آخرین: ژاپن, آمریکا موافق همکاری در COVID-19 مبارزه

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— ژاپن و آمریکا موافق همکاری نزدیک در COVID-19 مبارزه است.

— U. N. رئیس خواستار پایان دادن به ویروس گفتار نفرت.

کره جنوبی — عفونت های مرتبط با سئول, کاباره ها.

— اتحادیه اروپا وعده پاکستان 150 میلیون یورو ($163 میلیون دلار) برای مبارزه با COVID-19.

— چین 1 جدید کروناویروس مورد.

___

توکیو — ژاپن نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توافق کرده اند که به همکاری نزدیک در حال توسعه COVID-19 واکسن و مواد مخدر و در تلاش های خود را برای تقویت اقتصاد خود را.

رهبران دو کشور برگزار تلفن ایران به عنوان آنها به دنبال بازگشایی کسب و کار در کشورهای خود هستند.

ژاپن و رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga به خبرنگاران گفت: رهبران رد و بدل انداز در COVID-19 وضعیت اقدامات برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس و توسعه و دارو و واکسن و مراحل را برای بازگشایی اقتصاد در کشور خود. او گفت: آبه پیشنهاد شد.

"این بسیار معنادار قادر به اطمینان ژاپن-ایالات متحده همکاری از طریق تلفن و مذاکرات میان رهبران دو کشور فقط به عنوان جامعه بین المللی انتظار می رود که متحد و مقابله با (pandemic)," Suga گفت.

ژاپنی ها وزارت بهداشت و درمان در نادر سریع-پیگیری روند تصویب Gilead Sciences, Inc.'s داروی ضد ویروسی remdesivir در روز پنج شنبه به درمان COVID-19 بيمار. تصویب اعطا شد تحت یک سرعت خاص پیگیری روند تنها چهار روز پس از شرکت در زمینه نرم افزار.

ژاپن هنوز هم تحت coronavirus وضعیت اضطراری که تمدید شد این هفته تا پایان مارس هر چند وجود داشته است هیچ سخت مستندات.

ایالات متحده بیش از 1.2 میلیون نفر گزارش شده عفونت با مرگ و میر بیش از 75,000 در حالی که ژاپن در مورد 15,500 موارد و 580 مرگ و میر.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد-دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ می گوید: بیماری همه گیر کوروناویروس نگه می دارد و رها کردن "سونامی نفرت و بیگانه ستیزی قربانی و ترساندن طلبی."

U. N. ارشد روز جمعه گفت که "ضد خارجی ملت رسید آنلاین و در خیابان ضد سامی تئوری های توطئه را گسترش و COVID-19-مربوط به ضد اسلام حملات رخ داده است."

اشاره به این حادثه تلخ گفت: مهاجران و پناهندگان "شده اند تخطئه به عنوان یک منبع ویروس — و پس از آن دسترسی به درمان های پزشکی."

"با افراد در میان آسیب پذیرترین خوار الگوهای رفتاری پدید آمده اند نشان می دهد آنها نیز بیشتر مصرفی," او گفت:. "و روزنامه نگاران, خبرچین, بهداشت حرفه ای کمک کارگران و مدافعان حقوق بشر هستند که هدفمند به سادگی برای انجام شغل خود را."

اشاره به این حادثه تلخ به دادگاه تجدید نظر "به صورت همه جانبه تلاش برای پایان دادن به تبعیض در سطح جهان است."

دبیر کل نام رهبران سیاسی برای نشان دادن همبستگی خود را با همه مردم در موسسات آموزشی به تمرکز بر "سواد دیجیتالی" در زمانی که "افراط گرایان به دنبال شکار اسیر و به طور بالقوه نومید مخاطبان است."

به نام او در رسانه ها به خصوص رسانه های اجتماعی به "حذف نژادپرستانه و زن ستیز و دیگر محتوای مضر" در جامعه مدنی برای تقویت خود در کمک رسانی به مردم آسیب پذیر و در چهره های مذهبی به عنوان "مدل های احترام متقابل."

___

کانبرا استرالیا — برنامه برای بازگشایی اقتصاد در سه مرحله توسط ژوئیه اما وجود دارد هیچ برنامه ای برای باز کردن این کشور به طور کلی مسافران بین المللی در آینده قابل پیش بینی.

نخست وزیر اسکات موریسون روز جمعه گفت ایالات متحده را تنظیم سرعت خود را در کاهش coronavirus محدودیت و جزئیات مراحل دوم و سوم این طرح در عین حال به نهایی شود.

استرالیا دو پرجمعیت ترین ایالت نیو ساوت ولز و ویکتوریا در ادامه به ثبت موارد جدید روزانه در حالی که دیگر کشورها و مناطق رفته اند چند روز بدون پیدا کردن عفونت های جدید با وجود ramped تا تست.

کوئینزلند خواهد استراحت اجتماعی آن فاصله, قوانین, برای روز مادر در روز یکشنبه اجازه می دهد تا به پنج نفر از یک خانواده به دیدار یکی دیگر از خانواده و قلمرو شمالی باز خواهد شد بارها در هفته آینده برای این سرویس از الکل با وعده های غذایی.

در مرحله یک طرح ملی توافق فدرال و رهبران دولت در جمعه کوچک در کافه ها و رستوران ها باز خواهد شد زمانی که هر حامی حداقل 4 متر مربع (43 فوت مربع) ،

کودکان را به کلاس های درس و گروه 10 نفر را مجاز به جمع آوری خارج از منزل. زمین های بازی گلف, شنا, استخر و کتابخانه ها دوباره باز خواهد شد.

کاباره ها و دیگر نوشیدن سالن بدون ناهار خوری نشسته نمی خواهد بازگشایی تا مرحله 3.

موریسون گفت که او باز به احتمال از دانشجویان بین المللی از بازگشت به دانشگاه های استرالیا در پروازهای چارتر اما به طور کلی مسافرت های بین المللی باز خواهد شد تا "در آینده قابل پیش بینی."

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی مقامات نگران هستند پس از پیدا کردن بیش از یک دوجین coronavirus عفونت های مرتبط با clubgoers در پرجمعیت Seoul metropolitan area.

جدید عفونت نگرانی در مورد یکی دیگر از افزایش در انتقال پس از این کشور تا به حال کاسته اجتماعی فاصله اقدامات میان کاهش caseload چند هفته گذشته.

کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش 12 مورد جدید از COVID-19 در 24 ساعت قبل از نیمه شب پنج شنبه اولین بار در پنج روز روزانه پرش بیش از 10.

معاون وزیر بهداشت کیم باند-لب گفت: کشور از شناسایی حداقل 13 بیشتر موارد در زیر ساعت همه مربوط به 29 سال سن بیمار که در دیدار سه کاباره ها در سئول Itaewon منطقه شنبه قبل از تست مثبت در روز چهارشنبه.

کیم گفت: "بسیار بالا امکان" عفونت بیشتر خواهد بود تایید سلامت کارگران تقلا برای ردیابی تماس های بیمار. او گفت: باشگاه' بازدید کننده لیست نشان می دهد بیش از 1500 مشتریان همراه در روز شنبه.

از 13 مورد جدید تایید شده در جمعه, کیم می گوید: 12 بودند clubgoers از جمله سه خارجی و یک سرباز. دیگر یک دفتر همکار بیمار است که برای اولین بار شناسایی شده است.

"یک قطره جوهر در آب زلال گسترش سریع" کیم گفت: در طول یک جلسه خواستار هوشیاری برای حفظ سخت موفق به کسب سود در برابر ویروس. "هر کسی می تواند تبدیل به که قطره جوهر که گسترش COVID-19."

در این کشور گزارش نشده است روزانه یک پرش به بالای 100 از آوریل 1 اجازه داده است که مقامات به سهولت اجتماعی فاصله دستورالعمل های برنامه, بازگشایی مدارس و اجازه می دهد تا حرفه ای ورزشی برای بازگشت به اکشن بدون طرفداران در می ایستد.

___

اسلام آباد — اتحادیه اروپا وعده داده شده پاکستان 150 میلیون یورو ($163 میلیون دلار) برای مبارزه با گسترش COVID-19 کشور را روزانه عفونت رای همچنان به صعود به طور پیوسته همراه با آن نرخ مرگ.

پاکستان ثبت شده دیگر بالا روزانه جمعه با 1,574 موارد جدید در 24 ساعت گذشته, آوردن تعداد کل عفونت در سراسر کشور به 25,837 — یکی از بالاترین نرخ در منطقه بعد از ایران که گزارش شده بیش از 103,000.

پاکستان با جمعیت 220 میلیون نفر دچار 594 مرگ و میر به علت COVID-19. با وجود بالا رفتن آمار و ارقام نخست وزیر عمران خان گفته است که کشور را به سهولت آن مستند آغاز روز شنبه. مغازه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن به صورت پنج روز در هفته اما اجتماعی فاصله به اجرا گذاشته خواهد شد — هر چند که ثابت شده است تقریبا غیر ممکن است در پرتکاپو بازار کراچی در جنوب با 14 میلیون نفر و لاهور در شرق با 8 میلیون.

خان نیز حاضر به بستن مساجد در اسلام روزه ماه رمضان که به پایان خواهد رسید و بعد از این ماه با جشنواره عید فطر ul.

پاکستان رئیس immunologist و مرد منجر به دولت COVID-19 نبرد دکتر رعنا محمد صفدر گفت: آسوشیتد پرس او انتظار موارد به تکثیر به طور قابل توجهی تا پایان مارس.

___

چین گزارش داد یکی از جدید کروناویروس مورد جمعه و 16 اضافی تست مثبت برای مردم نشان دادن علائم.

جدید مرگ و میر گزارش شده است. وجود 260 افرادی که همچنان در بیمارستان بستری به دلیل ویروس و 890 تحت انزوا به عنوان موارد مشکوک و یا بعد از تست مثبت بدون نشان دادن علائم.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,633 مرگ و میر در میان 82,886 موارد است.

___

پکن — هیئت نمایندگی اتحادیه اروپا به چین می گوید این اجازه را یک روزنامه دولتی به انتشار یک op-ed حتی پس از آن را برداشته و یک مرجع به ریشه و گسترش coronavirus.

این هیئت گفت: در انتشار اخبار است که آن را به حال شده است به اطلاع وزارت امور خارجه نمی خواهد اجازه می دهد این مقاله به نظر می رسد مگر اینکه بخشی از حکم مربوط به آنچه که تبدیل به یک موضوع بسیار حساس برای چین برداشته شد.

"هیئت اتحادیه اروپا به چین شناخته شده ساخته شده اعتراض خود را به وزارت امور خارجه در هیچ شرایط نامشخص" این هیئت در بیانیه ای گفت جمعه.

با این حال آن گفت که تصمیم به ادامه انتشار زیرا op-ed "گذشت پیام های کلیدی در تعدادی از ما اولویت مناطق به مخاطبان بالقوه بیش از 1 میلیارد خوانندگان" از جمله تغییر آب و هوا و توسعه پایدار, حقوق بشر, اهمیت multilateralism و بدهی بسیار مدیون کشورها است.

تنها به زبان انگلیسی در چین روزانه منتشر سرمقاله اگر چه توافق اولیه نیز نامیده می شود برای آن منتشر شود در حزب کمونیست چینی-زبان گل سرسبد روزانه مردم.

در حالی که این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در شهر ووهان در اواخر سال گذشته چین اصرار دارد که ریشه های واقعی هنوز به تعیین خواهد شد و با عصبانیت اخراج در پیشنهادات وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo و دیگران که آن را فرار از یک امنیت بالا آزمایشگاه در ووهان.

___

نیویورک — بروکلین دفتر دادستان منطقه آزاد اطلاعات در اواخر روز پنجشنبه نشان می دهد که از 40 نفر دستگیر اجتماعی فاصله نقض در شهر نیویورک قصبه از اواسط ماه مارس 35 شد و چهار اسپانیایی بودند. یکی سفید بود.

برخی از این بازداشتها در تصویری از جمله یکی از دوشنبه که در آن یک افسر زدم به زمین با بازوی خود را در بروکلین. پلیس گفت که او در زمان یک "موضع مبارزه" به عنوان افسران کشتی خود را نابرادری در برابر یک تیم ، دیگر تصویری از روز شنبه نشان می دهد یک افسر کشیدن یک تفنگ بی حس کردن در یک مرد و با خشونت او را به زمین.

دستگیری ایستاده در تضاد به عکس ها و ویدئو توییتی توسط NYPD نشان دوستانه افسران توزیع ماسک صورت و به آرامی یادآوری مردم به ماندن 6 فوت از هم جدا.

شهردار بیل د Blasio, با وجود فشار برای متوقف کردن با استفاده از پلیس برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و نشان داده است که چنین دستگیری به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم رنگ ایستاده بود تمرین روز پنج شنبه گفت: "ما در حال رفتن به حاشیه NYPD."

کمیسر پلیس درموت شیا گفت: این حوادث باید ارزیابی مورد به مورد و بر اساس.

تمام اتهامات در بازداشت بودند کاهش یافته است.

___

سئول کره جنوبی — کره شمالی می گوید رهبر کیم جونگ سازمان ملل متحد ارسال یک پیام شخصی به رئیس جمهور چین ستایش آنچه که او به عنوان توضیح داده شده در چین موفقیت در گرفتن آن coronavirus بیماری تحت کنترل است.

این گزارش توسط کره شمالی رسانه های دولتی روز جمعه آمد در میان خارج از مشاهدات است که همه گیر است و در نظر گرفتن تلفات در یک اقتصاد در حال حاضر فلج دهه از شکست سیاست های ایالات متحده به رهبری تحریم های بین المللی بر سلاح های هسته ای برنامه.

چین دیده می شود که کره شمالی مهم ترین متحد و اقتصادی تاسیسات حسابداری برای حدود 90 درصد از تجارت خارجی کشور. با چین COVID-19 caseload کاهش برخی از کارشناسان می گویند شمالی می تواند رسیدن به چین به نیروی تازه دادن به تجارت مرزی است که تا به حال شده است به طور قابل توجهی کاهش می یابد در ماه گذشته است.

کره ای خبرگزاری مرکزی می گوید کیم در پیام به یازدهم "تبریک گفت او بسیار قدردانی است که او تصرف یک شانس پیروزی در جنگ در برابر بی سابقه بیماری همه گیر." آن مشخص نیست زمانی که پیام فرستاده شد.

کره جنوبی جاسوسی آژانس اخیرا قانونگذاران گفت در یک بسته-درب جلسه که حجم تجارت بین کره شمالی و چین در سه ماهه اول کاهش یافته است 55 درصد از سال قبل است. در ماه مارس دو جانبه حجم تجارت دچار 91 درصد افت نمایندگان مجلس با ذکر این سازمان عنوان کرد و گفت.

___

توکیو — سالانه در نمایشگاه بازی توکیو نشان می دهد که برجسته جدیدترین ویدئو های بازی, نرم افزار و ماشین آلات در حال حرکت آنلاین, سازمان روز جمعه گفت برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

جزئیات این رویداد خواهد بود فاش شروع در اواخر ماه مه سرگرمی کامپیوتر تامین کننده انجمن و دیگر سازمان گفت: در یک بیانیه مشترک.

"ما این تصمیم را نگرانی برای سلامت و ایمنی بازدید کنندگان غرفه داران و شرکت کنندگان" بیانیه ای گفت:.

بازی توکیو نشان می دهد برنامه ریزی شده بود برگزار شد در وسیع Makuhari Messe در خارج توکیو از سپتامبر. 24-27. در گذشته شرکت مایکروسافت و سونی Corp. و همچنین به عنوان توسعه دهندگان بازی از سراسر جهان راه اندازی حدود 2000 غرفه که کشیده اند جمعیت بیش از 250 ، 000 نفر است.

___

واشنگتن — هنگامی که کوه های بزرگ اسموکی پارک ملی می شود یکی از کشور اولین پارک های ملی به بازگشایی شنبه, برخی از محبوب ترین مسیرهای باقی خواهد ماند از حد.

عمده جاده های بسیاری از مسیرهای پیاده روی و برخی از امکانات سرویس بهداشتی در دسترس خواهد بود اما این معلوم نیست که لورل می افتد, شومینه, تاپ و آلام غار مسیرهای پیاده روی را بازگشایی پارک سخنگوی دانا Soehn می گوید. او می گوید: ایمنی خواهد بود تاکید کرد که مقامات به دنبال به دنبال فدرال و ایالتی دستورالعمل برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

"ما فکر می کنیم که دسترسی به سه بیشتر به شدت با استفاده از مسیرهای پیاده روی فقط به سادگی امکان پذیر نخواهد بود با CDC اجتماعی فاصله دستورالعمل" Soehn گفت.

فشار برای بازگرداندن دسترسی به برخی از کشور ارزشمند ترین فضاهای همراه شش هفته پس از پارک ناگهان خاموش دروازه های خود را پس از بازدید کننده نبودند اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل.

واقع در تنسی-کارولینای شمالی مرز کوه های بزرگ اسموکی این کشور پر بازدید ترین پارک ملی.

___

جکسون از دست ندهید. — می سی سی پی کالیفرنیا ، تیت ریوز را دراماتیک در مورد چهره یکشنبه گفت دولت قانون گذاران خواهد شد که نقش مهمی در تصمیم گیری چگونه به صرف $1.25 میلیارد دلار از دولت دریافت از دولت فدرال به عنوان بخشی از یک coronavirus امداد بسته است.

"آنها به من اطمینان داد که آنها می خواهند آنچه من می خواهم که برای دریافت این پول به کسانی که به آن نیاز دارید" ریوز گفت: در یک کنفرانس خبری با سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Delbert Hosemann و مجلس فیلیپ کان. همکار جمهوری خواهان به چالش کشیده بود ریوز' ادعا که فرماندار قدرت به صرف پول بدون قانونی رضایت در مواقع اضطراری.

اکثریت جمهوری خواه امور خارجه مجلس نمایندگان و سنا ملاقات جمعه و رای دادند و تقریبا به اتفاق آرا به تصویب یک لایحه قرار می دهد که بیشتر این پول به بودجه است که آنها را کنترل. آنها با اشاره به می سی سی پی, قانون اساسی, مقررات است که می گویند مجلس باید قدرت را به صرف پول است. ریوز به شدت انتقاد Hosemann و کان طول چند ظاهر عمومی در هفته گذشته متهم قانونگذاران از قدرت گرفتن. اما ریوز روز پنجشنبه گفت که او تا به حال آنها را دعوت به فرماندار عمارت در روز چهارشنبه به صلح.

___

CARSON CITY, Nev. — نوادا آغاز خواهد شد اجازه می دهد رستوران ها سالن ها و دیگر غیر ضروری کسب و کار برای باز کردن شروع شنبه.

لیبریا استیو Sisolak می گوید او هنوز هم تشویق مردم به دریافت takeout یا تحویل مواد غذایی, اما رستوران ها ممکن است باز اگر آنها در حد ظرفیت به 50% و حفظ مشتریان نشسته 6 فوت از هم جدا. سالن و آرایشگاه نمی تواند به جز پیاده روی در قرار ملاقات و باید حفظ مشتریان با فاصله از هم جدا در حالی که در فروشگاه ها ممکن است بازگشایی اما باید محدودیت مشتریان به 50 درصد از ساختمان ظرفیت.

Sisolak می گوید قمار کاباره ها چشمه های معدنی و سالن های ورزشی باید بسته باقی می ماند تا اطلاع ثانوی.

___

و لانسینگ, میشیگان. — میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer می گوید: خودرو و ساخت و تولید دیگر کارگران بازگشت به کار هفته آینده بیشتر کاهش اقامت خود را در خانه سفارش در حالی که گسترش آن را از طریق 28 مه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تولید کنندگان, که حساب برای 19 درصد از اقتصاد دولتی — می توانید از سرگیری عملیات در روز دوشنبه. این کلیدی است برای قطعات خودرو سازان یک هفته پیش از خودروسازان' برنامه ریزی شده و مرحله به مرحله در مارس 18 راه اندازی مجدد. کارخانه ها باید اتخاذ اقدامات برای حفاظت از کارگران خود را از جمله ورود روزانه غربالگری و هنگامی که آنها در دسترس هستند استفاده از بدون تماس دماسنج.

___

اکلاهما سیتی — مقامات در اوکلاهما می گویند سه مک دونالد کارکنان دچار زخم گلوله هنگامی که یک زن آتش گشودند چرا که او عصبانی بود که رستوران ناهار خوری نشسته منطقه بسته شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

پلیس سروان. لری Faithfully می گوید یک 16 ساله کارمند بود شات در بازو و دیگری 16 ساله و 18 ساله دچار زخم گلوله در حالی که دوم 18 ساله دچار آسیب سر.

همه در حال انتظار به بهبود می یابند.

Faithfully گفت Gloricia چوبی, 32, که برای اولین بار نام املای Glorica در زندان پرونده دستگیر شد برای حمله و باتری با یک سلاح مرگبار.

وودی وارد رستوران لابی شد و گفت: اتاق ناهار خوری بسته شد به دلایل ایمنی Faithfully گفت:

"مظنون مجبور شد از رستوران توسط کارکنان. او reentered رستوران با یک تفنگ دستی و اخراج حدود سه دور در رستوران" Faithfully گفت.

تیراندازی می آید تنشها میان بیش از محدودیت در تلاش برای جلوگیری از این بیماری همه گیر کوروناویروس که به تشدید خشونت در جای دیگر در کشور است.

___

واشنگتن — مقامات ایالات متحده می گویند کمتر مهاجران غیر قانونی در حال تلاش برای ورود به کشور از مکزیک در میان جدید اجرای قوانین اعمال شده در پاسخ به شیوع کروناویروس.

اقدام ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی کمیسر علامت گذاری مورگان می گوید عوامل آنها در مواجهه با حدود نیمی از تعداد مهاجران در امتداد جنوب غربی مرز نسبت به ماه قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجاز سریع اخراج مهاجران تحت مارس 21 بهداشت عمومی به منظور.

در مجموع برخورد در مارس حدود 16,700.

بهداشت عمومی منظور در ابتدا برای تمدید 30 روز است و برنامه ریزی شده به پایان می رسد در این ماه. اما مورگان و معاون کمیسر رابرت پرز پیشنهاد پنج شنبه که بهداشت عمومی محدودیت ممکن است مجبور به ماندن در جای دیگر حتی به عنوان ایالات متحده شروع به سهولت قرنطینه محدودیت.

مورگان همچنین گفت: مرز عوامل مواجه شده اند آنها مهاجران با تایید موارد COVID-19. برای اولین بار بود که از هند و دستگیر شد نزدیک Calexico, کالیفرنیا, آوریل 23. دوم شد و یک مرد از مکزیک گرفته شده در این هفته به عنوان او تلاش برای ورود به ایالات متحده به دنبال مراقبت های پزشکی برای بیماری خود را.

___

واشنگتن — یک عضو نظامی مشغول به کار در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس چهارشنبه. کاخ سفید می گوید تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس را پس از آزمایش منفی برای ویروس ها و "باقی می ماند و در سلامت خوب است."

سخنگوی هوگان Gidley می گوید در یک بیانیه نظامی عضو این نسخهها کار "در کاخ سفید پردیس" و آزمایش مثبت چهارشنبه. کاخ سفید برقرار پروتکل های ایمنی نزدیک به دو ماه پیش برای حفاظت از ملت و رهبران سیاسی از جمله مکرر دما را بررسی میکند. در ماه گذشته از آن شروع به اجرای سریع COVID-19 آزمون برای تمام کسانی که در نزدیکی رئیس جمهور با کارکنان در حال آزمایش در مورد یک بار در هفته.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب