش coronavirus.

اسکات می گوید: شیوع ضربه جنوب و غرب ممکن است گسترش به سمت شرق و ورمونت.

خواه فرماندار می گوید: "ما هنوز هم در شکل بسیار خوب اما از آن زمان به آماده شدن." او اشاره می کند بهتر است به اقدامات احتیاطی از داشتن به عقب بازگشایی.

عمومی و خصوصی کسب و کار باید به صفحه نمایش تابلوهای ماسک های مورد نیاز برای هر کسی که بیش از سن 2. کسب و کار می تواند امتناع از خدمت به مردم نیست با پوشیدن ماسک. سفارش طول می کشد که اثر Aug. 1.

___

پیشاور پاکستان — 103 ساله پاکستانی مرد بازیافت از coronavirus ساخت و او را یکی از قدیمی ترین بازماندگان از جدیدترین ویروس.

عزیز عبدل Alim آزمایش مثبت بود این ماه و مرخص شد در هفته گذشته از یک بیمارستان که قرار بود در ماه مه توسط یک سازمان غیر دولتی در شمال شهر چترال.

Alim می گوید: جمعه او هرگز امید از دست رفته طی بیماری اگر چه او احساس بالا-درجه تب و سرفه و درد در بدن خود است.

خود را بازیابی می آید در میان کاهش مداوم در COVID-19 کشته و عفونت در کشور است. پاکستان گزارش کرده است بیش از 270,000 تایید عفونت و 5,763 مرگ و میر.

___

سائو پائولو — سائو پائولو شهردار Bruno Covas می گوید سال آینده کارناوال جشن در ماه فوریه لغو شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Covas می گوید مدارس سامبا که در بخشی از سالانه رژه و سازمان از خیابان احزاب توافق کرده اند که به بحث در مورد یک تاریخ جدید برای چهار روز پر زرق و برق, احتمالا بین ماه مه و ژوئن.

سائو پائولو جشن در اوایل این سال به ارمغان آورد بیش از 15 میلیون نفر به خیابان ها جشن می گیرند. Rio de Janeiro, کارناوال سازمان دهندگان, بحث اقدامات مشابه است.

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی است دوباره گزارش بیش از 13000 جدید تایید روزانه coronavirus موارد است.

این کشور در مجموع به عنوان افزایش به 421,996. بیش از 6,300 های مردمی در این بیماری همه گیر در آفریقای جنوبی است که باعث می شود تا بیش از نیمی از موارد ثبت شده در قاره آفریقا.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa گفت: این مدارس را "استراحت" برای یک ماه برای محافظت از کودکان از افزایش عفونت. کسب و کار احساس تاثیر مالی. وجود دارد تظاهرات توسط هتلداری و رستوران و کارگران این هفته خواستار بیشتر شل شدن مستند محدودیت.

___

ایندیاناپولیس ایندیانا از رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم کاهش یافته برنامه ریزی مجازات کیفری از ایالت, ماسک صورت دستور.

دولت اوباما و رهبر جمهوریخواهان ستایش هولکوم تصمیم به از بین بردن امکان تخطی از قانون جرم است که می تواند انجام داده اند مجازات تا 1000 دلار جریمه و حداکثر 180 روز در زندان بود.

هولکوم جمهوری خواه گفت: دوشنبه اعلام ماسک نیاز است که متخلفان می تواند به صورت یک اتهام تخطی از قانون در حالی که با اضافه کردن "ماسک پلیس نمی خواهد گشت لقب استان و مردم ایندیانا خیابان."

منظور اجرایی در دستور ماسک توصیف آن به عنوان یک گام برای حفاظت از سلامت در طول شیوع کروناویروس و کمک به اطمینان از کسب و کار و مدارس می تواند باز باشد.

___

ققنوس آریزونا مقامات بهداشتی گزارش 89 جدید مرگ و میر ناشی از کروناویروس و حدود 3,400 موارد جدید.

دولت خدمات بهداشتی و درمانی بخش می گوید: جدید مرگ و میر را در سطح ایالت شمارش به 3,142.

دولت گزارش 3,349 موارد جدید جمعه قرار دادن تعداد موارد تایید شده در 156,301.

بستری شدن در بیمارستان برای این ویروس به طور قابل توجهی کاهش یافته است در دو هفته گذشته با 2,844 افراد تحت درمان به عنوان پنج شنبه. که از تاریخ 13 ژوئیه اوج 3,517 مردم است.

___

بویزی آیداهو — آیداهو قاضی فدرال برگزار کرده است یک جفت از نادر, هوای آزاد, دادگاه رسیدگی به سوگند در ایالات متحده به شهروندان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

آیداهو پرس گزارش می دهد که ایالات متحده دادرس قاضی دیل آب نبات قسم می خورد در 20 نفر در هفته گذشته و 37 نفر روز شنبه در یک پاسیو در خارج از D. James مک کلور آمریکا دادگاه فدرال و ساختمان در بویزی.

بدون مراسم مردم تایید شده برای تابعیت را به صبر ماه برای تبدیل شدن به شهروندان ایالات متحده زیرا فرد در دادگاه تجمعات متوقف شده است به منظور محدود کردن گسترش COVID-19. کارمند استیو Kenyon پیشنهاد این ایده پس از دیدن یک عکس از یک اقدام در طول اسپانیایی آنفولانزای همه گیر.

___

مینیاپولیس — فدرال COVID-19 تیم پاسخ ارائه شده مینه سوتا مقامات بهداشت با توصیه هایی برای بهبود جمعه در دولت همه گیر پاسخ پس از افزایش اخیر موارد در سطح ایالت.

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش 773 موارد جدید جمعه ادامه روند افزايش موارد در هفته های اخیر و پنج مرگ و میر. بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش است به آرامی.

این COVID-19 پاسخ کمک در زمینه تیم فرستاده شده به مینه سوتا بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر. آن را وارد این هفته و توصیه ها منتشر خواهد شد جمعه.

کاخ سفید coronavirus نیروی کار رهبر دکتر دبورا Birx شناسایی مینیاپولیس به عنوان یکی از 11 شهر با افزایش coronavirus موارد است که نیاز به اقدام تهاجمی. این شهرستان را مثبت عفونت نرخ بالاتر از دولت به طور کلی است که شهرستان مقامات بهداشت گفت: با توجه به جوان مردم زیاد میله کارگران ضروری آلوده در حالی که کار و بزرگتر خانواده ها در خانه های کوچکتر است.

این ایالت در مجموع تایید coronavirus موارد می ایستد در 48,488 و 1,566 مرگ و میر.

___

پاریس — فرانسه نخست وزیر فرانسه کستکس می گوید مسافران به فرانسه از 16 کشور که در آن coronavirus قوی است باید اجباری تحت آزمون در هنگام ورود در فرودگاه و یا پورت.

که مگر اینکه آنها در حال حاضر می تواند یک تست منفی در عرض 72 ساعت از کشور خود از خروج. کسانی که تست مثبت در بدو ورود باید جدا برای 14 روز نخست وزیر گفت: در سفر به پاریس,' شارل دوگل و فرودگاه. این طرح شروع خواهد شد در اوت. 1.

فرانسه عصبی است در مورد نشانه هایی که coronavirus در حال گسترش است به عنوان تعطیلات فصل حرکت به نوسان کامل است. مقامات بهداشتی می گویند موارد در سرزمین اصلی فرانسه رسید 66 درصد در سه هفته گذشته.

علاوه بر این آمریکا و کشورهای دیگر در لیست پوشش بسیاری از جهان از خاورمیانه از جمله اسرائیل و امارات متحده عربی و قطر و آفریقای جنوبی و برزیل و پرو در آمریکای لاتین است.

___

واشنگتن — کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx می گوید اخیر موج در موارد در جنوب ایالات متحده می تواند راه خود را به شمال.

Birx گفت: ان بی سی "امروز" نشان می دهد: "ما باید به تغییر رفتار ما در حال حاضر قبل از اینکه این ویروس به طور کامل به عقب حرکت می کند تا از طریق شمال."

پر بسته بندی شده منطقه متروپولیتن نیویورک شده بود سخت ترین ضربه بخش از کشور اما روزانه تعداد موارد و مرگ و میر کاهش یافته و پس از یک سخت مستند. تعداد موارد در حال رشد بوده است در ایالت های جنوبی از جمله کارولینای جنوبی و جورجیا و فلوریدا که در آن مقامات بیمارستان می گویند که آنها به شدت نیاز به دارو برای درمان بیماران مبتلا به پر کردن تخت.

Birx می گوید این مشکل برای مردم به درک "چگونه عمیقا شما را به سرکوب" اجتماعی فاصله دست شستن ماسک پوشیدن و اجتناب از جمعیت برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار است. Birx می گوید همین دلیل است که متخصصان بهداشت "نام مجموعه بعدی از شهرستانها" که در آن آنها دیدن علائم هشدار دهنده زود هنگام. اگر کسانی که در شهرستانها ایجاد تغییرات در حال حاضر آنها "نمی خواهد تبدیل به یک ققنوس."

در یک کشش از 10 روز در ماه گذشته آریزونا مقامات بهداشتی گزارش در هفت نوبت بیش از 3000 روزانه موارد است.

آریزونا Maricopa شهرستان که شامل ققنوس با بیش از 100,000 موارد تایید شده و بیش از 1600 مرگ و میر.

___



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب